quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Half-Life 3.Die komt pas als Gaben dood isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.

Ik ook.quote:

Ik kan de stem van Driessen niet uitstaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leo Driessen > Leo Oldenburger
maar beide Leo's zijn uiteraard aids

Ja, Uncharted 4 wil ik ook heel erg graag spelen want de eerste drie waren fantastisch. Maar moet sparen voor andere shitquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uncharted 4 was ook leuk hoor, en Last of Us Remastered
En nog wel wat games

Pics.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:
Ik kijk vanuit mijn stekkie neer op het Sparta stadion

Je vergeet Joezi, allen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow nog een Vitas fan naast Sked op dit forum

Er zijn er nog meer hoor. Laatst was CaptainCookie er zelfs weerquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow nog een Vitas fan naast Sked op dit forum

Last Guardian godquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uncharted 4 was ook leuk hoor, en Last of Us Remastered
En nog wel wat games

Woon jij in een van die flats waarvandaan je de wedstrijd kunt volgen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:

Leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:

Nee ik woon te ver. Erop neerkijken is misschien een groot woord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woon jij in een van die flats waarvandaan je de wedstrijd kunt volgen?

Schrijf er maar een weblog over.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee ik woon te ver. Erop neerkijken is misschien een groot woord.

Wij zijn één account hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:51 schreef Ties02 het volgende:
Hebben Vasion en Tagliano al eens gemeet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |