Is niet aan zee, hè.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, Marc woont daar wel mooi zeg met dat huis aan zee. Ik had juist wel meteen mee naar die markt gewild, kan niet wachten als ik ergens ben om de boel te verkennen. Die zanikerd met haar "landen"....
Maar Marc is echt saaier dan saai. Het is een Droopy.
Tuurlijk, die maken een hele planning van tevoren.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:48 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk echt dat daar wel wat sturing van de regie in zit hoor, ze zullen vast wel minstens wat suggesties doen.
Leuk, krokodillen.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:20 schreef bascross het volgende:
Douchen? Ze zitten in Zambia. Neem maar een frisse duik in dat meer.
Nou ja, ik weet niet hoe lang hij daar al woont, maar hoe groot is het aanbod leuke vrouwen daar? Dat zal ook wel meespelen.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk, die maken een hele planning van tevoren.
Maar als ik een van die chicks was zou ik ook niet meteen ergens naar toe willen, eerst maar eens douchen na zo'n lange reis. Goed dat Anke daar ook gewoon wat van zei.
Ik blijf erbij dat Marc alleen overblijft. Wordt steeds duidelijker waarom hij, ondanks zijn looks, single is. Heeft volgens mij alles te maken met zijn sociale capaciteiten.
Even ongegeneerd je bezwete anus wassen in dat meer, mooi begin van de logeerweek.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:20 schreef bascross het volgende:
Douchen? Ze zitten in Zambia. Neem maar een frisse duik in dat meer.
Tja, als je Hollandse blonde dispuutmeisjes wil zal het aanbod niet zo groot zijn, inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe lang hij daar al woont, maar hoe groot is het aanbod leuke vrouwen daar? Dat zal ook wel meespelen.
Wat een zure reactie zeg.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had bij verschillende vrouwen wel van "stuur haar maar meteen naar huis".
Bij Olke die Harriet, twijfelde om te gaan, geen vlees, geen alcohol, wegwezen.
Bij Marc Anke met haar landen.
Bij Herman Pia met haar diepgang en gluten. Het over diepgang hebben en dan zelf vragen "hoe had je het hier voorgesteld deze week"![]()
Bij David zijn ze allemaal wel oke, maar laat Mara dan maar gaan, ik schrik me iedere keer kapot als die in beeld komt.
Bij Riks kan hij zelf het beste gaan.
Ik vind die Riks echt een autist die alleen maar kan reageren met een flauw grapje en nog geen één aflevering een oprechte opmerking heeft gemaakt. Een soort Tukker, zeg maar.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij is, op zijn manier (je moet er van houden), op zich wel vlot, maar dat dikgedrukte heb ik qua gevoel ook heel erg sterk bij hem.
Vrouwen die geen alcohol drinken tijdens een datequote:Op zondag 5 maart 2017 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had bij verschillende vrouwen wel van "stuur haar maar meteen naar huis".
Bij Olke die Harriet, twijfelde om te gaan, geen vlees, geen alcohol, wegwezen.
Mensen die het een probleem vinden als iemand geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:37 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Vrouwen die geen alcohol drinken tijdens een date
Dat zo'n vrouw geen alcohol drinkt is natuurlijk prima. Maar geen alcohol, vegetarisch, etc etc. dan kun je je wel af gaan vragen of dit de juiste vrouw is om in Texas op een Steakfarm te gaan werken.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen die het een probleem vinden als iemand geen alcohol drinkt.
ik vind het eerlijk gezegd ook wel lastig als iemand geen alcohol drinktquote:Op maandag 6 maart 2017 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat bij een stoere boer die wijn drinkt....quote:Op maandag 6 maart 2017 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zo'n vrouw geen alcohol drinkt is natuurlijk prima. Maar geen alcohol, vegetarisch, etc etc. dan kun je je wel af gaan vragen of dit de juiste vrouw is om in Texas op een Steakfarm te gaan werken.
Met die grote afstanden daar is het juist gemakkelijk als je vrouw niet drinkt. Dan kan zij je terugrijden van de saloon naar je boerderij. Want dat is allemaal niet te fietsen daar.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd ook wel lastig als iemand geen alcohol drinkt
Niets gezelliger dan met een leuke vrouw een fles wijn weg te drinken
Wat moet ik lezen op de 'etc. etc'?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zo'n vrouw geen alcohol drinkt is natuurlijk prima. Maar geen alcohol, vegetarisch, etc etc. dan kun je je wel af gaan vragen of dit de juiste vrouw is om in Texas op een Steakfarm te gaan werken.
Gewoon, de dingen die bij het type passen. Ze zal ook wel tegen de doodstraf voor minderjarigen zijn en weigeren zich van onderen te scheren. Weet ik veel.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat moet ik lezen op de 'etc. etc'?
'Ja, weet ik veel. Ik blaat ook maar wat.'quote:Op maandag 6 maart 2017 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon, de dingen die bij het type passen. Ze zal ook wel tegen de doodstraf voor minderjarigen zijn en weigeren zich van onderen te scheren. Weet ik veel.
Lieve L, ik bedoel enkel te zeggen dat ze niet het type is voor daar. Dat is alles.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Ja, weet ik veel. Ik blaat ook maar wat.'
Ja, ja, omdat je het vakje met vooroordelen al had opengetrokken. Ik had hem al door, hoor.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lieve L, ik bedoel enkel te zeggen dat ze niet het type is voor daar. Dat is alles.
Het zijn niet mijn woorden!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |