quote:Op zondag 5 maart 2017 21:37 schreef Politicus69 het volgende:
Yess ik heb hem gestart joepie!!!!
#proud
doet ie wel goed op zichquote:Op zondag 5 maart 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Jesse kaapt deze stelling op walgelijke wijze.
Premierwaardigquote:Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef matthijst het volgende:
Nooit gedacht, maar die CDA-er klinkt steeds beter.
Besneden penis kan ook voor medische redenenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou Jesse ook een besneden piemel hebben? Dan doet ie ook aan bescherming van ZIJN eigen cultuur.
Alles behalve.quote:
In de islamitische landen wordt men standaard besneden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef Politicus69 het volgende:
[..]
Besneden penis kan ook voor medische redenen
Te strakke voorhuid e.d.
of juist als je een krazantpenis hebt zoals een bepaalde modquote:Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef Politicus69 het volgende:
[..]
Besneden penis kan ook voor medische redenen
Te strakke voorhuid e.d.
Ja maar het kan ook om medische redenen zijn, en het is ook schoner btw.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In de islamitische landen wordt men standaard besneden.
Ja ik kreeg toen visite. Stuur straks dat bericht nog eens in het GroenLinks topic.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hebt laatst geen antwoord gegeven op mijn vraag
Bang dat je opgeroepen wordt?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Tief toch op met je kansloze dienstplicht man.
Sowieso nationalismequote:Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilhelmus kan me dus echt geen kut schelen
Niet serieus te nemen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef Martinello het volgende:
Wilhelmus moeten leren oké, maar dat staand moeten zingen maakt het weer een belachelijk idee.
Nee.quote:
Is gucciquote:Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg toen visite. Stuur straks dat bericht nog eens in het GroenLinks topic.
Ik heb er nog in gezeten lang geleden. Een lachertje echt waar, we zaten hele dagen knetter stoned te zijnquote:
Ben voor het eerst met je eens.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Sowieso nationalisme![]()
Nationalisme is achterhaald.
Iedereen profiteert van zijn afwezigheid, zou fijn zijn als het permanent was...quote:Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Buma profiteert van afwezigheid van Geertje
Het WIlhemus is achterhaaldquote:Op zondag 5 maart 2017 21:41 schreef Lazvic het volgende:
Die Bruma doet gewoon Wilders na. Trouwens waarom moet men kinder verplichten om de Wilhelmus te kennen.
Lijkt me geweldig elke ochtend college beginnen met het Wilhelmus, maargoed ik dan dan ook wel erg nationalistisch ingesteldquote:
Hij lijkt op een muppet. Ik moet even zoeken welke.quote:
Ik heb daar dus echt helemaal niks mee, te kansloos voor woorden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig elke ochtend college beginnen met het Wilhelmus, maargoed ik dan dan ook wel erg nationalistisch ingesteld
Ik laat me gewoon afkeuren.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik jou in het leger ga zien over een paar jaar.
Hand aan vrouwen geven past niet bij zijn migratieachtergrondquote:Op zondag 5 maart 2017 21:42 schreef lemongrass het volgende:
liep Klaver nu al weg voordat die vrouw een hand kon geven?
Niets mis met een beetje trots op je land zijn, natuurlijk is dit overdreven, maar als je ziet hoeveel 3e a 4e generatie immigranten nog altijd veel meer ophebben met hun oude cultuur/land, kan dat geen kwaad.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt helemaal niks mee, te kansloos voor woorden.
soooooowquote:Op zondag 5 maart 2017 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daar hoef je dan zeker weinig voor te doen
Dat moet je nooit opdringen natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje trots op je land zijn, natuurlijk is dit overdreven, maar als je ziet hoeveel 3e a 4e generatie immigranten nog altijd veel meer ophebben met hun oude cultuur/land, kan dat geen kwaad.
Moet daar suiker in of citroen?quote:
Het Wilhelmus is ook het oudste volkslied ter wereldquote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou de heer Buma willen uitdagen om het Wilhelmus te zingen. 99,9% kent het Wilhelmus helemaal niet eens. Dat nummer kent een stuk of 13 coupletten.
Achterhaald en levensgevaarlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Sowieso nationalisme![]()
Nationalisme is achterhaald.
Laten we het hopen, is echt een zwaar achterlijk ideequote:Op zondag 5 maart 2017 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daar hoef je dan zeker weinig voor te doen
Toe aan een updatequote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het Wilhelmus is ook het oudste volkslied ter wereld
#feitjes
zeg wollah?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een mongool die buma
allemaal pvv gelul
effe serieus
Valt over te twisten.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#feitjes
Ik stem niet op hem want het is een Marokkaan.quote:
Hij heeft afgezegd nadat RTL zijn broer ging interviewenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer komt Geertje?
Wat een faal om hem niet uit te nodigen![]()
Net als in wie is de mol kan je beter niks doen als de rest het royaal voor zichzelf verkloot.quote:
Hij is uitgenodigd hoor. Hij heeft zelf afgezegd, want hij vindt het stom.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer komt Geertje?
Nationalisme heeft ons land al honderden jaar vooruit gebracht. De EU dictatuur is het werkelijke gevaar.quote:
Nouja, wel deels. Mijn vader werkt bijv. als leraar integratie en je kan echt wel stellen dat we veel te laks zijn geweest de afgelopen tientallen jaren.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet je nooit opdringen natuurlijk
Slechts sinds 1932 ons volkslied.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#feitjes
dit dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef Zorro het volgende:
Die Asscher reageert echt nergens op, alleen maar ingestudeerde stukjes tekst
Leuk feitje. Dat ik op mijn ouwe dag nog wat kan leren van zo een CDA lulquote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#feitjes
Eensquote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het Wilhelmus is een zeer matig volkslied.
Duitse en Italiaanse volkslied zijn al beter
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer komt Geertje?
Maakt een goede indruk.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, is echt een zwaar achterlijk idee
Ontvriend.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het Wilhelmus is een zeer matig volkslied.
Duitse en Italiaanse volkslied zijn al beter
Ok, heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij is uitgenodigd hoor. Hij heeft zelf afgezegd, want hij vindt het stom.
Waarom zou ik ineens trotser zijn op het land als ik een volksliedje moet zingen?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, wel deels. Mijn vader werkt bijv. als leraar integratie en je kan echt wel stellen dat we veel te laks zijn geweest de afgelopen tientallen jaren.
Waar hij met de minuut meer gelijk in krijgt.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij is uitgenodigd hoor. Hij heeft zelf afgezegd, want hij vindt het stom.
Ook de schuld van Nijhuis zeker?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#feitjes
15 coupletten.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou de heer Buma willen uitdagen om het Wilhelmus te zingen. 99,9% kent het Wilhelmus helemaal niet eens. Dat nummer kent een stuk of 13 coupletten.
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ok, heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk.
Het is ook wel een beetje stom inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar hij met de minuut meer gelijk in krijgt.
Het was slechts een voorbeeld.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik ineens trotser zijn op het land als ik een volksliedje moet zingen?
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Al die ingestudeerde praatjes zijn een beetje saai
Niet extreem rechts, wel rechts realistischquote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
cda was toch altijd een middenpartij
sinds wannneer zijn ze extreem rechts![]()
![]()
![]()
![]()
En dus?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Jij durft ook niet toe te geven dat je homo bent Mark.
wat is er dan extreem rechts aan het verhaal van Buma volgens jou?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
cda was toch altijd een middenpartij
sinds wannneer zijn ze extreem rechts![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezuinigen op dat defensie, steek dat geld maar in goed onderwijs en zorgquote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is het ook zeker.
Er is nu al te weinig spullen om te oefenen laat staan als je dienstplicht in zou voeren. Dan verveelt iedereen zich te pletter gok ik
Beetje cringe ook somsquote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Al die ingestudeerde praatjes zijn een beetje saai
Het maakt je bewust.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik ineens trotser zijn op het land als ik een volksliedje moet zingen?
Elke dag spruitjes in de kantine.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Paul het volgende:
Buma moet maar onze minister President worden. Lijkt me wel lagge
Liever Krolquote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Paul het volgende:
volksliedquote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
wat is er dan extreem rechts aan het verhaal van Buma volgens jou?
Dat moet toch echt vanuit jezelf komen of in elk geval dat je vrij bent om trots erop te zijn.quote:
Die leunt er gewoon tegenaan. Dan vallen ze zo uit hun scharnierenquote:
Fryslân boppequote:Op zondag 5 maart 2017 21:47 schreef MakkieR het volgende:
Het enige volkslied dat Buma kent is het Fries volkslied
Lijkt op een muppet.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Paul het volgende:
Ik vind het iig belangrijk dat we onze nationale historie niet uit het oog verliezen en daarbij is het dan ook goed voor integratie als migranten die cultuur meekrijgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet toch echt vanuit jezelf komen of in elk geval dat je vrij bent om trots erop te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |