SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Make love, not war ☮
tsss.. we zijn nog niet klaar he?!quote:
Die Engelstalige versie moet dan ook ritueel verbrand en gevierendeeld wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoveel prettiger dan haar Engelse versie die regelmatig op 192tv voorbij komt
hele creatieve bingoquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Alweer 99?
Wat is dit voor setje bingoballen?
Ik denk dat DDM en Symphonic allebei een setje hadden en die bij elkaar hebben gegooid.quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Alweer 99?
het is oefenbingo vanavondquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Alweer 99?
quote:
I'm breaking your featherquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
opgedragen aan de achterveren van de auto
Marc King is een topperquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Die slapping bass tijdens dit nummer.
Wat een handelsmerk...
belangrijkste instrument van een band was laatst nog ergens te lezenquote:
Veto...quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Oscar is er niet toch? Dan kan 42 van Coldplay ook wel
quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Nee. Coldplay kan nooit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Nee dat krijg ik niet in mijn player gesleeptquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Klopt. Mits toegestaan.quote:
Daar krijgt de player het koud van.quote:
Die laatste niet neequote:Op donderdag 2 maart 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier mag alle muziek.
Coldplay is geen muziek.
Gratis tip: vraag Kensington maar niet aan.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier mag alle muziek.
Coldplay is geen muziek.
Gratis tip: vraag Kensington maar niet aan.
Afkicken moet ze.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Dees is fan, niet zo gemeen doen, jongens
ja vaag ja. Was erg lastigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Topic 666 in Muz Trivia was een duivels topic met alleen maar vragen die aan de muzikale duivel gewijd waren. Was tof, heb toen een compilatie met duivelse songs gemaakt en die achterstevoren beschikbaar gesteld om de fragmenten te raden.
Kan je het nog herinneren Peace?
Phase 1: denial.quote:
koude kalkoenquote:
quote:
Click the button!quote:
Ik mute eigenlijk nooit. Nu ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de enige die niet mute waarschijnlijk
Ik ook niet, ik doe gewoon mijn oordoppen uit...quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mute eigenlijk nooit. Nu ook niet.
Ik heb ook niet gemute. Dat gebeurt intens weinigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de enige die niet mute waarschijnlijk
ik net wel maar toen belde de politiequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mute eigenlijk nooit. Nu ook niet.
Heb je alles ontkend?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik net wel maar toen belde de politie
hebben ze je fiets gevonden?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik net wel maar toen belde de politie
wattan?quote:
nee, toegegevenquote:
ik had doorgegeven dat ze mijn aangifte van mijn toen gestolen fiets die ik teruggevonden had nog open hadden staan, terwijl ik dat keurig gemeld hadquote:
Zugabe, zugabe!quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
nee, toegegeven
[..]
ik had doorgegeven dat ze mijn aangifte van mijn toen gestolen fiets die ik teruggevonden had nog open hadden staan, terwijl ik dat keurig gemeld had
Ik las Mugabe, Mugabequote:
Metallica als ze in de middeleeuwen hadden geleefdquote:
in november zag ik alleen een wiebelende voet op dat balkonquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Helaas spelen ze dit niet meer live.
Dan ga ik skydiven vanaf het balkon van Paradiso...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |