Buiten het belang van het openbaren van belastingaangiftes aantonen lijkt het me verder niet, speelde voor zijn presidentschap.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:01 schreef Montov het volgende:
Gaat dit nog verdere consequenties hebben?
[..]
Zie ook reportage van Rachel Maddow (*triggered*):
Uiteraard doet me dat deugdquote:Op maandag 6 maart 2017 16:36 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen zien ze bij de Democraten goede voortekenen voor de komende tijd (het zal Elfletterig deugd doen dat O'Malley er ook bij betrokken is):
[..]
bron
kan het helaas niet zien, wel benieuwd hoe deze zal gaan, veel shit te verwerkenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:35 schreef SureD1 het volgende:
Spicey gaat zo spreken:
Ben benieuwd of hij iets gaat zeggen over Trump's tweet storm.
Camera staat al een tijdje aan - nu weten we dus dat de stapel papier samenvattingen zijn van het plan voor de ACA, omdat Holly ongegeneerd zat te spieken
Price spreekt nu over de vervanging voor Obamacare...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:44 schreef Re het volgende:
[..]
kan het helaas niet zien, wel benieuwd hoe deze zal gaan, veel shit te verwerken
Verrassend idd..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:26 schreef Monolith het volgende:
Van de 122 recidivisten uit Guantánamo vrijgelaten door Obama klopte overigens ook weer weinig:
https://www.theguardian.c(...)=fb_gu%3FCMP%3Dfb_gu
Snert, was iets anders ah kijken en heb de stream niet aan (nog). Wat zei hij?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:19 schreef invalidusername het volgende:
WFT, zegt Spicey nu met zoveel woorden dat ie Trump zijn bewerking over wire taps ook niet geloofd?
Die is toast.
De vraag was geloof je het. En hij zei niet "ja', hij zei ik maar de persvoorlichter en het is duidelijk wat Trump wil. (geparafreseert)quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snert, was iets anders ah kijken en heb de stream niet aan (nog). Wat zei hij?
Yep dat zei hij, en yep zo begreep ik het ookquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:19 schreef invalidusername het volgende:
WFT, zegt Spicey nu met zoveel woorden dat ie Trump zijn bewerking over wire taps ook niet geloofd?
Slimme vraag van de journalist, geloof je het zelf ook. Bizar antwoord op deze manier. Niet zeggen nee, maar zeggen ik moet gewoon doen wat Trump zegt.
Die is toast.
Vind je? Hij spreekt namens Trump/de regering Trump he?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:21 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Wel bijzonder dat Spicer doet alsof de verwerping van Obamacare iets is dat Trump voor het volk doet.
Interesting. Zou het graag terugzien. .quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:21 schreef invalidusername het volgende:
[..]
De vraag was geloof je het. En hij zei niet "ja', hij zei ik maar de persvoorlichter en het is duidelijk wat Trump wil. (geparafreseert)
Nu gaat zijn stem weer omhoog bij ACA trouwens![]()
Dat kan, je kan gewoon terugscrollen in de streamquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Interesting. Zou het graag terugzien. .
Wat nog onduidelijk gaat zijn is of Obama himself opdracht tot de tap heeft gegeven. Loretta Lynch weet er meer van. Het vorige Witte Huis heeft niet de opdracht gegeven, officieel, maar het DOJ. Natuurlijk weet Obama ervan.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:19 schreef invalidusername het volgende:
Slimme vraag van de journalist, geloof je het zelf ook. Bizar antwoord op deze manier. Niet zeggen nee, maar zeggen ik moet gewoon doen wat Trump zegt.
Die is toast.
Serieus? Tof! Maar dan mis ik wat er nu gezegd wordt. ..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dat kan, je kan gewoon terugscrollen in de stream
Heus?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je? Hij spreekt namens Trump/de regering Trump he?
Waar heb jij het over? Waar staat vast dat er getapt is?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Wat nog onduidelijk gaat zijn is of Obama himself opdracht tot de tap heeft gegeven. Loretta Lynch weet er meer van. Het vorige Witte Huis heeft niet de opdracht gegeven, officieel, maar het DOJ. Natuurlijk weet Obama ervan.
Er is nu al een paper trail. Het eerste verzoek tot tap, FISA, werd afgewezen nadat Trump de primaries won. Een nieuwe tap werd in oktober alsnog verleend. Ongekend, om vlak voor een verkiezing nog even wat informatie bij de politieke tegenstander te verzamelen.
Hmmm, FBI, Comey, onderzoek naar Clinton weer open..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Wat nog onduidelijk gaat zijn is of Obama himself opdracht tot de tap heeft gegeven. Loretta Lynch weet er meer van. Het vorige Witte Huis heeft niet de opdracht gegeven, officieel, maar het DOJ. Natuurlijk weet Obama ervan.
Er is nu al een paper trail. Het eerste verzoek tot tap, FISA, werd afgewezen nadat Trump de primaries won. Een nieuwe tap werd in oktober alsnog verleend. Ongekend, om vlak voor een verkiezing nog even wat informatie bij de politieke tegenstander te verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |