Ik vind dat beangstigend.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net wat Jinek zegt: veel allochtonen die normaal nooit stemmen, komen deze keer speciaal voor DENK wel naar de stembus. Ik denk nog steeds dat ze minstens 3 zetels halen, misschien zelfs wel 4 of 5.
Ik zie het ook gebeurenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net wat Jinek zegt: veel allochtonen die normaal nooit stemmen, komen deze keer speciaal voor DENK wel naar de stembus. Ik denk nog steeds dat ze minstens 3 zetels halen, misschien zelfs wel 4 of 5.
Stemvee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
Jij bent wel beter ingelezen volgens mij over veel zakenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook wel, alleen maar goed op onze leeftijd dat we nog niet vastgeroest zijn toch
Gevondenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Volgens mij had hij al eens gezegd te vertrekken als er geen regeringsdeelname volgt...
Ik hoop het niet, maar zo wel dan hopelijk allemaal ten koste van de PvdA.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, maar dat soort futiliteiten vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Groningen? Was vroeger een Fietsenwinkel. Nu kapot.
De peiling is 20 procent van de allochtone stemmers:quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus Jinek lult uit haar nek met die 40%
College van Zipportal.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort futiliteiten vergeet ik altijd.
Noem jij Groningen nou een futiliteit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort futiliteiten vergeet ik altijd.
Oh ach, ik heb ook iets teveel vrije tijd :$quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel beter ingelezen volgens mij over veel zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |