Gewoon gamen op je computer joh.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nieuwe game van Nederlandse studio voor de PS4. Sinds vandaag uit.
Bindend referendum is een van de meest debiele punten die je kunt hebben. Denken dat 'het volk' een land kan regeren is totaal domquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gwn stemmen. Alleen kut vam bindend referendum
Dit zijn duidelijke tekstenquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bindend referendum is een van de meest debiele punten die je kunt hebben. Denken dat 'het volk' een land kan regeren is totaal dom
Zelfs in 4 jaar gebeurt er eigenlijk al niks omdat men de achterban moet pleasen.
Menssen kiezen alleen maar voor zichzelf en willen alleen maatregelen die beter voor zichzelf zijn. En mensen denken alleen maar in de korte termijn.quote:
Dat doe ik ook wel. Maar dan mis je wel een hoop goeie games zoals deze.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon gamen op je computer joh.
Last of Us 2 godquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Maar dan mis je wel een hoop goeie games zoals deze.
Komt wel heel dichtbij zo!quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme dit wordt vervelend
Ik hoor het vuurwerk al af gaan voordat ik het op tv zie
Dat is echt een kuttraditie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk zou de speaker nu Bohemian Rhapsody moeten laten horen.
Leoquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie levert het commentaar op Veronica?
Oh, dan nog liever Driessen.quote:
Wat een pauper woning heb jijquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme dit wordt vervelend
Ik hoor het vuurwerk al af gaan voordat ik het op tv zie
Half-Life 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leo Driessen > Leo Oldenburgerquote:
Schiedam is best oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |