SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2017 13:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Die comments zijn ook mooi.Mooie emopr0n, maar wel fake news..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NRC checkt: ‘Indiase apen rouwen om dode robot’
De langoeren zijn duidelijk geïntrigeerd door het robotaapje, maar deskundigen denken niet dat de dieren van slag zijn of bevatten dat het robotaapje ‘dood’ is. We beoordelen de bewerering ‘langoeren rouwen om nepaap’ daarom als onwaar.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nepdeskundigen.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mooie emopr0n, maar wel fake news..
[..]
Kutclubquote:Op zondag 5 maart 2017 14:34 schreef Perrin het volgende:
De beste club van Rotterdam blijft toch gewoon Sparta.
Maar dat Feyenoord gevloerd zou worden door Mathias Pogba is wel aardig verrassend. Al hebben we bij PEC al gemerkt wat een beest het is toen hij vijf min meedeed en twee keer scoorde.quote:
Het is weer typisch des Feyenoords om dure punten te verspelen tegen de kleintjes. Winnen van Manchester United en dan punten verspelen tegen Zorya Luhansk door een domme actie van Botteghin.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat Feyenoord gevloerd zou worden door Mathias Pogba is wel aardig verrassend. Al hebben we bij PEC al gemerkt wat een beest het is toen hij vijf min meedeed en twee keer scoorde.
Ajax moet ook eerst maar eens op voorsprong zien te komen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is weer typisch des Feyenoords om dure punten te verspelen tegen de kleintjes. Winnen van Manchester United en dan punten verspelen tegen Zorya Luhansk door een domme actie van Botteghin.
Liever niet, dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax moet ook eerst maar eens op voorsprong zien te komen.
Cadeautje van Onana en eigenlijk ook nog een overtreding, maar Ajax roept het over zichzelf af.quote:
Ik kijk niet, heb alleen Flashscore aanstaan. Dus krijg een notificatie als er wordt gescoord.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Cadeautje van Onana en eigenlijk ook nog een overtreding, maar Ajax roept het over zichzelf af.
Vandaar mijn uitleg.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kijk niet, heb alleen Flashscore aanstaan. Dus krijg een notificatie als er wordt gescoord.
Lijkt zo raar als ik er niks zinnigs op kan reageren, vandaar maar mijn uitleg over de situatie en het gebrek aan inhoudelijk commentaar op jouw uitleg.quote:
Strakke bek van de drugs?quote:Op zondag 5 maart 2017 15:51 schreef Kaas- het volgende:
Goed, ga eens ff broodjes hamburger en ei bakken voor die vriend van me. Al zijn m'n kaken zo beurs dat ik nog moet zien of ik erop kan kauwen.
Lekker weer aan de pillen geweest.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:51 schreef Kaas- het volgende:
Goed, ga eens ff broodjes hamburger en ei bakken voor die vriend van me. Al zijn m'n kaken zo beurs dat ik nog moet zien of ik erop kan kauwen.
Ja das wel een tikje vervelend. Je knauwt de hele nacht zo erg dat ik m'n mond nu amper open krijg en die hele kaak als een blauwe plek voelt. Heb me overigens wel keurig gedragen deze keer.quote:
Strak in je trainingspak?quote:Op zondag 5 maart 2017 15:51 schreef Kaas- het volgende:
Goed feestje geweest?quote:Op zondag 5 maart 2017 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja das wel een tikje vervelend. Je knauwt de hele nacht zo erg dat ik m'n mond nu amper open krijg en die hele kaak als een blauwe plek voelt. Heb me overigens wel keurig gedragen deze keer.
Verdiept zich meer in de juridische macht.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ketchup is niet zo van de duikbootgeschiedenis.
quote:Op zondag 5 maart 2017 16:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet houdt stand Kaas?
Ben jij Kaas wel daar deze geen fouten maken doet toch?
Gebiedende wijs is met een d vriend, ik maak gotverdomme toch geen taalfouten.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet houdt stand Kaas?
Ben jij Kaas wel daar deze geen fouten maken doet toch?
Alle Ajacieden in mijn vriendenkring waren al aan het jubelen. Voor hen is het weer van vandaag wel heel metaforisch correct.quote:
Help mij eens Kaas houd stand zonder FC is juist, met FC is het toch houdt stand FC of niet?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gebiedende wijs is met een d vriend, ik maak gotverdomme toch geen taalfouten.
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Help mij eens Kaas houd stand zonder FC is juist, met FC is het toch houdt stand FC of niet?
Het is toch ook niet ''loopt daarheen'' in gebiedende wijs?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Help mij eens Kaas houd stand zonder FC is juist, met FC is het toch houdt stand FC of niet?
Karel loopt daarheen is iets anders als loop daarheen, zonder persoonlijk voornaam woord of hoe noemden ze het vroeger?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is toch ook niet ''loopt daarheen'' in gebiedende wijs?
Voor mij is het te lang geleden dan zou ik onze zoon moeten roepen, doe het of vraag het maar hier.quote:
Het kan overigens wel. Het is ouderwets vousvoyeren in gebiedende wijs.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is toch ook niet ''loopt daarheen'' in gebiedende wijs?
Als ouderwets is het dan niet hij liep daarheen?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het kan overigens wel. Het is ouderwets vousvoyeren in gebiedende wijs.
Nederlandse taal houdt mij erover op, ben er nooit een held in geweest en zal het ook wel nooit zijn.quote:
Stond dat er echt?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:58 schreef Kaas- het volgende:
Man man man.Toedeledoki.
Edit: stond net nog "hij loopte daarheen"
Awww, ik wilde nog weten hoe het met de meisjes is gegaan van Kaas-quote:Op zondag 5 maart 2017 16:58 schreef Kaas- het volgende:
Man man man.Toedeledoki.
Edit: stond net nog "hij loopte daarheen"
Beetje gekust, maar toen dat spul uitgewerkt was wilde ik niks meer van de vrouwen weten. Ben toch wel echt gewoon een hommo eigenlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Awww, ik wilde nog weten hoe het met de meisjes is gegaan van Kaas-
Chronisch homoseksueel.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje gekust, maar toen dat spul uitgewerkt was wilde ik niks meer van de vrouwen weten. Ben toch wel echt gewoon een hommo eigenlijk.
Kennelijk helpt XTC om de ergste symptomen van chronische homoseksualiteit te onderdrukken.quote:
Mischien kan het opgenomen worden in de basis zorgverzekering? Lijkt mij wel iets voor de SGP of CU voor hun programmaquote:Op zondag 5 maart 2017 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk helpt XTC om de ergste symptomen van chronische homoseksualiteit te onderdrukken.
Wijst toch op een soort chemische of hormonale disbalans in de hersenen.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk helpt XTC om de ergste symptomen van chronische homoseksualiteit te onderdrukken.
Roos is homofoob? Had ik niet verwacht met zijn mutsje, ik dacht dat hij homo wasquote:Op zondag 5 maart 2017 17:24 schreef Tem het volgende:
Allemaal homofobische Jan Roosjes hier, ik zie het alweer.
Hij werd er laatst flink op aangevallen bij Jinek.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Roos is homofoob? Had ik niet verwacht met zijn mutsje, ik dacht dat hij homo was
Homofobe. Zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:24 schreef Tem het volgende:
Allemaal homofobische Jan Roosjes hier, ik zie het alweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Beetje kunstacademie doen. Beetje pretentieus kijken bij het zuipen van een biertje. Zeker een baretje erbij op?quote:Op zondag 5 maart 2017 17:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, klinkt beter. Maar ik ben mij aan het concentreren op mijn biertje.
Baguette in me reet.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje kunstacademie doen. Beetje pretentieus kijken bij het zuipen van een biertje. Zeker een baretje erbij op?
Vanaf 250-300 of zo. Kun je bij de Suitsupply of Peek en Cloppenburg wel wat moois voor krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:31 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat is een beetje een goede prijs voor een degelijk pak (het budget van een student in gedachte houdende)?
Straks een wijntje bij het eten en dan nog een debatje om 21:00.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan lig je al te knikkebollen bij het 20u journaal.
Niks online bestellen neem ik aan?quote:Op zondag 5 maart 2017 17:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vanaf 250-300 of zo. Kun je bij de Suitsupply of Peek en Cloppenburg wel wat moois voor krijgen.
Wat?quote:
Kan wel.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Een pak bestel je toch niet online joh, apenanus.
quote:Op zondag 5 maart 2017 17:39 schreef Tem het volgende:
Alhoewel, ik verdenk iedere Amerikaan inclusief Trump dat ze hun pak online bestellen.
Na twintig minuten debat heb je het doorgaans wel weer gezien, dus ik zie geen probleem.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:41 schreef Disana het volgende:
Moeilijk: vanavond om 21 een debat op RTL4, en om 21.20 Luback op 3.
Ik denk dat ik ook maar even switch.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na twintig minuten debat heb je het doorgaans wel weer gezien, dus ik zie geen probleem.
Van chronische heteroseksualiteit ook overigens, iedereen is daar een beetje bi.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Joh, ik heb mensen gezien die hun lul nog in een bos uien zouden steken.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van chronische heteroseksualiteit ook overigens, iedereen is daar een beetje bi.
Vraag me wel eens af hoe dat gaat bij de aanschaf daarvan. "Doet u mij maar iets waar ik nog zeven maten in kan groeien"?quote:
Vooruitzien is regeren, zo'n pak moet toch zeker 20 jaar meekunnen?quote:Op zondag 5 maart 2017 17:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af hoe dat gaat bij de aanschaf daarvan. "Doet u mij maar iets waar ik nog zeven maten in kan groeien"?
Nog geen wat hem in het biefstuk voor de zondag leggen deden?quote:Op zondag 5 maart 2017 17:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, ik heb mensen gezien die hun lul nog in een bos uien zouden steken.
Dit is geen leesbare zin, John.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog geen wat hem in het biefstuk voor de zondag leggen deden?
Waarom je in deze tijd van thuisbezorgd, justeat en Deliveroo überhaupt nog voor pizza en kip nuggets gaat is mij een raadsel.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, pizza besteld, toch lekker dat je dat tegenwoordig gewoon helemaal online kan doen en gelijk betalen. Nooit meer een order 20x herhalen omdat je weer eens een kneus aan de lijn hebt.
Wel irritant dat ze by NY pizza die kipnuggets maar niet decent kunnen maken, dat is het enige wat ze bij Domino's beter doen.
Niet bij Little Italy je pizza afhalen.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, pizza besteld, toch lekker dat je dat tegenwoordig gewoon helemaal online kan doen en gelijk betalen. Nooit meer een order 20x herhalen omdat je weer eens een kneus aan de lijn hebt.
Wel irritant dat ze by NY pizza die kipnuggets maar niet decent kunnen maken, dat is het enige wat ze bij Domino's beter doen.
Pizza is lekker! Niet die van Domino's of NY Pizza natuurlijk maar het gaat om het idee.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom je in deze tijd van thuisbezorgd, justeat en Deliveroo überhaupt nog voor pizza en kip nuggets gaat is mij een raadsel.
Nou maak het iemand niet tegen he, vertel het niet, hij is tevreden ermee!quote:Op zondag 5 maart 2017 18:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik weet nog hoe onsmakelijk die kip werd klaargemaakt bij domino's.
Die korst met knoflook erin verwerkt is wel geniaal, natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pizza is lekker! Niet die van Domino's of NY Pizza natuurlijk maar het gaat om het idee.
Een goeie pizza op zijn tijd kan inderdaad nog wel, maar kip nuggets zijn echt antivoedsel.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pizza is lekker! Niet die van Domino's of NY Pizza natuurlijk maar het gaat om het idee.
Debat lijkt me een betere keuze. Lubach leent zich ook prima om terug te kijken, terwijl je bij het debat dan misschien al onbewust beïnvloed bent door het nieuws.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:41 schreef Disana het volgende:
Moeilijk: vanavond om 21 een debat op RTL4, en om 21.20 Luback op 3.
Daar heb je gelijk in, maar ik vind het leuk Lubach 'live' te zien, dus ik zit nog in dubio.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Debat lijkt me een betere keuze. Lubach leent zich ook prima om terug te kijken, terwijl je bij het debat dan misschien al onbewust beïnvloed bent door het nieuws.
Niet bij Angelo Betti je pizza halenquote:Op zondag 5 maart 2017 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet bij Little Italy je pizza afhalen.
Mannen zonder baard.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zelf pizza kunnen maken in een houtoven met je baard
Ligt wel meer op de route naar huis inderdaad. Echter nog nooit geweest.quote:
Oeh, lastig dan! Bij mij is dat anders. 🙈🙈🙈quote:Op zondag 5 maart 2017 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vind het leuk Lubach 'live' te zien, dus ik zit nog in dubio.
Aanradertje.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ligt wel meer op de route naar huis inderdaad. Echter nog nooit geweest.
Ik wens je in elk geval veel kijkplezier.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, lastig dan! Bij mij is dat anders. 🙈🙈🙈
Jij ook!quote:Op zondag 5 maart 2017 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wens je in elk geval veel kijkplezier.
Henkie Krolquote:Op zondag 5 maart 2017 18:40 schreef Friek_ het volgende:
Als Buma maar tenminste geen premier wordt binnenkort. Dan liever nog Rutte.
Op zondag om 17:50? Lijkt me lastigquote:Op zondag 5 maart 2017 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet bij Little Italy je pizza afhalen.
Omdat we zin hadden in pizza? Geen kip besteld omdat die bij NYP niet lekker isquote:Op zondag 5 maart 2017 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom je in deze tijd van thuisbezorgd, justeat en Deliveroo überhaupt nog voor pizza en kip nuggets gaat is mij een raadsel.
Nee, dan win je de volgende keer wél bij zo'n NK atletiek.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb toevallig 2 ah pizzas in de oven liggen.
Die pizzeria aan Westplein is heel chill. Ieeeetsjes fancier, en goed. Maar er dan gewoon even gaan zitten.quote:
Opazzo persoonlijk altijd beter gevonden maar da's een kwestie van smaak.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die pizzeria aan Westplein is heel chill. Ieeeetsjes fancier, en goed. Maar er dan gewoon even gaan zitten.
Koolhydraten en transvettenquote:Op zondag 5 maart 2017 18:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik ook niet. Laten we dat later deze maand ook ff doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ligt wel meer op de route naar huis inderdaad. Echter nog nooit geweest.
Ik doe al de hele dag om het uur weer ff een hamburger en een ei bakken om die samen met wat sla en mayo en kaas op een bolletje te gooien.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon een stuk quiche dat ik over had van gister in de oven geslingerd. Ook zo mooi. Zeg ik tegen m'n wijf van "zoek maar wat uit, ik kook wel". Mag ik verdomme twee uur in de keuken staan kloten om zo'n quiche in elkaar te flikkeren.
Ik at er vorige week 2 op elkaar als ware een dubbele boterham, omdat ik weer ff dom de bink uit moest hangen voor maten.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:58 schreef skysherrif het volgende:
Heb ook nog een hamburger in de koelkast liggen. Alleen beetje droge Italiaanse bollen van gister. Gaat er desondanks vast in, wat later op de avond.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag om het uur weer ff een hamburger en een ei bakken om die samen met wat sla en mayo en kaas op een bolletje te gooien.
Toch een beetje compenseren voor die handtas.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik at er vorige week 2 op elkaar als ware een dubbele boterham, omdat ik weer ff dom de bink uit moest hangen voor maten.
Ging overigens wel gewoon prima.
En de spandexbroeken.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch een beetje compenseren voor die handtas.
Yessir.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Laten we dat later deze maand ook ff doen.
Bollen nat maken en even in de oven leggen.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ook nog een hamburger in de koelkast liggen. Alleen beetje droge Italiaanse bollen van gister. Gaat er desondanks vast in, wat later op de avond.
haha lekker man, ik zou er mijn hand ook niet voor omdraaien hoor, maar de ander is voor mn broertje.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik at er vorige week 2 op elkaar als ware een dubbele boterham, omdat ik weer ff dom de bink uit moest hangen voor maten.
Meh. Zijn de laatste tijd wel een paar gebruikers aangeschreven door Dutch Filmworks, meen ik.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
Is het trouwens nou echt gevaarlijk om popcorntime te gebruiken zonder VPN. Sorry, ik heb dat gebruiken van torrents nooit geleerd te gebruiken.
Heb dus ook geen VPN ofzo.
Je kan er ook gewoon eten, alleen niet reserveren. Goede tent met alleen maar Italianen en leuke sfeer, ik haal er al jaren mijn pizza's. Best wel een begrip in Rotterdam eigenlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Laten we dat later deze maand ook ff doen.
Er is ook een popcorntime met vpn, moet men wel apart aanzetten van te voren, dacht de SE versie.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
Is het trouwens nou echt gevaarlijk om popcorntime te gebruiken zonder VPN. Sorry, ik heb dat gebruiken van torrents nooit geleerd te gebruiken.
Heb dus ook geen VPN ofzo.
Gewoon zeggen dat ik ter goeder trouw handelde, kan nooit mis gaan toch?quote:Op zondag 5 maart 2017 19:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh. Zijn de laatste tijd wel een paar gebruikers aangeschreven door Dutch Filmworks, meen ik.
Ja ik zie het, maar op de een of andere manier wil dat niet aangaan.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er is ook een popcorntime met vpn, moet men wel apart aanzetten van te voren, dacht de SE versie.
Ik heb hem eraf gepleurd daar onze zoon midden in de nacht tv zat te kijken.
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)omeinverhuizing.htmlquote:Op zondag 5 maart 2017 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar op de een of andere manier wil dat niet aangaan.
Ik voel me echt digibeet nu
Nooit.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ik ter goeder trouw handelde, kan nooit mis gaan toch?
Neem of probeer anders k?quote:Op zondag 5 maart 2017 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar op de een of andere manier wil dat niet aangaan.
Ik voel me echt digibeet nu
Een calzone dus dan.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet...quote:Op zondag 5 maart 2017 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ik ter goeder trouw handelde, kan nooit mis gaan toch?
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 05-03-2017 om 20:20:18Kijken zo!! https://t.co/b5Lw3Zk9bT reageer retweet
Ik neem aan dat hij alsnog op de stellingen en op zijn tegenstanders gaat reaguren via Twitter.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha, fucking kleuter is het ook hè.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 05-03-2017 om 20:20:18Kijken zo!! https://t.co/b5Lw3Zk9bT reageer retweet
Denk het niet. Achteraf natuurlijk een beetje lopen zeiken op de lijsttrekkers die de kiezer wél serieus genoeg namen om op te komen dagen bij het debat. Want dan kan hij toch niet meer direct worden geconfronteerd met een tegengeluid.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij alsnog op de stellingen en op zijn tegenstanders gaat reaguren via Twitter.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen wie ik lager inschaal, Geertstemmers of Henkstemmers. Alhoewel de laatste categorie er waarschijnlijk iets minder aan kan doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Stemmen op Geert. Dan ben je toch ook gewoon echt een grootmongool. In deze verkiezingen is hij gewoon nog drie slagen erger en dommer dan het ooit geweest is.
Daar bestaat toch geen twijfel over. Geertstemmers natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen wie ik lager inschaal, Geertstemmers of Henkstemmers. Alhoewel de laatste categorie er waarschijnlijk iets minder aan kan doen.
Waar denk jij dan goed bij geholpen te worden, buiten het voorbeeld wat de politiek heeft gehad van het afgelopen beleid, de oppositie afkopen zoals ik het zag?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Stemmen op Geert. Dan ben je toch ook gewoon echt een grootmongool. In deze verkiezingen is hij gewoon nog drie slagen erger en dommer dan het ooit geweest is.
Boze mensen die zich ongehoord voelen. Vooral hoe leeg een Geertstem deze verkiezingen is (veel meer dan dat a-4'tje weten we immers niet) geeft al aan in hoeverre zo een als proteststem heeft te gelden.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Achterlijke boze mensen verdienen ook niet gehoord te worden. Optyfen ermee.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Boze mensen die zich ongehoord voelen. Vooral hoe leeg een Geertstem deze verkiezingen is (veel meer dan dat a-4'tje weten we immers niet) geeft al aan in hoeverre zo een als proteststem heeft te gelden.
Is er wel niet vooraf een dealtje mee te sluiten, zo verkeerd zie ik dat helemaal niet, of jij wel?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Boze mensen die zich ongehoord voelen. Vooral hoe leeg een Geertstem deze verkiezingen is (veel meer dan dat a-4'tje weten we immers niet) geeft al aan in hoeverre zo een als proteststem heeft te gelden.
Bijkomend voordeel; er is weer ruimte genoeg in Nederlandquote:Op zondag 5 maart 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Achterlijke boze mensen verdienen ook niet gehoord te worden. Optyfen ermee.
Krijg je wel dit soort toestanden. En dan als politieke partij een beetje proberen te appelleren aan de laagste gemene deler. Krijg je van die meuk als Job Cohen die de polonaise danst bij Arie Ribbens, Thierry Baudet die een pinokkioneus "Pèèèpt" tussen een horde carnavalsvierders, en de leider van de virtueel grootste partij die een partijprogramma heeft van één a-tje en verder af en toe in Tweets abstracte beleidsplannen kenbaar maakt.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Achterlijke boze mensen verdienen ook niet gehoord te worden. Optyfen ermee.
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je wel dit soort toestanden. En dan als politieke partij een beetje proberen te appelleren aan de laagste gemene deler. Krijg je van die meuk als Job Cohen die de polonaise danst bij Arie Ribbens, Thierry Baudet die een pinokkioneus "Pèèèpt" tussen een horde carnavalsvierders, en de leider van de virtueel grootste partij die een partijprogramma heeft van één a-tje en verder af en toe in Tweets abstracte beleidsplannen kenbaar maakt.
Godverdomme tijd voor een partij voor de elite. Weer een beetje niveau en inhoud in de politiek, in plaats van die populistische poppenkast. Het is verdomme geen So You Think You Can Landjebesturen.
Nou...dat is toch eigenlijk wel een heel goed idee.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je wel dit soort toestanden. En dan als politieke partij een beetje proberen te appelleren aan de laagste gemene deler. Krijg je van die meuk als Job Cohen die de polonaise danst bij Arie Ribbens, Thierry Baudet die een pinokkioneus "Pèèèpt" tussen een horde carnavalsvierders, en de leider van de virtueel grootste partij die een partijprogramma heeft van één a-tje en verder af en toe in Tweets abstracte beleidsplannen kenbaar maakt.
Godverdomme tijd voor een partij voor de elite. Weer een beetje niveau en inhoud in de politiek, in plaats van die populistische poppenkast. Het is verdomme geen So You Think You Can Landjebesturen.
De eigen bierbrouwers en die welke het woord god ver doe mij in de mond nemen?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het lijkt me een prestatie op zich om 2 Omtzigts met elkaar te laten communiceren, laat staan 45.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon een partij bestaande uit 45 Pieter Omtzigts. Hele dagen evaluatierapporten, jaarverslagen en wetsvoorstellen doorpluizen. Dáár moet je me in vertegenwoordigen. Niet om snedige one-liners op het internet te knallen of gevoelig over te komen in een of andere talkshow.
Lekker 45 autisten samen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon een partij bestaande uit 45 Pieter Omtzigts. Hele dagen evaluatierapporten, jaarverslagen en wetsvoorstellen doorpluizen. Dáár moet je me in vertegenwoordigen. Niet om snedige one-liners op het internet te knallen of gevoelig over te komen in een of andere talkshow.
Zeker typisch. Ik heb nog nooit op iemands stropdas gelet.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
Buma alweer een bruine stropdas. Typisch.
quote:
Joh, die Omtzigtbots hebben in no-time een binaire standaard afgesproken om efficiënt gegevens uit te wisselen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me een prestatie op zich om 2 Omtzigts met elkaar te laten communiceren, laat staan 45.
Wat een helquote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon een partij bestaande uit 45 Pieter Omtzigts.
Ah dankquote:Op zondag 5 maart 2017 21:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
VKZ / [Live] RTL4 Carré-debat 05/03/2017 21:00-23:15 #1
Een sterke binding met de natuur is normaal bij Hobbits.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is me nooit opgevallen dat Thieme zo klein is, eigenlijk.
Daarom. Nu beetje sentimenteel hartjes proberen te winnen, en bij een eventuele formatie sneuvelt dat punt als eerste.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
Geëikel over dat ER. We betalen toch wel.
In de randstad word je eerder geëuthanaseerd als ze merken dat je uit de provincie komt. TOLKEN IN ELK ZIEKENHUISquote:
Klopt ja, men heeft mij al meermaals laten inslapen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de randstad word je eerder geëuthanaseerd als ze merken dat je uit de provincie komt. TOLKEN IN ELK ZIEKENHUIS.
Móóónóóólith?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, men heeft mij al meermaals laten inslapen.
Zorgmijding is inderdaad niet gratis en economisch contraproductief.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
Geëikel over dat ER. We betalen toch wel.
Uiteraard. Andere cadeautjes zijn goedkoper.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom. Nu beetje sentimenteel hartjes proberen te winnen, en bij een eventuele formatie sneuvelt dat punt als eerste.
De meerderheid wil het eigen risico afschaffen, D66 niet. Dan is het voor mij beter om op een van die andere partijen te stemmen.quote:
Als je door het ER zorg mijdt heb je je prioriteiten niet bepaald op orde...quote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zorgmijding is inderdaad niet gratis en economisch contraproductief.
Sowieso, metadiscussie. Hou het lekker bij de inhoud.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
Mevrouwtje was niet heel vriendelijk voor Asscher. Wat moet je nou in hemelsnaam antwoorden op "waar blijft het Asscher-effect?".
Maar om nou te zeggen dat hem het vuur aan de schenen is gelegdquote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
Mevrouwtje was niet heel vriendelijk voor Asscher. Wat moet je nou in hemelsnaam antwoorden op "waar blijft het Asscher-effect?".
Niet eten ook. Ik stem voorheen nationaal voedselfonds. De prijs van voedsel is een boete op honger.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zorgmijding is inderdaad niet gratis en economisch contraproductief.
Mevrouw stemt weer enkel voor de eigen portemonnee hoor.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
De meerderheid wil het eigen risico afschaffen, D66 niet. Dan is het voor mij beter om op een van die andere partijen te stemmen.
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk niet dat dat een meerderheid gaat krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
De meerderheid wil het eigen risico afschaffen, D66 niet. Dan is het voor mij beter om op een van die andere partijen te stemmen.
Ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mevrouw stemt weer enkel voor de eigen portemonnee hoor.
Het verbaast mensen doorgaans als ik zeg dat ik oorspronkelijk uit Oost-Nederland kom aangezien ik niet echt een accent heb.quote:
Nationaal bierfonds is natuurlijk wel een electoraal slim standpunt, zo tijdens carnaval.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet eten ook. Ik stem voorheen nationaal voedselfonds. De prijs van voedsel is een boete op honger.
Wat een enorm domme vraag inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
Zou jij zeggen dat er een zekere grens bestaat vanaf wanneer het aantal aanbevelingsbrieven in de bijlage van je sollicitatie een beetje overkill wordt en negatieve marginale baten kent?quote:
Nooit een aanbevelingsbrief hoeven bij te voegen. Misschien iemand vragen met meer levenservaring.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou jij zeggen dat er een zekere grens bestaat vanaf wanneer het aantal aanbevelingsbrieven in de bijlage van je sollicitatie een beetje overkill wordt en negatieve marginale baten kent?
Ik ben weer de enige in POL die gewoon nog op basis van idealen stemt hoor. Jullie zijn allemaal verloren.quote:
Ik weet al wat het Asscher effect isquote:
Een student die D66 stemt. Inderdaad uniek en totaal niet clienteel.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben weer de enige in POL die gewoon nog op basis van idealen stemt hoor. Jullie zijn allemaal verloren.
Ooit van sicco mansholt gehoord?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet eten ook. Ik stem voorheen nationaal voedselfonds. De prijs van voedsel is een boete op honger.
Hihi.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een student die D66 stemt. Inderdaad uniek en totaal niet clienteel.
Nee genieten juist.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:33 schreef Kaas- het volgende:
Weer zo'n dom interview. Laat die vrouw naar huis gaan.
Klaver is een tikje arrogant. Aldus Klaver.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:33 schreef Kaas- het volgende:
Weer zo'n dom interview. Laat die vrouw naar huis gaan.
Ik ben chronisch ziek. Daar wil ik niet voor gestraft worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mevrouw stemt weer enkel voor de eigen portemonnee hoor.
Ze maken je wijs dat je daar voor gestraft wordt.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek. Daar wil ik niet voor gestraft worden.
We gaan het meemaken. In elk geval is D66 er duidelijk over.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk niet dat dat een meerderheid gaat krijgen.
Maar dat is toch al een straf op zich?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek. Daar wil ik niet voor gestraft worden.
Gewoon blijven doen hoor, ongeacht wat je idealen zijn. De rijkste en meest gelukkige landen zijn door de bank genomen dat type landen. Waar mensen niet louter volgens hun (huidige) portemonnee stemmen. Dat is gewoon zo. Daar brengen ze een portemonnee namelijk ook terug naar de eigenaar, wanneer die op straat wordt gevonden. Dat is hetzelfde mechanisme.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben weer de enige in POL die gewoon nog op basis van idealen stemt hoor. Jullie zijn allemaal verloren.
Ik heb nu geen zin in weer die discussie, maar oorspronkelijk was het een bewustwordingsbijdrage. Daar heb ik mijn weerzin aan overgehouden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze maken je wijs dat je daar voor gestraft wordt.
Zorg is niet gratis. Waarom is die paar honderd Euro een probleem?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zin in weer die discussie, maar oorspronkelijk was het een bewustwordingsbijdrage. Daar heb ik mijn weerzin aan overgehouden.
Als ze niet wil discussiëren, dan niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zorg is niet gratis. Waarom is die paar honderd Euro een probleem?
Dat weet ik, maar zoals ik zei: ik wil nu even kijken en ga dus niet in discussie.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat we ook gewoon specialisten in loondienst kunnen stoppen?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Verstandig tijger kent in deze toch geen ander trucje dan het versimpelen tot een halfje volkoren.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zoals ik zei: ik wil nu even kijken en ga dus niet in discussie.
Scheelt honderden euro's?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat we ook gewoon specialisten in loondienst kunnen stoppen?
Tov wat specialisten in Zweden of België verdienen scheelt dat inderdaad honderden euro's.quote:
Dat gaat niets veranderen. Als ergens een prijskaart aanhangt die niemand kan betalen is het product te duur. Die hoge kosten komen door de collectiviteit en de verplichte deelname daaraan.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat we ook gewoon specialisten in loondienst kunnen stoppen?
Dat ga ik echt principieel weigeren.quote:
Dat maakt het juist goedkoper!quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat gaat niets veranderen. Als ergens een prijskaart aanhangt die niemand kan betalen is het product te duur. Die hoge kosten komen door de collectiviteit en de verplichte deelname daaraan.
Scheelt het de zorgconsument honderden euro's?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tov wat specialisten in Zweden of België verdienen scheelt dat inderdaad honderden euro's.
Pijnlijke bende dit. Ik vind die Nederlandse films vaak al zo tenenkrommend vanwege het slechte acteerwerk. Maar dat zijn dan in ieder geval nog acteurs. Dit is helemaal janken.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo'n tv debat is toch ook godse oppervlakkigheid.
En het zingen van een liedje.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Buma heeft de hele campagne al geen enkel standpunt behalve wat vaags over normen en waarden.
Wel geefbaar.quote:
Dit si de eerste keer dat ze met de grote jongens mee mag doen toch? (Buiten de kamer, dan)quote:
Ja ach, eenieder zingt zijn eigen lied. Ik net zo goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verstandig tijger kent in deze toch geen ander trucje dan het versimpelen tot een halfje volkoren.
Een rechts mormel ingehuurd door Elsevier, BNR en RTL.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik schakel nu pas in, wie is deze afschuwelijke interviewster?
De "pitbull" van RTL, die kandidaten het vuur aan de schenen legt door vragen te stellen als "Waar blijft het Asscher-effect?" en "Heeft u een elektrische auto?"quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Klopt whehe. Maar volgens mij vind jij bijna elk ander mens op deze planeet wel vervelend, want ik heb nog nooit ook maar een niet-klaag bericht van je hand op deze website gezien.quote:
Geen idee. Maar laatste keer dat ze dit mag doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vond dat ze zich uitstekend verweerde.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit si de eerste keer dat ze met de grote jongens mee mag doen toch? (Buiten de kamer, dan)
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een rechts mormel ingehuurd door Elsevier, BNR en RTL.
Ik schakel ook net in maar dat mens is echt heel irritantquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb wel respect voor Thieme.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vond dat ze zich uitstekend verweerde.
Met haar ragebol die lijkt op aan elkaar geplakt houtschaafsel.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is er voor de persoonlijke aanvallen kennelijk, niet de inhoudelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |