SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Make love, not war ☮
tsss.. we zijn nog niet klaar he?!quote:
Die Engelstalige versie moet dan ook ritueel verbrand en gevierendeeld wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoveel prettiger dan haar Engelse versie die regelmatig op 192tv voorbij komt
hele creatieve bingoquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Alweer 99?
Wat is dit voor setje bingoballen?
Ik denk dat DDM en Symphonic allebei een setje hadden en die bij elkaar hebben gegooid.quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Alweer 99?
het is oefenbingo vanavondquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Alweer 99?
quote:
I'm breaking your featherquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
opgedragen aan de achterveren van de auto
Marc King is een topperquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Die slapping bass tijdens dit nummer.
Wat een handelsmerk...
belangrijkste instrument van een band was laatst nog ergens te lezenquote:
Veto...quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Oscar is er niet toch? Dan kan 42 van Coldplay ook wel
quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Nee. Coldplay kan nooit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Nee dat krijg ik niet in mijn player gesleeptquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Klopt. Mits toegestaan.quote:
Daar krijgt de player het koud van.quote:
Die laatste niet neequote:Op donderdag 2 maart 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier mag alle muziek.
Coldplay is geen muziek.
Gratis tip: vraag Kensington maar niet aan.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier mag alle muziek.
Coldplay is geen muziek.
Gratis tip: vraag Kensington maar niet aan.
Afkicken moet ze.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Dees is fan, niet zo gemeen doen, jongens
ja vaag ja. Was erg lastigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Topic 666 in Muz Trivia was een duivels topic met alleen maar vragen die aan de muzikale duivel gewijd waren. Was tof, heb toen een compilatie met duivelse songs gemaakt en die achterstevoren beschikbaar gesteld om de fragmenten te raden.
Kan je het nog herinneren Peace?
Phase 1: denial.quote:
koude kalkoenquote:
quote:
Click the button!quote:
Ik mute eigenlijk nooit. Nu ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de enige die niet mute waarschijnlijk
Ik ook niet, ik doe gewoon mijn oordoppen uit...quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mute eigenlijk nooit. Nu ook niet.
Ik heb ook niet gemute. Dat gebeurt intens weinigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de enige die niet mute waarschijnlijk
ik net wel maar toen belde de politiequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mute eigenlijk nooit. Nu ook niet.
Heb je alles ontkend?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik net wel maar toen belde de politie
hebben ze je fiets gevonden?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik net wel maar toen belde de politie
wattan?quote:
nee, toegegevenquote:
ik had doorgegeven dat ze mijn aangifte van mijn toen gestolen fiets die ik teruggevonden had nog open hadden staan, terwijl ik dat keurig gemeld hadquote:
Zugabe, zugabe!quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
nee, toegegeven
[..]
ik had doorgegeven dat ze mijn aangifte van mijn toen gestolen fiets die ik teruggevonden had nog open hadden staan, terwijl ik dat keurig gemeld had
Ik las Mugabe, Mugabequote:
Metallica als ze in de middeleeuwen hadden geleefdquote:
in november zag ik alleen een wiebelende voet op dat balkonquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Helaas spelen ze dit niet meer live.
Dan ga ik skydiven vanaf het balkon van Paradiso...
Ik kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie de "shitty fluted" versie hiervan? Vind dat geweldig
de Oostblokversie van Rapaljequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Metallica als ze in de middeleeuwen hadden geleefd
Zegt me wel ietsquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in november zag ik alleen een wiebelende voet op dat balkon
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Sodeknetter, speelt er een met zijn fluit.....
Is dat net zoiets als die bewust vals gezongen Bohemian Rhapsody?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef Fogel het volgende:
Erger.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als die bewust vals gezongen Bohemian Rhapsody?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Gaat dit over een nummertje van 2 katten?
Yup, bestialiteit op Radio 49.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Gaat dit over een nummertje van 2 katten?
dat plekje is dus niet meegenomen door het stofzuigerdingquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hemel, onder hoeveel lagen stof vond je dit?
opgegraven bij Symph in de tuinquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hemel, onder hoeveel lagen stof vond je dit?
*hapslikwegshaggiequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Yup, bestialiteit op Radio 49.
Nou halloquote:
Goed dat ik 77 wilde kiezen danquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef peaceman het volgende:
even tussendoor. de volgende nummers kunnen straks niet meer gekozen worden:
32
42
46
48
52
72
91
110
169
301
386
quote:
Klinkt op 78 toeren vast ook wel leuk...quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
past eigenlijk niet, maar ik fruts er wel een minuutje af
Tuurlijkquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
jullie zijn hier in de minderheidquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Born in the sixties.
Uiteraard, what else?
precies, goed wijnjaarquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Born in the sixties.
Uiteraard, what else?
Aantallen zeggen me niks...quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jullie zijn hier in de minderheid
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]nog eventjes geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ik heb deze week 2,2 miljoen Euro uit mogen geven.quote:
Ik hoop dat je niet hoofdelijk aansprakelijk bentquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze week 2,2 miljoen Euro uit mogen geven.
Toen ik mijn krabbel daarvoor zette, moest ik toch wel even slikken...
Damn, dat kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dwt hoop ik ook...quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet hoofdelijk aansprakelijk bent
ik heb nog niets ontvangenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een flink bedrag.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat naar de penningmevrouw van Radio49, hè.quote:
Voor een nieuwe fiets...quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaat naar de penningmevrouw van Radio49, hè.
Vooral voor een goed slotquote:
oh, ben jij de sponsor van onze nieuwe keuken?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ICe Tea investeringen...quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, ben jij de sponsor van onze nieuwe keuken?
wait whut?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja met Orange Blossom Specialquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit ook alweer voor deun?
James Last?
Ah, 499 dan graag...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
Nog even voor de goede orde. Dit is het idee:
Ik heb afgelopen oktober een top 500 allertijden gemaakt. Nu draai ik daar wel eens wat van, maar dan is het altijd mijn eigen keuze. Nu wil ik de macht bij jullie leggen. Hoe gaat het dan in zijn werk?
De aanwezigen op het forum noemen 2-3 nummers (afhankelijk van de drukte) tussen de 26 en 500. Deze nummers worden gedraaid. De nummers 1 T/m 25 gebruik ik indien nodig om op te vullen en kunnen niet gekozen worden om niet teveel de nadruk te leggen op de hoogste klasseringen.
De volgende nummers zijn inmiddels al gekozen:
32, 386, 42, 46, 52, 169, 72, 110, 77, 48, 91, 301
De eerste:
Karzai 110 Nirvana - Heart Shaped Box
je mag een andere kiezenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:04 schreef peaceman het volgende:
DDM 386 Dire Straits - Sultans of swing
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:04 schreef peaceman het volgende:
DDM 386 Dire Straits - Sultans of swing
De politie is wel ijverig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:05 schreef just me het volgende:
symph nog bedankt, sorry maar ik had weer telefoon van de politie
![]()
quote:
tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die nu even niet heb (ondanks dat ik veel gecheckt hadquote:
nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijnquote:
Uh oh. Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef just me het volgende:
nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijn![]()
nu volgende week vrijdagmiddag een afspraak
333quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die nu even niet heb (ondanks dat ik veel gecheckt had) Die hou je te goed.
Andere keuze?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die nu even niet heb (ondanks dat ik veel gecheckt had) Die hou je te goed.
Andere keuze?
Daar waar de mail van de politie thuis hoort?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijn![]()
nu volgende week vrijdagmiddag een afspraak
mijn eigen fiets vorig jaar teruggevonden en ik had daarmee naar het bureau moeten komen, hadden ze dat toen maar door de telefoon moeten zeggenquote:
Vuige crimineel dat je d'r bent!quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:11 schreef just me het volgende:
mijn eigen fiets vorig jaar teruggevonden en ik had daarmee naar het bureau moeten komen, hadden ze dat toen maar door de telefoon moeten zeggen
We horen wel wanneer het bezoekuur is...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuige crimineel dat je d'r bent!
ik bak wel een cake met een vijl erinquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We horen wel wanneer het bezoekuur is...
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuige crimineel dat je d'r bent!
alsof ze het wistquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Symphonic het volgende:
De timing oeuvreprijs gaat unaniem naar Peaceman
Met of zonder voorkennis?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik mag ook een nummer kiezen van peaceman![]()
![]()
Ik kies voor : 250
zonder, anders had ze wel een andere gekozenquote:
quote:
nu ben ik wel heel benieuwdquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonder, anders had ze wel een andere gekozen
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
fogel 42 Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
Symp 301 Zita Swoon - My Bond With You And Your Planet: Disco!
die is zijn tranen aan het opdrogenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
die is zijn tranen aan het opdrogen
tja hij wilde die persé horen...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
die is zijn tranen aan het opdrogen
met dank aan je eegaquote:
ach jouw 2e keuze...quote:
op 32?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
DDM 32 Other lives - The End of the year
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo te horen is het niet alleen het eind van het jaar, maar ook van een periode...
Gothsamme...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef just me het volgende:
bericht van ToT :
k kom FOK! niet meer op! Mijn antivirus crasht steeds als ik daar naar toe ga!
da's balenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef just me het volgende:
bericht van ToT :
Zowel met Microsoft Edge als met Google Chrome.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo te horen is het niet alleen het eind van het jaar, maar ook van een periode...
Wat een fokker is die Danny toch...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Zowel met Microsoft Edge als met Google Chrome.
vreemd, want hij kan wel op andere sites komen
radiohead herken ik er inquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radiohead, maar dan onder een andere naam...
hoe kun je hem nou straffen voor iets wat jij zelf gekozen hebtquote:
Ik vind dit serieus een goed nummer...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
Spijkerhoek 499 Di-rect - Times are changing
Was prima muziek om de vaatwasser op te legen en in te ruimenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
daarom staat ie ook in de lijstquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus een goed nummer...
Middenmootjequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
Spijkerbroek 499 Di-rect - Times are changing
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef jij dan ook de nummers aan hem door?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:41 schreef just me het volgende:
Geen idee wat ToT heeft aangevraagd maar ik heb het doorgegeven aan Peaceman.
ToT kan wel luisteren
er zal wel weer zo'n domme kutreclame meedraaien die hier regelmatig de boel doet crashenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef just me het volgende:
bericht van ToT :
blijf bezigquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geef jij dan ook de nummers aan hem door?![]()
nog nooit gebruikt. Wij zijn heel opgewekt eigenlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat zo te horen aardig wat prozac doorheen in huize Peaceman...
ik snap nu dat er veel op de bank gelegen wordt, diep in depressiequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij jullie dan gebeurd als jullie Shiny Happy People draaien...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nog nooit gebruikt. Wij zijn heel opgewekt eigenlijk.
ik word vrolijk van goede muziekquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
dat vinnik pas een kutnummerquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij jullie dan gebeurd als jullie Shiny Happy People draaien...
Nu weer voor altijd spoorloos...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:44 schreef peaceman het volgende:
Madmaster 333 Magic Numbers - Forever Lost
die draaien we niet. Peaceman vindt die vreselijk. Ik vind hem wel leuk...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij jullie dan gebeurd als jullie Shiny Happy People draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |