ik doe meer dan radio49 he.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mixxx detecteert de BPM meteen als je een song laadt.
Maar waarvoor heb je de BPM nodig? Ga je live mixen?
verder heb ik traktor gekocht waarom zou ik terug overstappen? Mixxx heeft geen een meer functiequote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat ik mij ook niet bezighoud met het aantal BPM
Waarom dan geld uitgeven aan traktor als Mixxx hetzelfde gratis biedtquote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
verder heb ik traktor gekocht waarom zou ik terug overstappen? Mixxx heeft geen een meer functie
ja ik doe ook aan live mixingquote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is geen antwoord om mijn vraag...
stems , meer effecten en zat bij mijn controllerquote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom dan geld uitgeven aan traktor als Mixxx hetzelfde gratis biedt
Nou kan ik vragen waarom je Traktor gekocht heb terwijl Mixxx gratis is...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
verder heb ik traktor gekocht waarom zou ik terug overstappen? Mixxx heeft geen een meer functie
gebruikt iemand serieus vdj om te mixen?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou kan ik vragen waarom je Traktor gekocht heb terwijl Mixxx gratis is...
Voor mixen gebruik ik Mixxx niet en ook geen Traktor.
Virtual DJ gebruik ik daarvoor al jaren en dat bevalt me het best...
Ik gebruik het voor mixen, heel serieus.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
gebruikt iemand serieus vdj om te mixen?
Het is toch serato of traktor edit en recordbox ofcourse
balen is datquote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:51 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen even Super Mario gespeeld in de badkamer, waar het onverwacht wat natter was dan normaal.
Alles lijkt weer lekkage vrij nu...
hoor er nooit iemand over.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor mixen, heel serieus.
Al jaren en met plezier...
Ik zou ook niet weten waarom niet.
Het voldoet prima, heeft alles wat ik nodig heb en nog meer wat ik niet gebruik...
Ik heb via R49 ook genoeg live gemixt met VDJ.quote:
Wedstrijd afgelopen, toch een penalty? Da's toch wel knapquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
Zo terug van een enerverende wedstrijd. Gedoe en boze spelers en boze ouders. Mede met dank aan de scheidsrechter van de tegenpartij. Dankzij hem 3-3 gespeeld ipv 3-2 gewonnen Hij gaf onterechte penalty terwijl de wedstrijd al afgelopen was
Het was wel heerlijk weer om te kijken, de wedstrijd was ook spannend.
Thuisfluitersquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
Zo terug van een enerverende wedstrijd. Gedoe en boze spelers en boze ouders. Mede met dank aan de scheidsrechter van de tegenpartij. Dankzij hem 3-3 gespeeld ipv 3-2 gewonnen Hij gaf onterechte penalty terwijl de wedstrijd al afgelopen was
Het was wel heerlijk weer om te kijken, de wedstrijd was ook spannend.
wat dacht je van de invloed van de ouders langs de kantquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thuisfluiterstuig dat voetbal voor de jeugd verpest
Ook tuig.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:30 schreef just me het volgende:
[..]
wat dacht je van de invloed van de ouders langs de kant
Nee hoor, mensen moeten zich gewoon gedragen, kost niet zoveel moeitequote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook tuig.
Gewoon afschaffen dat hele voetbal.
En dat honkbal ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook tuig.
Gewoon afschaffen dat hele voetbal.
Klopt, maar helaas is voetbal toch wel de sport waar mensen zich het meest misdragen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen moeten zich gewoon gedragen, kost niet zoveel moeite
laat de kinderen lekker voetballen en vooral veel plezier hebben. Ik heb 3 jaar lang elke zondagochtend kindjes van 4,5 en 6 jaar zien voetballen en dat was een genot !
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat honkbal ook.
Morgen zou de eerste oefenpot van het seizoen zijn, hebben ze die stiekem gecanceld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |