Gay Best Friend Forever?quote:
Zijn dit soort studio's waardevast en goed veroopbaar?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:22 schreef GSbrder het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Goh, da's nieuwsquote:Op maandag 6 maart 2017 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, dat is pubertaal toch?
Sta ik ietwat ver vanaf.
Als het in Amsterdam meer dan 6 maanden te koop staat terwijl het minder dan een ton kost dan lijkt me dat niet in de categorie "Goed verkoopbaar" te vallen....quote:Op maandag 6 maart 2017 19:25 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zijn dit soort studio's waardevast en goed veroopbaar?
http://www.funda.nl/koop/(...)stojevskisingel-301/
Zou ik me niet aan wagen. Worden daar een hoop studio's/appartementen verkocht door de woningcorporatie.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:25 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zijn dit soort studio's waardevast en goed veroopbaar?
http://www.funda.nl/koop/(...)stojevskisingel-301/
Misschien is "VERKOPER VAN DEZE WONING VOERT HET VERKOOPTRAJECT GEDEELTELIJK ZELF UIT." een hint over die lange verkooptijd.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het in Amsterdam meer dan 6 maanden te koop staat terwijl het minder dan een ton kost dan lijkt me dat niet in de categorie "Goed verkoopbaar" te vallen....
Zonde van je tijd.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
Die maatschappelijke dienstplicht van het CDA ben ik het wel helemaal mee eens trouwens.
Is ook meteen het enige plan van het CDA waar ik wat in zie.
Gaat niet per se om dat pand maar om wat representatief is voor dat soort panden.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het in Amsterdam meer dan 6 maanden te koop staat terwijl het minder dan een ton kost dan lijkt me dat niet in de categorie "Goed verkoopbaar" te vallen....
Je moet een grapje maken.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
Die maatschappelijke dienstplicht van het CDA ben ik het wel helemaal mee eens trouwens.
Mwah, zelfs dat is wel heel uitzonderlijk.... het staat al sinds 23 mei 2015 te koop.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien is "VERKOPER VAN DEZE WONING VOERT HET VERKOOPTRAJECT GEDEELTELIJK ZELF UIT." een hint over die lange verkooptijd.
Met terugwerkende kracht invoeren.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
Met gevangenisstraf als je niet goed meewerkt.quote:
Vergelijk je nou binnen de ring Utrecht met buiten de ring Amsterdam?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:33 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gaat niet per se om dat pand maar om wat representatief is voor dat soort panden.
Dit pand is in een maand weg.
http://www.funda.nl/koop/(...)877-europaplein-758/
Nee, is een prima middel om verschillende bevolkingsgroepen met elkaar in contact te brengen. Jongens en meisjes en dan kan je kiezen tussen de zorg en het leger.quote:
Ander product. Zulke dingen staan bij het Amstelkwartier.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:33 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gaat niet per se om dat pand maar om wat representatief is voor dat soort panden.
Dit pand is in een maand weg.
Ga je het papieren-doel voor het luchtgeschut (Flak) omhoog houden.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
We schilderen er "Weg met de EU op", dan hou jij het vrijwillig omhoog, schat ik zoquote:Op maandag 6 maart 2017 19:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga je het papieren-doel voor het luchtgeschut (Flak) omhoog houden.
Volgens mij ben je geen domme jongen, maar het ontgaat me echt volledig dat je 1. niet inziet dat dit een enorme organisatorische puinzooi gaat worden en je er 2. geen enkel probleem mee oplost.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, is een prima middel om verschillende bevolkingsgroepen met elkaar in contact te brengen. Jongens en meisjes en dan kan je kiezen tussen de zorg en het leger.
Heb echt geen positief ding gehoord over mijn vaders dienstplicht. Volgens mij laat je alleen maar jongeren kostbare tijd verspillen en kost het de staat heel veel geld.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, is een prima middel om verschillende bevolkingsgroepen met elkaar in contact te brengen. Jongens en meisjes en dan kan je kiezen tussen de zorg en het leger.
Onzin, Zweden heeft het net ook ingevoerd.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je geen domme jongen, maar het ontgaat me echt volledig dat je 1. niet inziet dat dit een enorme organisatorische puinzooi gaat worden en je er 2. geen enkel probleem mee oplost.
Daarnaast zit het leger (of de zorg) niet te wachten op dit soort stagiairs die niets kunnen en/of toevoegen. Elk halfjaar zo'n stel pubers inwerken, het zal je baan maar zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je geen domme jongen, maar het ontgaat me echt volledig dat je 1. niet inziet dat dit een enorme organisatorische puinzooi gaat worden en je er 2. geen enkel probleem mee oplost.
Elk halfjaar? Optimistquote:Op maandag 6 maart 2017 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast zit het leger (of de zorg) niet te wachten op dit soort stagiairs die niets kunnen en/of toevoegen. Elk halfjaar zo'n stel pubers inwerken, het zal je baan maar zijn.
Ik heb van mijn generatie velen dankzij de dienstplicht wel een beroepskeuze zien maken die ze eerst niet overwogen. Plus dat je in contact komt met leeftijdsgenoten uit allerlei andere bevolkingsgroepen wat de cohesie vergroot.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb echt geen positief ding gehoord over mijn vaders dienstplicht. Volgens mij laat je alleen maar jongeren kostbare tijd verspillen en kost het de staat heel veel geld.
Zweden heeft wel meer gefaalde proefballonnetjes. Zie: Six hour workday trial.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, Zweden heeft het net ook ingevoerd.
Elke maand dan. In elk geval: je hebt er niets aan.quote:
Ik wist niet dat Utrecht een 'binnen de ring' had. Volgens mij ligt zo ongeveer enkel Leidsche Rijn er buiten.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergelijk je nou binnen de ring Utrecht met buiten de ring Amsterdam?
Meest bezopen plan van heel dat CDA, maar toont aan dat je gewoon een conservatieve lulhannes bent.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
Minstens een jaar.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke maand dan. In elk geval: je hebt er niets aan.
Nieuwegein, Breukelen, Zeist, de Bilt.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Utrecht een 'binnen de ring' had. Volgens mij ligt zo ongeveer enkel Leidsche Rijn er buiten.
Ik ook, ik had zoiets van "als ik toch moet dan maar redelijk betaald worden en iig geen dienstplichtig soldaat zijn"quote:Op maandag 6 maart 2017 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb van mijn generatie velen dankzij de dienstplicht wel een beroepskeuze zien maken die ze eerst niet overwogen. Plus dat je in contact komt met leeftijdsgenoten uit allerlei andere bevolkingsgroepen wat de cohesie vergroot.
Zozo. En wie gaat dat betalen?quote:
Twee maandelijksquote:Op maandag 6 maart 2017 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke maand dan. In elk geval: je hebt er niets aan.
Heeft het ook niet echt, maar Leidsche Rijn is dan ook nog erger dan Amsterdam Noord.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Utrecht een 'binnen de ring' had. Volgens mij ligt zo ongeveer enkel Leidsche Rijn er buiten.
Die zesurige werkdag heb ik ook.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zweden heeft wel meer gefaalde proefballonnetjes. Zie: Six hour workday trial.
Ook dat is een positief effectquote:Op maandag 6 maart 2017 19:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ook, ik had zoiets van "als ik toch moet dan maar redelijk betaald worden en iig geen dienstplichtig soldaat zijn"
Krijg je ook voor 8 uur salaris?quote:
Leidsche Rijn = IJburg = Vathorst.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft het ook niet echt, maar Leidsche Rijn is dan ook nog erger dan Amsterdam Noord.
Oh, we hadden het kennelijk over de provincie Utrecht.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nieuwegein, Breukelen, Zeist, de Bilt.
Allemaal Utrecht.
En dan heb ik iets om principieel afstand van te nemen, altijd fijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb van mijn generatie velen dankzij de dienstplicht wel een beroepskeuze zien maken die ze eerst niet overwogen. Plus dat je in contact komt met leeftijdsgenoten uit allerlei andere bevolkingsgroepen wat de cohesie vergroot.
Daar verschillden de meningen over als ik mij goed herinner wat sommige van mijn commandanten opmerktenquote:
Dat lijkt me niet. Want dat schuift gewoon op.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Er kan dan vast wel ergens op onderwijs en uitkeringen bezuinigd worden.
Dienstplicht vervulde je na je studie in de good old daysquote:Op maandag 6 maart 2017 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Want dat schuift gewoon op.
Als je op je 19e aan je studie gaat beginnen i.p.v. op je 18e, dan ben je gewoon een jaar langer bezig.
Dus uiteindelijk werk je alsnog 36-40 uur?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Maar die extra uren maak ik uitendelijk wel in de weekeinden,
Nee, want die sociale dienstplicht kan al de basis zijn van je vervolgopleiding.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Want dat schuift gewoon op.
Als je op je 19e aan je studie gaat beginnen i.p.v. op je 18e, dan ben je gewoon een jaar langer bezig.
Denk niet dat remlof daar voorstander van is.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dienstplicht vervulde je na je studie in de good old days
Vertel mij hoe een jaar lang je stierlijk vervelen, zonder intellectuele uitdaging, met een groep vmbo'ers in een legeronderdeel mij verder gaat helpen in een academische vervolgopleiding?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want die sociale dienstplicht kan al de basis zijn van je vervolgopleiding.
Ik heb gewoon een 40u contract en dat werk ik ook wel. Iets minder nisschien, maar met enige regelmaat ook op zaterdag en zondag.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk werk je alsnog 36-40 uur?
Oh, op hogere leeftijd mocht je nog steeds meedoen, hoorquote:Op maandag 6 maart 2017 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk niet dat remlof daar voorstander van is.
Dan is de deelname van Kaas- en Pokkel hoogst onzeker.
Moet je het wel eerst worden.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, op hogere leeftijd mocht je nog steeds meedoen, hoor
Kom, kom, we hielden ze echt wel bezig, hoor, alleen 's avonds konden ze zich actief vervelenquote:Op maandag 6 maart 2017 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel mij hoe een jaar lang je stierlijk vervelen, zonder intellectuele uitdaging, met een groep vmbo'ers in een legeronderdeel mij verder gaat helpen in een academische vervolgopleiding?
Jij mag iets met ouderenhuisvesting of kazernes gaan doen.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel mij hoe een jaar lang je stierlijk vervelen, zonder intellectuele uitdaging, met een groep vmbo'ers in een legeronderdeel mij verder gaat helpen in een academische vervolgopleiding?
Zozo, de bofkonten.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom, kom, we hielden ze echt wel bezig, hoor, alleen 's avonds konden ze zich actief vervelen
Lekker praktisch bezig dus? Of krijg je ook nog wat theoretische vakjes?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij mag iets met ouderenhuisvesting of kazernes gaan doen.
Sterker nog, als je gewoon studeert en dat volhoudt tot je diploma hoef je van mij die maatschappelijke diensplicht helemaal niet te doen.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dienstplicht vervulde je na je studie in de good old days
Ah, da's dan wel weer mooi.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterker nog, als je gewoon studeert en dat volhoudt tot je diploma hoef je van mij die maatschappelijke diensplicht helemaal niet te doen.
De gewone man aan het woord. Dat hoort tegenwoordig.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het lagerhuis is echt weinig waard wanneer er zo veel mafketels in de bankjes zitten.
Ik weet ook nog wel wat dingen die ze op de Filippijnen net hebben ingevoerd.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, Zweden heeft het net ook ingevoerd.
Het zal vooral praktijk zijn. Maar wmb niet voor jongeren die al aan een opleiding bezig zijn. Die komen wel aan de beurt als ze stoppen met die opleiding zonder diploma.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker praktisch bezig dus? Of krijg je ook nog wat theoretische vakjes?
Zou je daar niet aan beginnen omdat ze veelal door wc's worden verkochten of omdat studio's ongeacht bouwjaar, stad etc. niet eenvoudig verkoopbaar zijn?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou ik me niet aan wagen. Worden daar een hoop studio's/appartementen verkocht door de woningcorporatie.
Waarom zoek je toch zo nodig in het segment <120k in de grote steden? Dat is haast per definitie prut.
Ja, dan zijn er tenminste twee schooljaren naar de gallemieze in plaats van één.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
12 maanden is vrij nutteloos, maak het dan 16 of 18 maanden.
Ik weet het.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
De gewone man aan het woord. Dat hoort tegenwoordig.
Die kunnen op die manier hun kansen vergroten.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, da's dan wel weer mooi.
Dus in contact komen met andere mensen is alleen handig voor de mensen die niet werken en studeren.
Studio's zijn best verkoopbaar, mits op de goede plek.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:54 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zou je daar niet aan beginnen omdat ze veelal door wc's worden verkochten of omdat studio's ongeacht bouwjaar, stad etc. niet eenvoudig verkoopbaar zijn?
Hoe zit dat met deze studio bijv.?
Wil beste investeringsbedrag/verhuurbedrag/verkoopbaarheid-verhouding en ging ervan uit dat die verhouding beste is bij woningen <120 in grote steden, dat is dus niet zo? Wat is wel de beste verhouding? Budget 200, liever <149.
Bovendien blijkt uit econometrische studies dat personen die dienstplicht hebben moeten vervullen daar hun leven lang last van blijven houden met lagere salarissen dan hun peers zonder dienstplicht.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb echt geen positief ding gehoord over mijn vaders dienstplicht. Volgens mij laat je alleen maar jongeren kostbare tijd verspillen en kost het de staat heel veel geld.
Kun je dat dan niet afkopen?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kunnen op die manier hun kansen vergroten.
Maar je hebt gelijk, rijkeluiskinderen moeten eigenlijk ook gewoon een paar maanden in de blubber worden getrapt.
Waarmee je meteen je originele argument voor de maatschappelijke dienstplicht onderuit haalt, want je houdt alleen de dropouts over.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterker nog, als je gewoon studeert en dat volhoudt tot je diploma hoef je van mij die maatschappelijke diensplicht helemaal niet te doen.
quote:Op maandag 6 maart 2017 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die dropouts zijn ook het meest gevoelig voor radicalisering, dus prima om die uit verschillende groepen met elkaar in contact te brengen.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarmee je meteen je originele argument voor de maatschappelijke dienstplicht onderuit haalt, want je houdt alleen de dropouts over.
[..]
Laat maar. Of je zit enorm te trollen, of je bent echt de weg kwijt.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die dropouts zijn ook het meest gevoelig voor radicalisering, dus prima om die uit verschillende groepen met elkaar in contact te brengen.
Radicalisering onder dropouts oplossen door ze wapenlessen te geven in het leger.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die dropouts zijn ook het meest gevoelig voor radicalisering, dus prima om die uit verschillende groepen met elkaar in contact te brengen.
Oh, echt? Dat wist ik niet. Kan me ergens wel voorstellen natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien blijkt uit econometrische studies dat personen die dienstplicht hebben moeten vervullen daar hun leven lang last van blijven houden met lagere salarissen dan hun peers zonder dienstplicht.
Vergelij op prijs, maar begrijp dus dat dat appartement in Utrecht vele malen beter is, zelfs al hebben ze dezelfde prijs?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergelijk je nou binnen de ring Utrecht met buiten de ring Amsterdam?
Nee, maar ik wil die sociale dienstplicht alleen voor dropouts en mensen die echt niet weren wat ze willen met hun middelbare schooldiploma.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat maar. Of je zit enorm te trollen, of je bent echt de weg kwijt.
Zeker.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:59 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vergelij op prijs, maar begrijp dus dat dat appartement in Utrecht vele malen beter is, zelfs al hebben ze dezelfde prijs?
Mooi, dan hoeven fatsoenlijke jongeren niet tussen het kanonnenvoer te zitten.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil die sociale dienstplicht alleen voor dropouts en mensen die echt niet weren wat ze willen met hun middelbare schooldiploma.
Het moet nooit een studie verstoren uiteraard.
Dat zijn toch juist al de zwakkeren in de samenleving? Zo wordt de dienstplicht een soort schandvlek op je cv. "Oh, dienstplicht gehad twintig jaar geleden? Dan was het vast niet veel met je na de middelbare..."quote:Op maandag 6 maart 2017 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil die sociale dienstplicht alleen voor dropouts en mensen die echt niet weren wat ze willen met hun middelbare schooldiploma.
Hij pleitte er tot mijn schrik ook al plotseling voor dat Europa veel meer kernwapens moet hebben en dat de NAVO ontbonden moet worden.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat maar. Of je zit enorm te trollen, of je bent echt de weg kwijt.
Dat soort types zijn nu ook al te herkennen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist al de zwakkeren in de samenleving? Zo wordt de dienstplicht een soort schandvlek op je cv. "Oh, dienstplicht gehad twintig jaar geleden? Dan was het vast niet veel met je na de middelbare..."
Niet méér kernwapens maar betere zodat de lading omlaag kan.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij pleitte er tot mijn schrik ook al plotseling voor dat Europa veel meer kernwapens moet hebben en dat de NAVO ontbonden moet worden.
Goede vriendin van mij heeft een tussenjaar in Australië genomen, nu eerder klaar met studie en een goede baan. Krijg het derhalve niet meer voor elkaar om te lachen om dit soort grappen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat soort types zijn nu ook al te herkennen.
"Oh, vertel me wat je over jezelf hebt geleerd toen je een tussenjaar nam in Australie en hoe dat relevant is voor deze vacature."
Ja, de grote man achter dat onderzoek is toevallig de enige Nederlander die vaak genoemd wordt als toekomstig winnaar van de 'Nobelprijs' voor de economie, terwijl niemand in Nederland hem kent (hij werkt aan Princeton).quote:Op maandag 6 maart 2017 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, echt? Dat wist ik niet. Kan me ergens wel voorstellen natuurlijk.
Mijn pa heeft zich 9 maanden helemaal de tering verveeld in een bos in West-Duitsland en daarna ging hij weer naar huis. Hij moest ook echt álles weer inleveren, van sokken tot wapen. Alleen zijn naamplaatje mocht hij houden.
Het wordt allicht veiliger wanneer je i.p.v. 10 nukes er 1,000 kleine maakt.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet méér kernwapens maar betere zodat de lading omlaag kan.
Dan kun je per ton dus meer wapens hebben maar dat zei hij er niet bij.
Jij bent dan ook een trage slak, tsjokkie.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede vriendin van mij heeft een tussenjaar in Australië genomen, nu eerder klaar met studie en een goede baan. Krijg het derhalve niet meer voor elkaar om te lachen om dit soort grappen.
Het enige argument dat je hiervoor opwierp geldt in die situatie niet langer. Wat is dit nou weer?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik pleit voor dienstplicht tussen de 0 en 18 jaar.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:03 schreef Tem het volgende:
Dus eigenlijk is Remlof voor heropvoedingskampen?
Iedereen met echt linkse sympathieën, toch?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:03 schreef Tem het volgende:
Dus eigenlijk is Remlof voor heropvoedingskampen?
Juist, crux zit 'm beetje in prijs, vandaar dat mijn interesse in studio's.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studio's zijn best verkoopbaar, mits op de goede plek.
Venserpolder is de plek in Amsterdam waar de minste vraag naar woningen is.
Ik heb volgens mij al eerder gezegd dat je beter kunt kijken naar woningen tussen de 50-70 m².
Afhankelijk van de stad rolt daar dan je prijs uit.
Vind dat toch doodeng. Ik blijf liever veilig op de uni. Hier ben ik goed in en hoef ik geen enge dingen te doen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een trage slak, tsjokkie.
Minder bier zuipen, sneller afstuderen.
Met een kantoor praten. Spannend! Laat je het weten als het kantoor iets terugzei?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat toch doodeng. Ik blijf liever veilig op de uni. Hier ben ik goed in en hoef ik geen enge dingen te doen.
Overigens binnenkort zo'n gesprekkendag en ben uitgenodigd om te praten met een kantoor waar ik wel erg graag zou willen werken. Ondanks dat er veel meer aanmeldingen dan plekken waren, dus dat is iets wat hoopvol stemt.
Ligt een beetje aan de stad. Enkel in de woningmarkten met de grootste druk kun je je wagen aan studio's, ga je naar de grotere provinciesteden dan moet je toch echt voor appartementen gaan. Ik zou mikken op normale appartementen in a- tot b+ locaties. Niet naar c kijken, dan zit je in veel gevallen gewoon in langdurige achterstandswijken (en heb je een lange adem nodig) of heb je teveel huurmutatie.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Juist, crux zit 'm beetje in prijs, vandaar dat mijn interesse in studio's.
Heb je die studio in Utrecht gezien en zo ja, is dat een koopje voor wat dat biedt?
Ga er vanuit dat je beter een nieuwe studio kunt hebben op een a-locatie dan een normaal appartement op een c-locatie qua verhouding investering/verhuurprijs/verhuurbaarheid/verkoopbaarheid. juist?
"Met koelbloedige recruiters praten die waarschijnlijk toch geen enkele interesse in mij hebben" is misschien accurater maar ook zo omslachtig.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een kantoor praten. Spannend! Laat je het weten als het kantoor iets terugzei?
Kijk het wil nog wel eens wat worden.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat toch doodeng. Ik blijf liever veilig op de uni. Hier ben ik goed in en hoef ik geen enge dingen te doen.
Overigens binnenkort zo'n gesprekkendag en ben uitgenodigd om te praten met een kantoor waar ik wel erg graag zou willen werken. Ondanks dat er veel meer aanmeldingen dan plekken waren, dus dat is iets wat hoopvol stemt.
Ik praat dagelijks met kantoorgebouwen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een kantoor praten. Spannend! Laat je het weten als het kantoor iets terugzei?
Snedig!!quote:Op maandag 6 maart 2017 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel: "Goh, wat interessant!" als je als 129874220e student je ervaringen van de rechtswinkel deelt.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Met koelbloedige recruiters praten die waarschijnlijk toch geen enkele interesse in mij hebben" is misschien accurater maar ook zo omslachtig.
Lid geweest van een bestuurscommissie, werkelijk???quote:Op maandag 6 maart 2017 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zeggen wel: "Goh, wat interessant!" als je als 129874220e student je ervaringen van de rechtswinkel deelt.
Wat is een bestuurscommissie?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lid geweest van een bestuurscommissie, werkelijk???
Ik lul ook maar wat. Heb wel een cie gedaan maar dat stelde geen reet voor verder.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is een bestuurscommissie?
Je doet bestuur, of een cie, toch?
Prominent hé.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Heb wel een cie gedaan maar dat stelde geen reet voor verder.
Dat is toch altijd met die cies? Gewoon een excuus om borrels van andere cies af te lopen en het plichtmatig op je cv te zetten.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Heb wel een cie gedaan maar dat stelde geen reet voor verder.
Je moet jezelf wel een beetje verkopen natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgen weer voor de klas, jonguh.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:15 schreef Friek_ het volgende:
22.00u Nieuwsuur, 23.00u Pauw en Jinek. Standaardrecept, dames en heren.
Smullen voor de politieke junks, deze weken.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:15 schreef Friek_ het volgende:
Uiteraard. Landelijke club en contact gehad met gerenommeerde organisaties etc. Uitzonderlijk veel van geleerd.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel een beetje verkopen natuurlijk.
Nee dat is ook niet de bedoeling. Maar er zijn er ook genoeg die na het behalen van een middelbareschooldiploma geen idee hebben welke kant op te gaan, die kunnen zich zo ook een jaar bezinnen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist al de zwakkeren in de samenleving? Zo wordt de dienstplicht een soort schandvlek op je cv. "Oh, dienstplicht gehad twintig jaar geleden? Dan was het vast niet veel met je na de middelbare..."
Proefwerkweek?quote:
Volgens mij kunnen ze het zonder dienstplicht ook wel invullen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet de bedoeling. Maar er zijn er ook genoeg die na het behalen van een middelbareschooldiploma geen idee hebben welke kant op te gaan, die kunnen zich zo ook een jaar bezinnen.
Elke werkdag, heerlijk.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:15 schreef Friek_ het volgende:
Neen, parttime-docent. Al ben ik morgen overdag wel thuis weer een proefwerk in elkaar aan het draaien en lessen aan het voorbereiden.quote:
Dan met ook.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze het zonder dienstplicht ook wel invullen.
Ik hield me in.quote:
Overdag is hij een dood-normale Hollandse docent.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neen, parttime-docent. Al ben ik morgen overdag wel thuis weer een proefwerk in elkaar aan het draaien en lessen aan het voorbereiden.
Parttimer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt hij de randdebiel uit op een groot forum?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overdag is hij een dood-normale Hollandse docent.
's Avonds...
Nu dergelijke kost aan het lezen.quote:Het recht van Kamerontbinding is voornamelijk in het Engelse en Franse constitutionele recht tot ontwikkeling gekomen. Engeland kent het ontbindingsrecht al sinds het ontstaan van het parlement, in de late Middeleeuwen. De Koning riep een parlement bijeen wanneer hij dat nodig achtte, deed er zijn zaken mee – gewoonlijk van financiële aard – en ontbond het tot nader order.
Het kon dan ook voorkomen dat gedurende meerdere jaren geen parlement bijeen kwam. In de loop van de tijd werd het parlement een instituut dat permanent functioneerde, maar ontbinding door de Koning bleef lange tijd mogelijk. Tot 2011 kon de Koning op verzoek van de premier op elk gewenst moment het parlement ontbinden, waarna verkiezingen werden uitgeschreven. In feite kon de premier zo steeds een gunstig politiek klimaat aangrijpen om te trachten zich nog maximaal vijf jaar te verzekeren van de steun van een meerderheid in het Lagerhuis. Sinds 2011 is de duur van een parlementaire periode vastgelegd op vijf jaar; vervroegde verkiezingen zijn alleen nog mogelijk wanneer het House of Commons zelf besluit tot vervroegde verkiezingen, of wanneer het een motie aanneemt waarin wordt uitgesproken dat het geen vertrouwen in het kabinet heeft. Ontbinding door het staatshoofd of door een besluit van de regering, is in het Britse stelsel niet langer mogelijk.
quote:Op maandag 6 maart 2017 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Parttimer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik zou twee dagen al moeilijk vinden.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou echt geen vijf dagen les kunnen geven.
Ik werk het liefst ook zo'n 0,8 fte maximaal als docent. Zou 1 fte wel aan kunnen, mits er verder nul zaken omheen zitten (zoals ouderschap of vrijwilligerswerk).quote:Op maandag 6 maart 2017 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou echt geen vijf dagen les kunnen geven.
Ja OK, maar dat bedoel ik niet eens. Lesgeven gaat me prima af (denk ik), ik vind het leuk en ik haal er ook genoeg voldoening uit. maar met vier dagen lesgeven ben ik wel vijf dagen aan het werk. Bovendien krijg ik dan ook nog weer een klas meer aan leerlingen met problemen erbij.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou twee dagen al moeilijk vinden.
Ook wel een voordeel van zulk schaalbaar werk. Je kunt naar boven of naar beneden gaan.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja OK, maar dat bedoel ik niet eens. Lesgeven gaat me prima af (denk ik), ik vind het leuk en ik haal er ook genoeg voldoening uit. maar met vier dagen lesgeven ben ik wel vijf dagen aan het werk. Bovendien krijg ik dan ook nog weer een klas meer aan leerlingen met problemen erbij.
Nee, ik vind dit wel genoeg. Zo lang ik te eten heb laat ik het bij 4.
Zes uur werken een twee uur Fokken.quote:
Oh, er bestaan zeker hele nuttige en leerzame cies. Lang niet allemaal nee.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met die cies? Gewoon een excuus om borrels van andere cies af te lopen en het plichtmatig op je cv te zetten.
In het onderwijs is het zelfs zo schaalbaar dat ze je dienstverband uitdrukken in vier cijfers achter de kommaquote:Op maandag 6 maart 2017 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook wel een voordeel van zulk schaalbaar werk. Je kunt naar boven of naar beneden gaan.
Vriendin van m'n vriendin is stewardess en die werkt ook 0.6 ofzo. Ideaal, modaal salaris en twee weken per maand vrij. Moet je het natuurlijk wel leuk vinden, dat horecawerk. In sommige banen is het fulltime of no-time en is parttime een wat minder realistische optie.
Ik vind dat veel te laat eigenlijk, tot twaalven. Al merk ik nu ik sinds afgelopen week niet langer de verplichting heb om elke dag vroeg aanwezig te zijn ik mezelf ook direct niet meer op tijd naar bed stuur.quote:
Elk lesuur is 42 minuten?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het onderwijs is het zelfs zo schaalbaar dat ze je dienstverband uitdrukken in vier cijfers achter de komma
Hoe dan?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:22 schreef remlof het volgende:
De overname van Opel door PSA-Citroën is weer een prima stap op weg naar Europese eenwording.
Nee, veel meer. Maar ze rekenen je (theoretische) aantal te werken uren uit en dat delen ze door 1659. Daar komt meestal geen mooi afgerond getal uit.quote:
Integratie. Nu gaan ze in Duitsland ook iedere week staken.quote:
Klinkt omslachtig. Kunnen ze niet gewoon (aantal gewerkte uren per week / 40 * 100%) = fte-factor doen?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, veel meer. Maar ze rekenen je (theoretische) aantal te werken uren uit en dat delen ze door 1659. Daar komt meestal geen mooi afgerond getal uit.
Het is omslachtig, maar het heeft te maken met taken die je over een jaar uitvoert en niet noodzakelijk per week.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt omslachtig. Kunnen ze niet gewoon (aantal gewerkte uren per week / 40 * 100%) = fte-factor doen?
En die jaarlijkse taken zijn niet naar weken terug te rekenen?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is omslachtig, maar het heeft te maken met taken die je over een jaar uitvoert en niet noodzakelijk per week.
Het is onderwijs, geen bedrijfslevenquote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En die jaarlijkse taken zijn niet naar weken terug te rekenen?
Vast wel, maar daar wordt het uiteindelijk natuurlijk even omslachtig van.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En die jaarlijkse taken zijn niet naar weken terug te rekenen?
Err...is dit niet meer een consequentie van het feit dat de VS nu een complete malloot als President hebben die compleet onberekenbaar is en banden met Rusland heeft?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij pleitte er tot mijn schrik ook al plotseling voor dat Europa veel meer kernwapens moet hebben en dat de NAVO ontbonden moet worden.
Maar zijn niet-lesgevende taken niet lichter dan lesgevende taken omdat je dan (vaak) het voorbereidingswerk niet hebt? M.a.w., kun je met 2 dagen lesgeven alsnog een vierdaagse aanstelling halen?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar wordt het uiteindelijk natuurlijk even omslachtig van.
De normjaartaak is vastgesteld op 1659 uur, wat betekent dat je met een fulltime aanstelling tussen de vakanties door 1659 uur moet werken, bestaande uit lesgevende en niet-lesgevende taken. Werk je minder, laten we zeggen x, dan is je aanstelling dus x/1659 fte.
Naar eigen zeggen niet, maar het zou ook geen weldoordachte reactie zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Err...is dit niet meer een consequentie van het feit dat de VS nu een complete malloot als President hebben die compleet onberekenbaar is en banden met Rusland heeft?
Lessen hebben een zogenaamde opslagfactor (bijvoorbeeld 50%, dan heb je dus 25 minuten voorbereidingstijd per les van 50). Je aantal lessen per week * het aantal lesweken * (1+opslag) = je totale tijd voor lessen plus voorbereiding.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zijn niet-lesgevende taken niet lichter dan lesgevende taken omdat je dan (vaak) het voorbereidingswerk niet hebt? M.a.w., kun je met 2 dagen lesgeven alsnog een vierdaagse aanstelling halen?
Ik heb er weinig moeite mee als we de NAVO inruilen voor een EU leger, persoonlijk, het enige aspect wat problematisch is zijn nucleaire wapens, conventioneel is Rusland redelijk uitgerangeerd tov de EU 27 (ik reken de UK niet mee). Qua mankracht is het bijna 2:1 in ons voordeel.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen niet, maar het zou ook geen weldoordachte reactie zijn.
Door verdere verstrengeling van de gemeenschappelijke Frans-Duitse belangen.quote:
Ah, kijk. Dus in feite is het voorbereidingswerk opgenomen in het lessenpakket en zal iemand met een 40-uurscontract zonder aanvullende taken dus 27 uur lesgeven en de rest aan voorbereidingstijd besteden. Maar ik begrijp dat de aanvullende taken een kwestie is van goed kiezen. Sommige docenten zitten opgescheept met taken die veel meer klokuren vereisen, terwijl andere docenten dit beter voor elkaar hebben.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lessen hebben een zogenaamde opslagfactor (bijvoorbeeld 50%, dan heb je dus 25 minuten voorbereidingstijd per les van 50). Je aantal lessen per week * het aantal lesweken * (1+opslag) = je totale tijd voor lessen plus voorbereiding.
Alle andere taken krijgen een aantal klokuren. Bijvoorbeeld: organiseren schoolkamp = 10 uur, mentoraat = 30 uur, dat soort dingen. Met dat soort taakjes ga je natuurlijk geen dagen vullen, al kosten ze in de praktijk veel meer tijd dan ervoor betaald wordt.
Als je teamleider, zorgcoördinator of dergelijke functies gaat uitoefenen, dan kun je wel in situaties terecht komen waar je 2 dagen lesgeeft, maar wel 4 dagen werkt/betaald krijgt.
Ja, daar komt het wel op neer. En het zal per school verschillen of je veel te kiezen in die taken.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, kijk. Dus in feite is het voorbereidingswerk opgenomen in het lessenpakket en zal iemand met een 40-uurscontract zonder aanvullende taken dus 27 uur lesgeven en de rest aan voorbereidingstijd besteden. Maar ik begrijp dat de aanvullende taken een kwestie is van goed kiezen. Sommige docenten zitten opgescheept met taken die veel meer klokuren vereisen, terwijl andere docenten dit beter voor elkaar hebben.
Dat is niet altijd goed voor eenwording. Dankzij de fusie tussen KLM en het falende Air France zijn Nederlanders enkel een grotere hekel aan de Fransen gaan krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Door verdere verstrengeling van de gemeenschappelijke Frans-Duitse belangen.
Plus het Amerikaanse General Motors geeft z'n belang in de Duitse industrie op.
Het is zakelijk gewoon een goede deal, PSA verwacht binnen 4-5 jaar dankzij integratie zo'n 1 miljard per jaar te kunnen besparen en GM kan een onderdeel verkopen wat eigenlijk een gebrek aan integratie heeft met de rest van hun productlijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet altijd goed voor eenwording. Dankzij de fusie tussen KLM en het falende Air France zijn Nederlanders enkel een grotere hekel aan de Fransen gaan krijgen.
Dat valt wel mee. De grootste winst is dat AF uiteindelijk de manier van besturen van KLM zal overnemen omdat ze zien dat die rendabeler is.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet altijd goed voor eenwording. Dankzij de fusie tussen KLM en het falende Air France zijn Nederlanders enkel een grotere hekel aan de Fransen gaan krijgen.
Franse overheid neemt verlieslatend Duits bedrijf over zodat Frans belastinggeld naar Duitsland stroomt.quote:
Daar zou ik niet te optimistisch over zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De grootste winst is dat AF uiteindelijk de manier van besturen van KLM zal overnemen omdat ze zien dat die rendabeler is.
Opel maakt verlies omdat het geen product integratie meer heeft, toen GM nog andere merken had in Europa was dat er wel, PSA doet gewoon goede zaken hiermee en GM ook.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Franse overheid neemt verlieslatend Duits bedrijf over zodat Frans belastinggeld naar Duitsland stroomt.
Gelukkig heb je wel verstand van ICT.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De grootste winst is dat AF uiteindelijk de manier van besturen van KLM zal overnemen omdat ze zien dat die rendabeler is.
Het heeft er niets mee te maken, maar het draagt er onbedoeld wel aan bij.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is zakelijk gewoon een goede deal, PSA verwacht binnen 4-5 jaar dankzij integratie zo'n 1 miljard per jaar te kunnen besparen en GM kan een onderdeel verkopen wat eigenlijk een gebrek aan integratie heeft met de rest van hun productlijn.
Het heeft verder weinig met EU integratie te maken.
Dat eerste moet nog maar blijken, iets dergelijks wordt altijd geroepen bij een fusie of overname en in de meerderheid van de gevallen wordt de acquiror er niet beter van.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is zakelijk gewoon een goede deal, PSA verwacht binnen 4-5 jaar dankzij integratie zo'n 1 miljard per jaar te kunnen besparen en GM kan een onderdeel verkopen wat eigenlijk een gebrek aan integratie heeft met de rest van hun productlijn.
Het heeft verder weinig met EU integratie te maken.
Opel maakt verlies omdat niemand zo'n auto wil hebben.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Opel maakt verlies omdat het geen product integratie meer heeft, toen GM nog andere merken had in Europa was dat er wel, PSA doet gewoon goede zaken hiermee en GM ook.
Meh, de autowereld is redelijk overzichtelijk, momenteel, shared platforms zoals VW en de rest dat doen nu is de weg om winstgevend te zijn en met de overname krijgt PSA ook de beschikking over Opel's EV technologie.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat eerste moet nog maar blijken, iets dergelijks wordt altijd geroepen bij een fusie of overname en in de meerderheid van de gevallen wordt de acquiror er niet beter van.
Het laatste weet ik, daar sprak ik remlof juist ook op aan.
En kan Opel vanaf nu ook buiten de EU verkocht worden via de dealernetwerken van PSA.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, de autowereld is redelijk overzichtelijk, momenteel, shared platforms zoals VW en de rest dat doen nu is de weg om winstgevend te zijn en met de overname krijgt PSA ook de beschikking over Opel's EV technologie.
Sorry, maar ik vaar voorlopig gewoon nog even op het feit dat alle wetenschappelijke literatuur aantoont dat fusies en overnames doorgaans mislukken en niet op de mening van een enkele persoon over de autobranche.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, de autowereld is redelijk overzichtelijk, momenteel, shared platforms zoals VW en de rest dat doen nu is de weg om winstgevend te zijn en met de overname krijgt PSA ook de beschikking over Opel's EV technologie.
Even wachten; alle fusies en overnames mislukken?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vaar voorlopig gewoon nog even op het feit dat alle wetenschappelijke literatuur aantoont dat fusies en overnames doorgaans mislukken en niet op de mening van een enkele persoon over de autobranche.
Net zoals KLM laat me niet lachen. Die gaan Opel door een rietje uizuigen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:22 schreef remlof het volgende:
De overname van Opel door PSA-Citroën is weer een prima stap op weg naar Europese eenwording.
Dat zal voor de eerste keer zijn als GM een merk verkoopt.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
En kan Opel vanaf nu ook buiten de EU verkocht worden via de dealernetwerken van PSA.
Dat deed het toch al. Target 2 (interbancair EU fraude systeem).quote:Op maandag 6 maart 2017 20:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Franse overheid neemt verlieslatend Duits bedrijf over zodat Frans belastinggeld naar Duitsland stroomt.
Volgens mij loopt het in 2/3e van alle gevallen uit op een teleurstelling voor de overnemende partij.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even wachten; alle fusies en overnames mislukken?
Lees het nog eens, maar nu iets aandachtiger.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even wachten; alle fusies en overnames mislukken?
Volgens mij lopen 2/3e van alle relaties ook uit op een teleurstelling.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het in 2/3e van alle gevallen uit op een teleurstelling voor de overnemende partij.
Optimistische schatting.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij lopen 2/3e van alle relaties ook uit op een teleurstelling.
Doorgaans mislukken. Tsja, als je al niet hebt weten te identificeren waardoor de mislukkingen komen, dan kunnen we ook weinig zeggen over de slagingskans van Opel/PSA.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lees het nog eens, maar nu iets aandachtiger.
Huwelijken.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je 14 jaar oud bent wel ja.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch beginnen mensen nog aan relaties of een huwelijk.quote:
Dat heb ik wel en die zijn niet sector-specifiek. Ik neem aan dat jij dat zelf ook wel weet. Dus zonder extra informatie ben ik nooit op voorhand heel optimistisch over die zaken.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doorgaans mislukken. Tsja, als je al niet hebt weten te identificeren waardoor de mislukkingen komen, dan kunnen we ook weinig zeggen over de slagingskans van Opel/PSA.
We gaan er toch vanuit dat bedrijfsovernames vanuit economisch rationele overwegingen plaatsvinden, in plaats van dat het een soort bijkomstigheid is van het achter je lul aanlopen.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch beginnen mensen nog aan relaties of een huwelijk.
Kaas- zou tegen relaties moeten zijn.
Solide redenering.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch beginnen mensen nog aan relaties of een huwelijk.
Kaas- zou tegen relaties moeten zijn.
Even anekdotisch; ik vond Porsche/VW wel een mooi spektakel.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heb ik wel en die zijn niet sector-specifiek. Ik neem aan dat jij dat zelf ook wel weet. Dus zonder extra informatie ben ik nooit op voorhand heel optimistisch over die zaken.
Ik zie jou als zo'n zwerver. Daarom zou ik dat ook niet doen.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:13 schreef Drugshond het volgende:
Remlof en economie is hetzelfde als een zwerver je pinpas geven + code. En begeleiden naar de eerste ATM.
Een relatie kan ook rationeel zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
We gaan er toch vanuit dat bedrijfsovernames vanuit economisch rationele overwegingen plaatsvinden, in plaats van dat het een soort bijkomstigheid is van het achter je lul aanlopen.
Ik stond op negeer. Houden zo tot en met 15 mrt.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie jou als zo'n zwerver. Daarom zou ik dat ook niet doen.
Samenwonen zou ik dan eerder typeren als een joint-venture.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een relatie kan ook rationeel zijn.
In Nederland kun je beter een relatie hebben en samenwonen, puur op basis van de fiscale/economische prikkels.
Nou ja, het is een merger als je samen een nieuwe hut zoekt.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Samenwonen zou ik dan eerder typeren als een joint-venture.
Zo'n Porsche bezitten leek me nog wel geinig trouwens. Maar heb er zo weinig aan met m'n treinabonnementje.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even anekdotisch; ik vond Porsche/VW wel een mooi spektakel.
Je snapt niet hoe het blocksysteem werkt, pauperige freerider.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik stond op negeer. Houden zo tot en met 15 mrt.
Jaquote:Op maandag 6 maart 2017 21:21 schreef GSbrder het volgende:
Heb je Barbarians at the Gate gelezen, Kaas-?
Mooi verhaal.
Maar het blijven afgezonderde vermogens. De woning is slechts een nieuw project waarin beide partijen een gedeeld belang hebben.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, het is een merger als je samen een nieuwe hut zoekt.
Wanneer je haar/hem in huis neemt, is het een acquisition.
Hehe, blijft ook een mooi genre.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja
Uberhaupt veel gelezen in dat 'genre'. Dacht als eerstejaars student immers nog dat ik voorbestemd was om M&A-koning te worden. Bij GS dachten ze daar echter heel anders over toen ik solliciteerde.
Eens hoor, maar uiteindelijk is niet alles in geld uit te drukken.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar het blijven afgezonderde vermogens. De woning is slechts een nieuw project waarin beide partijen een gedeeld belang hebben.
Huwelijk komt het dichtst bij de rechtspersoonlijke fusie omdat daar beide vermogens in elkaar opgaan.
Waarom zou ik me hierin willen bekwamen?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt niet hoe het blocksysteem werkt, pauperige freerider.
Ja, in het slechtste geval ga je er met 50% van z'n vermogen vandoor.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens hoor, maar uiteindelijk is niet alles in geld uit te drukken.
Qua tijd is een fusie en een relatie net zo ingrijpend en onomkeerbaar.
En dat is voor veel vrouwen toch de meest waardevolle commodity.
En jij met 100% van haar tijd gedurende de relatie.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, in het slechtste geval ga je er met 50% van z'n vermogen vandoor.
Besnijden?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef Euribob het volgende:
Zojuist pizza wezen halen bij de plek die Tem aanbeviel.
Ze besnijden hun pizza's daar blijkbaar principieel niet. En hun olijven ook niet.
Olijven moet je dan ook weg houden van je pizza !!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef Euribob het volgende:
Ze besnijden hun pizza's daar blijkbaar principieel niet. En hun olijven ook niet.
Ahhh, een echte Italiaan dus.. Dunne en krokante bodem, ook?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef Euribob het volgende:
Heeft men ze als ouder uit het drugsmilieu weten te houden komen ze daar wel erin?quote:Op maandag 6 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kunnen op die manier hun kansen vergroten.
Maar je hebt gelijk, rijkeluiskinderen moeten eigenlijk ook gewoon een paar maanden in de blubber worden getrapt.
Vanzelfsprekend. En alle ingrediënten keurig naar 1 kant omdat je de pizza op de weg naar huis een beetje scheef gedragen hebt.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ahhh, een echte Italiaan dus.. Dunne en krokante bodem, ook?
Maak je niet druk daar moet jij voor erbij horen.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
POL / Hoger opgeleiden moeten meer stemrecht hebben
Zonde dat ik deze had gemist.
Nee, natuurlijk niet. Is geen Domino's, boer Harms.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef Euribob het volgende:
Ook bij de dominos flikkeren de ingredienten naar 1 kant als je het scheeft houdt helaas.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Is geen Domino's, boer Harms.
Halen ze nog wel de boom van de olijven af?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal toch wel.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Halen ze nog wel de boom van de olijven af?
Wel potverdrie.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef Euribob het volgende:
Bob net met een hele boom door Rotterdam sjouwen....quote:Op maandag 6 maart 2017 21:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Halen ze nog wel de boom van de olijven af?
Schaalvergroting vooral. De markten vullen elkaar ook redelijk aan geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
Saab ging ook failliet omdat het geen toestemming had nieuwe markten te betreden. De EV technologie is van Chevrolet dus GM. Ik vraag me echt af wat de Fransen gekocht hebben.
Ik vraag de beste kerel om de chef z'n specialiteit, zegt ie "kapsalon". Wat moet ik nou met zo'n lolbroek.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij je irritant. Niet geheel ondenkbaar.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vraag de beste kerel om de chef z'n specialiteit, zegt ie "kapsalon". Wat moet ik nou met zo'n lolbroek.
Had ie jou wel met één blik juist ingeschat. Knap.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vraag de beste kerel om de chef z'n specialiteit, zegt ie "kapsalon". Wat moet ik nou met zo'n lolbroek.
Ha.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij je irritant. Niet geheel ondenkbaar.
Lijk jij op Kaas?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon kapsalon bestellen.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Quattro Stagioni. Wilde er nog niet aan om een van de specials te bestellen.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij je irritant. Niet geheel ondenkbaar.
Welke pizza heb je nou gekozen?
Ook echt de ultieme "ik kan niet kiezen"-pizza.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Quattro Stagioni. Wilde er nog niet aan om een van de specials te bestellen.
Dongfeng zit in zowel PSA als NEVS (dat de naam Saab niet meer mag gebruiken) en van het laatste model 9-3 zijn ze daar met een EV variant mee bezig.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
Saab ging ook failliet omdat het geen toestemming had nieuwe markten te betreden. De EV technologie is van Chevrolet dus GM. Ik vraag me echt af wat de Fransen gekocht hebben.
Een soort Italiaanse kapsalon avant la lettre.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook echt de ultieme "ik kan niet kiezen"-pizza.
Ik heb met al dat gelul over kapsalon wel trek in een kapsalon, eigenlijk. Zit ik weer in de fucking Achterhoek.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een soort Italiaanse kapsalon avant la lettre.
Neem ik ook altijd eigenlijk. Vriendin de funghi met ruccola en parmezaan en voor de kinderen een margherita.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Quattro Stagioni. Wilde er nog niet aan om een van de specials te bestellen.
Klinkt dubieus, dit.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:53 schreef Euribob het volgende:
Zo meteen weer "het geheime leven van 4-jarigen"-genot.
http://www.npo.nl/het-geh(...)2-2017/VPWON_1265006quote:
Ging vroeger dan altijd voor de quattro formaggi als ik niet kon kiezen. Sinds een trauma met een mee-eter die onverwacht aankondigde helemaal geen quattro formaggi te lusten echter niet meer aangedurfd.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook echt de ultieme "ik kan niet kiezen"-pizza.
Waarom trek je je iets aan van die bolle nicht?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ging vroeger dan altijd voor de quattro formaggi als ik niet kon kiezen. Sinds een trauma met een mee-eter die onverwacht aankondigde helemaal geen quattro formaggi te lusten echter niet meer aangedurfd.
De naam van deze figuur? Kaas-
Hopelijk een boel. Ik deel ook groene appels uit aan Rotterdammers, wie verandert daardoor nou niet van mening over welke partij de beste is?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoeveel zieltjes heb je al gewonnen voor D666, chef?
Op dit moment willen 93 grillrestaurants hierzo bezorgen..quote:Op maandag 6 maart 2017 21:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb met al dat gelul over kapsalon wel trek in een kapsalon, eigenlijk. Zit ik weer in de fucking Achterhoek.
Nomen est omen. De min nooit gezien?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ging vroeger dan altijd voor de quattro formaggi als ik niet kon kiezen. Sinds een trauma met een mee-eter die onverwacht aankondigde helemaal geen quattro formaggi te lusten echter niet meer aangedurfd.
De naam van deze figuur? Kaas-
Totdat ik genoeg appels heb deel ik die mening wel hoor!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk een boel. Ik deel ook groene appels uit aan Rotterdammers, wie verandert daardoor nou niet van mening over welke partij de beste is?
Ik heb honger als een paard en smacht naar lekker eten na vandaag enkel vloeibaar voedsel binnen te krijgen, maar kauwen wil helaas gewoon niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:56 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook wel zin om een pizza te bestellen.
Funghi is volgens mij wel echt een vrouwenpizza trouwens. Nog nooit besteld zien worden door een man.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Neem ik ook altijd eigenlijk. Vriendin de funghi met ruccola en parmezaan en voor de kinderen een margherita.
Lees je eens in dan voor je dit soort opmerkingen plaatst? De EV technologie word gedeeld met PSA maar blijft voor 5 jaar eigendom van GM, daarna wordt het joint owned.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2017 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk een boel. Ik deel ook groene appels uit aan Rotterdammers, wie verandert daardoor nou niet van mening over welke partij de beste is?
Hier 1.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op dit moment willen 93 grillrestaurants hierzo bezorgen..
Calzone Kapsalon..quote:Op maandag 6 maart 2017 21:56 schreef Friek_ het volgende:
Heb ook wel zin om een pizza te bestellen.
Men krijgt wat men verdient of niet?quote:Op maandag 6 maart 2017 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier 1.
Maar die gooit ingemaakte salade over de kapsalon, waardoor de frieten de facto gewoon azijnsponzen zijn.
Ik dacht ik doe eens leuk en bestel een pizza. Meneer houdt blijkbaar niet van kaas, wist ik veel.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom trek je je iets aan van die bolle nicht?
Heb je je serotonine-dipje ook al? Beetje depri en lusteloos enzo..quote:Op maandag 6 maart 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb honger als een paard en smacht naar lekker eten na vandaag enkel vloeibaar voedsel binnen te krijgen, maar kauwen wil helaas gewoon niet.
Ben momenteel niet alleen en dan wordt dat altijd wel voorkomen eigenlijk.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je je serotonine-dipje ook al? Beetje depri en lusteloos enzo..
Dat is crimineel.quote:
Vrij apart inderdaad. Zo'n eigenwijs hoofd boven zo'n vogeltrui die even gaat vertellen hoe het zit. Wie vindt dat nou niet sympathiek?quote:Op maandag 6 maart 2017 22:02 schreef Kaas- het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen trouwens, een Rotterdamse arbeidert die zich zou ergeren aan Euribob.
Hehehe.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrij apart inderdaad. Zo'n eigenwijs hoofd boven zo'n vogeltrui die even gaat vertellen hoe het zit. Wie vindt dat nou niet sympathiek?
Hebben ze ook bij ons op het dorp en ja dat is stiekem best heerlijkquote:Op maandag 6 maart 2017 22:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is crimineel.
Maar waarschijnlijk wel lekker
Die groene appels uitdeelt. Voordeel is wel dat je die keihard naar zijn kop kan gooienquote:Op maandag 6 maart 2017 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrij apart inderdaad. Zo'n eigenwijs hoofd boven zo'n vogeltrui die even gaat vertellen hoe het zit. Wie vindt dat nou niet sympathiek?
Als je donderdag die campagnepraat maar uit je hoofd laat.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij kwam ook al wat groepjes tegen toch?
Groetjes aan Piet.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Goed, even een of ander horrorfilmpje kijken met m'n pisnicht. Hopelijk meldt Perrin nog waar die pizza te krijgen valt.
Meh, jullie stemmen allebei al D66 toch? Dan is zijn werk al gedaanquote:Op maandag 6 maart 2017 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je donderdag die campagnepraat maar uit je hoofd laat.
Doe denk ik even een van m'n D66-polo's aan. Die D66-tanktop is nog een beetje te koud voor de tijd van het jaar.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je donderdag die campagnepraat maar uit je hoofd laat.
welkequote:Op maandag 6 maart 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Goed, even een of ander horrorfilmpje kijken met m'n pisnicht. Hopelijk meldt Perrin nog waar die pizza te krijgen valt.
D66 tanktop met spandex broek? Lijkt mij een recept voor een stemmenkanonquote:Op maandag 6 maart 2017 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe denk ik even een van m'n D66-polo's aan. Die D66-tanktop is nog een beetje te koud voor de tijd van het jaar.
Krijgen ja dat snap ik wel we benne hollander of niet he, kopen betalen moet ik die hier!quote:Op maandag 6 maart 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Kon me er ook niks bij voorstellen dat er een vent op jou zou vallen.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:02 schreef Kaas- het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen trouwens, een Rotterdamse arbeidert die zich zou ergeren aan Euribob.
Als het zo doorgaat is die stem geen zekerheidje.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, jullie stemmen allebei al D66 toch? Dan is zijn werk al gedaan
Bescheiden bobbeltje.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
D66 tanktop met spandex broek? Lijkt mij een recept voor een stemmenkanon
Stop nou eens met dat zweven, gewoon beslissen, klaar.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is die stem geen zekerheidje.
Patrrica?quote:Op maandag 6 maart 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Goed, even een of ander horrorfilmpje kijken met m'n pisnicht
Ratten?quote:Op maandag 6 maart 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
Buma lijkt op zo'n rat van de storthoop uit de Freggels.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm nog steeds vooral op Daffy Duck lijken.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
Buma lijkt op zo'n rat van de storthoop uit de Freggels.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |