SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Charme van het spel vind ik toch wel zulke onzin, fouten zoals gisteren bij zowel Ajax als Feyenoord kunnen gewoon beslissend zijn, en daardoor kan een kampioenschap en dus vele miljoenen in de CL misgelopen worden. Zo snel mogelijk hawkeye en videoscheids, dat is wel duidelijk jaquote:Op maandag 6 maart 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twee mensen achter elkaar in de fout.
Maar dat is de charme van het spelletje oid. 110% anti videoscheids!![]()
Ook geen verrassing gezien het matige spel van de laatste tijd, iemand moet die Ziyech ook eens wakker maken, daar blijft helemaal niks meer van over. Laten we hopen dat het donderdag weer eens wat beter gaatquote:![]()
We spelen al maanden kut. Dat gaat een keer verkeerd. Dit is niet de laatste keer als we zo blijven voetballen.quote:
Bosz mag wel ff aan de bak.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
hij mag ook eerder wisselen.quote:Op maandag 6 maart 2017 11:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We spelen al maanden kut. Dat gaat een keer verkeerd. Dit is niet de laatste keer als we zo blijven voetballen.
Bosz mag wel ff aan de bak.![]()
aan het begin van de wedstrijd bedoel je, Traore eruit?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hoe een gebrek aan kwaliteit voorin je de das om kan doen. Kan niet kampioen worden op basis van sporadische bevliegingen van Traore, een eenzame jonge Dolberg en een Braziliaanse sensatie op de bank.wooblabalurg![]()
Onze backs daar nog bij en je hebt het compleet.quote:Op maandag 6 maart 2017 12:02 schreef Baconbus het volgende:
Hoe een gebrek aan kwaliteit voorin je de das om kan doen. Kan niet kampioen worden op basis van sporadische bevliegingen van Traore, een eenzame jonge Dolberg en een Braziliaanse sensatie op de bank.![]()
Kan niet kampioen worden op basis van een linksback die niet weet aan welke kant van zijn man hij moet staan en een rechtsback die elke wedstrijd mee achteruit loopt met zijn tegenstander.quote:Op maandag 6 maart 2017 12:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onze backs daar nog bij en je hebt het compleet.wooblabalurg![]()
Ben ik het wel deels mee eens, dit was een eenmalig cadeautje van Feyenoord. Ajax vergeet het uit te pakken. PSV is de lachende derdequote:Op maandag 6 maart 2017 12:49 schreef Tjacka het volgende:
We hebben de titel verloren gisteren.
Dat was de stemming in de bus iig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Geen idee of het lachend is, maar ze staan wel derde inderdaad ...quote:Op maandag 6 maart 2017 13:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ben ik het wel deels mee eens, dit was een eenmalig cadeautje van Feyenoord. Ajax vergeet het uit te pakken. PSV is de lachende derde![]()
Niet lang meer als het spel niet gaat verbeterenquote:Op maandag 6 maart 2017 13:12 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Geen idee of het lachend is, maar ze staan wel derde inderdaad ...Groot fan van User Wotte![]()
PSV wordt gewoon kampioen. Feyenoord gaat choken en Ajax gaat puntjes ook genoeg puntjes verliezen, bij clubs NEC of zo. Ajax-Feyenoord wordt 1-1.
2007 all over again![]()
![]()
Hadden we maar echte Ajax-voetballers op de zijkanten.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:28 schreef PicoMMP het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen. Feyenoord gaat choken en Ajax gaat puntjes ook genoeg puntjes verliezen, bij clubs NEC of zo. Ajax-Feyenoord wordt 1-1.
2007 all over again
Jammer ook dat het niet is gezegd aan het begin van het seizoen en in de winterstop.
wooblabalurg![]()
Bosz moet gewoon ballen tonen en die Traoré naar de tribune trappen. Dan Neres op links en Younes op rechts zetten.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hadden we maar echte Ajax-voetballers op de zijkanten.
Jammer ook dat het niet is gezegd aan het begin van het seizoen en in de winterstop.
Ja, Younes op rechts. Waarom? Op links gaat hij alleen maar naar binnen toe om vervolgens met zijn sterke been te schieten. Dat kan Robben heel goed, en Messi ook. Maar Younes niet. Hij scoort niet. Gisteren bal op de paal. Men zegt dan dat hij weer "pech" had, maar het is geen pech meer. Het heeft alles te maken met kwaliteit.
Als hij op spaarzame momenten buitenom gaat, is zijn voorzet met links negen van de tien keer belabberd. Gisteren ook alweer een paar afzwaaiers. Je mag al blij zijn als de bal niet gelijk over de achterlijn waait.
Ergo; Younes op rechts. Laat hem daar maar lekker twee man bezig houden en de voorzet geven op Dolberg en de inkomende Klaassen. Afvallende ballen komen bij Schöne en Ziyech terecht. Ik denk dat je dan veel beter gebruik maakt van Younes.
Dan houd je Cerny en Kluivert als back-ups en slinger je Traoré aan z'n debiele vlechtjes naar Londen toe.![]()
Sorry, maar:quote:Op maandag 6 maart 2017 13:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, Younes op rechts. Waarom? Op links gaat hij alleen maar naar binnen toe om vervolgens met zijn sterke been te schieten. Dat kan Robben heel goed, en Messi ook. Maar Younes niet. Hij scoort niet. Gisteren bal op de paal. Men zegt dan dat hij weer "pech" had, maar het is geen pech meer. Het heeft alles te maken met kwaliteit..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Als Younes erin staat kan dat inderdaad beter aan de rechterkant, maar voor mij hoeft hij er niet in tenzij ook de buitenspeler van de B3 geblesseerd is.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bosz moet gewoon ballen tonen en die Traoré naar de tribune trappen. Dan Neres op links en Younes op rechts zetten.
Ja, Younes op rechts. Waarom? Op links gaat hij alleen maar naar binnen toe om vervolgens met zijn sterke been te schieten. Dat kan Robben heel goed, en Messi ook. Maar Younes niet. Hij scoort niet. Gisteren bal op de paal. Men zegt dan dat hij weer "pech" had, maar het is geen pech meer. Het heeft alles te maken met kwaliteit.
Als hij op spaarzame momenten buitenom gaat, is zijn voorzet met links negen van de tien keer belabberd. Gisteren ook alweer een paar afzwaaiers. Je mag al blij zijn als de bal niet gelijk over de achterlijn waait.
Ergo; Younes op rechts. Laat hem daar maar lekker twee man bezig houden en de voorzet geven op Dolberg en de inkomende Klaassen. Afvallende ballen komen bij Schöne en Ziyech terecht. Ik denk dat je dan veel beter gebruik maakt van Younes.
Dan houd je Cerny en Kluivert als back-ups en slinger je Traoré aan z'n debiele vlechtjes naar Londen toe.wooblabalurg![]()
ik snap niet zo goed waar dat eindeloze krediet voor Younes vandaan komt. Niet dat Traore heerlijk gaat, maar die doet het imo beter dan YounesHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Younes speelt de afgelopen maand veel beter dan traore. Die kan niet eens een bal aannemen.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:42 schreef Catch22- het volgende:
ik snap niet zo goed waar dat eindeloze krediet voor Younes vandaan komt. Niet dat Traore heerlijk gaat, maar die doet het imo beter dan Younes![]()
Huh? Hoe dan? Younes creëerde gister in de eerste helft meer gevaar dan Traoré het hele seizoen gedaan heeft zo ongeveer.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:42 schreef Catch22- het volgende:
ik snap niet zo goed waar dat eindeloze krediet voor Younes vandaan komt. Niet dat Traore heerlijk gaat, maar die doet het imo beter dan Younes'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ja sorry hoor, maar 'gebrek aan kwaliteit' als je zelf een kans creëert die binnenkant paal eindigt. Dat is echt een beetje sneu.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
hij creeërt van alles, maar het rendement is nagenoeg 0. Dat kan 1 wedstrijd gebeuren, dat kan 3 wedstrijden gebeuren, maar we zitten nu 25 wedstrijden in het seizoen en hij heeft 3 goals gemaakt in 2700 minuten.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh? Hoe dan? Younes creëerde gister in de eerste helft meer gevaar dan Traoré het hele seizoen gedaan heeft zo ongeveer.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zo gaat het toch altijd? Of hij gaat net naast, of op de paal. Het gaat structureel op die manier met Younes. Hij kan niet scoren. Het is allang geen pech meer.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar 'gebrek aan kwaliteit' als je zelf een kans creëert die binnenkant paal eindigt. Dat is echt een beetje sneu.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij creeërt van alles, maar het rendement is nagenoeg 0. Dat kan 1 wedstrijd gebeuren, dat kan 3 wedstrijden gebeuren, maar we zitten nu 25 wedstrijden in het seizoen en hij heeft 3 goals gemaakt in 2700 minuten.
Al is Traoré echt nog wel slechter. Zijn rendement is negatief.![]()
Hij creëert tenminste nog wat. Kun je van Dolberg en Traoré niet zeggen. Dat het rendement omhoog moet is natuurlijk helemaal waar en dat gaat ook gewoon weer gebeuren. Ben ook niet altijd even positief over Younes hoor, integendeel, maar de afgelopen weken is 'ie gewoon een van de beteren op het veld.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij creeërt van alles, maar het rendement is nagenoeg 0. Dat kan 1 wedstrijd gebeuren, dat kan 3 wedstrijden gebeuren, maar we zitten nu 25 wedstrijden in het seizoen en hij heeft 3 goals gemaakt in 2700 minuten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Sandman op 06-03-2017 14:39:51 ]'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Liever Traoré eruit op dit moment dan Younes, ook omdat Traoré nog gehuurd is dus niet eens in de toekomst hier hoort. En Younes is wel in betere vorm en schiet nog wel eens op doel, Traoré schiet alles het stadion uit.
Al moet er in de zomer ook wel een nieuwe linksbuiten komen verder, al is het maar als concurrent van Younes. Dit zal vast toch niet gaan gebeuren.Oh.![]()
Younes speelde gewoon prima. Mooi schot op binnenkant paal, had ook minimaal 1 penalty moeten krijgen. Werd constant opzichtig vastgehouden. Dolberg en Traore drama.![]()
Dolberg kun je in deze nog niet eens zo veel kwalijk nemen denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij creëert tenminste nog wat. Kun je van Dolberg en Traoré niet zeggen. Dat het rendement omhoog moet is natuurlijk helemaal waar en dat gaat ook gewoon weer gebeuren. Ben ook niet altijd even positief over Younes hoor, integendeel, maar de afgelopen weken is 'ie gewoon een van de beteren op het veld.
Niet dat ik verwacht dat het gelijk een doelpunten machine zou zijn, maar de backs zijn nou niet ideaal voor zijn type spel.
Toch zou Younes met een goed linkerbeen echt een verrijking zijn. Als je niet weet goed hij binnendoor gaan of buitenom en je dus een schot of voorzet krijgt, dan is het ineens zo'n goede speler.
Volgens mij is hij daar wel mee aan het werk, want hij ging een aantal keer buitenom gisteren. Alleen de voorzet was niet goed (genoeg).Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Wat mij betreft krijgt Dolberg iets te veel krediet. Je hoort vaak dat hij niets kwalijk te nemen is en dat hij het team beter laat voetballen, maar hij presteert echt ondermaats de laatste tijd. Laat ballen van z'n voet springen als Sigthorsson in z'n beste dagen, reageert te laat, moet regelmatig het spel aan zich voorbij laten gaan omdat 'ie weer eens uit buitenspelpositie komt wandelen, etc.quote:Op maandag 6 maart 2017 14:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dolberg kun je in deze nog niet eens zo veel kwalijk nemen denk ik.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
3 goals, 2700 minuten. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar 'gebrek aan kwaliteit' als je zelf een kans creëert die binnenkant paal eindigt. Dat is echt een beetje sneu.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het zegt iets, lang niet alles.quote:Op maandag 6 maart 2017 14:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
3 goals, 2700 minuten. Dat zegt genoeg.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik zou niet weten wat er mist aan dat plaatje. Rendement te laag voor Ajax -> eruit met die gast.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat kan je geen pech meer noemenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja ik zag al dat Robben en Messi het beter deden. Excuus. Ajax-onwaardig. Zal 'm uitfluiten de volgende keer.quote:Op maandag 6 maart 2017 14:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er mist aan dat plaatje. Rendement te laag voor Ajax -> eruit met die gast.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Lijkt me een beetje flauw. Kun je beter Bosz uitfluiten.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ik zag al dat Robben en Messi het beter deden. Excuus. Ajax-onwaardig. Zal 'm uitfluiten de volgende keer.wooblabalurg![]()
onze centrale verdediger SanchezGod scoort net zoveelquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Echt niet? Ooit van "assists" gehoord?quote:Op maandag 6 maart 2017 14:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er mist aan dat plaatje. Rendement te laag voor Ajax -> eruit met die gast.
Zelf zou ik chances created meenemen (of nog beter, expected assists, maar dat is geen openbare data).![]()
Ach nu is het Younes die er niks van kan, paar maanden terug moest Klaassen er zsm uit voor Nourihet kan allemaal verkeren.
![]()
Dat is en zijn allemaal geen onredelijke klachten.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach nu is het Younes die er niks van kan, paar maanden terug moest Klaassen er zsm uit voor Nourihet kan allemaal verkeren.
![]()
Younes was gisteren veruit de gevaarlijkste speler bij Ajax, ook een paar prima voorzetten.
Laten we die er maar uitgooien inderdaad.
Eerste kandidaat om eruit te gooien is Dolberg, die speelt al maanden ver onder de maat. Laat ballen van zijn voet afspringen en staat ook veel teveel buitenspel.
Niet erg, hij is nog jong en daar leert ie (als het goed is) van maar nu heb je er gewoon weinig tot niets aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee. Peter is het met mij eens.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:47 schreef Brammess het volgende:
Controversieel; maar ik zou Schöne er uit halen voor Riedewald.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja joh vooral je enige topspeler eruit halen voor een ventje van 1,75 die 60 kilo weegt.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is en zijn allemaal geen onredelijke klachten.![]()
Ben het wel met je eens, Klaassen is de 1e speler die je bij dit Ajax opstelt. Zonder hem hadden we ruim achter PSV gestaan.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja joh vooral je enige topspeler eruit halen voor een ventje van 1,75 die 60 kilo weegt.
Neemt niet weg dat ik Nouri ook graag zie voetballen, echt een Ajax voetballer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is natuurlijk geen argument om iemand niet op te stellen, geef dan argumenten waarom je hem misschien voetbaltechnisch nog niet goed genoeg vindt.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja joh vooral je enige topspeler eruit halen voor een ventje van 1,75 die 60 kilo weegt.
Ben wel eens dat Klaassen er nu in moet blijven hoor, scoort tenminste vaak. Zou eerder Ziyech er eens uit willen voor Nouri of Frenkie de Jong, maar dat gaat toch niet gebeuren.Oh.![]()
Nouri voor Klaassen doelde ik niet op, maar op Younes, die krijgt gewoon terecht kritiek.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja joh vooral je enige topspeler eruit halen voor een ventje van 1,75 die 60 kilo weegt.![]()
In welke facetten zou Nouri dan verder zijn dan Ziyech?quote:Op maandag 6 maart 2017 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen argument om iemand niet op te stellen, geef dan argumenten waarom je hem misschien voetbaltechnisch nog niet goed genoeg vindt.
Ben wel eens dat Klaassen er nu in moet blijven hoor, scoort tenminste vaak. Zou eerder Ziyech er eens uit willen voor Nouri of Frenkie de Jong, maar dat gaat toch niet gebeuren.
Behalve de gunfactor.![]()
Ik vind hem beter voor het veldspel, waar Ziyech vaak heel slordig is in zijn passing of te snel gaat schieten zoekt Nouri naar de betere oplossing.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
In welke facetten zou Nouri dan verder zijn dan Ziyech?
Behalve de gunfactor.Oh.![]()
Younes heeft de laatste weken wel goede actie waardoor hij altijd een of twee man bezig houdt. Het is niet goed genoeg dat is een ding wat zeker is maar een betere linksbuiten hebben we gewoon niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nouri voor Klaassen doelde ik niet op, maar op Younes, die krijgt gewoon terecht kritiek.![]()
100% eens. En juist dat laatste is treffend, want ik erger me groen en geel aan onze backs, en dat is omdat we dus wèl betere hebben dan die clowns die daar nu staan. Maar wij moeten kijken naar Sink en Veltman die steeds minder lijken te weten wat ze met een bal moeten doen.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Younes heeft de laatste weken wel goede actie waardoor hij altijd een of twee man bezig houdt. Het is niet goed genoeg dat is een ding wat zeker is maar een betere linksbuiten hebben we gewoon niet.![]()
Viergever op de back is een verademing tov Sink.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
100% eens. En juist dat laatste is treffend, want ik erger me groen en geel aan onze backs, en dat is omdat we dus wèl betere hebben dan die clowns die daar nu staan. Maar wij moeten kijken naar Sink en Veltman die steeds minder lijken te weten wat ze met een bal moeten doen.![]()
Eens! Viergever deed het uitstekend daar. Sinkgraven mist gewoon defensief inzicht. Staat te vaak verkeerd. Veltman ook, en da's nota bene wel een verdediger. Kwalijke zaak.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Viergever op de back is een verademing tov Sink.![]()
Toch weinig tegengoals met Sinkgraven op LB en gisteren had hij nog een goede assist ook. Maar Viergever vind ik ook goed dus liever Sinkgraven op LB en Viergever als LCV.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eens! Viergever deed het uitstekend daar. Sinkgraven mist gewoon defensief inzicht. Staat te vaak verkeerd. Veltman ook, en da's nota bene wel een verdediger. Kwalijke zaak.![]()
Die assist was zijn enige bruikbare bal. En het aantal tegengoals interesseert me niet. Hij geeft vaak genoeg (grote) kansen weg, waar we geluk hebben dat een ander het vuile werk nog voor hem opknapt.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Toch weinig tegengoals met Sinkgraven op LB en gisteren had hij nog een goede assist ook. Maar Viergever vind ik ook goed dus liever Sinkgraven op LB en Viergever als LCV.![]()
Dat verkeerd staan vind ik echt heel kwalijk. Als ze dat niet kunnen moet je zoveel goed maken qua snelheid en kracht, onbegonnen werk zeker in Europees verband.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eens! Viergever deed het uitstekend daar. Sinkgraven mist gewoon defensief inzicht. Staat te vaak verkeerd. Veltman ook, en da's nota bene wel een verdediger. Kwalijke zaak.wooblabalurg![]()
Wat?quote:Op maandag 6 maart 2017 13:42 schreef Catch22- het volgende:
ik snap niet zo goed waar dat eindeloze krediet voor Younes vandaan komt. Niet dat Traore heerlijk gaat, maar die doet het imo beter dan YounesBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Veltman is nooit echt beter geworden sinds zijn debuut toen die genadeloos werd afgetroefd door dikke Theo uit bij Vitessequote:Op maandag 6 maart 2017 19:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat verkeerd staan vind ik echt heel kwalijk. Als ze dat niet kunnen moet je zoveel goed maken qua snelheid en kracht, onbegonnen werk zeker in Europees verband.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tete kan ook niks met een bal behalve terugdraaien en de bal naar sanchez of onana spelen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Moet nog leren hoe die voorzetten op pikhoogte kan gevenquote:Op maandag 6 maart 2017 19:34 schreef fathank het volgende:
Tete kan ook niks met een bal behalve terugdraaien en de bal naar sanchez of onana spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
God ja, dat momentquote:Op maandag 6 maart 2017 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman is nooit echt beter geworden sinds zijn debuut toen die genadeloos werd afgetroefd door dikke Theo uit bij Vitesseheb ik verbannen uit mijn geheugen, wat een traumatische ervaring was dat zeg.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Valt wel mee hoor maar een ster wordt het natuurlijk nooit, het is ook niet de speler die met de oplossingen moet komen.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman is nooit echt beter geworden sinds zijn debuut toen die genadeloos werd afgetroefd door dikke Theo uit bij Vitesse![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er wordt ook wel iets te veel van hem verwacht. Aan de ene kant is iedereen met hem begaan omdat hij nog zo jong is, aan de andere kant had vorig seizoen nog niemand van hem gehoord en moet hij er nu maar elke week staan. Er is natuurlijk niets anders, maar het is een veel zwaardere belasting dan de bedoeling zou moeten zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijgt Dolberg iets te veel krediet. Je hoort vaak dat hij niets kwalijk te nemen is en dat hij het team beter laat voetballen, maar hij presteert echt ondermaats de laatste tijd. Laat ballen van z'n voet springen als Sigthorsson in z'n beste dagen, reageert te laat, moet regelmatig het spel aan zich voorbij laten gaan omdat 'ie weer eens uit buitenspelpositie komt wandelen, etc.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Vreemd dat hij daar dan nu pas mee komt, als het al zo isquote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:59 schreef Vasion het volgende:
Boilesen: "Ik zou nooit voor het geld naar Ajax zijn gegaan"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is Bosz ook wel aan te rekenen. Hij had dit seizoen Traore en Dolberg moeten laten strijden voor de spitspositie i.p.v. Dolberg op te laten branden en Traore te laten verpieteren aan de zijlijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er wordt ook wel iets te veel van hem verwacht. Aan de ene kant is iedereen met hem begaan omdat hij nog zo jong is, aan de andere kant had vorig seizoen nog niemand van hem gehoord en moet hij er nu maar elke week staan. Er is natuurlijk niets anders, maar het is een veel zwaardere belasting dan de bedoeling zou moeten zijn.![]()
Die spelen helaas morgen.quote:Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Morgenmiddag.quote:Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
moet a1 vandaag of morgen spelen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik dacht dat hij gewoon hetero wasquote:
hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat heeft hij natuurlijk in het begin ook wel gedaan, maar hij kwam er al snel achter dat Dolberg gewoon een betere spits is dan Traore. Daarnaast was het van te voren natuurlijk al bekend dat Traore eigenlijk een buitenspeler is.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:02 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Dit is Bosz ook wel aan te rekenen. Hij had dit seizoen Traore en Dolberg moeten laten strijden voor de spitspositie i.p.v. Dolberg op te laten branden en Traore te laten verpieteren aan de zijlijn.
Alleen moet Dolberg veel te veel spelen op zijn leeftijd.
Ik hoor nog wel eens mensen zeuren "als hij goed is moet hij er gewoon staan. Geen gezeur met langzaam brengen", maar dit is juist het punt van langzaam brengen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Mag van mij best gerouleerd worden met Cassierra.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heeft hij natuurlijk in het begin ook wel gedaan, maar hij kwam er al snel achter dat Dolberg gewoon een betere spits is dan Traore. Daarnaast was het van te voren natuurlijk al bekend dat Traore eigenlijk een buitenspeler is.
Alleen moet Dolberg veel te veel spelen op zijn leeftijd.
Ik hoor nog wel eens mensen zeuren "als hij goed is moet hij er gewoon staan. Geen gezeur met langzaam brengen", maar dit is juist het punt van langzaam brengen.wooblabalurg![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht dat hij gewoon hetero was
hihahoKap gewoon ff, oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel zuur dat de A1 morgenmiddag speelt, dan zijn we onderweg naar Kopenhagen, daar gaan we dus weinig van mee krijgen.![]()
Lekker belangrijk, lees je wel als je aankomt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:42 schreef Shaar12 het volgende:
Wel zuur dat de A1 morgenmiddag speelt, dan zijn we onderweg naar Kopenhagen, daar gaan we dus weinig van mee krijgen.![]()
Mag ik misschien zelf bepalen wat ik belangrijk vindt?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, lees je wel als je aankomt.
Ik had graag de A1 tegen Madrid zien spelen.![]()
Nee, dat mag u nietquote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:47 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf bepalen wat ik belangrijk vindt?
Ik had graag de A1 tegen Madrid zien spelen.![]()
![]()
Heb je vliegtuig?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:42 schreef Shaar12 het volgende:
Wel zuur dat de A1 morgenmiddag speelt, dan zijn we onderweg naar Kopenhagen, daar gaan we dus weinig van mee krijgen.Groot fan van User Wotte![]()
Mooi verhaal!quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht dat hij gewoon hetero was
hihahoHeeinz kotst hiervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meen je dit?quote:![]()
![]()
Ik zie in Cassierra nu ook nog niet het talent wat ze van het verwachtten in het begin van het seizoen. Als ik dan moet kiezen liever Dolberg.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mag van mij best gerouleerd worden met Cassierra.
Alleen kan Dolberg op zijn leeftijd nog niet alle wedstrijden spelen. Dat is gewoon niet goed voor hem.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
hoor ik daar een KJH roep aankomen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zie in Cassierra nu ook nog niet het talent wat ze van het verwachtten in het begin van het seizoen. Als ik dan moet kiezen liever Dolberg.
Alleen kan Dolberg op zijn leeftijd nog niet alle wedstrijden spelen. Dat is gewoon niet goed voor hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk ook wel dat Dolberg verder gaat komen dan Cassierra maar ik vind dat Cassierra toch echt wel onderschat wordt, prima talentquote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zie in Cassierra nu ook nog niet het talent wat ze van het verwachtten in het begin van het seizoen. Als ik dan moet kiezen liever Dolberg.
Alleen kan Dolberg op zijn leeftijd nog niet alle wedstrijden spelen. Dat is gewoon niet goed voor hem.![]()
Cassierra heeft gewoon speeltijd nodig, ik zie hem vaak de juiste keuzes maken, maar het vervolg nog niet helemaal onder controle hebben. mag van bij best elke wedstrijd invallen zo rond minuut 65/70quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat Dolberg verder gaat komen dan Cassierra maar ik vind dat Cassierra toch echt wel onderschat wordt, prima talentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: