Nu snap ik wat er mis ging in de communicatie, je miste een stukje tekst.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik het nieuws en de uitleg goed begrijp ben je op kamp, zodra je in het kamp zit.
Dus zet Hongarije een tentje naast de voordeur en zeggen tegen de mensen. Ga maar in het tentje zitten en je mag er niet meer uit tot jouw aanvraag is goed- of afgekeurd.
Maar ik lees ook net dat ik niet volledig geïnformeerd ben
[..]
Die aanvulling heb ik gemist.
Blijft lekker makkelijk om dat te roepen, want men wil helemaal niet terug en dat weet iedereen. Maar zeker een nuance in het verhaal en de situatie.
Het komt op mij wel over als een beetje mooi doen door te zeggen dat men best tussen de wal en het schip mag gaan zitten...
Tot daar de boel ook terecht op slot gaat.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
Kunnen we wel gaan flyeren overigens. Niet over de Balkan lopen, maar door Bulgarije en Roemenië., dan kan het wel
Je doet alsof je netjes met mensen omgaat, alsof je ze een keus biedt, maar dat doe je eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:46 schreef Murdera het volgende:
Beetje mooi weer spelen? Dat snap ik niet. Je kan hier asiel aanvragen en buiten wachten, en als het terecht is mag je naar binnen. Simpel, duidelijk, wat kan dan het probleem zijn?
Dat kan niet, want dat zijn geen buitengrenzenquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
Tot daar de boel ook terecht op slot gaat.
Nee klopt maar die kunnen wel besluiten om hun eigen grenzen te gaan bewaken en op slot te doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat zijn geen buitengrenzen
Dat kunnen ze zeker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:52 schreef wolkentoetje het volgende:
Nee klopt maar die kunnen wel besluiten om hun eigen grenzen te gaan bewaken en op slot te doen.
Wat wil je dan? Al die Afrikanen door laten lopen naar Duitsland en Nederland en naar Frankrijk om in Engeland te komen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeker.Maar ook daar ben ik het in ieder geval niet mee eens.
Wat ze doen is een huisfeestje geven, maar aan de deur checken of de mensen die naar binnen willen wel welkom zijn, prima.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je doet alsof je netjes met mensen omgaat, alsof je ze een keus biedt, maar dat doe je eigenlijk niet.![]()
Tenminste, dat is mijn mening. Je lost dus het probleem niet op, je zorgt er alleen voor dat het niet jouw probleem wordt. Op een niet al te nette manier. Bovendien wordt er ook op de Balkan gewaarschuwd voor een humanitaire crisis. Wat je dus doet is zeggen: Wij gaan netjes met mensen om, want we geven ze keus, terwijl het eigenlijk geen keus is.
De grens Hongarije-Roemenie is ook een Schengen-buitengrens en Hongarije heeft twee jaar terug geloof ik al aangegeven daar desnoods ook een hek te bouwen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat zijn geen buitengrenzen
Een nette constructieve en menselijke oplossing voor 'de Afrikanen', want ook 'die Afrikanen' zijn mensen.quote:
En wat is die oplossing dan volgens jou?quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een nette constructieve en menselijke oplossing voor 'de Afrikanen', want ook 'die Afrikanen' zijn mensen.
Als die mensen dan Servie ook niet meer in komen, moet er natuurlijk wel een oplossing gezocht worden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het komt op mij wel over als een beetje mooi doen door te zeggen dat men best tussen de wal en het schip mag gaan zitten...
Er moet eigenlijk in de eerste plaats gezorgd worden dat ze niet meer uit het thuisland vertrekken.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Als die mensen dan Servie ook niet meer in komen, moet er natuurlijk wel een oplossing gezocht worden.
Evenals bij mensen die door het land van herkomst niet worden teruggenomen o.i.d. Voor ieder mens moet natuurlijk geregeld worden dat er een land is waar hij/zij naartoe kan en vrij kan rondlopen.
Je lult er omheen!quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:58 schreef Murdera het volgende:
Wat ze doen is een huisfeestje geven, maar aan de deur checken of de mensen die naar binnen willen wel welkom zijn, prima.
Wat wij doen is iedereen binnenlaten, en dan er achter komen dat er een hoop mensen zijn die we niet kennen. Ene bob die met iemand mee is gekomen heeft al een lamp gesloopt, kevin die niemand kent probeert flessen drank te jatten, alfred die via via een vriend is van bob heeft op de bank gekotst, en zodra ze naar buiten moeten lopen ze gewoon een andere kamer in en gaan daar binnen zitten roken.
Nee hoor, ik geef even een vergelijking met hoe het daar nu gaat en hoe het hier gaat.quote:
Dat vind ik een lastige, want dat kun je zo makkelijk verkeerd doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk in de eerste plaats gezorgd worden dat ze niet meer uit het thuisland vertrekken.
Wat daar nu voornamelijk aan het hek van Hongarije staat te rammelen zijn vooral Afrikanen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat vind ik een lastige, want dat kun je zo makkelijk verkeerd doen.
Vanuit dit oogpunt hadden we bijv. waarschijnlijk een paar jaar terug Assad moeten helpen om de opstand in Syrie nog keiharder neer te slaan. Dat was wrs. het effectiefst geweest. Maar dat is toch ook niet het buitenland-beleid wat "we" willen...
Dat is zegmaar de milion dollar question!quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef wolkentoetje het volgende:
En wat is die oplossing dan volgens jou?
Je gaat verder niet in op de klont boter op het hoofd van Hongarije.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:06 schreef Murdera het volgende:
Nee hoor, ik geef even een vergelijking met hoe het daar nu gaat en hoe het hier gaat.
Jij zegt, er moet ook een oplossing komen voor de mensen die geen recht op asiel hebben, ik ben benieuwd.Doe eens een gooi?
Die Afrikanen blijven maar komen hé.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een nette constructieve en menselijke oplossing voor 'de Afrikanen', want ook 'die Afrikanen' zijn mensen.
De klont boter op het hoofd? De mensen die geen recht op asiel hebben?quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is zegmaar de milion dollar question!
[..]
Je gaat verder niet in op de klont boter op het hoofd van Hongarije.
Ik zeg, we moeten die mensen die er al zijn sowieso netjes opvangen.
Of dat nou op de Balkan is of in Griekenland, Italië of Hongarije.
Tja iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen klinkt natuurlijk fantastisch in policorkringen maar het is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die Afrikanen blijven maar komen hé.
Wanneer is de limiet bereikt?
Net zoals in Ceuta en Melilla? Ik vind dat eerder op halve Neanderthalers lijken met een IQ van 50. Ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Wat daar nu voornamelijk aan het hek van Hongarije staat te rammelen zijn vooral Afrikanen.
Mee eens hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:10 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Tja iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen klinkt natuurlijk fantastisch in policorkringen maar het is natuurlijk onzin.
Als alles van iedereen is heeft niemand meer iets..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |