Ons niet als vrienden zienquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vrienden voetbal kijken als dat ook met ons kan
In tegenstelling tot de users hier uiteraard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn 'voetbal is mwah'-vrienden helaas.
Weg ermee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn 'voetbal is mwah'-vrienden helaas.
Gwn stemmen. Alleen kut vam bindend referendumquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwam bij mij het hoogst uit stemwijzer
Dat sla ik wel eens over als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was zelfs op het NOS Journaal, dan is het wel heel erg onobscuur.
Stem eigenlijk altijd, zolang het kan, piraten. Is dit beter?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gwn stemmen. Alleen kut vam bindend referendum
Komt-ie in dit topic met zijn fascistengejankquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Theo heeft inderdaad zo'n echte fascistenkop.
Sommige mensen hier plegen zelfs een fapje bij het affiche Excelsior - Willem IIquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de users hier uiteraard.
Blij dat ik het ook via FOX kan kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Sjon Heitinga en Glenn Helder
Ik ben tevreden
Nieuwe game van Nederlandse studio voor de PS4. Sinds vandaag uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |