oh godquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu 22 uur cringen om ''Als er een ploeg is die een 4-0 achterstand kan ombuigen is het Barcelona wel''.
Het klopt wel..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu 22 uur cringen om ''Als er een ploeg is die een 4-0 achterstand kan ombuigen is het Barcelona wel''.
Het klopt niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het klopt wel..
Heb wel zin in een ouderwetse Messi show
Dat is wel een ruime overwinning.quote:
Pas twee (drie als je Sevilla meerekent) topwedstrijden gewonnen en allemaal met een marge van één...quote:
Twee dus, want ik reken Sevilla niet mee.. You know why..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas twee (drie als je Sevilla meerekent) topwedstrijden gewonnen en allemaal met een marge van één...
Waarom niet als Barca bijv met 2-0 voor staat met rust..quote:
2-0 heb ik ingevuld.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca gaat morgen eerder met 0-5 verliezen dan met 5-0 winnen
Ik kwam vandaag iemand tegen die echt dacht dat ze dat ging lukken, al was dit wel een PSVer.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan nog moet Barcelona er 0(!) tegenkrijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom niet als Barca bijv met 2-0 voor staat met rust..
Alsof dat onmogelijk is.
Ik schrijf ze iig nog niet af.
Kans is klein ja..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan nog moet Barcelona er 0(!) tegenkrijgen. Geloof je het zelf.
Log uit..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kans is klein ja..
Maar het is nog niet gespeeld.
Mens, ga koken..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla quote van Stijn:
Je voelt even niet de behoefte om te reageren in FB? Ben je een wijf?
Man man man. Triest ben je.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kans is klein ja..
Maar het is nog niet gespeeld.
Verkoop je auto anders bij wijkopenautos.nl. dat schijnt je humeur goed te doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla quote van Stijn:
Ik kan Liekendiek aanradenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkoop je auto anders bij wijkopenautos.nl. dat schijnt je humeur goed te doen.
Ga huilen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla quote van Stijn:
Nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je maar niet met 'Dit had ik al verwacht' komt morgen als Barca verliest, PSVCL
sooowquote:
Ik zal het onthouden mocht ik ooit mijn auto met zilverendeur in een verder blauwe auto willen verkopen.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla quote van Stijn:
De SBS groep maakt het inderdaad niet makkelijk voor mij weer een beetje voetbal te kijken. Goffedomme wat een reclameblokquote:
Ik denk dat je een goede je bent zelf opmerking moet maken. Dat krijgt zelfs de grootste rebel klein.quote:
Vergeet de je moeder grap ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede je bent zelf opmerking moet maken. Dat krijgt zelfs de grootste rebel klein.
Je bedoelt natuurlijk 'het zit Kosciel ny mee'quote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder is Ospina een walgelijk slechte keeper
Hjbquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'het zit Kosciel ny mee'
Alleen als er intentie was de bal te spelen. Dat leek me hier niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die scoringskans = rood is toch afgeschaft
Tenzij het met opzet is, of zoietsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die scoringskans = rood is toch afgeschaft
Dan is het logisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als er intentie was de bal te spelen. Dat leek me hier niet.
Hij heeft nu meer ervaring op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel weer lekker binnengeschoten van Robben. Dit kon hij 7 jaar geleden toch een stuk minder (lol)
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft nu meer ervaring op het hoogste niveau.
quote:
Denk 2.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk jij dat de partij denk een zetel gaat behalen? Jij bent immers de meestervoorspeller van fok.
Get the Gringo aldus google maar ik moet toch maar eens naar bed helaasquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:16 schreef BB-King het volgende:
Lekker Mel Gibson film kijken mensen!
Waar was de komiek trouwens?
De laatste jaren idd wel jaquote:
In zijn geheel niet , als ik ga dan wordt het de SP of Groenlinksquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Denk of in zijn geheel niet? Gewoon gaan joh. Wat maakt dat halfuur nou uit.
WTFquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In zijn geheel niet , als ik ga dan wordt het de SP of Groenlinks
???quote:
Oh oké. Ik stem gewoon op de grootste tieten zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In zijn geheel niet , als ik ga dan wordt het de SP of Groenlinks
Ancillaquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh oké. Ik stem gewoon op de grootste tieten zoals gewoonlijk.
Ancilla of Roemer dus
Ik CDA of FVD pik. Klaver heeft hele debiele stantpuntenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
???
Roemer is wel relaxt en Klaver wordt waarschijnlijk de grootste op links..
Denk dus dat het 1 van de 2 wordt.
Als ik ga.
Jij op de PVV?
Welke standpunten vind je debiel van Klaver?quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik CDA of FVD pik. Klaver heeft hele debiele stantpunten
Dat zijn ook maar 2 nagemaakte partijenquote:Op woensdag 8 maart 2017 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik CDA of FVD pik. Klaver heeft hele debiele stantpunten
Kan dit in POL verder?quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar 2 nagemaakte partijen
Eigenlijk is het allemaal maar 1 pot nat..
Maar ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |