Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ik durf wel te stellen dat Vasion nog grappiger is dan deze clown.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Vasion?
Ik vind dit namelijk FP-humor.
Je bent zelf ongekend genant.quote:
Stokje tussen zn spaken en daar gaat zn goede pak.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:56 schreef matthijst het volgende:
Donderdag staat er een Groninger naast het fietspad vrees ik.
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben ze een interessante discussie laten ze deze nathals praten
Die stemt dan ook D66.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:57 schreef Vasion het volgende:
Mexicanobakker is denk ik de enige die lacht.
FP-humor.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:57 schreef Vasion het volgende:
Mexicanobakker is denk ik de enige die lacht.
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:57 schreef Nintex het volgende:
Jan keek niet blij. De lancering van zijn revolutie vervangen met een pratende drol.
Na een half uur werd het leukquote:Op maandag 6 maart 2017 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
Was eerste drie kwartier goed genoeg om op herhaling te wachten?
Eerste 15 minuten kut, daarna topshowquote:Op maandag 6 maart 2017 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
Was eerste drie kwartier goed genoeg om op herhaling te wachten?
Ja echt wel. In een auto met lpg tank en daar om gas vragen. Met een Amsterdams accent.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik durf niet meer naar Groningen vanaf nu
Dit dus.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Rutte hielt zich best knap staande, geen enkele premier zou hier zo even iets aan kunnen doen binnen een paar jaar als het hele land drijft op die gasbel.
Dan word je met fakkels en hooivorken weggejaagd naar Friesland of Drenthequote:Op maandag 6 maart 2017 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja echt wel. In een auto met lpg tank en daar om gas vragen. Met een Amsterdams accent.
Heerlijk lijkt me dat.
Slaat ook nergens op. Even stoppen met gasquote:Op maandag 6 maart 2017 23:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Rutte hielt zich best knap staande, geen enkele premier zou hier zo even iets aan kunnen doen binnen een paar jaar als het hele land drijft op die gasbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |