abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169368078
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

_O- O+
Als ik zeg dat jij de gemeentegrens niet meer over mag, ben je dan nog vrij en niet opgesloten? :)

[..]

Weet je het zeker!? Voor je het weet hoort men van het land van Murdera en honingpils en komt heel Fok! aan je deur ;) maar gezellig.
Ik geloof dat we elkaar niet begrijpen? Als ik zeg; dit is mijn grond, je mag hier niet in, tot dat ik van mening ben dat je er in mag. Bijvoorbeeld als je aan kan tonen dat je een sixpackje hebt meegenomen, dus je opties 1-wachten of 2-ergens anders heen gaan, ben je dan opgesloten?

Is prima hoor, ik doe ook aan selectie voor mijn deur, en mensen die niet welkom zijn kunnen rustig een kroeg gaan opzoeken. ;)
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:57:54 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169368096
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:52 schreef wolkentoetje het volgende:
Men hoeft daar niet te zitten men kan gewoon via de weg waarlangs ze ook zijn gekomen weer huiswaarts keren.
Nee, want de smokkelroutes zijn éénrichtingsverkeer ;( wellicht dat we met Europese regulering de routes verplicht twee kanten op kunnen maken. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:59:33 #103
116015 SicSicSics
pi_169368113
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:56 schreef BoneThugss het volgende:
Wat is dan het probleem om ze in kampen te stoppen en dat ze niet vrij zijn?

Laat die overheid eerst maar zorgen dat ze haar zaakjes op orde heeft en dat geldt net zo goed voor Nederland.
Het probleem in het plan van Hongarije zit m (naar ik mij heb laten vertellen) in de proportionaliteit. Er zijn 4 criteria voor detentie en met de plannen zoals Hongarije die nu heeft opgesteld, wordt daar niet aan voldaan en dan mag het niet. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:00:17 #104
116015 SicSicSics
pi_169368124
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:56 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof dat we elkaar niet begrijpen? Als ik zeg; dit is mijn grond, je mag hier niet in, tot dat ik van mening ben dat je er in mag. Bijvoorbeeld als je aan kan tonen dat je een sixpackje hebt meegenomen, dus je opties 1-wachten of 2-ergens anders heen gaan, ben je dan opgesloten?
Effectief gezien, ja, want men kan nergens anders heen. :)
Fine, fuck you then!
pi_169368131
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is prima hoor, ik doe ook aan selectie voor mijn deur, en mensen die niet welkom zijn kunnen rustig een kroeg gaan opzoeken. ;)
Wij begrijpen elkaar wel. ^O^
pi_169368142
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, want de smokkelroutes zijn éénrichtingsverkeer ;( wellicht dat we met Europese regulering de routes verplicht twee kanten op kunnen maken. 8-)
Misschien moet Hongarije dan even wat reclame maken in de thuislanden van die gelukszoekers.. Kom hier niet naartoe je reis eindigt onherroepelijk bij het hek,je komt Europa niet in.
pi_169368162
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het probleem in het plan van Hongarije zit m (naar ik mij heb laten vertellen) in de proportionaliteit. Er zijn 4 criteria voor detentie en met de plannen zoals Hongarije die nu heeft opgesteld, wordt daar niet aan voldaan en dan mag het niet. :)
Ik snap Hongarije best dat ze de EU de vinger geven. Het is al een kutland.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169368195
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Is heel gemakkelijk :) bovendien zijn ze dat niet, want ze zijn niet vrij om te bewegen door Hongarije. Dus als ze de trein willen pakken naar het vliegveld om naar huis te gaan, dan kan dat niet!

[..]

Vrijheidsbeneming = Detentie. De reden waarom je dat doet staat daar los van :)
Nee. Flauwekul. Detentie is als je ergens niet uit mag. Niet dat je ergens niet in mag.

Als ik mijn voordeur op slot doe en een inbreker niet binnenlaat als die aanbelt, dan is dat nog geen vrijheidsberoving. Het idee alleen al 8)7

Het is ook niet voor niks dat in de mensenrechtenconventie alleen het recht op het verlaten van elk willekeurig land is genoemd, niet het recht van het binnentreden in elk willekeurig land.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 11:09:23 ]
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:12:24 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169368283
Het is toch ook te gek voor woorden dat iedereen die z'n paspoort weggooit maar zomaar denkt ergens binnen te kunnen komen alleen maar door te roepen 'ik wil asiel'.

Intussen mogen brave burgers alles prijsgeven als ze een vliegticket voor hun vakantie willen boeken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:13:33 #110
116015 SicSicSics
pi_169368296
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:06 schreef Igen het volgende:
Nee. Flauwekul. Detentie is als je ergens niet uit mag. Niet dat je ergens niet in mag.

Als ik mijn voordeur op slot doe en een inbreker niet binnenlaat als die aanbelt, dan is dat nog geen vrijheidsberoving. Het idee alleen al 8)7
Wel als je mij in een kamp zet tot mijn aanvraag verwerkt is :')
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:15:13 #111
116015 SicSicSics
pi_169368318
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef BoneThugss het volgende:
Ik snap Hongarije best dat ze de EU de vinger geven. Het is al een kutland.
Dat deden ze ook niet toen wij even de E71 mede gefinancierd hebben. :')
Fine, fuck you then!
pi_169368332
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel als je mij in een kamp zet tot mijn aanvraag verwerkt is :')
Wat moeten ze dan doen? Is het beter om ze direct op de grensstreep tegen te houden en ze in het niemandsland in de open lucht te laten creperen zolang hun aanvraag nog in behandeling is?
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:16:09 #113
116015 SicSicSics
pi_169368334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:01 schreef wolkentoetje het volgende:
Misschien moet Hongarije dan even wat reclame maken in de thuislanden van die gelukszoekers.. Kom hier niet naartoe je reis eindigt onherroepelijk bij het hek,je komt Europa niet in.
Dat doet de EU zelf ook al :)
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:16:57 #114
116015 SicSicSics
pi_169368351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:16 schreef Igen het volgende:
Wat moeten ze dan doen? Is het beter om ze direct op de grensstreep tegen te houden en ze in het niemandsland in de open lucht te laten creperen zolang hun aanvraag nog in behandeling is?
Dat zijn hele andere vragen :D ^O^

Maar roep niet dat het geen detentie is. :{w
Fine, fuck you then!
pi_169368358
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat deden ze ook niet toen wij even de E71 mede gefinancierd hebben. :')
Het is hypocriet.

Maar je moet toch wat als land zijnde, al is die Orban natuurlijk ook niet helemaal jofel.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169368369
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zijn hele andere vragen :D ^O^

Maar roep niet dat het geen detentie is. :{w
Detentie is als je aan 4 kanten een hek om je heen hebt. Het slaat werkelijk nergens op om te doen alsof het geen detentie is als je aan 1 kant een hek naast je hebt (en aan 3 kanten niet), en wel detentie als je aan 3 kanten een hek naast je hebt (maar aan 1 kant nog steeds niet), plus een dak boven je hoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 11:18:25 ]
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:19:03 #117
116015 SicSicSics
pi_169368391
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:17 schreef BoneThugss het volgende:
Het is hypocriet.
En daar heb ik wel een beetje moeite mee. :)
quote:
Maar je moet toch wat als land zijnde, al is die Orban natuurlijk ook niet helemaal jofel.
Klopt ook hoor, maar hou je dan wel aan de regels en verdragen die je getekend hebt en dat doet Orban niet. Daar heb ik moeite mee. De detentie an sich is prima. :)
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:20:43 #118
116015 SicSicSics
pi_169368419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:18 schreef Igen het volgende:
Detentie is als je aan 4 kanten een hek om je heen hebt. Het slaat werkelijk nergens op om te doen alsof het geen detentie is als je aan 1 kant een hek naast je hebt (en aan 3 kanten niet), en wel detentie als je aan 3 kanten een hek naast je hebt (maar aan 1 kant nog steeds niet), plus een dak boven je hoofd.
Je voorstelling van zaken is niet correct. :) Het is net 1 hel, of 3 hekken. Het zijn 4 hekken, met de mededeling dat je nergens heen mag tot je aanvraag is verwerkt.

En nogmaals, detentie an sich is gewoon een wettig middel. De manier waarop Hongarije het implementeert is alleen niet proportioneel.
Fine, fuck you then!
pi_169368473
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En daar heb ik wel een beetje moeite mee. :)

[..]

Klopt ook hoor, maar hou je dan wel aan de regels en verdragen die je getekend hebt en dat doet Orban niet. Daar heb ik moeite mee. De detentie an sich is prima. :)
Aah zo.

Maar wat gaat de EU er aan doen?
Er staan hele dorpen leeg in Frankrijk, breng die mensen daar dan heen. Maar nee er moeten steeds meer mensen bij, dat gaat een keer fout natuurlijk.
pi_169368519
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Effectief gezien, ja, want men kan nergens anders heen. :)
terug naar servie, en dan door naar landen die ze wel binnenlaten, of in servie blijven?
pi_169368552
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je voorstelling van zaken is niet correct. :) Het is net 1 hel, of 3 hekken. Het zijn 4 hekken, met de mededeling dat je nergens heen mag tot je aanvraag is verwerkt.

En nogmaals, detentie an sich is gewoon een wettig middel. De manier waarop Hongarije het implementeert is alleen niet proportioneel.
incorrect, je kan een aanvraag doen, in het kamp wachten, of besluiten het kamp te verlaten, als er bijvoorbeeld geen leuke kampleidsters zijn :9 de verf op is. :( de spelletjes stom zijn, en je niet snachts naar de tenten van de meisjes mag sluipen. :D
Stuk voor stuk overigens terechte redenen.
pi_169368582
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, dat is een leugen! Zoals ik eerder citeerde zijn die centra richting Servie open. De aanvrager mag op ieder moment terug naar Servie gaan.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:38:16 #123
116015 SicSicSics
pi_169368719
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:26 schreef Murdera het volgende:
terug naar servie, en dan door naar landen die ze wel binnenlaten, of in servie blijven?
Als ik het nieuws en de uitleg goed begrijp ben je op kamp, zodra je in het kamp zit.

Dus zet Hongarije een tentje naast de voordeur en zeggen tegen de mensen. Ga maar in het tentje zitten en je mag er niet meer uit tot jouw aanvraag is goed- of afgekeurd.

Maar ik lees ook net dat ik niet volledig geïnformeerd ben :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:30 schreef Igen het volgende:
Nee, dat is een leugen! Zoals ik eerder citeerde zijn die centra richting Servie open. De aanvrager mag op ieder moment terug naar Servie gaan.
Die aanvulling heb ik gemist. :)

Blijft lekker makkelijk om dat te roepen, want men wil helemaal niet terug en dat weet iedereen. Maar zeker een nuance in het verhaal en de situatie. ^O^

Het komt op mij wel over als een beetje mooi doen door te zeggen dat men best tussen de wal en het schip mag gaan zitten...
Fine, fuck you then!
pi_169368785
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als ik het nieuws en de uitleg goed begrijp ben je op kamp, zodra je in het kamp zit.

Dus zet Hongarije een tentje naast de voordeur en zeggen tegen de mensen. Ga maar in het tentje zitten en je mag er niet meer uit tot jouw aanvraag is goed- of afgekeurd.

Maar ik lees ook niet dat ik niet volledig geïnformeerd ben :D

[..]

Blijft lekker makkelijk om dat te roepen, want men wil helemaal niet terug en dat weet iedereen. Maar zeker een nuance in het verhaal en de situatie. ^O^

Het komt op mij wel over als een beetje mooi doen door te zeggen dat men best tussen de wal en het schip mag gaan zitten...
Tja dat is hun eigen keuze dat ze niet terug willen houdt niet in dat Europa ze dan maar moet binnenhalen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:42:44 #125
116015 SicSicSics
pi_169368820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:41 schreef wolkentoetje het volgende:
Tja dat is hun eigen keuze dat ze niet terug willen houdt niet in dat Europa ze dan maar moet binnenhalen.
Ze zijn dan al in Europa (geweest). Komen ze op de terugweg ook weer doorheen overigens. Dus terug wandelen wordt ook een uitdaging. ;)
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:44:46 #126
116015 SicSicSics
pi_169368863
Kunnen we wel gaan flyeren overigens. Niet over de Balkan lopen, maar door Bulgarije en Roemenië., dan kan het wel ^O^
Fine, fuck you then!
pi_169368902
quote:

[..]

Maar ik lees ook net dat ik niet volledig geïnformeerd ben :D

[..]

Nu snap ik wat er mis ging in de communicatie, je miste een stukje tekst.

Beetje mooi weer spelen? Dat snap ik niet. Je kan hier asiel aanvragen en buiten wachten, en als het terecht is mag je naar binnen. Simpel, duidelijk, wat kan dan het probleem zijn?
pi_169368949
quote:
3s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
Kunnen we wel gaan flyeren overigens. Niet over de Balkan lopen, maar door Bulgarije en Roemenië., dan kan het wel ^O^
Tot daar de boel ook terecht op slot gaat.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:50:11 #129
116015 SicSicSics
pi_169368990
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:46 schreef Murdera het volgende:
Beetje mooi weer spelen? Dat snap ik niet. Je kan hier asiel aanvragen en buiten wachten, en als het terecht is mag je naar binnen. Simpel, duidelijk, wat kan dan het probleem zijn?
Je doet alsof je netjes met mensen omgaat, alsof je ze een keus biedt, maar dat doe je eigenlijk niet. :)

Tenminste, dat is mijn mening. Je lost dus het probleem niet op, je zorgt er alleen voor dat het niet jouw probleem wordt. Op een niet al te nette manier. Bovendien wordt er ook op de Balkan gewaarschuwd voor een humanitaire crisis. Wat je dus doet is zeggen: Wij gaan netjes met mensen om, want we geven ze keus, terwijl het eigenlijk geen keus is. :)
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:50:37 #130
116015 SicSicSics
pi_169368999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
Tot daar de boel ook terecht op slot gaat.
Dat kan niet, want dat zijn geen buitengrenzen 8-)
Fine, fuck you then!
pi_169369033
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee klopt maar die kunnen wel besluiten om hun eigen grenzen te gaan bewaken en op slot te doen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:55:26 #132
116015 SicSicSics
pi_169369105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:52 schreef wolkentoetje het volgende:
Nee klopt maar die kunnen wel besluiten om hun eigen grenzen te gaan bewaken en op slot te doen.
Dat kunnen ze zeker. :) Maar ook daar ben ik het in ieder geval niet mee eens.
Fine, fuck you then!
pi_169369146
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat kunnen ze zeker. :) Maar ook daar ben ik het in ieder geval niet mee eens.
Wat wil je dan? Al die Afrikanen door laten lopen naar Duitsland en Nederland en naar Frankrijk om in Engeland te komen?
pi_169369152
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je doet alsof je netjes met mensen omgaat, alsof je ze een keus biedt, maar dat doe je eigenlijk niet. :)

Tenminste, dat is mijn mening. Je lost dus het probleem niet op, je zorgt er alleen voor dat het niet jouw probleem wordt. Op een niet al te nette manier. Bovendien wordt er ook op de Balkan gewaarschuwd voor een humanitaire crisis. Wat je dus doet is zeggen: Wij gaan netjes met mensen om, want we geven ze keus, terwijl het eigenlijk geen keus is. :)
Wat ze doen is een huisfeestje geven, maar aan de deur checken of de mensen die naar binnen willen wel welkom zijn, prima.
Wat wij doen is iedereen binnenlaten, en dan er achter komen dat er een hoop mensen zijn die we niet kennen. Ene bob die met iemand mee is gekomen heeft al een lamp gesloopt, kevin die niemand kent probeert flessen drank te jatten, alfred die via via een vriend is van bob heeft op de bank gekotst, en zodra ze naar buiten moeten lopen ze gewoon een andere kamer in en gaan daar binnen zitten roken.
pi_169369214
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De grens Hongarije-Roemenie is ook een Schengen-buitengrens en Hongarije heeft twee jaar terug geloof ik al aangegeven daar desnoods ook een hek te bouwen.
pi_169369227
Heel goed
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:02:48 #137
116015 SicSicSics
pi_169369237
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:57 schreef wolkentoetje het volgende:
Wat wil je dan?
Een nette constructieve en menselijke oplossing voor 'de Afrikanen', want ook 'die Afrikanen' zijn mensen. :)
Fine, fuck you then!
pi_169369252
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Een nette constructieve en menselijke oplossing voor 'de Afrikanen', want ook 'die Afrikanen' zijn mensen. :)
En wat is die oplossing dan volgens jou?
pi_169369255
quote:

[..]

Als die mensen dan Servie ook niet meer in komen, moet er natuurlijk wel een oplossing gezocht worden.

Evenals bij mensen die door het land van herkomst niet worden teruggenomen o.i.d. Voor ieder mens moet natuurlijk geregeld worden dat er een land is waar hij/zij naartoe kan en vrij kan rondlopen.
pi_169369284
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Als die mensen dan Servie ook niet meer in komen, moet er natuurlijk wel een oplossing gezocht worden.

Evenals bij mensen die door het land van herkomst niet worden teruggenomen o.i.d. Voor ieder mens moet natuurlijk geregeld worden dat er een land is waar hij/zij naartoe kan en vrij kan rondlopen.
Er moet eigenlijk in de eerste plaats gezorgd worden dat ze niet meer uit het thuisland vertrekken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:04:46 #141
116015 SicSicSics
pi_169369288
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:58 schreef Murdera het volgende:
Wat ze doen is een huisfeestje geven, maar aan de deur checken of de mensen die naar binnen willen wel welkom zijn, prima.
Wat wij doen is iedereen binnenlaten, en dan er achter komen dat er een hoop mensen zijn die we niet kennen. Ene bob die met iemand mee is gekomen heeft al een lamp gesloopt, kevin die niemand kent probeert flessen drank te jatten, alfred die via via een vriend is van bob heeft op de bank gekotst, en zodra ze naar buiten moeten lopen ze gewoon een andere kamer in en gaan daar binnen zitten roken.
Je lult er omheen! :D
Fine, fuck you then!
pi_169369328
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je lult er omheen! :D
Nee hoor, ik geef even een vergelijking met hoe het daar nu gaat en hoe het hier gaat.
Jij zegt, er moet ook een oplossing komen voor de mensen die geen recht op asiel hebben, ik ben benieuwd. :) Doe eens een gooi?

want dat zijn de mensen die nu voor de deur blijven staan, niet welkom zijn, en dan nergens heen kunnen, behalve blijkbaar naar huis als ze geen recht op asiel hebben. ;)
pi_169369343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Er moet eigenlijk in de eerste plaats gezorgd worden dat ze niet meer uit het thuisland vertrekken.
Dat vind ik een lastige, want dat kun je zo makkelijk verkeerd doen.

Vanuit dit oogpunt hadden we bijv. waarschijnlijk een paar jaar terug Assad moeten helpen om de opstand in Syrie nog keiharder neer te slaan. Dat was wrs. het effectiefst geweest. Maar dat is toch ook niet het buitenland-beleid wat "we" willen...
pi_169369364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat vind ik een lastige, want dat kun je zo makkelijk verkeerd doen.

Vanuit dit oogpunt hadden we bijv. waarschijnlijk een paar jaar terug Assad moeten helpen om de opstand in Syrie nog keiharder neer te slaan. Dat was wrs. het effectiefst geweest. Maar dat is toch ook niet het buitenland-beleid wat "we" willen...
Wat daar nu voornamelijk aan het hek van Hongarije staat te rammelen zijn vooral Afrikanen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:08:52 #145
116015 SicSicSics
pi_169369367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef wolkentoetje het volgende:
En wat is die oplossing dan volgens jou?
Dat is zegmaar de milion dollar question! :D
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:06 schreef Murdera het volgende:
Nee hoor, ik geef even een vergelijking met hoe het daar nu gaat en hoe het hier gaat.
Jij zegt, er moet ook een oplossing komen voor de mensen die geen recht op asiel hebben, ik ben benieuwd. :) Doe eens een gooi?
Je gaat verder niet in op de klont boter op het hoofd van Hongarije. :)
Ik zeg, we moeten die mensen die er al zijn sowieso netjes opvangen.
Of dat nou op de Balkan is of in Griekenland, Italië of Hongarije.
Fine, fuck you then!
pi_169369375
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die Afrikanen blijven maar komen hé.

Wanneer is de limiet bereikt?
pi_169369395
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is zegmaar de milion dollar question! :D

[..]

Je gaat verder niet in op de klont boter op het hoofd van Hongarije. :)
Ik zeg, we moeten die mensen die er al zijn sowieso netjes opvangen.
Of dat nou op de Balkan is of in Griekenland, Italië of Hongarije.
De klont boter op het hoofd? De mensen die geen recht op asiel hebben?
pi_169369406
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Die Afrikanen blijven maar komen hé.

Wanneer is de limiet bereikt?
Tja iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen klinkt natuurlijk fantastisch in policorkringen maar het is natuurlijk onzin.
Als alles van iedereen is heeft niemand meer iets.. ;)
pi_169369471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:08 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Wat daar nu voornamelijk aan het hek van Hongarije staat te rammelen zijn vooral Afrikanen.
Net zoals in Ceuta en Melilla? Ik vind dat eerder op halve Neanderthalers lijken met een IQ van 50. Ofzo.

Afijn, wat doe je eraan? Te veel kunnen wijzelf ook niet in de landen van herkomst doen, want dat zou (neo)kolonialisme zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 12:13:42 ]
pi_169369488
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:10 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Tja iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen klinkt natuurlijk fantastisch in policorkringen maar het is natuurlijk onzin.
Als alles van iedereen is heeft niemand meer iets.. ;)
Mee eens hoor.

Van die mensen die vinden dat niemand illegaal kan zijn. Ik vind dat zo vreselijk naïef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')