quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oeroeg van Hella Haasse, bij voorkeur..
Ik zit mobiel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
s
[..]Dit is een Elan achtige post, kijk eens onder mijn posts.
Iig geen posts lezen die langer dan een aantal woorden zijn en voornamelijk alles op mijn persoon betrekken. Zie mijn reactie op Nielsquote:
Misschien kan je nog wat topics van vier jaar terug zoeken als je een comeback wil maken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iig geen posts lezen die langer dan een aantal woorden zijn en voornamelijk alles op mijn persoon betrekken. Zie mijn reactie op Niels
Ben jij ook zo nieuwsgierig of je morgen weer in de top100 staat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iig geen posts lezen die langer dan een aantal woorden zijn en voornamelijk alles op mijn persoon betrekken. Zie mijn reactie op Niels
Dit snap ik niet?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat topics van vier jaar terug zoeken als je een comeback wil maken.
Ik ben niet voor niks momenteel een goede inhaalslag aan het makenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij ook zo nieuwsgierig of je morgen weer in de top100 staat?
Dit zijn wel dingen die mij dus de hele avond bezig houden.
Het zal me jeuken..quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij ook zo nieuwsgierig of je morgen weer in de top100 staat?
Dit zijn wel dingen die mij dus de hele avond bezig houden.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf vandaag perongeluk een like op een foto van de dochter van mijn baas toen ik haar aan een nieuwe collega liet zien. Blijk je een like daar niet te kunnen intrekken
En nee, ze is niet knap.
in het vbl topicquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In het VBL topic gaat het over de bbc.
quote:
Bedankt. Dat kon ik dus niet zien.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is trouwens een prachtig linkje.
Ik vind LR één van de leukste users van deze SC.. Maar ik beantwoord ook graag vragen die niet aan mij zijn gesteld..quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat jij eerwaarde LR niet op waarde weet te schatten.
Dat deed Elan vandaag, vandaar dat het nu Elan is.quote:
wat voor topic squote:Op woensdag 1 maart 2017 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat deed Elan vandaag, vandaar dat het nu Elan is.
Jij bent echt een prima gast hè, nu je wat normalere posts maakt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind LR één van de leukste users van deze SC.. Maar ik beantwoord ook graag vragen die niet aan mij zijn gesteld..
Nee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:20 schreef JanCees het volgende:
Zou ik de wekker zetten voor pauw en Jinek
Hier, maar ik denk dat Stijn alles vakkundig heeft verwijderd.quote:
hier!??quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier, maar ik denk dat Stijn alles vakkundig heeft verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |