Oh?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:01 schreef Mr.Ping het volgende:
Morgen is Kuzu te gast, en dan nodigen ze 50 PVV-ers uit!
Alleen als je vatbaar bent voor gladde / makkelijke praatjes ja.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Rutte hielt zich best knap staande, geen enkele premier zou hier zo even iets aan kunnen doen binnen een paar jaar als het hele land drijft op die gasbel.
Bij gebrek aan beter. Want jinek pakt de groten niet aan. Durft ze niet, of heeft ze een natte mossel omdst ze geilt op mannen met die macht.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn ook goede hosts. Zijn niet veel betere in Nederland.
Özturk versta je nooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Serieus? Ik versta die Kuzu nooit..
Moeilijk he verplaatsen in die mensen? Typisch VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dit is al jaren zo, ook niet per se zijn schuld. Maar ach.
Maar die mensen moeten ergens hun woede kwijt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dit is al jaren zo, ook niet per se zijn schuld. Maar ach.
Wat zou de SP concreet anders doen voor de Groningers?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen als je vatbaar bent voor gladde / makkelijke praatjes ja.
Praatjes voor de Vaak noemen ze dat toch?
Je moet het zien in de context dat de VVD echt 0,0 oplossingen heeft voor die mensen, maar wel eromheen lullen natuurlijk.
Ik kan daar geen respect voor opbrengen.
Hij spreekt voor een 100% Turk best goed Nederlands.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Serieus? Ik versta die Kuzu nooit..
Gaswinning is al gehalveerd, dat is het probleem denk ik niet. 26 aardbevingen dit jaar zal wel kloppen maar vraag is of ze nou echt schade hebben veroorzaakt? Ik weet het niet. Maar wat wel erg slecht is, is de afhandeling door NAMquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is erg kut voor die mensen, maar de rest van Nederland profiteert er van. Dat is eigenlijk wat Rutte net zei. En dat weet iedereen.
Als je het niet eens bent mag je met een andere/betere oplossing komen voor Nederland. Al heb je daar als bewoner van een van die woningen natuurlijk geen kut aan.
Ik krijg van Jinek een natte mossel..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Want jinek pakt de groten niet aan. Durft ze niet, of heeft ze een natte mossel omdst ze geilt op mannen met die macht.
Vanavond gaf ze niet thuis bijvoorbeeld bij rutte. Jan Roos maakte ze klein beaudet is een running gag..
Hij had helemaal niks. Geen oplossing.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen als je vatbaar bent voor gladde / makkelijke praatjes ja.
Praatjes voor de Vaak noemen ze dat toch?
Je moet het zien in de context dat de VVD echt 0,0 oplossingen heeft voor die mensen, maar wel eromheen lullen natuurlijk.
Ik kan daar geen respect voor opbrengen.
Ook een goeie ja. Samen met Genee wel de beste hosts denk ik. (Semi) Kritische hosts in ieder geval.quote:
Ik ben vooral benieuwd of Rutte het wist.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Echt chanant dat Jinek de vraag van Paul Jansen moest beantwoorden. Jeroen wist totaal niet wat hij moest zeggen. Belachelijke keuze en screening door redactie.
En dat vrouwtje van het Carré debatquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Genee. Jinek. Pauw zijn mijn helden.
En dat vrouwtje van nieuwsuur is ook goed.
Dat + de Groningers. Want hij heeft in z'n programma staan de ze de gaskraan juist verder willen opendraaien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:01 schreef Mr.Ping het volgende:
Morgen is Kuzu te gast, en dan nodigen ze 50 PVV-ers uit!
De SP wil net als de meeste andere partijen op de VVD na de gaswinning zeer fors terugbrengen tot 12 miljard kuub, en uiteindelijk helemaal afbouwen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat zou de SP concreet anders doen voor de Groningers?
Dit is VVD beleid in een notendop. Mensen manipuleren en uitbuiten ten bate van de 1%.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is erg kut voor die mensen, maar de rest van Nederland profiteert er van. Dat is eigenlijk wat Rutte net zei. En dat weet iedereen.
Als je het niet eens bent mag je met een andere/betere oplossing komen voor Nederland. Al heb je daar als bewoner van een van die woningen natuurlijk geen kut aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |