SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Goed nieuws voor DJ Vout: de Snollebollekes zijn op #99 in de Top 100 binnengekomen met Springen Nondeju.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:16 schreef knokkels het volgende:
en dan zijn in one fell swoop alle shoarmazaken in het uitgaansgebied in Den Helder gesloten
Nope. Gas-, water-, electriciteitdiefstal.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]Allemaal Gülenisten die terug naar het vaderland moesten om berecht te worden of zo?
Joy!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope. Gas-, water-, electriciteitdiefstal.
STA / Den Helder #11
en het topic daarna heeft ook een update
quote:
Geooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Knokkiequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik heb afgelopen nacht een *slik* metalnacht gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knokkie
Zei van de week nog hier, zonder je te taggen, je moet weer eens een hiphop avond doendan kom ik luistern.
Verander de a in een i en je krijgt een heel ander berichtquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht een *slik* metalnacht gedaan.
Ja, ik heb metal gedraaid
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ifgelopen nicht een *slik* metilnicht gediin.
Ji, ik heb metil gedriiid
Yes Yes! Here we go.quote:
heulniequote:
quote:
Voortschrijdend inzicht ditdatallesquote:
Daarom, rebootquote:
hij doet het nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Doet ie het wel of doet ie het niet, computerhulp met Tailfox.
als ik moet werken los ik alles op.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je zou inmiddels toch expert moeten zijn in oorzaak vinden.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 Tailfox - DJ'en doe je zo part 1
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
En de showtitel was zo veel belovend...
what's new...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
En de showtitel was zo veelbelovend...
[..]![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:28 schreef Stien_Struis het volgende:
21:30 - 23:30 Stien S. op de Club tour.
Zo dan!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
helemaal dood na honderd kilometer lopen in Amsterdam
5 Keer de ring gedaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je de ringweg 4x gedaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar hoezo?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja, we zijn door de Primark gelopen, voorkant erin, achterkant er direct weer uit
en een aanhanger omgegooid in de Wijkertunnelquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
5 Keer de ring gedaan?
Vandaar al die files vandaag...
Snel doorlopen, eng volkquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar hoezo?
peaceman zei dat ik daar wel naartoe wilde, hij schijnt nogal groot te zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar hoezo?
Okee dan!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
peaceman zei dat ik daar wel naartoe wilde, hij schijnt nogal groot te zijn.
Het was echt buitenlandse toeristen omver kegelen vandaag, op sommige plekken. Maar we hebben het Stedelijk Museum bezocht, over de Albert Cuyp gelopen en we kwamen mijn buurman uit Woerden tegen
Kon dat niet in spoiler.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walmart Weirdosquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen helaas pasten ze met geen mógelijkheid.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb zelfs wat minder erge gekozen. Sommigen moesten ÉCHT onder een spoiler!
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen helaas pasten ze met geen mógelijkheid.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een toffe versie al zeg ik het zelf.
Ow!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik sein altijd wat mensen in via mail. Die zitten niet op Fok!
Stuur een mailtje naar schoonzoon en zijn maatjes krijgen het dan weer van hem door op IRC, hoe heerlijk ouderwets.quote:
IRCquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar schoonzoon en zijn maatjes krijgen het dan weer van hem door op IRC, hoe heerlijk ouderwets.
Awww de tijden van #lipstickfmquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze hebben een nogal vaag channel daar, zat er ook vaak maar laatste jaren niet meer zo.
Sharon den Adelquote:
Nooit geweten dat je een Helderse shoarmaboer was, Stienquote:
Hoe de stroom en gas meter te manipuleren weet ik alles van.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je een Helderse shoarmaboer was, Stien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |