Daar trainen ze bij PSV niet op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:21 schreef GGMM het volgende:
Bruggink kan niet zelfstandig z'n paraplu openen.
Stop met deze act.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben allemaal veel meer zin in de zegetocht van SC Cambuur.
Ik herinner mij die prachtige POTTEN tegen Ajax en Utreg nog.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Jan Jood gaat weer in de spreidmodus.
#Lange slungel
Welke act? :quote:
Dat is geen act.quote:
Ik heb liever D66 dan de SP, eigenlijk.quote:
Waarom ben jij voor Cambuur?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is geen act.
Of het zou al sinds 2007 een act moeten zijn.
Ha Ha Haquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever D66 dan de SP, eigenlijk.
Pechtold is voor Feyenoord las ik vandaagquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ha Ha Ha![]()
heb je nog een leuk plaatje over Wales of zo?
Nog een reden om die club te hatenquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pechtold is voor Feyenoord las ik vandaag
Wordt het zo'n avondquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ik maar van club veranderen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/waar-blijft-die-nieuwe-voetbalbond-.htmquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Feyenoord-supporters ontberen namelijk normaal gesproken elke vorm van verstand.
Wat ga jij stemmen? Ancillagodin?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan moet ik maar van club veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, waarom ben ik voor een club? Niet echt een specifieke reden, ik vond het indertijd wel een leuk team en vervolgens heb ik een paar keer op de tribune gezeten met vrienden uit Leeuwarden. Dat was erg gezellig. Sindsdien gun ik ze daar alles. Oke, behalve een overwinning tegen PSV.quote:
Geen idee. Maar Pechtold is een volksmenner dus die wordt het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen? Ancillagodin?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb Ancilla er wel eens mooier op zien staan dan hier, om heel eerlijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hiddema 4 Minister van Justitiequote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Pechtold is een volksmenner dus die wordt het niet.
Welke politicus is geen volksmenner dan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Er zijn veel leukere foto's van deze mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Rare manquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Ancilla er wel eens mooier op zien staan dan hier, om heel eerlijk te zijn.
Ah dus niet dat je ouders uit Friesland komen ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, waarom ben ik voor een club? Niet echt een specifieke reden, ik vond het indertijd wel een leuk team en vervolgens heb ik een paar keer op de tribune gezeten met vrienden uit Leeuwarden. Dat was erg gezellig. Sindsdien gun ik ze daar alles. Oke, behalve een overwinning tegen PSV.
Ik ben er gewoon een beetje ingerold en vind het wel een lekkere nuchtere club over het algemeen, dat mag ik wel. Al zitten er wel wat doorgesnoven genotstokkies op de tribunes daar
Ja maar die mogen hier niet gepost wordenquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn veel leukere foto's van deze mevrouw.
Je weet dat mijn DM altijd voor je open staat he, ouwe reusquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar die mogen hier niet gepost worden
Wat??quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Maar elke lijsttrekker is een volksmenner. Nouja bij Thieme vind ik dat nog wel een beetje meevallen.quote:
Sowquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kanker voorbeschouwing. Hopelijk flikkert fox er uit
Nou nou nou zegquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Veel leuker.quote:
Nou zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Jan Jood, Bruggink, De Wolf en Milanquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Daar ga ik maar voorquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Maar elke lijsttrekker is een volksmenner. Nouja bij Thieme vind ik dat nog wel een beetje meevallen.
Daar ga je niet dood van.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel leuker.
Ik zie een stukje tepel.
Ach, ik kijk Veronicaquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jan Jood, Bruggink, De Wolf en Milanwat een kutzender is het ook
Schaakmatquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loek van Wely staat op de kieslijst bij het FvD. Een goede reden om die partij bij het grofvuil te zetten.
Nou zegquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weinig mensen met zoveel swag als Theo
Daar heb je zeker Leo Oldenburger of zo, nou daar word ik ook niet blij van.quote:
Ja, misschien morgen maar even onderhandelen om naar AZ - SCC te kunnen kijken bij vrienden.quote:
Dit is toch het forum voor autisten?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt er geen Forum voor Autisten partij?
Oja verrek, ik hoef niet eens een stream te zoekenquote:
Met vrienden voetbal kijken als dat ook met ons kanquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, misschien morgen maar even onderhandelen om naar AZ - SCC te kunnen kijken bij vrienden.
Jullie zullen mijn fantastische aanwezigheid dan dus moeten missen
Ik ook niet. Maar anders kijk ik met lagquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar heb je zeker Leo Oldenburger of zo, nou daar word ik ook niet blij van.
Moet hem nog kopen, is het wat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Pascalus het volgende:
Horizonzerodawngenot![]()
dat wilde ik effe kwijt
Het zijn 'voetbal is mwah'-vrienden helaas.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vrienden voetbal kijken als dat ook met ons kan
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Pascalus het volgende:
Horizonzerodawngenot![]()
dat wilde ik effe kwijt
Ons niet als vrienden zienquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vrienden voetbal kijken als dat ook met ons kan
In tegenstelling tot de users hier uiteraard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn 'voetbal is mwah'-vrienden helaas.
Weg ermee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn 'voetbal is mwah'-vrienden helaas.
Gwn stemmen. Alleen kut vam bindend referendumquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwam bij mij het hoogst uit stemwijzer
Dat sla ik wel eens over als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was zelfs op het NOS Journaal, dan is het wel heel erg onobscuur.
Stem eigenlijk altijd, zolang het kan, piraten. Is dit beter?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gwn stemmen. Alleen kut vam bindend referendum
Komt-ie in dit topic met zijn fascistengejankquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Theo heeft inderdaad zo'n echte fascistenkop.
Sommige mensen hier plegen zelfs een fapje bij het affiche Excelsior - Willem IIquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de users hier uiteraard.
Blij dat ik het ook via FOX kan kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Sjon Heitinga en Glenn Helder
Ik ben tevreden
Nieuwe game van Nederlandse studio voor de PS4. Sinds vandaag uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |