Fleur Agema zit er, ik denk dat Jinek wel weer boos gaat worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:20 schreef JanCees het volgende:
Zou ik de wekker zetten voor pauw en Jinek
Beticht je Stijn nou van Noord-Koreaanse praktijken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier, maar ik denk dat Stijn alles vakkundig heeft verwijderd.
Want dat deed ik eerst niet?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent echt een prima gast hè, nu je wat normalere posts maakt.
Nee, van vakmanschap.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beticht je Stijn nou van Noord-Koreaanse praktijken?![]()
Voorbeelden..quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, in je beginperiode postte je louter aids.
Voorbeelden te over N1ek-. Overigens nog niet van de weelde van jouw vrouw. Wanneer bestook je mij met foto's van haar in DM?quote:
Mijn vriendin ziet eruit als een eskimo..quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorbeelden te over N1ek-. Overigens nog niet van de weelde van jouw vrouw. Wanneer bestook je mij met foto's van haar in DM?
Wanneer ga jij nou weer eens aan de vrouw? Het begint een beetje wanhopig te worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorbeelden te over N1ek-. Overigens nog niet van de weelde van jouw vrouw. Wanneer bestook je mij met foto's van haar in DM?
Misschien koestert hij nog rancune ten opzichte van zijn ex?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou weer eens aan de vrouw? Het begint een beetje wanhopig te worden.
Hij neukt iedereen zijn moeder hier. Niks mis mee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou weer eens aan de vrouw? Het begint een beetje wanhopig te worden.
onlo was bezig met Samzz, maar ik weet daar het eindresultaat niet van.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga er bij staan, dan..quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit niet helemaal zitten lezen hoor.
Ik werkte samen met mijn planner en die hoorde ik ineens zeggen "Dat kan hij beter zelf beantwoorden denk ik"quote:
Deelde je een like uit op je telefoon?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werkte samen met mijn planner en die hoorde ik ineens zeggen "Dat kan hij beter zelf beantwoorden denk ik"
Dus ik zeg, hallo? Ja waarom like jij foto's van mijn dochter ?
Ik ben geloof ik veelte eerlijk over de telefoon geweest al weet ik nu wel dat ze goed met vechtstokken en pepperspray kan omgaan
Ja, maar wat een kut app dat Instagram. Waarom kan je je like niet intrekkenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Deelde je een like uit op je telefoon?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Deelde je een like uit op je telefoon?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf vandaag perongeluk een like op een foto van de dochter van mijn baas toen ik haar aan een nieuwe collega liet zien. Blijk je een like daar niet te kunnen intrekken
En nee, ze is niet knap.
bij insta is het gewoon dubbelklikken om in te trekken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar wat een kut app dat Instagram. Waarom kan je je like niet intrekken(of de melding ervan iig)
Ah.. Ja da's fucked up.. Worstenvingersquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar wat een kut app dat Instagram. Waarom kan je je like niet intrekken(of de melding ervan iig)
Maar de melding blijft kennelijk staan bij degene waarbij je het deedquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij insta is het gewoon dubbelklikken om in te trekken?
Ja, heb soms ook spookmeldingen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de melding blijft kennelijk staan bij degene waarbij je het deed
Dubbelklikken om te liken en op het hartje klikken om in te trekken. Dat werkte vroeger tenminste zo.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij insta is het gewoon dubbelklikken om in te trekken?
Ze kende je dus al. Misschien is dit het begin van iets heel moois.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens ook wel bijzonder om je vader te appen of het toevallig een werknemer van jou is
Laten we dat maar niet doen. Ik ben allang blij dat hij nabij Arnhem zit en ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kende je dus al. Misschien is dit het begin van iets heel moois.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat doen, tenminste niet die hier niet posten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ik ben allang blij dat hij nabij Arnhem zit en ik niet.
Wat zou het tof zijn als hij hier zou blijken mee te lezen
Sked is jouw baas?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ik ben allang blij dat hij nabij Arnhem zit en ik niet.
Wat zou het tof zijn als hij hier zou blijken mee te lezen
Dat maakt niet uit, dat doen heel veel bazen niet.quote:
Moest weer aan je denken.quote:
GGMM is van het speldbrood.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Normaal ben ik niet zo van Speld, maar ik moest lachen:
Is de vriendengroep bij dezen ook uitgedund of kon je het nog verdraaien in een slechte grap?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Moest weer aan je denken.
Tijdens carnaval liep er ook een kerel als vrouw rond in onze vriendengroep. Kende hem niet, dus als kennismaking besloten om mijn meest vrouwonvriendelijke taal in de strijd te gooien.
Bleek het achteraf een transseksueel te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |