Tegen Macron hoop ik van wel.quote:Op zondag 23 april 2017 00:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die maakt toch geen kans in de tweede ronde.
quote:LaLibre.be est en mesure de vous dévoiler les chiffres du dernier sondage réalisé à la demande de l'équipe d'un candidat(e) à un institut de sondage réputé.
Jouw wrok tegen hipsters is kennelijk zo groot dat je nog liever een Thatcher aanhanger laat winnen dan een middenkandidaat.quote:Op zondag 23 april 2017 00:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tegen Macron hoop ik van wel.
Tegen Fillon of Melenchon hopelijk niet.
Macron is de Franse Clinton.
Flikker op man. Moet ik zometeen bij Lille een half uur in de file staan voor paspoortcontrolequote:
Een hek om de banlieues zetten wat door de banlieuxenaren zelf betaald gaat wordenquote:Op zondag 23 april 2017 11:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Flikker op man. Moet ik zometeen bij Lille een half uur in de file staan voor paspoortcontrole
Niet haten op The Iron Ladyquote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jouw wrok tegen hipsters is kennelijk zo groot dat je nog liever een Thatcher aanhanger laat winnen dan een middenkandidaat.
Voor Klopkoek is ze de personificatie van het kwaadquote:Op zondag 23 april 2017 12:33 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Niet haten op The Iron Lady
Succcessssquote:Op zondag 23 april 2017 10:53 schreef Sunst0rm het volgende:
Go Melenchon!
Vind het spannend om dadelijk voor het eerst te stemmen
.quote:Op zondag 23 april 2017 12:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor Klopkoek is ze de personificatie van het kwaad
Doe net zo volslagen achterlijkquote:Op zondag 23 april 2017 13:20 schreef KrappeAuto het volgende:
Dit is wel zo'n beetje de laatste kans voor de Fransen om de islamisering een halt toe te roepen. Als het geen Fillon of Le Pen wordt is Frankrijk hoogstwaarschijnlijk het eerste land waar de islam het land onderdompelt in een burgeroorlog.
Je hoopt gewoon iets te hard op een burgeroorlogquote:Op zondag 23 april 2017 13:23 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat is precies achterlijk? Heb je enig idee hoe groot de moslimhaat is in sommige streken?
wut.quote:Op zondag 23 april 2017 13:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hoopt gewoon iets te hard op een burgeroorlog.
Hoe precies?quote:Overigens zou juist een Le Pen eerder oorlog of harde confrontatie uitlokken.
Dan is FR al failliet voor de 2de ronde is begonnen. XDquote:Op zondag 23 april 2017 12:45 schreef hollandia02 het volgende:
Melenchon en Le Pen in 2de ronde, dat zou mooi zijn.
Dan is het Dag EU!
Als niemand de 50% haalt, gaan de nummer 1 en 2 door naar de tweede rond.quote:Op zondag 23 april 2017 13:30 schreef Cubs het volgende:
Wat houdt de tweede ronde in? Wordt er weer gestemd?
Is de opkomst dan even hoog als ronde 1? Kan me voorstellen dat je niet weer gaat stemmen als je kandidaat is afgevallen.quote:Op zondag 23 april 2017 13:33 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Als niemand de 50% haalt, gaan de nummer 1 en 2 door naar de tweede rond.
Veel succes, is een andere ervaring dan in Nederlandquote:Op zondag 23 april 2017 12:45 schreef hollandia02 het volgende:
Melenchon en Le Pen in 2de ronde, dat zou mooi zijn.
Dan is het Dag EU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |