Zekers.quote:
Klaver was dan ook niet zo goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:28 schreef dingeman het volgende:
[..]
Hij was best goed.
Ik zag net een post van iemand die claimt dat Henk Krol beter debatteerde dan Jesse Klaver.
Hoop dat ie deze lijn doortrekt.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zekers.Niemand had commentaar op hem
Dat zou ik au fond niet zeggen, maar hij haalde wel op het juiste moment de punten binnen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:28 schreef dingeman het volgende:
[..]
Hij was best goed.
Ik zag net een post van iemand die claimt dat Henk Krol beter debatteerde dan Jesse Klaver.
De PvdA is geenszins centrum links meer, maar zit eerder tussen GL en SP in. Groenlinks is veel liberalen dan de PvdA en durft ook echt problemen te benoemen terwijl PvdA dat steeds maar wegwuift van "ach joh, het valt allemaal wel mee"quote:Op zondag 5 maart 2017 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb dat een partij als Groenlinks de linkse mainstream partij wordt, terwijl het eigenlijk juist een soort links extremistische partij is?
veel liever gewoon een degelijke centrum linkse partij met prima bestuurders, waar ik pvda van ken.
Ik ga toch voor Pechtold ipv Jesse denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:32 schreef NaturalScience het volgende:
Het is jammer voor Pechtold dat hij in Jesse zo'n sterke tegenstanders heeft gevonden, anders had D66 er wel eens behoorlijk goed gestaan kunnen hebben.
Nou, het is wel weer bewezen dat Wilders niet vleselijk aanwezig hoeft te zijn om maximaal airtime voor de PVV te bewerkstelligen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zekers.Niemand had commentaar op hem
En Jesse heeft ook dat populistische over zich.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Pechtold ipv Jesse denk ik.
Voor mij weegt het pro-EU- en anti-nationaalpopulistenstandpunt het zwaarste en dat komt bij D66 toch duidelijker uit de verf dan bij GL.
En hij is imho nog wat te jong.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:36 schreef Handleiding het volgende:
[..]
En Jesse heeft ook dat populistische over zich.
Hij heeft zijn leeftijd nog wat tegen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:36 schreef Handleiding het volgende:
[..]
En Jesse heeft ook dat populistische over zich.
Hey, wat mooi. Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Pechtold ipv Jesse denk ik.
Voor mij weegt het pro-EU- en anti-nationaalpopulistenstandpunt het zwaarste en dat komt bij D66 toch duidelijker uit de verf dan bij GL.
Amnesty is een corrupt clubjequote:Op zondag 5 maart 2017 23:38 schreef Nibb-it het volgende:
Amnesty heeft de verkiezingsprogramma's getoetst aan de diverse mensenrechtenverdragen. Het is grotendeels gebaseerd op een uitgebreid rapport van de Nederlandse Orde van Advocaten. Moeite waard om eens door te nemen.
Je hebt echt niets gemist.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is de nabeschouwing ergens online te vinden?
Hiddemaquote:Op zondag 5 maart 2017 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
De winnaar van het debat Hiddema - Juffrouw Piratenpartij is wat eenvoudiger te duiden.
Mooi overzichtquote:Op zondag 5 maart 2017 23:38 schreef Nibb-it het volgende:
Amnesty heeft de verkiezingsprogramma's getoetst aan de diverse mensenrechtenverdragen. Het is grotendeels gebaseerd op een uitgebreid rapport van de Nederlandse Orde van Advocaten. Moeite waard om eens door te nemen.
Want dan kan het vanzelfsprekend nooit kloppen..quote:Op zondag 5 maart 2017 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik het idee dat deze grafiekjes vooral gemaakt worden door mensen die fan zijn van D66.
Er is echter een groot verschil tussen de CU en D66.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik het idee dat deze grafiekjes vooral gemaakt worden door mensen die fan zijn van D66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |