Lijkt me alleen maar een pluspunt. Want politiciquote:Op zondag 5 maart 2017 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Klaver altijd de politicus te spelen ipv het te zijn
Dit dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:25 schreef tompsv18 het volgende:
Buma, Krol, Rutte, Roemer en Pechtold waren allemaal beter dan Klaver.
Fokkers hebben vaak wel een eigen kijk op de werkelijkheid.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:25 schreef dingeman het volgende:
Wat een boel overdreven Klaver-haters hier.
Ben geen GL stemmer btw
Die was ook eindbaas vanavond. Eerlijk is eerlijk.quote:
Ik ook denk ikquote:Op zondag 5 maart 2017 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb waarschijnlijk naar een ander debat gekeken.
Omdat wij vinden dat hij niet de beste was, haten wij hem?quote:Op zondag 5 maart 2017 23:25 schreef dingeman het volgende:
Ben geen GL stemmer btw
Die is nu al een karikatuur van zichzelf.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Klaver altijd de politicus te spelen ipv het te zijn
Nee hoor, die deed het prima.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:26 schreef Lazvic het volgende:
Dat Rutte zo goed scoorde verbaast mij ook wel.
Eigen volk totaal niet betrouwbaar dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:26 schreef Lazvic het volgende:
Hij was best goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat wij vinden dat hij niet de beste was, haten wij hem?
Nee, geen hater. Maar ik zie het gewoon niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:25 schreef dingeman het volgende:
Ben geen GL stemmer btw
Ik geloof hem wel als ie zegt dat het nog niet af is en hij het af wil maken. Maar ik ga niet op hem stemmen, doen al te veel mensen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Eigen volk totaal niet betrouwbaar dus.
Klopt ook, zelfs Krol was beterquote:Op zondag 5 maart 2017 23:28 schreef dingeman het volgende:
[..]
Hij was best goed.
Ik zag net een post van iemand die claimt dat Henk Krol beter debatteerde dan Jesse Klaver.
Hij was goed, maar ik weet niet of hij de beste was. Er vielen eerder mensen door de mand dan er mensen piektenquote:Op zondag 5 maart 2017 23:28 schreef dingeman het volgende:
[..]
Hij was best goed.
Ik zag net een post van iemand die claimt dat Henk Krol beter debatteerde dan Jesse Klaver.
Inderdaad, ik ben een potentiële GroenLinks stemmer, maar ik vond Klaver vandaag absoluut niet de beste.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat wij vinden dat hij niet de beste was, haten wij hem?
Mij niet. Hij was ook goed,quote:Op zondag 5 maart 2017 23:26 schreef Lazvic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |