abonnement Unibet Coolblue
pi_169357623
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je een ceremoniemeester die veel stress op de dag zelf bij je weg kan nemen?
We hebben er twee :Y op de dag zelf hoeven wij sowieso dus niets te regelen :)
Het is ook allemaal op 1 locatie dus lekker makkelijk.

Maar van te voren houden we graag de touwtjes in handen dus er komt veel geregel bij kijken.
pi_169357637
Trouwen :')
pi_169357664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:51 schreef Sarabi het volgende:

We hebben er twee :Y op de dag zelf hoeven wij sowieso dus niets te regelen :)
Het is ook allemaal op 1 locatie dus lekker makkelijk.

Maar van te voren houden we graag de touwtjes in handen dus er komt veel geregel bij kijken.
Ah ok, wel fijn dat het op de dag zelf dan zo mooi geregeld is.

Ross zit een beetje in de rats, zijn vliegtuig heeft al 2,5 uur vertragingen door stakingen in Frankrijk (?) en de laatste trein gaat om 23.30 en hij komt nu om 23.00 aan, maar dat kan dus nog later worden :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169357707
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah ok, wel fijn dat het op de dag zelf dan zo mooi geregeld is.

Ross zit een beetje in de rats, zijn vliegtuig heeft al 2,5 uur vertragingen door stakingen in Frankrijk (?) en de laatste trein gaat om 23.30 en hij komt nu om 23.00 aan, maar dat kan dus nog later worden :X
:o denk dat ie wel naar die trein kan fluiten :@

Alhoewel, als je zonder ruimbagage reist, kan 't heel snel gaan.

Heb op Schiphol ook al eens 2u staan wachten. Iets met stiptheidsacties enzo.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:58:34 #155
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169357802
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:53 schreef zeefje het volgende:
Mijn huisarts is een hele oude vrouw met koude handen :'(
Mijn huisarts (nu ja, weer een vervangster, maar daar wil ik het niet over hebben, bovendien was ze zo leuk dat ik eens ga informeren of ze niet "mijn huisarts" kan worden)) raakte vorige week halverwege het consult even mij arm aan en zei "he, gezellig!".

Hahahhaahha, heb ik weer. _O-
pi_169358019
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:58 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn huisarts (nu ja, weer een vervangster, maar daar wil ik het niet over hebben, bovendien was ze zo leuk dat ik eens ga informeren of ze niet "mijn huisarts" kan worden)) raakte vorige week halverwege het consult even mij arm aan en zei "he, gezellig!".

Hahahhaahha, heb ik weer. _O-
Was je voor je spataderen bij de HA?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:13:29 #157
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169358129
Goeie! _O-


;(
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:14:04 #158
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169358140
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:58 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn huisarts (nu ja, weer een vervangster, maar daar wil ik het niet over hebben, bovendien was ze zo leuk dat ik eens ga informeren of ze niet "mijn huisarts" kan worden)) raakte vorige week halverwege het consult even mij arm aan en zei "he, gezellig!".

Hahahhaahha, heb ik weer. _O-
Ik moest zo hard lachen toen ik dit las
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169358156
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:13 schreef RobinOok het volgende:
Goeie! _O-


;(
Ze zeggen wel eens dat ouderdom met gebreken komt oid :')
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 20:15:28 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169358166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah ok, wel fijn dat het op de dag zelf dan zo mooi geregeld is.

Ross zit een beetje in de rats, zijn vliegtuig heeft al 2,5 uur vertragingen door stakingen in Frankrijk (?) en de laatste trein gaat om 23.30 en hij komt nu om 23.00 aan, maar dat kan dus nog later worden :X
Waarom staat daar een vraagteken? Zo raar is dat niet, staken is na petanque dé nationale sport ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:19:50 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169358280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De voorpret is leuk :Y maar soms komen er nu toch ook wel zenuwen en stress bij kijken
Ja hoort bij de voorpret!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169358339
Hopelijk komt ie nog met de laatste trein thuis Isa :)
pi_169358433
Yeahhh...thuis op de bank na voorlezen!!! Kind was er, moeder was er en zus kwam ook.

Jochie was gisteren 5 jaar geworden en was wat ziekig (thuis gebleven van school ook). Toen ik kwam zat hij op de wc met een tablet :o En zijn moeder moest helpen om z'n billen af te vegen en zijn broek aan te trekken (moeders hier, is dat normaal?)
Het is een leuke spring in het veld, met een concentratievermogen van 30 seconden. Puzzelen is heel heel moeilijk (heeft niet door dat de rechte zijde de buitenkant is). Zelfs plaatjes kijken in de boeken is al te veel stilzitten. Hij wilde steeds dingen eten en luistert voor geen meter naar zijn moeder, die echt echt heel erg haar best deed.
Toen zijn zus (18) kwam werd het iets anders, zij doet de opvoeding, da's duidelijk. Zij nam 'm ook apart om 'm te vertellen dat hij erbij moest blijven en moest luisteren naar het verhaal. Toen hebben we met z'n vieren de helft van een boek doorgebladerd (boek zonder tekst), maar totaal fantasieloos, hij kon er ook zelf niets bij verzinnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169358498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk komt ie nog met de laatste trein thuis Isa :)
Nou ja, anders maar een hotel hoor -O- Wel kut.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:28:19 #165
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_169358511
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duurt een aflevering BZV daadwerkelijk 4 uur? Nee toch?

Ik wist niet dat worcestersaus niet vegetarisch is. Geen idee ook waar het van gemaakt wordt.

En wat een idioot stuk over die filosoof en ethicus die iets gezegd heeft over kinderen met Down. Ik zie niet in wat een filosofisch idee voor invloed heeft op het partijprogramma van de PvdD.

Hoi trouwens. Best gezellig hier, iedereen fleurt op door mij *O* Vriendin een beetje te veel dus die is overprikkeld naar bed gegaan.

Ik heb nog een recept nodig met chorizo. Kan weinig bedenken. Simpel en snel moet het zijn.
Rode uien snijden
Chorizo in stukjes snijden en bakken zonder extra olie ofzo
Rode ui erbij en even goed aanbakken (als je van zachtere ui houdt dan eerst de uien bakken)
Blokjes koude aardappel erdoor en opbakken

Lekker salade erbij :7
Kwak
pi_169358540
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh...thuis op de bank na voorlezen!!! Kind was er, moeder was er en zus kwam ook.

Jochie was gisteren 5 jaar geworden en was wat ziekig (thuis gebleven van school ook). Toen ik kwam zat hij op de wc met een tablet :o En zijn moeder moest helpen om z'n billen af te vegen en zijn broek aan te trekken (moeders hier, is dat normaal?)
Het is een leuke spring in het veld, met een concentratievermogen van 30 seconden. Puzzelen is heel heel moeilijk (heeft niet door dat de rechte zijde de buitenkant is). Zelfs plaatjes kijken in de boeken is al te veel stilzitten. Hij wilde steeds dingen eten en luistert voor geen meter naar zijn moeder, die echt echt heel erg haar best deed.
Toen zijn zus (18) kwam werd het iets anders, zij doet de opvoeding, da's duidelijk. Zij nam 'm ook apart om 'm te vertellen dat hij erbij moest blijven en moest luisteren naar het verhaal. Toen hebben we met z'n vieren de helft van een boek doorgebladerd (boek zonder tekst), maar totaal fantasieloos, hij kon er ook zelf niets bij verzinnen.
Nou, al twee hele pluspunten! Kind aanwezig čn moeder aanwezig :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169358686
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, al twee hele pluspunten! Kind aanwezig čn moeder aanwezig :o
Dat vond ik ook ja. Ik had haar vanmiddag geappt en toen schreef ze terug, ik ben er. Dus het was afwachten of hij er was
We have far more in common than that which devides us..
pi_169358813
Hey Isa, olifant nou eindelijk al dood?
pi_169358826
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hey Isa, olifant nou eindelijk al dood?
:D hij duwt nog wat onder mijn rechterborst, maar voor de rest best koest!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169358877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh...thuis op de bank na voorlezen!!! Kind was er, moeder was er en zus kwam ook.

Jochie was gisteren 5 jaar geworden en was wat ziekig (thuis gebleven van school ook). Toen ik kwam zat hij op de wc met een tablet :o En zijn moeder moest helpen om z'n billen af te vegen en zijn broek aan te trekken (moeders hier, is dat normaal?)
Het is een leuke spring in het veld, met een concentratievermogen van 30 seconden. Puzzelen is heel heel moeilijk (heeft niet door dat de rechte zijde de buitenkant is). Zelfs plaatjes kijken in de boeken is al te veel stilzitten. Hij wilde steeds dingen eten en luistert voor geen meter naar zijn moeder, die echt echt heel erg haar best deed.
Toen zijn zus (18) kwam werd het iets anders, zij doet de opvoeding, da's duidelijk. Zij nam 'm ook apart om 'm te vertellen dat hij erbij moest blijven en moest luisteren naar het verhaal. Toen hebben we met z'n vieren de helft van een boek doorgebladerd (boek zonder tekst), maar totaal fantasieloos, hij kon er ook zelf niets bij verzinnen.
Mijn kind is ook net 5 en kan heus zijn billen afvegen (dat moet hij tenslotte op school ook) maar thuis doe ik het ook vaak. Beter resultaat :') Hun armen zijn ook nog echt kort, dus het is een hele exercitie. Broek kan hij prima zelf. En het hele concept van rechte stukjes en hoekjes bij een puzzel snapt hij ook maar moeilijk terwijl hij best pienter is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:41:30 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169358960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh...thuis op de bank na voorlezen!!! Kind was er, moeder was er en zus kwam ook.

Jochie was gisteren 5 jaar geworden en was wat ziekig (thuis gebleven van school ook). Toen ik kwam zat hij op de wc met een tablet :o En zijn moeder moest helpen om z'n billen af te vegen en zijn broek aan te trekken (moeders hier, is dat normaal?)
Het is een leuke spring in het veld, met een concentratievermogen van 30 seconden. Puzzelen is heel heel moeilijk (heeft niet door dat de rechte zijde de buitenkant is). Zelfs plaatjes kijken in de boeken is al te veel stilzitten. Hij wilde steeds dingen eten en luistert voor geen meter naar zijn moeder, die echt echt heel erg haar best deed.
Toen zijn zus (18) kwam werd het iets anders, zij doet de opvoeding, da's duidelijk. Zij nam 'm ook apart om 'm te vertellen dat hij erbij moest blijven en moest luisteren naar het verhaal. Toen hebben we met z'n vieren de helft van een boek doorgebladerd (boek zonder tekst), maar totaal fantasieloos, hij kon er ook zelf niets bij verzinnen.
En de moeder is niet toevallig gewoon de oma van het jochie? En "zus" de echte moeder?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169359023
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn kind is ook net 5 en kan heus zijn billen afvegen (dat moet hij tenslotte op school ook) maar thuis doe ik het ook vaak. Beter resultaat :') Hun armen zijn ook nog echt kort, dus het is een hele exercitie. Broek kan hij prima zelf. En het hele concept van rechte stukjes en hoekjes bij een puzzel snapt hij ook maar moeilijk terwijl hij best pienter is.
Kijk daar heb ik heel veel aan. Dank je wel. Ik ga jou vaker raadplegen :P
Maar de puzzel zit in een vierkante houder. Daarom dacht ik, dat hij dan wel zou zien dat de rechte stukjes tegen de rechte kant zouden moeten.
En kleuren binnen (min of meer) de lijntjes? Hoe is dat?
We have far more in common than that which devides us..
pi_169359060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

En de moeder is niet toevallig gewoon de oma van het jochie? En "zus" de echte moeder?
Turkse familie, jochie is 5, moeder net 45, en er is een broer van 23 en dan de zus van 18 (hij noemt moeder ook mama)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:46:40 #174
217702 Lonaa
Honger!
pi_169359153
Mijn trek is eindeloos. Pfff.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169359157
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kijk daar heb ik heel veel aan. Dank je wel. Ik ga jou vaker raadplegen :P
Maar de puzzel zit in een vierkante houder. Daarom dacht ik, dat hij dan wel zou zien dat de rechte stukjes tegen de rechte kant zouden moeten.
En kleuren binnen (min of meer) de lijntjes? Hoe is dat?
Mag hoor, vind ik leuk :) Ik heb ook een spring in het veld, maar wel met veel fantasie en de rust om te puzzelen/knutselen/legoën. Maar herkenbaar van die puzzel, mij lijkt het ook volkomen logisch maar ik krijg het er maar niet in. Kleuren binnen de lijntjes gaat heel behoorlijk, hij kan ook van die nummer-verbind-puzzels zeg maar, dus die motoriek beheerst hij aardig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:47:58 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169359206
Hier gewoon grote pan met zuurkool gekookt (just zuurkool) en handje spekjes erdoor.
Grote honger gaat vanzelf weg met zoveel vezels.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169359256
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja hoort bij de voorpret!
Ja is dat zo? Zou eventueel wel zonder willen/kunnen ;)
pi_169359300
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh...thuis op de bank na voorlezen!!! Kind was er, moeder was er en zus kwam ook.

Kijk dat is al beter *O*
Verder niet zoveel ervaring met kinderen dus weinig tips.
Behalve dat ik vaak zat op mijn werk ook billen moest afvegen }:| terwijl dat volgens mij niet meer bij de taken hoort op de basisschool
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:50:07 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169359301
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:47 schreef fietsie het volgende:
Hier gewoon grote pan met zuurkool gekookt (just zuurkool) en handje spekjes erdoor.
Grote honger gaat vanzelf weg met zoveel vezels.
Jij gaat dorst krijgen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169359309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mag hoor, vind ik leuk :) Ik heb ook een spring in het veld, maar wel met veel fantasie en de rust om te puzzelen/knutselen/legoën. Maar herkenbaar van die puzzel, mij lijkt het ook volkomen logisch maar ik krijg het er maar niet in. Kleuren binnen de lijntjes gaat heel behoorlijk, hij kan ook van die nummer-verbind-puzzels zeg maar, dus die motoriek beheerst hij aardig.
Hij heeft gisteren een kleurpotloden pakket gekregen voor zijn verjaardag. Volgens moeders had hij dat niet. Dus wel een tablet (en heel heel heel veel ander speelgoed maar geen kleurpotloden. Hell, ik heb geen kinderen en ik heb kleurpotloden in huis voor de kinderen van vrienden.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:51:10 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169359345
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij gaat dorst krijgen
Ik drink savonds altijd een 1,5 liter kan koud water, dus denk dat dat mee gaat vallen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:52:39 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169359392
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hij heeft gisteren een kleurpotloden pakket gekregen voor zijn verjaardag. Volgens moeders had hij dat niet. Dus wel een tablet (en heel heel heel veel ander speelgoed maar geen kleurpotloden. Hell, ik heb geen kinderen en ik heb kleurpotloden in huis voor de kinderen van vrienden.
Heb geen idee, maar tekenen kinderen nog? Bouwen ze nog hutten? Ik zie nog maar zelden kinderen buiten spelen. Stoepranden, pijltjes schieten, etc.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169359397
Potloden, stempels, stickers, knippen, allemaal zo simpel en blijft heel leuk :Y Ik was zo verbaasd toen mijn kind bleek te kunnen tekenen. Hij maakte altijd storm :') maar toen ik ernaar vroeg bleek hij opeens heuse mensen met correcte haarkleur te kunnen maken enzo :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169359465
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb geen idee, maar tekenen kinderen nog? Bouwen ze nog hutten? Ik zie nog maar zelden kinderen buiten spelen. Stoepranden, pijltjes schieten, etc.
Tuurlijk. Tekenen is bijvoorbeeld ook een van de onderwerpen op het rapport. Buitenspelen op school of op de opvang dagelijks en thuis in de tuin. Alleen op straat is nog wat vroeg vind ik, maar hutten kun je ook prima binnen bouwen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169359528
Vanavond tijdens het wandelen trouwens de eerste lammetjes gespot O+ lente O+

  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:57:34 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169359543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tuurlijk. Tekenen is bijvoorbeeld ook een van de onderwerpen op het rapport. Buitenspelen op school of op de opvang dagelijks en thuis in de tuin. Alleen op straat is nog wat vroeg vind ik, maar hutten kun je ook prima binnen bouwen.
Als kind groeide ik op in een klein kustplaatsje, ging met mijn vriendje naar het strand, of spelen in de ouwe bunkers. Was tussen de 7 en 11 jaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169359551
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb geen idee, maar tekenen kinderen nog? Bouwen ze nog hutten? Ik zie nog maar zelden kinderen buiten spelen. Stoepranden, pijltjes schieten, etc.
Tuurlijk, maar ook kinderen die liever binnen zijn (zoals je 50 jaar geleden ook kinderen had die liever binnen zaten te lezen).
pi_169359569
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb geen idee, maar tekenen kinderen nog? Bouwen ze nog hutten? Ik zie nog maar zelden kinderen buiten spelen. Stoepranden, pijltjes schieten, etc.
Ik denk dat dat veel ook aan de omgeving ligt. Hutten bouwen denk ik eerder in zomervakantiekampen (jeugdland in Arnhem en bv in IJvo in Ijsselstein). Peiltjes schieten zie ik niet meer, maar af en toe nog wel (maar dat is een golvende beweging) zie je nog kinderen knikkeren. En tot voor een jaar of 5 geleden heb ik echt nog wel kinderen (die zijn nu wat ouder) zien tekenen. Ik had een deur in de keuken altijd vol hangen met kindertekeningen
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:58:26 #189
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169359571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond tijdens het wandelen trouwens de eerste lammetjes gespot O+ lente O+

[ afbeelding ]
Jaaa, zie ze al een week of twee, lammetjes in de wei! O+ O+ :* :9 :9 :9
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:59:02 #190
221912 minilot
Nancy boy
pi_169359595
Ik was als kind met geen stok naar buiten te krijgen, hoe hard mijn ouders het ook probeerden. :')
Boeken lezen met mijn hoofd onder de dekens, zo bracht ik bij voorkeur mijn schoolvakanties door. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169359613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:59 schreef minilot het volgende:
Ik was als kind met geen stok naar buiten te krijgen, hoe hard mijn ouders het ook probeerden. :')
Boeken lezen met mijn hoofd onder de dekens. :Y
Als ik buiten kwam zat ik in de tuinstoel te lezen :D
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:00:18 #192
221912 minilot
Nancy boy
pi_169359633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik buiten kwam zat ik in de tuinstoel te lezen :D
Herkenbaar! :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:00:54 #193
221912 minilot
Nancy boy
pi_169359653
Het kwam wel goed hoor, uiteindelijk. Ik ben nog steeds het liefste onder dertig dekens tegelijk binnen, maar ik vind buiten zijn intussen ķķk erg lekker. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169359665
Ja, ik was ook veel binnen, lezen lezen en nog eens lezen. Ik weet nog dat ik ooit een heel mooi boek had, en ik zat in het gips. Kreeg bezoek, want Kaatje was zo zielig. En ik dacht alleen maar, ga weg ga weg...ik wil lezen
Maar ik woonde ook aan de rand van een park waar wij wel hutten bouwden, tenten maakten etc. dat was meestal in de zomer.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:02:31 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169359703
Wij gingen altijd spelen in de rietvelden aan de Lek.

En kwamen dan thuis met modder tot net onder de kaaklijn..... paar keer net paadje gemist of drijfzand tegengekomen...
En dan buiten uitkleden en onder de tuinslang tot schoon genoeg (maar zwavelstank) om te gaan douchen binnen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169359722
Ik moet nu ook echt wel elke dag even buiten wandelen :Y anders wordt ik sjaggie
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:04:42 #197
221912 minilot
Nancy boy
pi_169359765
Oh, in de winter kan ik echt prima drie weken helemaal niet buiten komen, dat stoort me nog altijd niet. :')
Maar aangezien ik tegenwoordig in elk geval te voet van en naar mijn werk ga, komt het er niet meer zo van..
Let me see you stripped down to the bone
pi_169359815
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:04 schreef minilot het volgende:
Oh, in de winter kan ik echt prima drie weken helemaal niet buiten komen, dat stoort me nog altijd niet. :')
Maar aangezien ik tegenwoordig in elk geval te voet van en naar mijn werk ga, komt het er niet meer zo van..
Ik hou echt van thuis zijn (goh).
Maar heb wel frisse lucht nodig, merk dat ik anders echt niet te genieten ben.
Beide kan ik wel goed alleen doen :Y ben niet zo sociaal :D
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:08:33 #199
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169359880
Ik vind het heerlijk voor de haard een boek te lezen met twee snurkende honden bij me en een glaasje belegen port. Maar loop daarna ook met ze in het bos en tussen de maisvelden. Of het nu regent of sneeuwt, of warm en droog is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169360245
Wij speelden vaak "ik verklaar de oorlog aan...." buiten. Gezien het onderwerp van mn proefschrift wel grappig. Verder zat ik ook veel binnen te lezen of was ik op de manage of in de sporthal.

ik denk dat er ook een verschil zit tussen waar je opgroeid, de stad of het dorp. Hier in de stad zullen de kinderen niet zomaar op straat spelen, maar misschien wel in een binnenhof waar je het niet ziet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')