True.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over dat eerste debat hoor je me niet. Maar dat je een debat afzegt omdat je broer wordt geïnterviewd, is bespottelijk. En Wilders heeft meer debatten afgezegd, zonder opgaaf van redenen. Het is gewoon een wegloper.
Het erge is dat de media eraan meewerken. Zo gaat EenVandaag een debat tussen Rutte en Wilders uitzenden, waarmee die kunstmatige tweestrijd wordt opgeklopt. Schandalig vind ik het, dat de NPO zich hier voor leent.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat was ook vooral weer een media opzetje. Geert vs. Mark. Wie gaat premier worden?
Net als Rutte vs. Samsom eerder.
Wilders weet dat het laatste debat doorslaggevend is. De match 'Mark-Geert'. Wie die wint wordt de grootste.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
Neu.
Wilders trok zich terug. Wil geen premier worden.
Viel me ook al op, totaal niet objectief te noemen.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Klaver winnaar....
En nog minstens 10 keer zo bizar: de gekleurde pro-PvdA-berichtgeving van de NOS op Teletekst:
[ afbeelding ]
Asscher was totaal onzichtbaar en eindigde volgens de kijkers bijna onderaan, maar de NOS maakt een headline van een PvdA-opmerking. Bizar én gekleurd.
Onzin. Prikt NL kunstmatig doorheen.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wilders weet dat het laatste debat doorslaggevend is. De match 'Mark-Geert'. Wie die wint wordt de grootste.
In tegenstelling tot bij de vorige verkiezingen, waarbij het volk de frame VVD/PvdA perfect overnam zie ik nu toch dat men iets minder hapt op de messias op Links (Klaver) en wat breder kijkt. Zo staat Sybrand er ineens goed voor. De tweestrijd van Rutte/Wilders wil ook niet echt op gang komen. Wilders snapt goed dat hij zijn electoraat vooral bij de boze kiezers op links moet halen met een volkspartij (zorg/economie/migratie) en een stuk minder op rechts.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wilders weet dat het laatste debat doorslaggevend is. De match 'Mark-Geert'. Wie die wint wordt de grootste.
Die tweestrijd komt er nietquote:Op maandag 6 maart 2017 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terugkijken niet waardquote:Op maandag 6 maart 2017 00:32 schreef vigen98 het volgende:
Fuck ik heb het debat volledig gemistIs er een manier om het terug te kijken? Kut RTL
De zwevende kiezer tussen VVD en A4-PVV?quote:Op maandag 6 maart 2017 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De rechtstaat zoals we die nu kennen zal niet altijd blijven bestaan en de vraag is of je dat moet willen. Derhalve nietszeggend grafiekje dus.quote:
Zou grappig zijn als Wilders zich totaal heeft verkeken op de campagnestrategie en op 15 zetels blijft steken.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:35 schreef agter het volgende:
[..]
De zwevende kiezer tussen VVD en A4-PVV?
Nee. Gaat hem niet worden.
Dan incasseert Mark zijn premiersbonus nog eerder.
De twee-strijd is afgeblazen door Wilders, die zich terug trok achter Twitter. Hij is de verliezer.
Zou wat zijn ja...quote:Op maandag 6 maart 2017 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Wilders zich totaal heeft verkeken op de campagnestrategie en op 15 zetels blijft steken.
Dacht je dat? Er is nog een heel grote massa die politiek volledig clueless is en die kiezen eerder voor het poppetje dan voor het program. Als ze überhaupt gaan stemmen, want het kan zomaar regenen die dag.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:29 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Onzin. Prikt NL kunstmatig doorheen.
Was niet echt een debatquote:Op maandag 6 maart 2017 00:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Politiek vind ik namelijk heel interessant
Probleem voor de PVV is vooral dat de partijkas leeg is en Geert bewaken kost een hoop geld. Buiten zijn officiele persmomenten, zoals bijv. een verkiezingsavond moet de PVV zelf de beveiliging van Geert betalen.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als Wilders zich totaal heeft verkeken op de campagnestrategie en op 15 zetels blijft steken.
Ik denk dat dit dan ook helemaal geen strategie is.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beiden laten het duidelijk aankomen op het laatste debat. Campagnetechnisch een staaltje blufpoker van de bovenste plank. Politiek heel interessant.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bij de vorige verkiezingen, waarbij het volk de frame VVD/PvdA perfect overnam zie ik nu toch dat men iets minder hapt op de messias op Links (Klaver) en wat breder kijkt. Zo staat Sybrand er ineens goed voor. De tweestrijd van Rutte/Wilders wil ook niet echt op gang komen. Wilders snapt goed dat hij zijn electoraat vooral bij de boze kiezers op links moet halen met een volkspartij (zorg/economie/migratie) en een stuk minder op rechts.
Zo ja, inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dacht je dat? Er is nog een heel grote massa die politiek volledig clueless is en die kiezen eerder voor het poppetje dan voor het program. Als ze überhaupt gaan stemmen, want het kan zomaar regenen die dag.
Dus niet naar een debat gaan waar hij minuten zendtijd zou krijgen, maar wel partijgeld uitgeven aan dure RTL reclames.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:42 schreef Nintex het volgende:
[..]
Probleem voor de PVV is vooral dat de partijkas leeg is en Geert bewaken kost een hoop geld. Buiten zijn officiele persmomenten, zoals bijv. een verkiezingsavond moet de PVV zelf de beveiliging van Geert betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |