Hou toch op met je gedram... de regulars moeten vertrekken zodat jij hier je BNW gewauwel ongestoord kunt spuien?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En neem dan een zootje regulars hier mee zodat weer met een schone lei kunnen beginnen.
Waarom niet? Niemand van de regulars zit te wachten op jullie bijdragen. Niemand van de regulars kan jullie waarderen. Jullie snappen geen reet van de bijdragen van de regulars. Jullie kunnen niemand van de regulars waarderen.quote:
Dacht dat jij mij geblockt had?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op met je gedram... de regulars moeten vertrekken zodat jij hier je BNW gewauwel ongestoord kunt spuien?
Ga toch gewoon weer naar BNW, of heb je daar weer eens een ban?
Ik kan hier wel een aantal regulars waarderen hoor. En alleen al omdat jij mij graag weg wil hebben blijf ik lekker nog even hangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom niet? Niemand van de regulars zit te wachten op jullie bijdragen. Niemand van de regulars kan jullie waarderen. Jullie snappen geen reet van de bijdragen van de regulars. Jullie kunnen niemand van de regulars waarderen.
Gewoon lekker opdonderen dan.
Ja, aardig wat campings in de regio daar...en kippen. HEEL VEEL kippen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ging in 1998 pas in de regio wonen, en als het alleen aan mij gelegen had dan woonde ik er nog.
Eigenlijk zou ik wel naar Garderen willen, maar het is zo gruwelijk vol met toeristen in de zomer, en niet het fijnste soort zeg maar.
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een aantal regulars waarderen hoor. En alleen al omdat jij mij graag weg wil hebben blijf ik lekker nog even hangen.
Heb ik ook maar ik zag die schijtopmerkingen van je in een quote staan en kon het toen niet laten toch te reageren.quote:
Geldt dat ook voor mij, ik bedoel als je alleen maar 'regulars' hebt. :quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom niet? Niemand van de regulars zit te wachten op jullie bijdragen. Niemand van de regulars kan jullie waarderen. Jullie snappen geen reet van de bijdragen van de regulars. Jullie kunnen niemand van de regulars waarderen.
Ik waardeer inderdaad niemand niet, en jij bent het niet waard met jou 10cm schuim op het bier.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ken jou niet. Maar Japie en John zijn gewoon mongolen die hier eens in de zoveel tijd bagger komen posten. Die zie ik liever gewoon optiefen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mij, ik bedoel als je alleen maar 'regulars' hebt. :P
Nu heb je me in ieder geval ge-unblocked anders kon je dat bericht niet lezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik ook maar ik zag die schijtopmerkingen van je in een quote staan en kon het toen niet laten toch te reageren.
Ja idd... hoewel Garderen niet zoveel kippen heeft, wel heel veel campings.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, aardig wat campings in de regio daar...en kippen. HEEL VEEL kippen.![]()
Ik was begin jaren 90 een jaar lang gelegerd in Stroe, daarna voornamelijk Schaarsbergen, bij Arnhem.
Omdat ik bij het zien van elke post die jij met je seniele bejaardenknuisten door het toetsenbord hebt lopen rammen 15 IQ-punten verlies. Nou goed?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik waardeer inderdaad niemand niet, en jij bent het niet waard met jou 10cm schuim op het bier.
En wat betreft slim zijn waarom heb jij je rechtenstudie nog niet af?
Fair enough.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ken jou niet. Maar Japie en John zijn gewoon mongolen die hier eens in de zoveel tijd bagger komen posten. Die zie ik liever gewoon optiefen.
Ik post dingen die dat kippenbrein van jou nog niet kunnen begrijpen. Dat jij dat bagger noemt snap ik wel hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ken jou niet. Maar Japie en John zijn gewoon mongolen die hier eens in de zoveel tijd bagger komen posten. Die zie ik liever gewoon optiefen.
Dan is jou iq dus nou inmiddels in de min!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat ik bij het zien van elke post die jij met je seniele bejaardenknuisten door het toetsenbord hebt lopen rammen 15 IQ-punten verlies. Nou goed?
Het ontbreekt je kennelijk ook aan intelligentie om te begrijpen hoe het werkt, geeft verder nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nu heb je me in ieder geval ge-unblocked anders kon je dat bericht niet lezen.
Ik kom nooit in F&L.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:46 schreef Tem het volgende:
BoneThugs post alleen maar diepzinnige gedachtenkronkels in F&L.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ontbreekt je kennelijk ook aan intelligentie om te begrijpen hoe het werkt, geeft verder niet
Hij denkt vermoedelijk dat hetzelfde werkt als op Feesboekquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ontbreekt je kennelijk ook aan intelligentie om te begrijpen hoe het werkt, geeft verder niet
Krijgen we dit gezeik weer. Over hoe open-minded en fantastisch jij jezelf wel niet vindt. Ga toch weg manquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik post dingen die dat kippenbrein van jou nog niet kunnen begrijpen. Dat jij dat bagger noemt snap ik wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |