abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169290363
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dan begrijp jij totaal het belang van open ruimte niet.
Natuurlijk kun je in theorie elk weiland volbouwen, dat zal ik niet ontkennen. Maar wat voor onleefbare hel creëer je dan?

Wat is er tegen een één-kind-politiek, gesloten grenzen maar wel voor iedereen (in de volgende generatie) een vrijstaand huis en volop natuur?
Lijkt me een hel. Ik heb hekel aan tuinieren.
pi_169290398
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:10 schreef Achterhoker het volgende:
. De overheid moet een actief beleid ontwikkelen om radicale moslims tot re-migratie te bewegen; een actief aanmoedigingsbeleid.
De overheid moet dat helemaal niet. Die moeten het Coudenhove-Kalergi plan volgen.

Dat is wat er achter heel die kutzooi steekt wat er momenteel in heel Europa gaande is.

Een grootschalige genocide op het blanke ras.

Maar dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist.

Godzijdank heb ik geen kinderen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169290480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ik zeg niet elke weiland volbouwen
ik zeg 3% van de beschikbare open ruimte bebouwen zal de woningnood volledig oplossen

er is nu 13% bebouwd
Nederland bestaat voor 50 % uit weiland
wit is weiland
http://www.clo.nl/indicat(...)kaart-voor-nederland
Die getallen zeggen niets over de praktijk. Feit is dat je nergens uitgestrekte natuur hebt, nergens plekken die echt afgelegen zijn en nergens groen zonder beton te zien. Nederland is vol, overvol. We zitten hier met 80% te veel mensen.
pi_169290496
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

De overheid moet dat helemaal niet. Die moeten het Coudenhove-Kalergi plan volgen.

Dat is wat er achter heel die kutzooi steekt wat er momenteel in heel Europa gaande is.

Of een complotdenker. De genocide op ons ras is echter steeds moeilijker te ontkennen, na berichten zoals dat 50% van de politie zwart moet zijn.
pi_169290515
quote:

[..]

BNW is een paar deuren verderop.
pi_169290530
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin-reactie. Het boek van Coudenhove is gewoon te downloaden en daar staat het allemaal in. Ik heb de link talloze malen gepost.
pi_169290558
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan hetgeen er nu gaande is?

Een organisatie die belast is met het bewaken van de buitengrenzen van de EU fungeert als taxidienst en haalt dat uitschot met bakken tegelijk binnen. En dat is allemaal gewoon ok. Wir schaffen das.

Kijk eens om je heen wat er aan het gebeuren is; daar is niets BNW's aan. Men is gewoon dat Kalergi plan in een hogere versnelling aan het zetten.
pi_169290580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Onzin-reactie. Het boek van Coudenhove is gewoon te downloaden en daar staat het allemaal in. Ik heb de link talloze malen gepost.
Ik zeg niet dat het boek niet bestaat, alleen dat het plan als zodanig vandaag nog steeds opgevolgd wordt door prominente leiders pure onzin is. Dat is BNW-gelul in de reinste vorm.
pi_169290598
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Een organisatie die belast is met het bewaken van de buitengrenzen van de EU fungeert als taxidienst en haalt dat uitschot met bakken tegelijk binnen. En dat is allemaal gewoon ok. Wir schaffen das.

Kijk eens om je heen wat er aan het gebeuren is; daar is niets BNW's aan. Men is gewoon dat Kalergi plan in een hogere versnelling aan het zetten.
En door geen kinderen op de wereld te zetten draag ook jij je steentje bij aan je eigen schrikbeeld.
pi_169290624
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
alleen dat het plan als zodanig vandaag nog steeds opgevolgd wordt door prominente leiders pure onzin is.
Hoe verklaar je dan dat exact hetgeen wat in dat boek staat nu aan het gebeuren is als het pure onzin is dat dit door prominente leiders opgevolgd wordt?
pi_169290629
Mensen die zeggen dat het hier onleefbaar is zijn nog nooit in andere landen geweest :')
pi_169290641
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En door geen kinderen op de wereld te zetten draag ook jij je steentje bij aan je eigen schrikbeeld.
Het is dubbel. Van de ene kant werk je de vervanging in de hand, van de andere kant wil ik in dit onleefbare land geen kinderen grootbrengen.
pi_169290664
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Frontex hanteert liever mensenrechten dan dat het migranten net voor de kust dood laat gaan. En nu snel naar BNW, ksst.
pi_169290681
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het boek niet bestaat, alleen dat het plan als zodanig vandaag nog steeds opgevolgd wordt door prominente leiders pure onzin is. Dat is BNW-gelul in de reinste vorm.
Wat in het boek staat gebeurt nu. Merkel heeft zelfs een prijs gekregen die vernoemd is naar Coudenhove-Kalergi voor het importeren van "vluchtelingen" naar Duitsland. Prima dat je het een complettheorie vindt, maar dan moet je feiten aandragen waaruit blijkt dat het plan niet wordt uitgevoerd.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:03:41 #65
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_169290712
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die getallen zeggen niets over de praktijk. Feit is dat je nergens uitgestrekte natuur hebt, nergens plekken die echt afgelegen zijn en nergens groen zonder beton te zien. Nederland is vol, overvol. We zitten hier met 80% te veel mensen.
dan zou ik maar weggaan als ik jou was
canada of zo
daar werk zoeken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_169290718
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat exact hetgeen wat in dat boek staat nu aan het gebeuren is als het pure onzin is dat dit door prominente leiders opgevolgd wordt?
Misschien omdat samenwerking op Europees verband economisch gezien beter is dan een isolationistisch beleid te voeren?
pi_169290730
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Frontex hanteert liever mensenrechten dan dat het migranten net voor de kust dood laat gaan. En nu snel naar BNW, ksst.
Illegalen.
Mensenrechten in het nadeel van ons zijn geen mensenrechten. Frontex is een veerdienst voor illegalen. Frontex moet vervangen worden door een keiharde grenswacht met vergaande bevoegdheden. Mensenrechten voor mensen uit ontwikkelingslanden gaan voor mij niet boven het welzijn van onze kinderen.
pi_169290768
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien omdat samenwerking op Europees verband economisch gezien beter is dan een isolationistisch beleid te voeren?
Samenwerking om zo veel mogelijk mensen van buiten de EU binnen te halen ja. Doelbewust.
pi_169290774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Illegalen.
Je was er blijkbaar nog niet van op de hoogte, maar als je het hebt over illegalen verwijs je naar mensen. Daar gelden die rechten dus ook voor.
pi_169290784
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dan zou ik maar weggaan als ik jou was
canada of zo
daar werk zoeken
Gaan ze in Canada theorieën verzinnen dat ze vervangen worden door boze mannetjes.
pi_169290801
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Samenwerking om zo veel mogelijk mensen van buiten de EU binnen te halen ja. Doelbewust.
Nee, er worden pogingen gedaan om de vluchtelingenstromen te beperken. Dat Frontex liever mensen oppikt dan ze voor de kust te laten verdrinken heeft er weinig mee te maken.
pi_169290822
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je was er blijkbaar nog niet van op de hoogte, maar als je het hebt over illegalen verwijs je naar mensen. Daar gelden die rechten dus ook voor.
Nee. Ze worden gepamperd. Mensen hebben niet het recht om zomaar illegaal grenzen over te steken.
pi_169290843
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, er worden pogingen gedaan om de vluchtelingenstromen te beperken. Dat Frontex liever mensen oppikt dan ze voor de kust te laten verdrinken heeft er weinig mee te maken.
Er wordt helemaal niets gedaan om illegale immigratie te beperken. Alleen individuele landen en helden zoals Viktor Orban doen serieuze pogingen.
pi_169290869
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee. Ze worden gepamperd. Mensen hebben niet het recht om zomaar illegaal grenzen over te steken.
Dat heeft niets met het bestaan van mensenrechten van doen.
pi_169291124
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het bestaan van mensenrechten van doen.
Ja hoor.

Mensenrechten worden veel te ruim geïnterpreteerd. Dat mensen recht hebben op opvang betekent niet het het luxe moet zijn (water+brood+geen wifi kan dan volstaan).
Dat mensen gered moeten worden uit de gevaarlijke zee betekent niet dat ze gelijk toegang moeten hebben tot Europa.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:15:33 #76
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_169291125
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

ze kunnen ze ook terugbrengen in die opblaas boot , of terug sturen

als je ze blijft oppikken dan komen er steeds meer en help je de mensen handelaren
als ze verdrinken dan stoppen ze wel met instappen

Frontex opheffen is dan veel beter
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_169291227
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ze kunnen ze ook terugbrengen in die opblaas boot , of terug sturen

als je ze blijft oppikken dan komen er steeds meer en help je de mensen handelaren
als ze verdrinken dan stoppen ze wel met instappen

Frontex opheffen is dan veel beter
Frontex opheffen en binnengrenzen weer goed bewaken inclusief hekken, honden en zwaar bewapende grensmilities. Als ze dan Spanje illegaal bereiken, zijn ze vrijwel kansloos als ze doorreizen naar Nederland of Duitsland, en daarmee verdwijnt de prikkel om de zee op te gaan.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:22:09 #78
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_169291307
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gaan ze in Canada theorieën verzinnen dat ze vervangen worden door boze mannetjes.
nee daar laten ze nauwelijks asielzoekers toe, de helft van hier
pi_169291353
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee daar laten ze nauwelijks asielzoekers toe
Bovendien staat de cultuur daar niet onder druk.
In Nederland is in enkele jaren tijd Zwarte Piet verdwenen, kerstfeest is winterfeest geworden, negerzoenen mogen niet meer, de efteling wordt racistisch genoemd, kerststol is feeststol, paaseieren zijn verstopeieren, overal hoofddoekjes...in amper 10 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd. Dat is in Canada het geval niet.
pi_169292134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Geen ruimte meer. Een vrijstaand huis is er alleen voor top-inkomens, in de randstad kost een simpel flatje al tonnen.
Tonnen?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:07:34 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169292626
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In Nederland is in enkele jaren tijd Zwarte Piet verdwenen, kerstfeest is winterfeest geworden, negerzoenen mogen niet meer, de efteling wordt racistisch genoemd, kerststol is feeststol, paaseieren zijn verstopeieren, overal hoofddoekjes...in amper 10 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd. Dat is in Canada het geval niet.
En dan nog het feit dat Canada van oudsher een immigratieland is. Het zijn daadwerkelijk de imimgranten die dat land hebben opgebouwd. Die mythe wordt ook over Nederland nu verspreid op basisscholen maar is gewoon een PC-leugen. En in Canada is 30x meer ruimte per persoon, wat immigratie ook een ander perspectief biedt.
The End Times are wild
pi_169292670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

En dan nog het feit dat Canada van oudsher een immigratieland is. Het zijn daadwerkelijk de imimgranten die dat land hebben opgebouwd. Die mythe wordt ook over Nederland nu verspreid op basisscholen maar is gewoon een PC-leugen. En in Canada is 30x meer ruimte per persoon, wat immigratie ook een ander perspectief biedt.
True en true.

Pechtold doet aan die leugen mee. Hij noemt Spinoza steeds als voorbeeld, terwijl die niet te vergelijken is met de horde testosteronbommen die Europa binnen dringt. De leugen dat Nederland een immigratieland is wordt ook onderwezen. In werkelijkheid is Nederland een land dat door totaal verkeerd beleid en politieke correctheid veel te veel mensen hebben toegelaten, waarvan het overgrote deel nooit enige bijdrage heeft geleverd.

Toen ik zelf nog op school zat werd de Centrum Democraten behandeld in een les die ook over Auschwitz ging. Geen wonder dat Hans Janmaat zo walgelijk bejegend werd.

Daarnaast ruimte: Nederland is vol, overvol zelfs. De maximumcapaciteit is al ruimschoots overschreden, zowel qua totale hoeveelheid mensen als het percentage niet-westerse allochtonen. Maxima die wat mij betreft op 4 miljoen en 1% liggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door JanKorteachternaam op 04-03-2017 22:14:59 ]
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:48:51 #83
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_169293751
ja ze laten nederland express vollopen , zonder woningen te bouwen
pi_169293871
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat doen jullie zelf. Toen ik op de basisschool zat had je deze issues niet. Stop met als een mak lammetje overal ja op te zeggen.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:54:54 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169293920
quote:

[..]

Als je geen kinderen hebt draag je juist alleen maar bij aan het decimeren van het blanke ras!
The End Times are wild
pi_169294386
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

'En omdat zij ook islamitisch zijn, vergeven ze mij mijn snor wel.'

Merkwaardige gedachtegang houd jij er op na....
Ach heeft je moeder meer te pijpen toch.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:15:10 #87
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169294433
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef nikky het volgende:
Zolang er nog linkse huppelkutjes/-lulletjes vrijwilligerswerk doen in Afrika en hierdoor en groot deel van de kinderen opgroeien, gaat deze stroom vluchtelingen niet stoppen. Niet dat ik voor sterven van kinderen ben, maar het zijn er teveel!

http://www.npo.nl/npo3/ra(...)rijwilligersvakantie

Zolang er niet aan geboortebeperking wordt gedaan, is dat continent niet te helpen en blijft de rest van de wereld 'er last van hebben'.
Ik denk dat het -net als op de rest van de wereld- andersom werkt: die geboortebeperking gaat een gevolg zijn van verbeterde leefomstandigheden. En om die welvaart er omhoog te krijgen is inderdaad meer nodig dan de huppelkutjes- en lulletjesindustrie, want die zet nog geen procent zoden aan de dijk, laat staan dat deze de oorzaak is van het hoge aantal kinderen dat overleeft, integendeel. Hoe meer kinderen er doodgaan voor vijf jaar, hoe meer je er moet maken als oudedagsvoorziening.
pi_169296951
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat doen jullie zelf. Toen ik op de basisschool zat had je deze issues niet. Stop met als een mak lammetje overal ja op te zeggen.
Die snap ik niet.
Ik zeg niet overal ja op.
Ik vond op de basisschool de Afrikaanse cultuur al verschrikkelijk, dat mij toen de geuzennaam 'racist' opleverde.

De fenomenen die ik noem zijn dingen die gebeuren. Geen dingen waar ik 'ja' op zeg. Een winkel boycotten helpt niet meer, want er is geen supermarkt die nog aan Zwarte Piet doet.
pi_169297025
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die snap ik niet.
Ik vond op de basisschool de Afrikaanse cultuur al verschrikkelijk, dat mij toen de geuzennaam 'racist' opleverde.

De fenomenen die ik noem zijn dingen die gebeuren. Geen dingen waar ik 'ja' op zeg. Een winkel boycotten helpt niet meer, want er is geen supermarkt die nog aan Zwarte Piet doet.
Ongelofelijk. Tenenkrommend je achterlijkheid.

De Afrikaanse cultuur? Over welke cultuur heb je het dan precies? De Maghrebijnse? De Egyptische? De Somalische? De Zuid-Afrikaanse?

Groepjes van iemand met een hoofddoek...
pi_169297051
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die snap ik niet.

Je kunt de verandering van de maatschappij niet tegenhouden. Je houdt je vast aan vroeger en dat zal niet meer terugkeren.
pi_169297052
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ongelofelijk. Tenenkrommend je achterlijkheid.

De Afrikaanse cultuur? Over welke cultuur heb je het dan precies? De Maghrebijnse? De Egyptische? De Somalische? De Zuid-Afrikaanse?

Groepjes van iemand met een hoofddoek...
In dit geval de zwart Afrikaanse cultuur. Niet de Noord- of Zuid-Afrikaanse. Afrikaanse muziek en dans :r :r :r
pi_169297060
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kunt de verandering van de maatschappij niet tegenhouden. Je houdt je vast aan vroeger en dat zal niet meer terugkeren.
Daar hebben we een echte Libero oneliner.
De wal keert vanzelf het schip: Er komt vanzelf draagvlak voor hardere maatregelen zoals gedwongen uitzettingen van niet-westerse allochtonen die al een Nederlands paspoort hebben. Vervelend, want hier wordt niemand vrolijk van. Dat krijg je als je zegt dat je verandering niet kunt tegenhouden en een cultuur kapot maakt. Als het echt tegenzit gaat hier een Balkan-scenario aan vooraf. Namens de kinderen bedankt voor de burgeroorlog die ze dankzij het cultuur-marxisme gaan krijgen.
pi_169297101
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Daar hebben we een echte Libero oneliner.
De wal keert vanzelf het schip: Er komt vanzelf draagvlak voor hardere maatregelen zoals gedwongen uitzettingen van niet-westerse allochtonen die al een Nederlands paspoort hebben. Vervelend, want hier wordt niemand vrolijk van. Dat krijg je als je zegt dat je verandering niet kunt tegenhouden en een cultuur kapot maakt.
Globalisering. Hardere maatregelen zullen niets uithalen. Dat zie je in de VS al.

Uitzetting van niet Westerse allochtonen zie ik nog even niet gebeuren tot een volgende Hitler op zal staan.
pi_169297120
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Globalisering. Hardere maatregelen zullen niets uithalen. Dat zie je in de VS al.

Uitzetting van niet Westerse allochtonen zie ik nog even niet gebeuren tot een volgende Hitler op zal staan.
Hardere maatregelen zijn prima. In de VS begint het nog maar net.

Die uitzetting gebeurt inderdaad pas als er een zeer radicaal persoon op staat, maar dat gebeurt vanzelf als het zo door gaat. Hitler was ook een gevolg van de omstandigheden die er toen waren. West-Europa is een Balkan geworden en dat gaat hoe dan ook fout. In delen van Frankrijk en Zweden is de oorlog al begonnen.
pi_169297139
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 02:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die uitzetting gebeurt inderdaad pas als er een zeer radicaal persoon op staat, maar dat gebeurt vanzelf als het zo door gaat. Hitler was ook een gevolg van de omstandigheden die er toen waren. West-Europa is een Balkan geworden en dat gaat hoe dan ook fout. In delen van Frankrijk en Zweden is de oorlog al begonnen.
Oorlog :') Kap met je doemdenken. Het is altijd al ruk geweest op de wereld.
  zondag 5 maart 2017 @ 02:03:48 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_169297142
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 02:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Oorlog, zelfs. _O-
Dit, dus.
pi_169297288
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 02:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oorlog, zelfs. _O-
Als ze 't zelf maar geloven.
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 04:14:21 #98
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_169297596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
WE KOMEN JULLIE LAND OVERNEMEN

ALLAHU AKBAR

;(
Nou, dan zal het wel paradijselijk worden. :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_169297641
overal waar afrikanen de macht hebben is het een zooitje, zelfs al is het land zelf rijk staat het er slecht voor met de mensenrechten.

Afrika heeft in al die jaren niks bereikt behalve de bevolking exponentieel te laten groeien.

Iedereen met een dubbel paspoort die in de bijstand zit maar wel kan werken. of degene met een strafblad meteen het nederlanderschap afnemen en het land uittrappen.

Immigranten en vluchtelingen uit Afrika kompleet weigeren en ze doorsturen naar landen in Afrika.

Dat is de enige manier dat europa leefbaar blijft en niet wegzakt in een islamitische hel de komende 50 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 06:43:23 ]
  zondag 5 maart 2017 @ 06:38:25 #100
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_169297726
quote:
1s.gif [b]Op zondag 5 maart 2017 01:59 schreef Stimorol- het

Die focus op Hitler is wel begrijpelijk vanuit hoe de menselijke hersenen werken. Een concrete oorzaak zoeken, liefst zo simpel mogelijk.

Ik denk echter dat het niet de man is die de omstandigheden maakt, maar de omstandigheden die de man laten boven drijven.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')