abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169323333
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Over dat eerste debat hoor je me niet. Maar dat je een debat afzegt omdat je broer wordt geïnterviewd, is bespottelijk. En Wilders heeft meer debatten afgezegd, zonder opgaaf van redenen. Het is gewoon een wegloper.
True.
pi_169323372
Het is ook wel kut om Wilders te zijn. Na deze verkiezingen zal hij zich wel terugtrekken uit de politiek. Hij zal dan vinden dat het volk hem in de steek gelaten heeft en de totale ondergang, de totale islamisering verdient. Zoals Hitler in zijn laatste dagen vond dat het Duitse volk onderwerping aan de Russen verdiende. Wilders zal nog 1 laatste filmpje maken, waarin hij zegt dat alle Nederlanders maar lekker halalvlees moeten gaan eten, een boerka moeten dragen en moeten knielen voor Allah.
pi_169323383
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat was ook vooral weer een media opzetje. Geert vs. Mark. Wie gaat premier worden?
Net als Rutte vs. Samsom eerder.
Het erge is dat de media eraan meewerken. Zo gaat EenVandaag een debat tussen Rutte en Wilders uitzenden, waarmee die kunstmatige tweestrijd wordt opgeklopt. Schandalig vind ik het, dat de NPO zich hier voor leent.
  maandag 6 maart 2017 @ 00:26:00 #229
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_169323416
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:17 schreef agter het volgende:

[..]

Neu.
Wilders trok zich terug. Wil geen premier worden.
Wilders weet dat het laatste debat doorslaggevend is. De match 'Mark-Geert'. Wie die wint wordt de grootste.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_169323432
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Klaver winnaar.... :')

En nog minstens 10 keer zo bizar: de gekleurde pro-PvdA-berichtgeving van de NOS op Teletekst:

[ afbeelding ]

Asscher was totaal onzichtbaar en eindigde volgens de kijkers bijna onderaan, maar de NOS maakt een headline van een PvdA-opmerking. Bizar én gekleurd.
Viel me ook al op, totaal niet objectief te noemen.

Typerend ook die holle frasen van Asscher en Klaver over het beschermen van de Nederlandse identiteit. Juist dat soort nietszeggende teksten dragen bij aan de afbraak daarvan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2017 00:28:58 ]
pi_169323443
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wilders weet dat het laatste debat doorslaggevend is. De match 'Mark-Geert'. Wie die wint wordt de grootste.
Onzin. Prikt NL kunstmatig doorheen.
pi_169323459
quote:

[..]

In tegenstelling tot bij de vorige verkiezingen, waarbij het volk de frame VVD/PvdA perfect overnam zie ik nu toch dat men iets minder hapt op de messias op Links (Klaver) en wat breder kijkt. Zo staat Sybrand er ineens goed voor. De tweestrijd van Rutte/Wilders wil ook niet echt op gang komen. Wilders snapt goed dat hij zijn electoraat vooral bij de boze kiezers op links moet halen met een volkspartij (zorg/economie/migratie) en een stuk minder op rechts.
pi_169323481
Fuck ik heb het debat volledig gemist :( Is er een manier om het terug te kijken? Kut RTL :r
  maandag 6 maart 2017 @ 00:32:37 #234
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_169323482
quote:

[..]

Die tweestrijd komt er niet
AFCA!
pi_169323492
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:32 schreef vigen98 het volgende:
Fuck ik heb het debat volledig gemist :( Is er een manier om het terug te kijken? Kut RTL :r
Terugkijken niet waard
pi_169323511
quote:

[..]

De zwevende kiezer tussen VVD en A4-PVV?
Nee. Gaat hem niet worden.
Dan incasseert Mark zijn premiersbonus nog eerder.
De twee-strijd is afgeblazen door Wilders, die zich terug trok achter Twitter. Hij is de verliezer.
Make my day!
pi_169323521
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Terugkijken niet waard
Idd.
Wilders liep weg.
Make my day!
pi_169323524
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Terugkijken niet waard
Vind ik wel. Politiek vind ik namelijk heel interessant :Y
pi_169323527
Maar euhh niemand met een oplossing hoe ik dit terug kan kijken? :(
pi_169323529
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 23:52 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Mooi overzicht :)

[ afbeelding ]
De rechtstaat zoals we die nu kennen zal niet altijd blijven bestaan en de vraag is of je dat moet willen. Derhalve nietszeggend grafiekje dus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_169323532
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:35 schreef agter het volgende:

[..]

De zwevende kiezer tussen VVD en A4-PVV?
Nee. Gaat hem niet worden.
Dan incasseert Mark zijn premiersbonus nog eerder.
De twee-strijd is afgeblazen door Wilders, die zich terug trok achter Twitter. Hij is de verliezer.
Zou grappig zijn als Wilders zich totaal heeft verkeken op de campagnestrategie en op 15 zetels blijft steken. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_169323553
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zou grappig zijn als Wilders zich totaal heeft verkeken op de campagnestrategie en op 15 zetels blijft steken. :D
Zou wat zijn ja...
  maandag 6 maart 2017 @ 00:41:40 #243
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_169323568
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:29 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Onzin. Prikt NL kunstmatig doorheen.
Dacht je dat? Er is nog een heel grote massa die politiek volledig clueless is en die kiezen eerder voor het poppetje dan voor het program. Als ze überhaupt gaan stemmen, want het kan zomaar regenen die dag.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_169323571
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vind ik wel. Politiek vind ik namelijk heel interessant :Y
Was niet echt een debat
pi_169323573
quote:

[..]

Probleem voor de PVV is vooral dat de partijkas leeg is en Geert bewaken kost een hoop geld. Buiten zijn officiele persmomenten, zoals bijv. een verkiezingsavond moet de PVV zelf de beveiliging van Geert betalen.
pi_169323574
quote:

[..]

Ik denk dat dit dan ook helemaal geen strategie is.
Of een heel belabberde.
Een belangrijk debat afzeggen omdat je broer geïnterviewd is.. man man. Wat voor een MP zou hij worden?
Terecht als hij niet de grootste wordt.
Make my day!
  maandag 6 maart 2017 @ 00:44:18 #247
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_169323590
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

In tegenstelling tot bij de vorige verkiezingen, waarbij het volk de frame VVD/PvdA perfect overnam zie ik nu toch dat men iets minder hapt op de messias op Links (Klaver) en wat breder kijkt. Zo staat Sybrand er ineens goed voor. De tweestrijd van Rutte/Wilders wil ook niet echt op gang komen. Wilders snapt goed dat hij zijn electoraat vooral bij de boze kiezers op links moet halen met een volkspartij (zorg/economie/migratie) en een stuk minder op rechts.
Beiden laten het duidelijk aankomen op het laatste debat. Campagnetechnisch een staaltje blufpoker van de bovenste plank. Politiek heel interessant.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_169323591
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:41 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dacht je dat? Er is nog een heel grote massa die politiek volledig clueless is en die kiezen eerder voor het poppetje dan voor het program. Als ze überhaupt gaan stemmen, want het kan zomaar regenen die dag.
Zo ja, inderdaad.

Zo zijn er ook serieus mensen die maar wat raak stemmen. De ene keer SP en de andere keer VVD bijvoorbeeld.

Of bijvoorbeeld twijfelen tussen de PVV en de Partij voor de Dieren enz.

De meest vreemde combinaties kom je tegen.

Veel mensen weten volgens mij echt niet waar partijen voor staan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_169323592
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

Probleem voor de PVV is vooral dat de partijkas leeg is en Geert bewaken kost een hoop geld. Buiten zijn officiele persmomenten, zoals bijv. een verkiezingsavond moet de PVV zelf de beveiliging van Geert betalen.
Dus niet naar een debat gaan waar hij minuten zendtijd zou krijgen, maar wel partijgeld uitgeven aan dure RTL reclames.
Wat een leider.. :+

Nee, dit is gewoon onverstandig.
Make my day!
  maandag 6 maart 2017 @ 00:44:48 #250
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_169323596
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:32 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Die tweestrijd komt er niet
Het Een Vandaag-debat.