Gevondenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Volgens mij had hij al eens gezegd te vertrekken als er geen regeringsdeelname volgt...
Ik hoop het niet, maar zo wel dan hopelijk allemaal ten koste van de PvdA.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net wat Jinek zegt: veel allochtonen die normaal nooit stemmen, komen deze keer speciaal voor DENK wel naar de stembus. Ik denk nog steeds dat ze minstens 3 zetels halen, misschien zelfs wel 4 of 5.
Ja, maar dat soort futiliteiten vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Groningen? Was vroeger een Fietsenwinkel. Nu kapot.
De peiling is 20 procent van de allochtone stemmers:quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus Jinek lult uit haar nek met die 40%
College van Zipportal.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort futiliteiten vergeet ik altijd.
Noem jij Groningen nou een futiliteit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort futiliteiten vergeet ik altijd.
Oh ach, ik heb ook iets teveel vrije tijd :$quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel beter ingelezen volgens mij over veel zaken
niet westers moet je kijken he, die stemmen niet las ik in de Elseviertquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De peiling is 20 procent van de allochtone stemmers:
http://www.ad.nl/binnenla(...)ij-de-pvda~a702a07b/
Ik verdiep me er nu pas in rondom de verkiezingen, maar veel nieuws gaat ook wel langs me heen. Misschien maar in het vervolg wat meer volgenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ach, ik heb ook iets teveel vrije tijd :$
Dat zijn Turken in Nederland, geen Turkse-Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef luxerobots het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)nk-stemmen~a4439308/
Vooral Turkse-Nederlanders stemmen Denk.
Nee. Welke fietswinkel waar zit en wanneer deze failliet is gegaan, wel.quote:
Dat is een goede zaak. Lekker geinformeerd zijn, heerlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ach, ik heb ook iets teveel vrije tijd :$
Lesbos 2008quote:
Alsof alleen tokkies op de PVV stemmen. Misschien moet je eens met wat politieke demografen koffie gaa ndrinken.quote:
Het kwam vanavond uitgebreid in het Journaal aan bod. Doelgroep-tv voor kinderen, waarvan uitgebreid verslag wordt gedaan in het "grote-mensen-journaal". Te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Dit is gemaakt gezellig bij het jeugdjournaal
* staatsecretarisquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij ziet er wel erg chill uit voor een minister
Merendeel wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof alleen tokkies op de PVV stemmen. Misschien moet je eens met wat politieke demografen koffie gaa ndrinken.
Jinek is een vrouw, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:26 schreef bombmannl het volgende:
Eva zou het liefst heel Afrika in Nederland binnenhalen.
Pak de oorzaak aan ipv het gevolg.
Hij luistert ook coke rap en punkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij ziet er wel erg chill uit voor een minister
Wil ze graag negerpiemels?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jinek is een vrouw, wat verwacht je?
Debatten kijken en pauw en jinek plus nu.nl dagelijks doorscrollen en je komt een heel eind denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verdiep me er nu pas in rondom de verkiezingen, maar veel nieuws gaat ook wel langs me heen. Misschien maar in het vervolg wat meer volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |