ze kunnen ze ook terugbrengen in die opblaas boot , of terug sturenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, er worden pogingen gedaan om de vluchtelingenstromen te beperken. Dat Frontex liever mensen oppikt dan ze voor de kust te laten verdrinken heeft er weinig mee te maken.
Frontex opheffen en binnengrenzen weer goed bewaken inclusief hekken, honden en zwaar bewapende grensmilities. Als ze dan Spanje illegaal bereiken, zijn ze vrijwel kansloos als ze doorreizen naar Nederland of Duitsland, en daarmee verdwijnt de prikkel om de zee op te gaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze kunnen ze ook terugbrengen in die opblaas boot , of terug sturen
als je ze blijft oppikken dan komen er steeds meer en help je de mensen handelaren
als ze verdrinken dan stoppen ze wel met instappen
Frontex opheffen is dan veel beter
nee daar laten ze nauwelijks asielzoekers toe, de helft van hierquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaan ze in Canada theorieën verzinnen dat ze vervangen worden door boze mannetjes.
Bovendien staat de cultuur daar niet onder druk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee daar laten ze nauwelijks asielzoekers toe
Tonnen?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen ruimte meer. Een vrijstaand huis is er alleen voor top-inkomens, in de randstad kost een simpel flatje al tonnen.
En dan nog het feit dat Canada van oudsher een immigratieland is. Het zijn daadwerkelijk de imimgranten die dat land hebben opgebouwd. Die mythe wordt ook over Nederland nu verspreid op basisscholen maar is gewoon een PC-leugen. En in Canada is 30x meer ruimte per persoon, wat immigratie ook een ander perspectief biedt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bovendien staat de cultuur daar niet onder druk.
In Nederland is in enkele jaren tijd Zwarte Piet verdwenen, kerstfeest is winterfeest geworden, negerzoenen mogen niet meer, de efteling wordt racistisch genoemd, kerststol is feeststol, paaseieren zijn verstopeieren, overal hoofddoekjes...in amper 10 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd. Dat is in Canada het geval niet.
True en true.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan nog het feit dat Canada van oudsher een immigratieland is. Het zijn daadwerkelijk de imimgranten die dat land hebben opgebouwd. Die mythe wordt ook over Nederland nu verspreid op basisscholen maar is gewoon een PC-leugen. En in Canada is 30x meer ruimte per persoon, wat immigratie ook een ander perspectief biedt.
Dat doen jullie zelf. Toen ik op de basisschool zat had je deze issues niet. Stop met als een mak lammetje overal ja op te zeggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bovendien staat de cultuur daar niet onder druk.
In Nederland is in enkele jaren tijd Zwarte Piet verdwenen, kerstfeest is winterfeest geworden, negerzoenen mogen niet meer, de efteling wordt racistisch genoemd, kerststol is feeststol, paaseieren zijn verstopeieren, overal hoofddoekjes...in amper 10 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd. Dat is in Canada het geval niet.
Als je geen kinderen hebt draag je juist alleen maar bij aan het decimeren van het blanke ras!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
De overheid moet dat helemaal niet. Die moeten het Coudenhove-Kalergi plan volgen.
Dat is wat er achter heel die kutzooi steekt wat er momenteel in heel Europa gaande is.
Een grootschalige genocide op het blanke ras.
Maar dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist.
Godzijdank heb ik geen kinderen.
Ach heeft je moeder meer te pijpen toch.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
'En omdat zij ook islamitisch zijn, vergeven ze mij mijn snor wel.'
Merkwaardige gedachtegang houd jij er op na....
Ik denk dat het -net als op de rest van de wereld- andersom werkt: die geboortebeperking gaat een gevolg zijn van verbeterde leefomstandigheden. En om die welvaart er omhoog te krijgen is inderdaad meer nodig dan de huppelkutjes- en lulletjesindustrie, want die zet nog geen procent zoden aan de dijk, laat staan dat deze de oorzaak is van het hoge aantal kinderen dat overleeft, integendeel. Hoe meer kinderen er doodgaan voor vijf jaar, hoe meer je er moet maken als oudedagsvoorziening.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef nikky het volgende:
Zolang er nog linkse huppelkutjes/-lulletjes vrijwilligerswerk doen in Afrika en hierdoor en groot deel van de kinderen opgroeien, gaat deze stroom vluchtelingen niet stoppen. Niet dat ik voor sterven van kinderen ben, maar het zijn er teveel!
http://www.npo.nl/npo3/ra(...)rijwilligersvakantie
Zolang er niet aan geboortebeperking wordt gedaan, is dat continent niet te helpen en blijft de rest van de wereld 'er last van hebben'.
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doen jullie zelf. Toen ik op de basisschool zat had je deze issues niet. Stop met als een mak lammetje overal ja op te zeggen.
Ongelofelijk. Tenenkrommend je achterlijkheid.quote:Op zondag 5 maart 2017 01:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Ik zeg niet overal ja op.
Ik vond op de basisschool de Afrikaanse cultuur al verschrikkelijk, dat mij toen de geuzennaam 'racist' opleverde.
De fenomenen die ik noem zijn dingen die gebeuren. Geen dingen waar ik 'ja' op zeg. Een winkel boycotten helpt niet meer, want er is geen supermarkt die nog aan Zwarte Piet doet.
Je kunt de verandering van de maatschappij niet tegenhouden. Je houdt je vast aan vroeger en dat zal niet meer terugkeren.quote:Op zondag 5 maart 2017 01:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Ik zeg niet overal ja op.
Ik vond op de basisschool de Afrikaanse cultuur al verschrikkelijk, dat mij toen de geuzennaam 'racist' opleverde.
De fenomenen die ik noem zijn dingen die gebeuren. Geen dingen waar ik 'ja' op zeg. Een winkel boycotten helpt niet meer, want er is geen supermarkt die nog aan Zwarte Piet doet.
In dit geval de zwart Afrikaanse cultuur. Niet de Noord- of Zuid-Afrikaanse. Afrikaanse muziek en dansquote:Op zondag 5 maart 2017 01:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Tenenkrommend je achterlijkheid.
De Afrikaanse cultuur? Over welke cultuur heb je het dan precies? De Maghrebijnse? De Egyptische? De Somalische? De Zuid-Afrikaanse?
Groepjes van iemand met een hoofddoek...
Daar hebben we een echte Libero oneliner.quote:Op zondag 5 maart 2017 01:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt de verandering van de maatschappij niet tegenhouden. Je houdt je vast aan vroeger en dat zal niet meer terugkeren.
Globalisering. Hardere maatregelen zullen niets uithalen. Dat zie je in de VS al.quote:Op zondag 5 maart 2017 01:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar hebben we een echte Libero oneliner.
De wal keert vanzelf het schip: Er komt vanzelf draagvlak voor hardere maatregelen zoals gedwongen uitzettingen van niet-westerse allochtonen die al een Nederlands paspoort hebben. Vervelend, want hier wordt niemand vrolijk van. Dat krijg je als je zegt dat je verandering niet kunt tegenhouden en een cultuur kapot maakt.
Hardere maatregelen zijn prima. In de VS begint het nog maar net.quote:Op zondag 5 maart 2017 01:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Globalisering. Hardere maatregelen zullen niets uithalen. Dat zie je in de VS al.
Uitzetting van niet Westerse allochtonen zie ik nog even niet gebeuren tot een volgende Hitler op zal staan.
Oorlogquote:Op zondag 5 maart 2017 02:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hardere maatregelen zijn prima. In de VS begint het nog maar net.
Die uitzetting gebeurt inderdaad pas als er een zeer radicaal persoon op staat, maar dat gebeurt vanzelf als het zo door gaat. Hitler was ook een gevolg van de omstandigheden die er toen waren. West-Europa is een Balkan geworden en dat gaat hoe dan ook fout. In delen van Frankrijk en Zweden is de oorlog al begonnen.
Oorlog, zelfs.quote:Op zondag 5 maart 2017 02:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hardere maatregelen zijn prima. In de VS begint het nog maar net.
Die uitzetting gebeurt inderdaad pas als er een zeer radicaal persoon op staat, maar dat gebeurt vanzelf als het zo door gaat. Hitler was ook een gevolg van de omstandigheden die er toen waren. West-Europa is een Balkan geworden en dat gaat hoe dan ook fout. In delen van Frankrijk en Zweden is de oorlog al begonnen.
Nou, dan zal het wel paradijselijk worden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
WE KOMEN JULLIE LAND OVERNEMEN
ALLAHU AKBAR
Die focus op Hitler is wel begrijpelijk vanuit hoe de menselijke hersenen werken. Een concrete oorzaak zoeken, liefst zo simpel mogelijk.quote:[b]Op zondag 5 maart 2017 01:59 schreef Stimorol- het
Uitzetting van niet Westerse allochtonen zie ik nog even niet gebeuren tot een volgende Hitler op zal staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |