Ik denk dat je een goede je bent zelf opmerking moet maken. Dat krijgt zelfs de grootste rebel klein.quote:
Vergeet de je moeder grap ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede je bent zelf opmerking moet maken. Dat krijgt zelfs de grootste rebel klein.
Je bedoelt natuurlijk 'het zit Kosciel ny mee'quote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder is Ospina een walgelijk slechte keeper
Hjbquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'het zit Kosciel ny mee'
Alleen als er intentie was de bal te spelen. Dat leek me hier niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die scoringskans = rood is toch afgeschaft
Tenzij het met opzet is, of zoietsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die scoringskans = rood is toch afgeschaft
Dan is het logisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als er intentie was de bal te spelen. Dat leek me hier niet.
Hij heeft nu meer ervaring op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel weer lekker binnengeschoten van Robben. Dit kon hij 7 jaar geleden toch een stuk minder (lol)
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft nu meer ervaring op het hoogste niveau.
quote:
Denk 2.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk jij dat de partij denk een zetel gaat behalen? Jij bent immers de meestervoorspeller van fok.
Get the Gringo aldus google maar ik moet toch maar eens naar bed helaasquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:16 schreef BB-King het volgende:
Lekker Mel Gibson film kijken mensen!
Waar was de komiek trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |