Oneeee, toch niet.quote:
Het is Weghorst. Die doet dat zo.quote:
Toevallig loopt daar een pareltje van een topic van Heeinz overquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Nu krijg je natuurlijk het gezeur van wanneer moet ie wel beelden terug gaan kijken en wanneer niet.
Nee, dat krijg je niet, want er wordt constant meegekekenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Nu krijg je natuurlijk het gezeur van wanneer moet ie wel beelden terug gaan kijken en wanneer niet.
Drie keer per aanvoerder/coach. Klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon elke club één of twee momenten per helft geven.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou wel beter zijn ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon elke club één of twee momenten per helft geven.
Dat moeten ze zich al dit hele kalenderjaar.quote:
100 euro op Cambuur nu.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zojuist een visioen gehad. Cambuur wint.
Stoppen met blowen..quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:58 schreef Scrummie het volgende:
Dat is geen visioen maar waarheid.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:58 schreef Scrummie het volgende:
Dat zeiden ze ook over Ajax en Utrecht.quote:
Die gaat nooit meer aan een baan komen, nee..quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Ajax en Utrecht.
Ook al is het maar Cambuur, in de Jupiler League herstellen ze zich klasse van het Rob Maas-effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |