Gewoon gamen op je computer joh.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nieuwe game van Nederlandse studio voor de PS4. Sinds vandaag uit.
Bindend referendum is een van de meest debiele punten die je kunt hebben. Denken dat 'het volk' een land kan regeren is totaal domquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gwn stemmen. Alleen kut vam bindend referendum
Dit zijn duidelijke tekstenquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bindend referendum is een van de meest debiele punten die je kunt hebben. Denken dat 'het volk' een land kan regeren is totaal dom
Zelfs in 4 jaar gebeurt er eigenlijk al niks omdat men de achterban moet pleasen.
Menssen kiezen alleen maar voor zichzelf en willen alleen maatregelen die beter voor zichzelf zijn. En mensen denken alleen maar in de korte termijn.quote:
Dat doe ik ook wel. Maar dan mis je wel een hoop goeie games zoals deze.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon gamen op je computer joh.
Last of Us 2 godquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Maar dan mis je wel een hoop goeie games zoals deze.
Komt wel heel dichtbij zo!quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme dit wordt vervelend
Ik hoor het vuurwerk al af gaan voordat ik het op tv zie
Dat is echt een kuttraditie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk zou de speaker nu Bohemian Rhapsody moeten laten horen.
Leoquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie levert het commentaar op Veronica?
Oh, dan nog liever Driessen.quote:
Wat een pauper woning heb jijquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme dit wordt vervelend
Ik hoor het vuurwerk al af gaan voordat ik het op tv zie
Half-Life 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leo Driessen > Leo Oldenburgerquote:
Schiedam is best oke.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Half-Life 3.Die komt pas als Gaben dood isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik ook.quote:
Ik kan de stem van Driessen niet uitstaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leo Driessen > Leo Oldenburger
maar beide Leo's zijn uiteraard aids
Ja, Uncharted 4 wil ik ook heel erg graag spelen want de eerste drie waren fantastisch. Maar moet sparen voor andere shitquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uncharted 4 was ook leuk hoor, en Last of Us Remastered
En nog wel wat games
Pics.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:
Ik kijk vanuit mijn stekkie neer op het Sparta stadion
Je vergeet Joezi, allen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow nog een Vitas fan naast Sked op dit forum
Er zijn er nog meer hoor. Laatst was CaptainCookie er zelfs weerquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow nog een Vitas fan naast Sked op dit forum
Last Guardian godquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uncharted 4 was ook leuk hoor, en Last of Us Remastered
En nog wel wat games
Woon jij in een van die flats waarvandaan je de wedstrijd kunt volgen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:
Leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:
Nee ik woon te ver. Erop neerkijken is misschien een groot woord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woon jij in een van die flats waarvandaan je de wedstrijd kunt volgen?
Schrijf er maar een weblog over.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee ik woon te ver. Erop neerkijken is misschien een groot woord.
Wij zijn één account hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:51 schreef Ties02 het volgende:
Hebben Vasion en Tagliano al eens gemeet?
eensquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:52 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk echt NOOIT op de Fok frontpage.
Logische vervolgvraag: haat jij het leven ook toevallig?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:52 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk echt NOOIT op de Fok frontpage.
Nóg leuker, inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:52 schreef Vasion het volgende:
Op mijn Vasion account ben ik een humoristische, gezellige en sympathieke user. En op mijn Tagliano account ben ik ... anders..
Is er toch nog feest op de Coolsingel dit jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik gun het Henk fraser, maar ik wil toch dat sparta gaat winnen...
de beker moet in Rotterdam blijven
Frontpage-humor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:52 schreef Vasion het volgende:
Op mijn Vasion account ben ik een humoristische, gezellige en sympathieke user. En op mijn Tagliano account ben ik ... anders..
Nee, Pascanusquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Heeft iemand al eens een grapje gemaakt over de naam Floranus?
Zou wat zijn....2 feestenquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er toch nog feest op de Coolsingel dit jaar.
8/10quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er toch nog feest op de Coolsingel dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |