Niet al te dol op de rechtstaat, behalve als die voor eigen politiek gewin kan worden aangewend.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Anti-Europa, anti-open grenzen, anti-multiculti, directe democratie, bindende referenda, macht naar de burgers, bezem door de NPO
Ze gaan beide vooral voor de kiezers die de VVD te soft vinden en die erg boos zijn op de gevestigde orde, buitenlanders en de EU.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat lees ik hier wel vaker bij jou. Maar wel makkelijk scoren natuurlijk.
Ik denk dat de stemmers die de FvD krijgt totaal geen potentiele PVV-stemmers zijn. Denk dat er al een heel hoog IQ-verschil in zit. De FvD heeft juist heel veel andere items die erg goed overdacht en onderbouwd zijn. Bijvoorbeeld ook de problematiek rond de ZZP'ers, het fiscaal ondernemerschap en het ontslagrecht. Ik denk niet dat PVV'ers zich daar mee bezig houden.
Haye van der Heyden is nota bene ontslagen bij de NPO wegens zijn PVV-sympathieënquote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de stemmers die de FvD krijgt totaal geen potentiele PVV-stemmers zijn. Denk dat er al een heel hoog IQ-verschil in zit. De FvD heeft juist heel veel andere items die erg goed overdacht en onderbouwd zijn. Bijvoorbeeld ook de problematiek rond de ZZP'ers, het fiscaal ondernemerschap en het ontslagrecht. Ik denk niet dat PVV'ers zich daar mee bezig houden.
Je blaat wel van alles, maar geeft totaal geen antwoord op mijn stelling. Over inhoud gesprokenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze gaan beide vooral voor de kiezers die de VVD te soft vinden en die erg boos zijn op de gevestigde orde, buitenlanders en de EU.
De rest is slechts secundair. Intelligente kiezers prikken natuurlijk ook zo door het flinterdunne, niet erg doordachte, programma heen. Hun kiezers zullen dus niet veel snuggerder zijn dan de PVV'ers.
Je stelt dat FvD stemmers intelligenter zouden zijn dan PVV stemmers. Ik bestrijd dat. Immers het is duidelijk dat beide clubs het van hetzelfde publiek moeten hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je blaat wel van alles, maar geeft totaal geen antwoord op mijn stelling. Over inhoud gesproken
Het is alleen duidelijk dat je enkel komt om te baggeren en dat je stellingen en beledigingen die je hier ongegeneerd hier mag posten volstrekt ongefundeerd zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je stelt dat FvD stemmers intelligenter zouden zijn dan PVV stemmers. Ik bestrijd dat. Immers het is duidelijk dat beide clubs het van hetzelfde publiek moeten hebben.
Maar goed, geloof niet dat jij verder komt dan "onzin!" Roepen.
Ja, nu blaas je me helemaal omver met je goede inhoudelijke onderbouwing. Holle vaten...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je stelt dat FvD stemmers intelligenter zouden zijn dan PVV stemmers. Ik bestrijd dat. Immers het is duidelijk dat beide clubs het van hetzelfde publiek moeten hebben.
Maar goed, geloof niet dat jij verder komt dan "onzin!" Roepen.
Bron? Volgens mij was daarvoor het enkele 'bewijs' namelijk zijn woord en heeft de vara dat altijd ontkent. VARA is overingens niet gelijk aan de NPOquote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haye van der Heyden is nota bene ontslagen bij de NPO wegens zijn PVV-sympathieën
Maar dan hebben we in Haye van der Heyden in ieder geval een FvD-lid met PVV-sympathieënquote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij was daarvoor het enkele 'bewijs' namelijk zijn woord en heeft de vara dat altijd ontkent. VARA is overingens niet gelijk aan de NPO
Baudet was ook PVV-stemmer.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan hebben we in Haye van der Heyden in ieder geval een FvD-lid met PVV-sympathieën
Zullen we hem nu ophangen?quote:
Idd. Soms is het ook belangrijk dingen te agenderen die complexer zijn en niet direct scoren, zoals:quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat lees ik hier wel vaker bij jou. Maar wel makkelijk scoren natuurlijk.
Is op de lange termijn gewoon heel belangrijk. Het maakt ons kwetsbaar om afhankelijk te blijven en het hangt samen met veel andere problematiek (o.a vluchtelingen).quote:Forum voor Democratie steunt de energietransitie, onder meer om onafhankelijker te worden van het Midden-Oosten, om schonere lucht te hebben en om de schitterende koolstof-polymeren die nu worden opgestookt te behouden.
twitter:THiddema twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 16:43:18Morgen geef ik @fritswester ervan langs bij #BusinessClass op RTL 7. #FVD https://t.co/ISXExeXQwD reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef Sylv3se het volgende:
twitter:THiddema twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 16:43:18Morgen geef ik @fritswester ervan langs bij #BusinessClass op RTL 7. #FVD https://t.co/ISXExeXQwD reageer retweet
Thierry zit er ook bij.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef Sylv3se het volgende:
Morgen dus met de pyjama aan en een bakje cornflakes op schoot kijkenquote:
Het optreden van Wester bij PenJ was écht schaamteloos. Ik vond dat Thierry zich nog goed staande hield.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef Sylv3se het volgende:
Hoelaat?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef Sylv3se het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |