Ik denk wel zeker dat het daardoor komt. Ik weer 100% zeker dat als Feyenoord had gewonnen dat Ajax ook gewoon simpel had gewonnen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet niet of het daardoor komt, het is nou niet zo dat we 'ineens' slecht speelden, dat doen we al weken en dan kan het zomaar gebeuren dat je tegen puntverlies aanloopt.
Laat Ziyech maar weer eens laten zien waarom hij gehaald is, daar blijft echt niks van over. Maar het is natuurlijk ook wel zo dat hij maar weinig kan, Traoré en Younes willen allebei alleen maar de bal in de voet, en iedere gek kan zo'n simpele pass geven
Dat zou nog zorgwekkender zijn dan het spel van de afgelopen wekenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk wel zeker dat het daardoor komt. Ik weer 100% zeker dat als Feyenoord had gewonnen dat Ajax ook gewoon simpel had gewonnen.
AZ komt naar De Kuip, daar zie ik AZ geen punten pakken, AZ speelt altijd beter tegen Ajax. Heerenveen kan nog wel, laten we daar maar op hopen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
AZ en Heerenveen zijn altijd lastig
Dat idee heb ik ook. Ken het uit het verleden. Verspeeld de concurrent punten, verspeelt Ajax vervolgens ook punten.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk wel zeker dat het daardoor komt. Ik weer 100% zeker dat als Feyenoord had gewonnen dat Ajax ook gewoon simpel had gewonnen.
We zijn totaal niet efficiënt in het benutten van onze kansen helaas.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
In beide wedstrijden was Ajax natuurlijk erg dichtbij. En PSV zal ook geen goed geviel over hebben gehouden aan de toppers dit seizoen.
AZ is dit seizoen echt niks hoor, en zeker in de Kuip gaat Feyenoord dat gewoon simpel winnen. Mijn hoop vestig ik maar op Heerenveen, al zijn die ook niet in de allerbeste doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat jij nog zo'n uitspraak durft te doenquote:Op zondag 5 maart 2017 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en zeker in de Kuip gaat Feyenoord dat gewoon simpel winnen.
Hoezo? In uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten die inzakken zijn ze vaak erg pover, maar thuis hebben ze alles gewonnen op de wedstrijd tegen ons en Heerenveen na. En AZ heeft zo'n zwakke verdediging, nee daar zie ik geen potentieel puntverlies voor hun.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat jij nog zo'n uitspraak durft te doen
de bal is rondquote:Op zondag 5 maart 2017 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zegt allemaal vrij weinig. Vorig seizoen ging ook iedereen er vanuit dat PSV thuis Ajax zou verslaan.
Hij was veel te sloom en dat mag hij zich aanrekenen, maar de scheids had moeten fluiten. Heeft niets met mannelijk voetbal te maken, maar met regels.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Deze man gaat ver komen, dat merk je aan alles
Nee joh.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoet was erger. Niet eens discussie waardig, dat was echt heel HEEL erg.quote:Op maandag 6 maart 2017 07:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik weet niet wat debieler was, die actie van Zoet vorige week, of Onana deze week.
Voor beide valt wel wat te zeggen.
Begin van het seizoen vergeten?quote:Op zondag 5 maart 2017 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelijkwaardige selecties maar Ajax is in de ArenA niet vaak te pakken in de competitie.
Uhm, Zoet pakte gewoon de boel. Dit was heel debiel van Onana.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zoet was erger. Niet eens discussie waardig, dat was echt heel HEEL erg.
het ging over het naar achter slepen van de bal nadat hij hem gestopt had.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, Zoet pakte gewoon de boel. Dit was heel debiel van Onana.
Maar Nijhuis had wel mogen fluiten, stampt m gewoon onder zn schenkenquote:Op maandag 6 maart 2017 09:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja oké, maar volgens mij was Onana vergeten dat die gast er überhaupt was.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Maar Nijhuis had wel mogen fluiten, stampt m gewoon onder zn schenken
Doet er eigenlijk niet toequote:Op maandag 6 maart 2017 09:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja oké, maar volgens mij was Onana vergeten dat die gast er überhaupt was.
Dat was Frankie.quote:Op maandag 6 maart 2017 10:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rest van de afgelopen 4 jaar vergeten?
Gelukkig weet Onana dat zelf ook, maar Nijhuis had zeker wel moeten fluiten en dan waren we het alweer vergetenquote:Op maandag 6 maart 2017 09:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Twee mensen achter elkaar in de fout.quote:Op maandag 6 maart 2017 11:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig weet Onana dat zelf ook, maar Nijhuis had zeker wel moeten fluiten en dan waren we het alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |