Amnesty is een corrupte organisatiequote:Op zondag 5 maart 2017 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik het idee dat deze grafiekjes vooral gemaakt worden door mensen die fan zijn van D66.
Moet je eens de ideologie van de Islam, Sharia en de teksten uit de Koran naast die rechtsstaat leggen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar de rechtsstaat is niet een ijzeren harnas waarin we gevangen zitten, nood breekt wet.
Weer iemand die de PVV rood maaktquote:
https://twitter.com/vvd/status/838501030727933953quote:Op maandag 6 maart 2017 00:01 schreef Nintex het volgende:
Winnaar van dit debat: PVV.
Geert Wilders heeft bij 3? 4? miljoen mensen anti-Islam propaganda de huiskamer in geslingerd, omdat RTL zonder meer alles uitzend als er maar betaald voor is. Pieter Klein zit inmiddels alweer een column te schrijven.
Bullshit. De PVV heeft niks verteld dat mensen niet allang wisten van de PVV.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:01 schreef Nintex het volgende:
Winnaar van dit debat: PVV.
Geert Wilders heeft bij 3? 4? miljoen mensen anti-Islam propaganda de huiskamer in geslingerd, omdat RTL zonder meer alles uitzend als er maar betaald voor is. Pieter Klein zit inmiddels alweer een column te schrijven.
Altijd leuk die tweets van de VVD en dan vooral de reacties. Louter mensen die schreeuwen om 1000 euro of de VVD afzeiken. Ik zou er moedeloos van worden als PR team.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
https://twitter.com/vvd/status/838501030727933953
quote:Op maandag 6 maart 2017 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik heb dat PVV spotje niet gezien want via de stream kreeg je geen reclames.
twitter:
Dat lezen ze niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Altijd leuk die tweets van de VVD en dan vooral de reacties. Louter mensen die schreeuwen om 1000 euro of de VVD afzeiken. Ik zou er moedeloos van worden als PR team.
En zo is het precies.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
https://twitter.com/vvd/status/838501030727933953
Nice. VVD -2 zetels PVV +2 in mijn peilingen.quote:
Dit.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bullshit. De PVV heeft niks verteld dat mensen niet allang wisten van de PVV.
Het is juist omgekeerd. Wilders is "kwaad op RTL" en blijft weg bij het debat, maar trekt vervolgens wél de portemonnee om dure reclamezendtijd bij RTL te kopen. Hypocrisie ten top.
9 van de 10 keer is zo'n debat gewoon een hit job op Wilders. De media heeft daarvoor nu in de plaats Henk Krol gevonden. Ik ben benieuwd naar de twee debatten waar hij wel aan mee doet.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En zo is het precies.![]()
Het is gewoon een jankende kleuter, die Wilders. En het is bizar dat hij zo'n beetje alle debatten afzegt. De ene kutsmoes na de andere. Bij RTL was het dan zogenaamd uit boosheid omdat z'n broer is geïnterviewd, maar bij het Radio 1-debat bleef meneer ook weg; zonder dat daar een plausibele reden voor was.
Nope.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is zo'n debat gewoon een hit job op Wilders. De media heeft daarvoor nu in de plaats Henk Krol gevonden. Ik ben benieuwd naar de twee debatten waar hij wel aan mee doet.
Daarnaast heeft RTL het er zelf naar gemaakt dat Wilders niet op kwam dagen. 1: niet aan afspraken houden (daardoor ging Rutte ook niet meer), 2: Zijn broer bij de campagne betrekken. RTL was gewoon heel dom bezig.
Dat was ook vooral weer een media opzetje. Geert vs. Mark. Wie gaat premier worden?quote:Op maandag 6 maart 2017 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk niet dat mensen twijfelen tussen VVD of PVV.. hoe bipolair moet je zijn om te twijfelen tussen de zittende premier en de grote anti-establishment verzetsstrijder. Dan ben je de ene dag heel tevreden met hoe het gaat en wil je 4 jaar van hetzelfde, en de andere dag ben je heel ontevreden en stem je uit protest op Wilders ook al heeft hij geen oplossingen.
Uitgekiende strategie hoor. Passieve campagnevoering.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En zo is het precies.![]()
Het is gewoon een jankende kleuter, die Wilders. En het is bizar dat hij zo'n beetje alle debatten afzegt. De ene kutsmoes na de andere. Bij RTL was het dan zogenaamd uit boosheid omdat z'n broer is geïnterviewd, maar bij het Radio 1-debat bleef meneer ook weg; zonder dat daar een plausibele reden voor was.
En zit ie het langst op het pluche..quote:Op maandag 6 maart 2017 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk niet dat mensen twijfelen tussen VVD of PVV.. hoe bipolair moet je zijn om te twijfelen tussen de zittende premier en de grote anti-establishment verzetsstrijder. Dan ben je de ene dag heel tevreden met hoe het gaat en wil je 4 jaar van hetzelfde, en de andere dag ben je heel ontevreden en stem je uit protest op Wilders ook al heeft hij geen oplossingen.
Over dat eerste debat hoor je me niet. Maar dat je een debat afzegt omdat je broer wordt geïnterviewd, is bespottelijk. En Wilders heeft meer debatten afgezegd, zonder opgaaf van redenen. Het is gewoon een wegloper.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is zo'n debat gewoon een hit job op Wilders. De media heeft daarvoor nu in de plaats Henk Krol gevonden. Ik ben benieuwd naar de twee debatten waar hij wel aan mee doet.
Daarnaast heeft RTL het er zelf naar gemaakt dat Wilders niet op kwam dagen. 1: niet aan afspraken houden (daardoor ging Rutte ook niet meer), 2: Zijn broer bij de campagne betrekken. RTL was gewoon heel dom bezig.
Neu.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat was ook vooral weer een media opzetje. Geert vs. Mark. Wie gaat premier worden?
Net als Rutte vs. Samsom eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |