Ik was vandaag ook nog even in Kijkduin, voor het eerst in lange tijd. Het is nog steeds best wel druk daar.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:06 schreef Murmeli het volgende:
Shuckle
Ik was op Kijkduin vanmiddag, eventjes.
Enige nieuwe was een olifantje (weet ff niet hoe ie heet). En weer een sunkern erbij en een hoop Totodiles. Best tevreden
Pokemons kunnen maximaal 1,5 level hoger zijn dan trainer level. Maar dan heb je het ook wel gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:07 schreef Miniem het volgende:
Hoe kon je trouwens een Pokemon in 1 keer door poweruppen, zelfs boven je trainer level. Las hier laatst iets over in dit topic.
Kan niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:07 schreef Miniem het volgende:
Hoe kon je trouwens een Pokemon in 1 keer door poweruppen, zelfs boven je trainer level. Las hier laatst iets over in dit topic.
Loopt een hele actieve gele zo rond hier. Maar dan nog mysterieuzer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:45 schreef Molurus het volgende:
Ik kon het toch niet laten om m'n outfit wat te upgraden.![]()
[ afbeelding ]
Met mystic shirt?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loopt een hele actieve gele zo rond hier.
Oeh, die had ik nog niet gezien. Da's ook wel hip ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wit shirt, zwart jasje, zwarte broek
Ben wel benieuwd, het kan ook leuker worden hequote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
Lees nu net pas over die gym overhaul... Als dat slecht uitpakt is het wel einde spel voor mij, de gyms zijn juist het leukste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pogo gooit ook altijd maar 1 bal per pokemon. Daarna ben je de pokemon kwijt als hij niet gevangen is. Ik zit er ook over te denken er een te nemen, zeker als het regent wel prettig.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:14 schreef DaMart het volgende:
Net even rondje gelopen met de Go Plus. Catchrate lijkt stuk lager te liggen dan wanneer je met je telefoon vangt. Volgens mij ontsnapte meer dan de helft van de pokemon.
Verder kwam onderweg een Dratini uit mijn 10 km-ei. En een Magnemite uit mijn 5 km-ei
.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Het is vooral zonde. Liever 3x10km ei voor 30 km dan 3x2km ei en na 6km is je 3 use incubator alweer op. Probeer altijd het maximale uit de 3 use incubators te halen. De 2km eieren zijn voor de oneindige.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maakt per saldo niks uit natuurlijk, maar ik snap het gevoel, heb ik zelf ook altijd.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, het kan ook leuker worden he![]()
Net weer een goed rondje gehad. 1 gym helaas kwijtgeraakt voor ik de screenshots had gemaakt maar morgenochtend 10 gyms cashen gaat wel lukken. En aangezien ik een paar redelijk stabiele en minder bereikbare gyms heb opgetraind misschien wel langer dan een paar dagenWat zijn die afkortingen achter je Pokemon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De pogo gooit ook altijd maar 1 bal per pokemon. Daarna ben je de pokemon kwijt als hij niet gevangen is. Ik zit er ook over te denken er een te nemen, zeker als het regent wel prettig.
Appraisal en attacks.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat zijn die afkortingen achter je Pokemon?
Ik hoop dat je dan voor 1 miljoen stardust een legendarisch beestje kunt kopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:12 schreef moemoe het volgende:
Ik heb dit filmpje hier nog niet voorbij zien komen:
https://www.reddit.com/r/(...)r/save_your_candies/
Binnenkort weer dubbele XP's of wat zal er mee bedoeld worden?
Nog 990000 te gaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan voor 1 miljoen stardust een legendarisch beestje kunt kopen.
[..]
Ben wel benieuwd, het kan ook leuker worden he![]()
Net weer een goed rondje gehad. 1 gym helaas kwijtgeraakt voor ik de screenshots had gemaakt maar morgenochtend 10 gyms cashen gaat wel lukken. En aangezien ik een paar redelijk stabiele en minder bereikbare gyms heb opgetraind misschien wel langer dan een paar dagenTering wat een teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De pogo gooit ook altijd maar 1 bal per pokemon. Daarna ben je de pokemon kwijt als hij niet gevangen is. Ik zit er ook over te denken er een te nemen, zeker als het regent wel prettig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
[..]Team nolife op zijn bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eerste 15 pokemon zijn sterker dan mijn hoogste
Had je die tijd besteed aan arbeid dan had je nu je nieuwe audi contant af kunnen tikken
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik weet niet hoe lang ik 't nog volhou, die gymscheerpraktijken. Het is gewoon deprimerend.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:12 schreef De_Pel het volgende:
potdomme man. Gisteren met veel moeite in 7 gyms gekomen, ondertussen zijn het er alweer 4 minder. Van 2 viel het te verwachten, dat zijn vaker flikkerlichten, maar die andere 2 ben ik gewoon alweer vakkundig uitgeschoren.
Bovendien buiten eerste 7-day streak nog 0 evolutie items. Zojuist bij m'n 3e 7-day sinds gen 2 opnieuw 17 items zonde...
Alles hier in de buurt is vrij standaard CP 3000+, wat automatisch betekent dat ik standaard op 1 van de laagste plekken terecht kom. Mocht ik eens een keer een leeg plekje opmerken en me daar heen haasten om er in te komen, dan alsnog ben ik er bijna standaard binnen 24 uur uit.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik 't nog volhou, die gymscheerpraktijken. Het is gewoon deprimerend.
Gratz!quote:Op zondag 5 maart 2017 11:43 schreef Rabieluh het volgende:
Krijg nu wel mijn 2e larvitar uit ei. Dat is leuk.
Dat dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:16 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wil ik de verantwoordelijke(n) voor de accounts Miss (...), Mrs (...), Mr (...) en Kid (...) ook wel eens de waterweg in trappen
Lekkere kunst, gyms claimen met 4 accounts. Niet toevalligdat het weer van die vuige gelen zijn
Spelen ze eerlijk?quote:Op zondag 5 maart 2017 11:37 schreef Molurus het volgende:
Zo.. gele gym hier bijna helemaal gesloopt.. achtergelaten op level 1, 176/2000.
Ik ben die gele spelers hier zo zat.
Idem, de candy opbrengst was extreem mager, beide Larvitar zijn ook helemaal niet indrukwekkend qua IV.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gratz!
Ik heb er ook 2 uit ei gehad. Goed begin, maar het is nog steeds wel lange weg te gaan voor een tyranitar.
Dan heb ik meer geluk gehad denk ik... 2x goede IV, en bij elkaar 46 candy.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idem, de candy opbrengst was extreem mager, beide Larvitar zijn ook helemaal niet indrukwekkend qua IV.
Ow wacht, ik heb niet goed gekekenquote:Op zondag 5 maart 2017 11:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan heb ik meer geluk gehad denk ik... 2x goede IV, en bij elkaar 46 candy.
Whoa, da's zo'n beetje max wat je uit 2 eieren kunt halen.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow wacht, ik heb niet goed gekeken. Ik heb 61 candy nu
.
Geel en eerlijk?quote:
Heb ik ook alweer zien gebeuren. Naast Spoofer Jan en de levenloze multiaccounter (3 accounts inmiddels) lijkt er nog een spoofer actief. De mogelijkheden zijn:quote:Op zondag 5 maart 2017 11:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geel en eerlijk?
Geel is regelmatig in deze gym bezig terwijl er geen kip in de buurt van die gym is. (Of ze zitten in de naastgelegen kerk waar ik nooit binnen kom.)
Als ze dan maar wel opschieten met dat evenement, want ik wil eigenlijk gewoon een lucky egg aanzettenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:12 schreef moemoe het volgende:
Ik heb dit filmpje hier nog niet voorbij zien komen:
https://www.reddit.com/r/(...)r/save_your_candies/
Binnenkort weer dubbele XP's of wat zal er mee bedoeld worden?
Ik dénk dat het hier daadwerkelijk wel een gezinnetje is, vader/moeder/zoon. Alleen spelen ze het nooit volgens mij standaard met 1 of 2 man, en staan er standaard 3 of 4 in de gym. Denk dat ik dat ventje wel eens met meerdere telefoons heb zien rondlopen. Dat laatste account is ook veel later toegevoegd, heeft nu pokies van 1000-1500 CP. Mij maak je niet wijs dat zusje na 8 maanden ineens mee is gaan doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik denk dat ik ook maar met een tweede account in gyms mijn eerste ga versterken. Werkt echt enorm goed bij geel hier.
Hier is het man/vrouw/kind. Trekken dagelijks voor dag en dauw langs tig gyms. Met z'n drieën hč.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik dénk dat het hier daadwerkelijk wel een gezinnetje is, vader/moeder/zoon. Alleen spelen ze het nooit volgens mij standaard met 1 of 2 man, en staan er standaard 3 of 4 in de gym. Denk dat ik dat ventje wel eens met meerdere telefoons heb zien rondlopen. Dat laatste account is ook veel later toegevoegd, heeft nu pokies van 1000-1500 CP. Mij maak je niet wijs dat zusje na 8 maanden ineens mee is gaan doen.
Mijn zus is in december gestart. Kan prima.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik dénk dat het hier daadwerkelijk wel een gezinnetje is, vader/moeder/zoon. Alleen spelen ze het nooit volgens mij standaard met 1 of 2 man, en staan er standaard 3 of 4 in de gym. Denk dat ik dat ventje wel eens met meerdere telefoons heb zien rondlopen. Dat laatste account is ook veel later toegevoegd, heeft nu pokies van 1000-1500 CP. Mij maak je niet wijs dat zusje na 8 maanden ineens mee is gaan doen.
Dat is een verdachte uitspraak kerol!quote:Op zondag 5 maart 2017 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn zus is in december gestart. Kan prima.
Niet alles is een complot met multi-accounters en spoofers.
Vanochtend was het prima inderdaad. Maar nu... dit buitje gaat de komende uren niet ophouden.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 02:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Team nolife op zijn best
Je eerste 15 pokemon zijn sterker dan mijn hoogste
Had je die tijd besteed aan arbeid dan had je nu je nieuwe audi contant af kunnen tikken
Klinkt als de twee keer dat ik daar was.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Al een uur op Kijkduin in de fokking regen en nog totaal niks boeiend gespawned hier
quote:Op zondag 5 maart 2017 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt als de twee keer dat ik daar was.
Beide keren was de scanner naar de klote
Dat ja. Eind middag / avond lijkt het beste te zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:30 schreef Molurus het volgende:
Zijn daar nu ook weinig spelers natuurlijk. Als je het mij vraagt hangt de hoeveelheid en diversiteit van wat daar spawnt wel enigszins samen met hoe veel spelers daar actief zijn.
Als er geen kip is spawnt er geen kip.
Ja, ik. Twee keer einde van de middag.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ja. Eind middag / avond lijkt het beste te zijn.
quote:Op zondag 5 maart 2017 14:30 schreef Molurus het volgende:
Zijn daar nu ook weinig spelers natuurlijk. Als je het mij vraagt hangt de hoeveelheid en diversiteit van wat daar spawnt wel enigszins samen met hoe veel spelers daar actief zijn.
Als er geen kip is spawnt er geen kip.
Dus activiteit heeft niets te maken met spawnrates?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik. Twee keer einde van de middag.
En die mythe is ontkracht
Kijkduin is een lappendeken van nests en heeft dusdanig veel spawns dat zeldzame pokemon vaak spawnen.
Niet direct.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus activiteit heeft niets te maken met spawnrates?
Serieus?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]het is druk
geen enkele parkeerplaats te vinden in omgeving en allemaal paraplu of schuilen
Hoe indirect dan?quote:
Blijkbaar kan jij dat uitleggen, ik dacht altijd random of aan de hand van Ingress dingen.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die spawns in de eerste plaats zo zijn ontstaan?
Mensen en gps gebruikquote:Op zondag 5 maart 2017 14:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij dat uitleggen, ik dacht altijd random of aan de hand van Ingress dingen.
Lekkahquote:Op zondag 5 maart 2017 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
10. Ben er maar 1 kwijtgeraakt gister dus sta nog op 14.
Mijn bank is niet snel genoeg.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:32 schreef Molurus het volgende:
Zorg dat je powerbank altijd goed gevuld is.
Geen 2A output?quote:
Bij mij red die het nog wel, hoewel ik 2 keer heb gehad dat hij sneller leeg liep dan dat de powerbank kon laden. Dacht eigenlijk dat het aan de telefoonaccu of de powerbank zou liggen (aangezien ik sinds 11 juli iets van 14 uur per dag aan het opladen ben ofzoquote:Op zondag 5 maart 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel. Pogo slurpt gewoon enorm veel.
Bij mij redt ie het doorgaans gewoon aan de powerbank, zonder zie je nog net niet de procentjes wegtikken. En dat voor een telefoon van amper een jaar oud.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bij mij red die het nog wel, hoewel ik 2 keer heb gehad dat hij sneller leeg liep dan dat de powerbank kon laden. Dacht eigenlijk dat het aan de telefoonaccu of de powerbank zou liggen (aangezien ik sinds 11 juli iets van 14 uur per dag aan het opladen ben ofzo)
Als ik mijn foon aan powerbank hang terwijl ik pogo speel laadt mn foon gewoon op hoor... langzaam, maar hij loopt echt vol.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel. Pogo slurpt gewoon enorm veel.
Heb ik niet en ga ik ook niet kopen. Zo belangrijk is Pokémon GO ook weer niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:32 schreef Molurus het volgende:
Zorg dat je powerbank altijd goed gevuld is.
Kosten geen drol, en ze zijn toch best wel erg handig... ook zonder pogo.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik niet en ga ik ook niet kopen. Zo belangrijk is Pokémon GO ook weer niet.
Mijn vriendinnen spelen ook niet veel pogo (tenzij ik ze dwing) maar hebben wel standaard een powerbank bij hoor. Ideaal als je onverwacht zonder stroom zit.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik niet en ga ik ook niet kopen. Zo belangrijk is Pokémon GO ook weer niet.
Heb er nog genoeg over. Heb alles al ge-evolved op sunkern-sunflora na (te weinig van gevangen nog). Nu nog 2 sunstones, 2 metal coats & 1 Kings rock in de tas.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oei, was bijna m'n 7 day streak vergeten
Weer geen evolutie-item though
Dat is 30 tot ik het haal.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:41 schreef Rabieluh het volgende:
Ranzig koud buiten, jammer want ik wil gold elite level halen.
Vanmorgen was het nog lekker zonnig.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:41 schreef Rabieluh het volgende:
Ranzig koud buiten, jammer want ik wil gold elite level halen.
Ja 't begon fantastisch, ik werd nog gewekt door een ambulance en nog een ambulance, en twee brandweerwagens en een traumaheli, was druk hier in de buurt.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen was het nog lekker zonnig.
Je mag van mij 3 magby's hebben... en dan krijg je er ook nog gratis 3 smoochums bij...quote:Op zondag 5 maart 2017 17:44 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
Heb er nog genoeg over. Heb alles al ge-evolved op sunkern-sunflora na (te weinig van gevangen nog). Nu nog 2 sunstones, 2 metal coats & 1 Kings rock in de tas.
Iets ruilen tegen een magby?
quote:Op zondag 5 maart 2017 18:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja 't begon fantastisch, ik werd nog gewekt door een ambulance en nog een ambulance, en twee brandweerwagens en een traumaheli, was druk hier in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |