abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:10:11 #1
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169246827
Elsevier pakt uit met een uitgebreid artikel over de toekomst van Nederland als naïeve, wereldvreemde partijen als D66 en GroenLinks de dienst uitmaken. Er wordt een beeld geschetst van de situatie in 2060, maar er staan ook feiten over nu in.

quote:
Nederland wordt voller, armer en islamitischer
Als partijen als D66 en GroenLinks hun zin krijgen groeit de Nederlandse bevolking in het jaar 2060 tot 22 à 30 miljoen inwoners. Dat is het gevolg van het ‘ruimhartige’ dan wel ‘onbegrensde’ vreemdelingenbeleid dat deze partijen voorstaan.

Bij een ‘onbegrensd’ beleid waarbij de immigratie meegroeit met de bevolkingsgroei in de herkomstlanden in Azië en Afrika, kan ook het aantal moslims in Nederland oplopen tot bijna een derde van de bevolking. Maar zelfs als de grenzen dicht gaan – zoals met name de PVV wil – verdubbelt het aantal moslims al tot 12 procent van de bevolking in 2060. Dat komt door het hogere geboortecijfer onder moslims. Nu al vormen baby’s van islamitische ouders tien procent van het totaal aantal nuljarigen in Nederland.

Deze cijfers publiceert weekblad Elsevier deze week in een artikel over de gevolgen van het huidige immigratiebeleid en de gevolgen van het vreemdelingenbeleid van de verschillende politieke partijen.

Het artikel kwam tot stand in samenwerking met wiskundige en cultureel antropoloog dr Jan H. van de Beek, die een computermodel ontwikkelde voor het maken van prognoses van de Nederlandse bevolkingssamenstelling.

Ook maakte Van de Beek een prognose voor de kosten van de bestaande en toekomstige immigratie voor de Nederlandse overheid. Die kosten kunnen bij een (vrijwel) onbegrensde immigratie oplopen tot het aangaan van duizelingwekkende verplichtingen ter waarde van 180 miljard euro in 2060.
Bron: http://www.elsevier.nl/ne(...)slamitischer-460377/

Columnist Afshin Ellian stelt in zijn column het volgende:

quote:
De idealen van D66 en GroenLinks zijn juist niet verenigbaar met de onbegrensde immigratie. De explosieve bevolkingsgroei in Afrika is al door verschillende wetenschappers voorspeld. Afrika, maar ook het Midden-Oosten, zullen ook in de komende decennia geen prettige plekken zijn. Dan is het niet onbegrijpelijk dat een serieus deel van de bevolking uit Afrika en het Midden-Oosten naar het welvarende Europa wil verhuizen. Dat is onbetaalbaar, en ook nog een existentiële dreiging voor de rechtsstaat: de verhuizing van een anti-mensenrechtencultuur naar de EU.

De toekomst van immigratie moet het thema van deze verkiezingen zijn. Ik moet het eigenlijk anders stellen: de grenzen van de immigratie naar Europa is het kernthema van deze verkiezingen.
Een percentage van 12 procent moslims in dit land zou al funest zijn voor de leefbaarheid in grote delen van het land. En dat is dan de uitkomst van de PVV-koers. Met GroenLinks of D66-beleid stevenen we af op 33 procent moslims in Nederland. Wie legt het straks onze kinderen en kleinkinderen uit als we ons land eenmaal hebben verkwanseld?

Stelling: er moet onmiddellijk een rem op immigratie vanuit moslimlanden. Vluchtelingen krijgen tijdelijke opvang, maar gaan zo snel als mogelijk terug. De overheid moet een actief beleid ontwikkelen om radicale moslims tot re-migratie te bewegen; een actief aanmoedigingsbeleid. We kunnen onder geen beding toestaan dat het percentage moslims in Nederland groeit tot boven de 10 procent.
Fade to Black
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:10:25 #2
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169246832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ook inclusief dat kom je nooit aan de getallen, zie:

[..]

Wel of geen verdubbeling, een steeds groter wordende groep moslims is gewoon reden tot zorg.
Fade to Black
pi_169246853
Elsevier serieus nemen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:12:17 #4
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169246885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Soort van Geenstijl maar dan op papier.

:P
pi_169247512
Laten we alvast praten in oplossingen.
Ik zeg deporteren, verplicht met vliegtuig terug naar land van herkomst.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:55:50 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169247889
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:35 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Wegkijken en ontkennen is makkelijker inderdaad.
Wegkijken _O_

Zeg anders ook nog iets over kop in het zand! Kom maar kereltje, alsjeblieft doe het :~ :~
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169248520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Want jij denkt dat het allemaal wel meevalt? :')
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:31:23 #8
455560 Logic91
Always stay rational
pi_169248991
Het lijkt me vrij duidelijk dat een moslimpopulatie van een bepaalde omvang angst inboezemt bij veel autochtonen. Maar ik heb dit topic een beetje doorgenomen en ik zag dat sommigen praatten over dat we een gematigde islam in Nederland moeten creëren. Sommigen beweerden dat het beter is als Nederlanders nu al zo snel mogelijk zich bekeren tot de religie zodat er nu al vorming aan kan worden gegeven. Twee punten van kritiek:

1.Is er momenteel wel voldoende draagvlak om de islam zo snel mogelijk te ''verspreiden'' gegeven het feit dat het een actueel en controversieel onderwerp is in het huidige politieke klimaat?
2.Degenen die pleiten voor een dergelijke ''culturele islam'' zijn mijns inziens het dogmatische karakter van de religie zelf vergeten. De islam is de islam, zo simpel is het. Alle pogingen om de religie te hervormen worden gezien als vernieuwing (islamitische term hiervoor is bid'ah). Dus het is nogal moeilijk om dit te bewerkstelligen (maar niet onmogelijk).
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:39:16 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169249274
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Logic91 het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk dat een moslimpopulatie van een bepaalde omvang angst inboezemt bij veel autochtonen. Maar ik heb dit topic een beetje doorgenomen en ik zag dat sommigen praatten over dat we een gematigde islam in Nederland moeten creëren. Sommigen beweerden dat het beter is als Nederlanders nu al zo snel mogelijk zich bekeren tot de religie zodat er nu al vorming aan kan worden gegeven. Twee punten van kritiek:

1.Is er momenteel wel voldoende draagvlak om de islam zo snel mogelijk te ''verspreiden'' gegeven het feit dat het een actueel en controversieel onderwerp is in het huidige politieke klimaat?
2.Degenen die pleiten voor een dergelijke ''culturele islam'' zijn mijns inziens het dogmatische karakter van de religie zelf vergeten. De islam is de islam, zo simpel is het. Alle pogingen om de religie te hervormen worden gezien als vernieuwing (islamitische term hiervoor is bid'ah). Dus het is nogal moeilijk om dit te bewerkstelligen (maar niet onmogelijk).
De islam is wel degelijk afhankelijk van de omgeving. De islam in Indonesië is heel anders dan die in Afghanistan en beiden zijn anders dan die in Marokko.

Verder denk ik dat het binnen 100 jaar de keuze is in NW-Europa: Islamiet of onder de grond. Dus of je het wel of niet..
The End Times are wild
pi_169249315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

De islam is wel degelijk afhankelijk van de omgeving. De islam in Indonesië is heel anders dan die in Afghanistan en beiden zijn anders dan die in Marokko.

Verder denk ik dat het binnen 100 jaar de keuze is in NW-Europa: Islamiet of onder de grond. Dus of je het wel of niet..
Indonesië islamiseert ook in rap tempo.
pi_169250232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

De wortels worden in elk geval geschoten door Arabieren en Noord-Afrikanen. Die zouden we dus omhakken om vervolgens de eigen te planten. Kan dat nog wel? En wat de user boven mij zegt klopt ook, en dat zie je ook terug in het M-O: de islam komt en gaat in golfbewegingen. Elke periode een andere vorm of in een andere mate, maar de kern blijft het islamitische. Je kan onmogelijk inschatten wanneer en hoe het zal ontpoppen.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:20:41 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_169250594
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Wegkijken _O_

Zeg anders ook nog iets over kop in het zand! Kom maar kereltje, alsjeblieft doe het :~ :~
Smerige slinkse gutmensch
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169253193
WE KOMEN JULLIE LAND OVERNEMEN

ALLAHU AKBAR

;(
pi_169255996
Dit is wat ik al tijden roep: Nederland is al totaal onleefbaar wordt een totale hel.

Volgens het artikel zal het aantal moslims flink oplopen, zelfs als de PVV aan de macht komt en de grenzen sluit. Ook dat roep ik al tijden hier. De PVV kan het ook niet veranderen, tenzij ze lef hebben en inzetten op gedwongen remigratie. Alleen vergaande maatregelen kunnen Nederland herstellen.

Een leefbaar Nederland heeft hooguit 4 miljoen inwoners waarvan hooguit 1% van niet-westerse afkomst is.
  Milf vrijdag 3 maart 2017 @ 00:00:07 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_169256293
Zolang er nog linkse huppelkutjes/-lulletjes vrijwilligerswerk doen in Afrika en hierdoor en groot deel van de kinderen opgroeien, gaat deze stroom vluchtelingen niet stoppen. Niet dat ik voor sterven van kinderen ben, maar het zijn er teveel!

http://www.npo.nl/npo3/ra(...)rijwilligersvakantie

Zolang er niet aan geboortebeperking wordt gedaan, is dat continent niet te helpen en blijft de rest van de wereld 'er last van hebben'.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_169256358
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef nikky het volgende:
Zolang er nog linkse huppelkutjes/-lulletjes vrijwilligerswerk doen in Afrika en hierdoor en groot deel van de kinderen opgroeien, gaat deze stroom vluchtelingen niet stoppen. Niet dat ik voor sterven van kinderen ben, maar het zijn er teveel!

Zolang er niet aan geboortebeperking wordt gedaan, is dat continent niet te helpen en blijft de rest van de wereld 'er last van hebben'.
Daar zit het grote probleem. Maar zelfs Marianne Thieme neemt het niet serieus. Geen enkele politicus behalve de PVV-ers zien dit probleem.

De wereld zou Afrika geboortebeperking moeten opleggen, eventueel met sancties als ze niet meewerken. Het voortplantingsgedrag van de Afrikaan is een enorme bedreiging voor onze aarde.

Alle ontwikkelingshulp vanuit West-Europa moet verdwijnen. De helft van de besparingen moet gebruikt worden voor lastenverlichting van west-Europese burgers. De andere helft moet besteed worden aan condooms, voorlichting en nog meer condooms.

[ Bericht 8% gewijzigd door JanKorteachternaam op 03-03-2017 00:10:41 ]
pi_169258880
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is wat ik al tijden roep: Nederland is al totaal onleefbaar wordt een totale hel.

Volgens het artikel zal het aantal moslims flink oplopen, zelfs als de PVV aan de macht komt en de grenzen sluit. Ook dat roep ik al tijden hier. De PVV kan het ook niet veranderen, tenzij ze lef hebben en inzetten op gedwongen remigratie. Alleen vergaande maatregelen kunnen Nederland herstellen.

Een leefbaar Nederland heeft hooguit 4 miljoen inwoners waarvan hooguit 1% van niet-westerse afkomst is.
Lol.
pi_169266346
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lol.
Trieste reactie. Ga ergens anders lopen trollen.
pi_169266391
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef nikky het volgende:

Toen ik nog tinder gebruikte was het aantal vrouwen met een negertje op de foto een van de meest voorkomende "standaard" fotos. Naast de color run foto's. :')
pi_169266486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Logic91 het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk dat een moslimpopulatie van een bepaalde omvang angst inboezemt bij veel autochtonen.
Voor mijzelf boezemt het geen angst in. Ik vind het gewoon heel erg onwenselijk, ook voor de nakomelingen van moslims. Ik wil dat mensen een vrije keuze hebben en zolang dat niet de algemene standaard is binnen de islamitische gemeenschap mag het gedachtegoed van mij bestreden worden. Dat daarbij naarmate de moslimpopulatie groeit er ook meer polarisatie en ellende ontstaat is alleen maar een reden te meer.

En dat heeft helemaal niets te maken met idioterie als dat 'ze' het land gaan overnemen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169267741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Trieste reactie. Ga ergens anders lopen trollen.
Nederland een hel noemen. Flikker ajb op.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:26:49 #22
117098 Hathor
Effe niet
pi_169267789
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

4 miljoen is wel heel erg weinig, niet? Heb je zoveel ruimte nodig dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_169267824

Gewoon aanpassen
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:31:05 #24
117098 Hathor
Effe niet
pi_169267859
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:28 schreef DrDentz het volgende:

Gewoon aanpassen
Pijpen zonder gebit. *O*
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_169278607
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')