Welke politicus is geen volksmenner dan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Pechtold is een volksmenner dus die wordt het niet.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Er zijn veel leukere foto's van deze mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Rare manquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Ancilla er wel eens mooier op zien staan dan hier, om heel eerlijk te zijn.
Ah dus niet dat je ouders uit Friesland komen ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, waarom ben ik voor een club? Niet echt een specifieke reden, ik vond het indertijd wel een leuk team en vervolgens heb ik een paar keer op de tribune gezeten met vrienden uit Leeuwarden. Dat was erg gezellig. Sindsdien gun ik ze daar alles. Oke, behalve een overwinning tegen PSV.
Ik ben er gewoon een beetje ingerold en vind het wel een lekkere nuchtere club over het algemeen, dat mag ik wel. Al zitten er wel wat doorgesnoven genotstokkies op de tribunes daar
Ja maar die mogen hier niet gepost wordenquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn veel leukere foto's van deze mevrouw.
Je weet dat mijn DM altijd voor je open staat he, ouwe reusquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar die mogen hier niet gepost worden
Wat??quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Pechtold is een volksmenner dus die wordt het niet.
Hij heeft wel gelijk. Maar elke lijsttrekker is een volksmenner. Nouja bij Thieme vind ik dat nog wel een beetje meevallen.quote:
Sowquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kanker voorbeschouwing. Hopelijk flikkert fox er uit
Nou nou nou zegquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Veel leuker.quote:
Nou zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Jan Jood, Bruggink, De Wolf en Milanquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Daar ga ik maar voorquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Maar elke lijsttrekker is een volksmenner. Nouja bij Thieme vind ik dat nog wel een beetje meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |