Bron: http://www.elsevier.nl/ne(...)slamitischer-460377/quote:Nederland wordt voller, armer en islamitischer
Als partijen als D66 en GroenLinks hun zin krijgen groeit de Nederlandse bevolking in het jaar 2060 tot 22 à 30 miljoen inwoners. Dat is het gevolg van het ‘ruimhartige’ dan wel ‘onbegrensde’ vreemdelingenbeleid dat deze partijen voorstaan.
Bij een ‘onbegrensd’ beleid waarbij de immigratie meegroeit met de bevolkingsgroei in de herkomstlanden in Azië en Afrika, kan ook het aantal moslims in Nederland oplopen tot bijna een derde van de bevolking. Maar zelfs als de grenzen dicht gaan – zoals met name de PVV wil – verdubbelt het aantal moslims al tot 12 procent van de bevolking in 2060. Dat komt door het hogere geboortecijfer onder moslims. Nu al vormen baby’s van islamitische ouders tien procent van het totaal aantal nuljarigen in Nederland.
Deze cijfers publiceert weekblad Elsevier deze week in een artikel over de gevolgen van het huidige immigratiebeleid en de gevolgen van het vreemdelingenbeleid van de verschillende politieke partijen.
Het artikel kwam tot stand in samenwerking met wiskundige en cultureel antropoloog dr Jan H. van de Beek, die een computermodel ontwikkelde voor het maken van prognoses van de Nederlandse bevolkingssamenstelling.
Ook maakte Van de Beek een prognose voor de kosten van de bestaande en toekomstige immigratie voor de Nederlandse overheid. Die kosten kunnen bij een (vrijwel) onbegrensde immigratie oplopen tot het aangaan van duizelingwekkende verplichtingen ter waarde van 180 miljard euro in 2060.
Een percentage van 12 procent moslims in dit land zou al funest zijn voor de leefbaarheid in grote delen van het land. En dat is dan de uitkomst van de PVV-koers. Met GroenLinks of D66-beleid stevenen we af op 33 procent moslims in Nederland. Wie legt het straks onze kinderen en kleinkinderen uit als we ons land eenmaal hebben verkwanseld?quote:De idealen van D66 en GroenLinks zijn juist niet verenigbaar met de onbegrensde immigratie. De explosieve bevolkingsgroei in Afrika is al door verschillende wetenschappers voorspeld. Afrika, maar ook het Midden-Oosten, zullen ook in de komende decennia geen prettige plekken zijn. Dan is het niet onbegrijpelijk dat een serieus deel van de bevolking uit Afrika en het Midden-Oosten naar het welvarende Europa wil verhuizen. Dat is onbetaalbaar, en ook nog een existentiële dreiging voor de rechtsstaat: de verhuizing van een anti-mensenrechtencultuur naar de EU.
De toekomst van immigratie moet het thema van deze verkiezingen zijn. Ik moet het eigenlijk anders stellen: de grenzen van de immigratie naar Europa is het kernthema van deze verkiezingen.
Wel of geen verdubbeling, een steeds groter wordende groep moslims is gewoon reden tot zorg.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook inclusief dat kom je nooit aan de getallen, zie:
[..]
Wegkijkenquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:35 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wegkijken en ontkennen is makkelijker inderdaad.
De islam is wel degelijk afhankelijk van de omgeving. De islam in Indonesië is heel anders dan die in Afghanistan en beiden zijn anders dan die in Marokko.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Logic91 het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk dat een moslimpopulatie van een bepaalde omvang angst inboezemt bij veel autochtonen. Maar ik heb dit topic een beetje doorgenomen en ik zag dat sommigen praatten over dat we een gematigde islam in Nederland moeten creëren. Sommigen beweerden dat het beter is als Nederlanders nu al zo snel mogelijk zich bekeren tot de religie zodat er nu al vorming aan kan worden gegeven. Twee punten van kritiek:
1.Is er momenteel wel voldoende draagvlak om de islam zo snel mogelijk te ''verspreiden'' gegeven het feit dat het een actueel en controversieel onderwerp is in het huidige politieke klimaat?
2.Degenen die pleiten voor een dergelijke ''culturele islam'' zijn mijns inziens het dogmatische karakter van de religie zelf vergeten. De islam is de islam, zo simpel is het. Alle pogingen om de religie te hervormen worden gezien als vernieuwing (islamitische term hiervoor is bid'ah). Dus het is nogal moeilijk om dit te bewerkstelligen (maar niet onmogelijk).
Indonesië islamiseert ook in rap tempo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
De islam is wel degelijk afhankelijk van de omgeving. De islam in Indonesië is heel anders dan die in Afghanistan en beiden zijn anders dan die in Marokko.
Verder denk ik dat het binnen 100 jaar de keuze is in NW-Europa: Islamiet of onder de grond. Dus of je het wel of niet..
De wortels worden in elk geval geschoten door Arabieren en Noord-Afrikanen. Die zouden we dus omhakken om vervolgens de eigen te planten. Kan dat nog wel? En wat de user boven mij zegt klopt ook, en dat zie je ook terug in het M-O: de islam komt en gaat in golfbewegingen. Elke periode een andere vorm of in een andere mate, maar de kern blijft het islamitische. Je kan onmogelijk inschatten wanneer en hoe het zal ontpoppen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
De islam is wel degelijk afhankelijk van de omgeving. De islam in Indonesië is heel anders dan die in Afghanistan en beiden zijn anders dan die in Marokko.
Verder denk ik dat het binnen 100 jaar de keuze is in NW-Europa: Islamiet of onder de grond. Dus of je het wel of niet..
Smerige slinkse gutmenschquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Wegkijken
Zeg anders ook nog iets over kop in het zand! Kom maar kereltje, alsjeblieft doe het![]()
Daar zit het grote probleem. Maar zelfs Marianne Thieme neemt het niet serieus. Geen enkele politicus behalve de PVV-ers zien dit probleem.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef nikky het volgende:
Zolang er nog linkse huppelkutjes/-lulletjes vrijwilligerswerk doen in Afrika en hierdoor en groot deel van de kinderen opgroeien, gaat deze stroom vluchtelingen niet stoppen. Niet dat ik voor sterven van kinderen ben, maar het zijn er teveel!
http://www.npo.nl/npo3/ra(...)rijwilligersvakantie
Zolang er niet aan geboortebeperking wordt gedaan, is dat continent niet te helpen en blijft de rest van de wereld 'er last van hebben'.
Lol.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is wat ik al tijden roep: Nederland is al totaal onleefbaar wordt een totale hel.
Volgens het artikel zal het aantal moslims flink oplopen, zelfs als de PVV aan de macht komt en de grenzen sluit. Ook dat roep ik al tijden hier. De PVV kan het ook niet veranderen, tenzij ze lef hebben en inzetten op gedwongen remigratie. Alleen vergaande maatregelen kunnen Nederland herstellen.
Een leefbaar Nederland heeft hooguit 4 miljoen inwoners waarvan hooguit 1% van niet-westerse afkomst is.
Toen ik nog tinder gebruikte was het aantal vrouwen met een negertje op de foto een van de meest voorkomende "standaard" fotos. Naast de color run foto's.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef nikky het volgende:
Zolang er nog linkse huppelkutjes/-lulletjes vrijwilligerswerk doen in Afrika en hierdoor en groot deel van de kinderen opgroeien, gaat deze stroom vluchtelingen niet stoppen. Niet dat ik voor sterven van kinderen ben, maar het zijn er teveel!
Zolang er niet aan geboortebeperking wordt gedaan, is dat continent niet te helpen en blijft de rest van de wereld 'er last van hebben'.
Voor mijzelf boezemt het geen angst in. Ik vind het gewoon heel erg onwenselijk, ook voor de nakomelingen van moslims. Ik wil dat mensen een vrije keuze hebben en zolang dat niet de algemene standaard is binnen de islamitische gemeenschap mag het gedachtegoed van mij bestreden worden. Dat daarbij naarmate de moslimpopulatie groeit er ook meer polarisatie en ellende ontstaat is alleen maar een reden te meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Logic91 het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk dat een moslimpopulatie van een bepaalde omvang angst inboezemt bij veel autochtonen.
Nederland een hel noemen. Flikker ajb op.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Trieste reactie. Ga ergens anders lopen trollen.
4 miljoen is wel heel erg weinig, niet? Heb je zoveel ruimte nodig dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is wat ik al tijden roep: Nederland is al totaal onleefbaar wordt een totale hel.
Volgens het artikel zal het aantal moslims flink oplopen, zelfs als de PVV aan de macht komt en de grenzen sluit. Ook dat roep ik al tijden hier. De PVV kan het ook niet veranderen, tenzij ze lef hebben en inzetten op gedwongen remigratie. Alleen vergaande maatregelen kunnen Nederland herstellen.
Een leefbaar Nederland heeft hooguit 4 miljoen inwoners waarvan hooguit 1% van niet-westerse afkomst is.
Pijpen zonder gebit.quote:
Help yourself.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef nikky het volgende:
Wil je soms ontkennen dat Nederland niet al sinds 1850 een absolute overbevolkte hel is?!?!?!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 18:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
4 miljoen is wel heel erg weinig, niet? Heb je zoveel ruimte nodig dan?
omdat men helemaal of nauwelijks nog mooie woningen wil bouwen en alles steeds dichter op elkaar gepakt wordt en ieder parkje volgebouwd met woonhokjesquote:Op zaterdag 4 maart 2017 07:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je soms ontkennen dat Nederland niet al sinds 1850 een absolute overbevolkte hel is?!?!?!![]()
![]()
Maak er eens niet zo'n spektakel van man, wat je nu aangeeft is gewoon compleet niet het gevalquote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
omdat men helemaal of nauwelijks nog mooie woningen wil bouwen en alles steeds dichter op elkaar gepakt wordt en ieder parkje volgebouwd met woonhokjes
Oude flats uit de jaren 60 moeten gesloopt worden en vervangen door energie neutrale woningbouw
dat kan makkelijk , huren zijn hoog genoeg daarvoor
wil je zeggen dat we niet nu opeens weer midden in de woningnood zitten ???quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Maak er eens niet zo'n spektakel van man, wat je nu aangeeft is gewoon compleet niet het geval![]()
.quote:Top tien woningnood
Maar de schaarste gaat niet alleen Amsterdam aan, het probleem dijt juist als een olievlek uit. Zo is het Utrechtse woningaanbod in de afgelopen jaar gehalveerd: daar staan nog maar 1.220 woningen te koop.
Steden als Utrecht en Amsterdam zijn zelfs zo in trek, dat er ook een tekort is in omliggende gemeenten: IJsselstein, Diemen en Vianen. "Je ziet in die regio's migratiestromen ontstaan van de stad naar randgemeenten. Maar door die toestroom stijgen de huizenprijzen daar ook weer." Andere gemeenten die in de top tien staan qua woningschaarste zijn Groningen, Haarlem, Zaanstad, Leiderdorp en Amstelveen.
Koopprijzen in deze gemeenten zijn sinds het dal in 2013 met 36 procent gestegen, tegenover een landelijk gemiddelde van 16 procent.
Twee ton aan extra woningen
De markt koelt pas weer af als 200.000 woningen extra worden bijgebouwd, berekende de onderzoekers. Dit komt bovenop de jaarlijkse behoefte van ongeveer 75.000 woningen die nodig zijn voor de huishoudensgroei in Nederland.
In de afgelopen zes jaar zijn er maar 45.000 woningen per jaar bijgekomen. Dat klinkt nog best veel, met de financiële crisis in het achterhoofd. Maar om de stijgende vraag (en groei van de bevolking) te kunnen bijbenen, hadden dat er 80.000 moeten zijn
Niet eens met de stelling. Mensen moeten gewoon het recht hebben om te vluchten voor de armoede of de gewapende radicale bendes welke ieder armer mens willen vermoorden. En die arme vluchtelingen dienen dus gered te worden van de rijke radicale gewapende bendes. We zouden gek zijn als we de rijken zouden helpen door het weigeren van arme vluchtelingen.quote:Stelling: er moet onmiddellijk een rem op immigratie vanuit moslimlanden. Vluchtelingen krijgen tijdelijke opvang, maar gaan zo snel als mogelijk terug. De overheid moet een actief beleid ontwikkelen om radicale moslims tot re-migratie te bewegen; een actief aanmoedigingsbeleid. We kunnen onder geen beding toestaan dat het percentage moslims in Nederland groeit tot boven de 10 procent
[/quote]quote:[b]Op zaterdag 4 maart 2017 16:47 schreef torentje het volgende:
Stelling: er moet onmiddellijk een rem op immigratie vanuit moslimlanden. Vluchtelingen krijgen tijdelijke opvang, maar gaan zo snel als mogelijk terug. De overheid moet een actief beleid ontwikkelen om radicale moslims tot re-migratie te bewegen; een actief aanmoedigingsbeleid. We kunnen onder geen beding toestaan dat het percentage moslims in Nederland groeit tot boven de 10 procent
niet eens met de stelling. Mensen moeten gewoon het recht hebben om te vluchten voor de armoede of de gewapende radicale bendes welke ieder armer mens willen vermoorden. En die arme vluchtelingen dienen dus gered te worden van de rijke radicale gewapende bendes. We zouden gek zijn als we de rijken zouden helpen door het weigeren van arme vluchtelingen.
'En omdat zij ook islamitisch zijn, vergeven ze mij mijn snor wel.'quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
Meer Marokkanen etc is wel meer eyecandy.
Welkom in mijn land hotties
Al onleebaar?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
ja onleefbaarquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waar noem ik het een hel?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederland een hel noemen. Flikker ajb op.
Geen ruimte meer. Een vrijstaand huis is er alleen voor top-inkomens, in de randstad kost een simpel flatje al tonnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al onleebaar?Waar héb je het over.
4 miljoen levert een bevolkingsdichtheid op van ruim 100 mensen per vierkante kilometer. Dat is vergelijkbaar met Polen, niet bepaald een leeg land. Dat is de minimale ruimte die nodig is om ruimte te bieden aan voldoende natuur en voor mensen met een gemiddeld inkomen een vrijstaand huis bereikbaar te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 18:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
4 miljoen is wel heel erg weinig, niet? Heb je zoveel ruimte nodig dan?
ja dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen ruimte meer. Een vrijstaand huis is er alleen voor top-inkomens, in de randstad kost een simpel flatje al tonnen.
Meer gebouwd?? Nog meer? Het laatste stukje groen opofferen?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens
er moet veel en veel meer gebouwd worden, het is een grof schandaal
sta je 10 jaar ingeschreven voor een woning te huren hier
het is echt achterlijk en vluchtelingen krijgen nog steeds voorrang , anders krijgen de gemeentes een claim voor huisvesting van toegewezen vluchtelingen van enkele ,miljoenen aan de broek
die weilanden is dat groen???quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Meer gebouwd?? Nog meer? Het laatste stukje groen opofferen?
Er moeten minder mensen zijn en juist huizen gesloopt worden om natuur weer een plek te geven in dit land.
NB. In Nederland zijn geen vluchtelingen.
En een land is alleen leefbaar als je een vrijstaand huis hebt? Dat is de maatstaf?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen ruimte meer. Een vrijstaand huis is er alleen voor top-inkomens, in de randstad kost een simpel flatje al tonnen.
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een land is alleen leefbaar als je een vrijstaand huis hebt? Dat is de maatstaf?
Dan begrijp jij totaal het belang van open ruimte niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die weilanden is dat groen???
nou op de grond van 10 boeren kun je gauw 10.000 woningen bouwen
en we hebben 50.000 boeren bedrijven, er kunnen er best 1000 af
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)enbedrijven-zet-door
ik zeg niet elke weiland volbouwenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan begrijp jij totaal het belang van open ruimte niet.
Natuurlijk kun je in theorie elk weiland volbouwen, dat zal ik niet ontkennen. Maar wat voor onleefbare hel creëer je dan?
Wat is er tegen een één-kind-politiek, gesloten grenzen maar wel voor iedereen (in de volgende generatie) een vrijstaand huis en volop natuur?
Lijkt me een hel. Ik heb hekel aan tuinieren.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan begrijp jij totaal het belang van open ruimte niet.
Natuurlijk kun je in theorie elk weiland volbouwen, dat zal ik niet ontkennen. Maar wat voor onleefbare hel creëer je dan?
Wat is er tegen een één-kind-politiek, gesloten grenzen maar wel voor iedereen (in de volgende generatie) een vrijstaand huis en volop natuur?
De overheid moet dat helemaal niet. Die moeten het Coudenhove-Kalergi plan volgen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 19:10 schreef Achterhoker het volgende:
. De overheid moet een actief beleid ontwikkelen om radicale moslims tot re-migratie te bewegen; een actief aanmoedigingsbeleid.
Die getallen zeggen niets over de praktijk. Feit is dat je nergens uitgestrekte natuur hebt, nergens plekken die echt afgelegen zijn en nergens groen zonder beton te zien. Nederland is vol, overvol. We zitten hier met 80% te veel mensen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zeg niet elke weiland volbouwen
ik zeg 3% van de beschikbare open ruimte bebouwen zal de woningnood volledig oplossen
er is nu 13% bebouwd
Nederland bestaat voor 50 % uit weiland
wit is weiland
http://www.clo.nl/indicat(...)kaart-voor-nederland
Of een complotdenker. De genocide op ons ras is echter steeds moeilijker te ontkennen, na berichten zoals dat 50% van de politie zwart moet zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
De overheid moet dat helemaal niet. Die moeten het Coudenhove-Kalergi plan volgen.
Dat is wat er achter heel die kutzooi steekt wat er momenteel in heel Europa gaande is.
Een grootschalige genocide op het blanke ras.
Maar dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist.
Godzijdank heb ik geen kinderen.
BNW is een paar deuren verderop.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
De overheid moet dat helemaal niet. Die moeten het Coudenhove-Kalergi plan volgen.
Dat is wat er achter heel die kutzooi steekt wat er momenteel in heel Europa gaande is.
Een grootschalige genocide op het blanke ras.
Maar dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist.
Godzijdank heb ik geen kinderen.
Onzin-reactie. Het boek van Coudenhove is gewoon te downloaden en daar staat het allemaal in. Ik heb de link talloze malen gepost.quote:
Hoe verklaar je dan hetgeen er nu gaande is?quote:
Ik zeg niet dat het boek niet bestaat, alleen dat het plan als zodanig vandaag nog steeds opgevolgd wordt door prominente leiders pure onzin is. Dat is BNW-gelul in de reinste vorm.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin-reactie. Het boek van Coudenhove is gewoon te downloaden en daar staat het allemaal in. Ik heb de link talloze malen gepost.
En door geen kinderen op de wereld te zetten draag ook jij je steentje bij aan je eigen schrikbeeld.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan hetgeen er nu gaande is?
Een organisatie die belast is met het bewaken van de buitengrenzen van de EU fungeert als taxidienst en haalt dat uitschot met bakken tegelijk binnen. En dat is allemaal gewoon ok. Wir schaffen das.
Kijk eens om je heen wat er aan het gebeuren is; daar is niets BNW's aan. Men is gewoon dat Kalergi plan in een hogere versnelling aan het zetten.
Hoe verklaar je dan dat exact hetgeen wat in dat boek staat nu aan het gebeuren is als het pure onzin is dat dit door prominente leiders opgevolgd wordt?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
alleen dat het plan als zodanig vandaag nog steeds opgevolgd wordt door prominente leiders pure onzin is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |