Daar ga je niet dood van.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel leuker.
Ik zie een stukje tepel.
Ach, ik kijk Veronicaquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jan Jood, Bruggink, De Wolf en Milanwat een kutzender is het ook
Schaakmatquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loek van Wely staat op de kieslijst bij het FvD. Een goede reden om die partij bij het grofvuil te zetten.
Nou zegquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weinig mensen met zoveel swag als Theo
Daar heb je zeker Leo Oldenburger of zo, nou daar word ik ook niet blij van.quote:
Ja, misschien morgen maar even onderhandelen om naar AZ - SCC te kunnen kijken bij vrienden.quote:
Dit is toch het forum voor autisten?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt er geen Forum voor Autisten partij?
Oja verrek, ik hoef niet eens een stream te zoekenquote:
Met vrienden voetbal kijken als dat ook met ons kanquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, misschien morgen maar even onderhandelen om naar AZ - SCC te kunnen kijken bij vrienden.
Jullie zullen mijn fantastische aanwezigheid dan dus moeten missen
Ik ook niet. Maar anders kijk ik met lagquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar heb je zeker Leo Oldenburger of zo, nou daar word ik ook niet blij van.
Moet hem nog kopen, is het wat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Pascalus het volgende:
Horizonzerodawngenot![]()
dat wilde ik effe kwijt
Het zijn 'voetbal is mwah'-vrienden helaas.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vrienden voetbal kijken als dat ook met ons kan
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:37 schreef Pascalus het volgende:
Horizonzerodawngenot![]()
dat wilde ik effe kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |