Dan kan je bij winst in de Klassieker nu ook bij ander puntverlies van Feyenoord kampioen wordenquote:Op zondag 5 maart 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zal wel 1-1 blijven
Ach een puntje inlopen is ook wat
Vitesse uitquote:Op zondag 5 maart 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
Tegen wie moeten die chokers uit Rotterdam volgende week?
Davidson, ex-Heraclesquote:Op zondag 5 maart 2017 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is die geblondeerde flikker van Groningen?
Az thuisquote:Op zondag 5 maart 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop op Heerenveen tegen Feyenoord.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan je bij winst in de Klassieker nu ook bij ander puntverlies van Feyenoord kampioen worden
Dit op internet vragen.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
Namen van die gekkies aubquote:Op zondag 5 maart 2017 16:11 schreef tompsv18 het volgende:
Klaassen is veruit de belangrijkste speler van Ajax en nog zie ik wekelijks genoeg Ajacieden die 'm uit de basis willen hebben
Stijngodquote:Op zondag 5 maart 2017 16:11 schreef tompsv18 het volgende:
Klaassen is veruit de belangrijkste speler van Ajax en nog zie ik wekelijks genoeg Ajacieden die 'm uit de basis willen hebben
quote:
Je moet hem vandaag wel 3x uitspelen wil je hem kwijt zijn. Al komt dat voornamelijk omdat hij de bal eerst 2x teruggeeft.quote:
Cultuurdragerquote:Op zondag 5 maart 2017 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet hem vandaag wel 3x uitspelen wil je hem kwijt zijn. Al komt dat voornamelijk omdat hij de bal eerst 2x teruggeeft.
dacht dat zijn voornaam Winter wasquote:Op zondag 5 maart 2017 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Payne mag er na 88 minuten warmlopen ook in
Dat boeit echt niemand ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nec - Heracles. Wat een kut afsluiter van dit weekend.
Max Payne godquote:Op zondag 5 maart 2017 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Payne mag er na 88 minuten warmlopen ook in
quote:
Of bosz is weeer kanjereihenwijzquote:Op zondag 5 maart 2017 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze hebben weer 15 miljoen weggegooid zo te zien
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nec - Heracles. Wat een kut afsluiter van dit weekend.
Rustig brengenquote:Op zondag 5 maart 2017 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze hebben weer 15 miljoen weggegooid zo te zien
Had ook +3 kunnen zijn.quote:
echt hè.. te triestquote:
Heracles Heracles gaat winnenquote:Op zondag 5 maart 2017 16:18 schreef hafcfan het volgende:
Heracles kan nooit kutter dan Groningen-Ajax zijn
De Eredivisie blijft me elk weekend weer verbazen in negatieve zin, dus ik sluit niks uit.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:18 schreef hafcfan het volgende:
Heracles kan nooit kutter dan Groningen-Ajax zijn
knkbquote:Op zondag 5 maart 2017 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Bizar, als er gewoon gefloten wordt voor een overtreding bij het Onana-incident, had Klaassen gewoon wéér de winnende gemaakt
LOL CALIMEROquote:Op zondag 5 maart 2017 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Bizar, als er gewoon gefloten wordt voor een overtreding bij het Onana-incident, had Klaassen gewoon wéér de winnende gemaakt
Onana moet daar ook gewoon normaal de bal al passen.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Vlugge Japiequote:
Dat komt omdat jij alleen Ajax kijktquote:Op zondag 5 maart 2017 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie blijft me elk weekend weer verbazen in negatieve zin, dus ik sluit niks uit.
Een prima resultaat toch,quote:Op zondag 5 maart 2017 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado gaat een puntje mee naar huis nemen.
Nee hoor, ik heb ook bijna alles van Feyenoord en PSV gezien en ook wel eens andere potjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |