Zal vooral zijn omdat ze hier wat malle uitspraken van kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat raar dat die man uberhaupt een podium krijgt in een krant. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Sylvana een zetel wint, laat staan meerdere. Die Dekker zal nooit plaatsnemen in de Kamer, het is gewoon de een of andere idioot die niemand kent...
Ik bedoel, ze vragen de nummer 18 op de lijst Forum voor Democratie toch ook niet om zijn mening?
Misschien wil hij gewoon een waardig afscheid, waar eventueel anderen bij kunnen zijn in plaats van tegen een boom rijden met het gevaar niet dood te zijn maar invalide of voor een trein te springen of zo.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
Hij gelooft in wat volgens Reagan de meest enge woorden zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
Ok, de #10 van Artikel 1 dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor Artikel 1 (zie post #6, onderaan)
quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heel politiek geformuleerd, maar als het aan hen lag zouden ze dat ook terugdraaien. Denk jij van niet dan?
Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet. Hier geven ze aan dat de huidige euthanasiewetgeving prima is. Anders zouden ze hun standpunt wel op een andere manier formuleren.
Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.
Ik vind dat overigens nogal een uitspraak voor een CDA'er.
Asscher is een baasquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
Vraag me af of iemand die Asscher nog gelooft.
Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Dolf Jansenwat een kut avond en alweer Dolf Jansen.
Ik denk eigenlijk dat dat nog wel meevalt. Ik verwacht dat er tegenwoordig nog weinig CDA-aanhangers voor het afschaffen van euthanasie zijn. Zelf zullen ze er dan wel minder snel voor kiezen dan de gemiddelde stemmer, en eerder opteren voor bijvoorbeeld palliatieve sedatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.
Prima avondjequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Straks hebben die mensen die de rotzooi opruimen nadat er iemand voor een trein is gesprongen ook geen baan meer. De hondenlulquote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Pechold: Weg met ons! Iedereen mag euthanasie krijgen!
Segers: Weg met jullie van god moeten jullie leven.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Pechold: Weg met ons! Iedereen mag euthanasie krijgen!
Wanneer is Thierry te gast?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Bij de VNquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:
Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan?
Jinek gaat weer soppen op Jesse?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Wat? Dit is een geweldige line up.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
geen wonder dat een hoop oud-CDA stemmers overstappen naar de SGPquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |