Tim Hofaidsquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:46 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_berdet_ben_af.html
Denk je dat echt? De meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord en zeker niet uit het segment dat PVV stemt. De partijen zijn naar mijn mening echt ook totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:22 schreef DrDentz het volgende:
Baudet is hype, als Wilders na de verkiezingen de handdoek in de ring gooit is Baudet de nieuwe grote man op rechts en groeit FvD uit tot een brede volkspartij.
Thanks even kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Sylv3se het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)d-kiest#.WMQHQDs18uV
Straks om half 4 livestream
Dat vind ik echt onzin. Ik heb me in de partij verdiept en van dat cultuurgedoe niet veel mee gekregen. Ik walg daar zelf namelijk van, dat gezeur over "de" Nederlandse cultuur. Ze hebben veel belangrijkere standpunten met veel meer inhoud. Je hoort ze toch bijna niet over die cultuur.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:30 schreef DrDentz het volgende:
Ze hechten beide nogal overdreven waarde aan de Nederlandse cultuur.
Ben benieuwd wanneer hij over het partijkartel en het banencaroussel gaat beginnenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Sylv3se het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)d-kiest#.WMQHQDs18uV
Straks om half 4 livestream
4 minuten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij over het partijkartel en het banencaroussel gaat beginnen_
Het is ook gewoon een hardnekkig probleem.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij over het partijkartel en het banencaroussel gaat beginnen_
Vreemd he? Dat is één van de belangrijkste punten van FvD.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Baudet is in Nederland zo'n beetje de uitvinder van de term 'oikofobie', de tegenhanger van het multiculturalismequote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Ik heb me in de partij verdiept en van dat cultuurgedoe niet veel mee gekregen. Ik walg daar zelf namelijk van, dat gezeur over "de" Nederlandse cultuur. Ze hebben veel belangrijkere standpunten met veel meer inhoud. Je hoort ze toch bijna niet over die cultuur.
Staat trouwens helemaal niks over in hun verkiezingsprogramma en standpunten.
Ik zie nog steeds de gelijkenis met de PVV niet. Leg die eens uit dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Baudet is in Nederland zo'n beetje de uitvinder van de term 'oikofobie', de tegenhanger van het multiculturalisme
Anti-Europa, anti-open grenzen, anti-multiculti, directe democratie, bindende referenda, macht naar de burgers, bezem door de NPOquote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds de gelijkenis met de PVV niet. Leg die eens uit dan?
Baudet is helemaal niet anti-multicultiquote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Anti-Europa, anti-open grenzen, anti-multiculti, directe democratie, bindende referenda, macht naar de burgers, bezem door de NPO
Wel erg ongenuanceerd hoe je dit stelt. Inhoudelijk zijn het namelijk heel andere standpunten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Anti-Europa, anti-open grenzen, anti-multiculti, directe democratie, bindende referenda, macht naar de burgers, bezem door de NPO
Ze vissen natuurlijk wel in exact dezelfde vijver van chronisch boos en of teleurgestelde kiezers.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? De meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord en zeker niet uit het segment dat PVV stemt. De partijen zijn naar mijn mening echt ook totaal niet te vergelijken.
Wat een onzin, maar dat lees ik hier wel vaker bij jou. Maar wel makkelijk scoren natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze vissen natuurlijk wel in exact dezelfde vijver van chronisch boos en of teleurgestelde kiezers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |