abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:50:22 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169223375
ik heb vorige week ofzo al belasting gedaan. ruim 500 euro terug :D
pi_169223384
Erg moe, geen zin in dansles en nog geen honger ook dus wordt toch pas na dansen eten (21.45u ben ik bang). Irritant want rond 19.30u krijg ik wel altijd honger maar zolang ik niet stil zit dus blijf trainen gaat t goed.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169223399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:50 schreef gcjoel het volgende:
ik heb vorige week ofzo al belasting gedaan. ruim 500 euro terug :D
^O^
Kan ik op m'n buik schrijven. Komt meestal precies op 0 euro uit. Saai leven denk :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169223427
Yeahhhh...de eerste syrische herenigingsbaby is onderweg *O* (in mijn kennissengroep dan)

Kwam een van m'n bieb jongens tegen met zijn vrouw en zij is 13 weken zwanger, half november is zij in Nederland gekomen. Zij waren 3 jaar geleden getrouwd toen hij snel weg moest (is koerd) en zij is later naar turkije gevlucht.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169223480
Ook aangifte gedaan. Bijna 1000 euro terug. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169223619
Ik vrees dat ik moet gaan wennen aan betalen ipv terugkrijgen van de belastingdienst. Eerst maar weer ex opsnorren om voor het afgelopen jaar aangifte te doen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:07:38 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169223660
^O^ Minion halfvolkoren pasta met gehakt-paddestoelen saus ^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169223662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:04 schreef mjan het volgende:
Ik vrees dat ik moet gaan wennen aan betalen ipv terugkrijgen van de belastingdienst. Eerst maar weer ex opsnorren om voor het afgelopen jaar aangifte te doen.
sowieso krijg je nooit meer terug dan je betaald hebt toch?
  Moderator woensdag 1 maart 2017 @ 18:08:23 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169223673
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:07 schreef fietsie het volgende:
^O^ Minion halfvolkoren pasta met gehakt-paddestoelen saus ^O^
Uk mocht toch geen gluten?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169223686
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:33 schreef liedetector het volgende:

[..]

ieuw, die denkt ook zo heb je het al je hele leven gegeten *ligt krom*
Ja idd. Gelukkig heb ik er niet van gegeten :P

Volgens mij zei Myraela het laatst: hoe meer je zelf kookt, hoe meer je er achter komt hoe je moeder 't maar half kan :P

Als m'n ma ook spaghettisaus maakt: gehakt in een pan tot dat het rooie niet meer te zien is (dus niet ff lekker 'knapperig' bakken zodat er tenminste smaak aan zit) dan gaat de kant en klare saus er bij. En voilà.
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:09:22 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169223688
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Uk mocht toch geen gluten?
Da's iemand anders' uk. Uit die andere SC :Y
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169223702
Overigens moet ik belasting betalen. Magoed, dat was te verwachten. Zal over 2017 ook wel moeten betalen.. Hoewel.. HRA vanaf 1 juli..
pi_169223768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:07 schreef liedetector het volgende:

[..]

sowieso krijg je nooit meer terug dan je betaald hebt toch?
Voorheen woonde ik in een koophuis en we lieten de hra jaarlijks uitbetalen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169223831
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:09 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja idd. Gelukkig heb ik er niet van gegeten :P

Volgens mij zei Myraela het laatst: hoe meer je zelf kookt, hoe meer je er achter komt hoe je moeder 't maar half kan :P

Als m'n ma ook spaghettisaus maakt: gehakt in een pan tot dat het rooie niet meer te zien is (dus niet ff lekker 'knapperig' bakken zodat er tenminste smaak aan zit) dan gaat de kant en klare saus er bij. En voilà.
zo zou ik al nooit pastasaus maken, maar das wat anders.... ;) maar is ergens waar..... ik zou alleen willen dat ik net zo goed kon koken als mn moeder kon (was dat er toen bepaalde dingen echt niet te krijgen waren, maar bij ons was er nooit en pakje of makkelijke weg ofzo en al vroeg gekke smaakjes etc (mn oma dr vriend was een indonesiër scheelt isschien wel)
pi_169223839
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:13 schreef mjan het volgende:

[..]

Voorheen woonde ik in een koophuis en we lieten de hra jaarlijks uitbetalen.
ahh ja..... dat gaat dan wel ff schelen ja!
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:21:01 #67
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169223850
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:13 schreef mjan het volgende:

[..]

Voorheen woonde ik in een koophuis en we lieten de hra jaarlijks uitbetalen.
Dat moet ik ook eens gaan doen. Maandelijks verdwijnt het toch weer.

Doe vd week wel eens aangifte.
pi_169223857
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:21 schreef Maarten het volgende:

[..]

Dat moet ik ook eens gaan doen. Maandelijks verdwijnt het toch weer.

Doe vd week wel eens aangifte.
Alles verdwijnt altijd ;(

RIP geld. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169223887
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Alles verdwijnt altijd ;(

RIP geld. ;(
zit ook met smarties op laatste jaaropgave te wachten...je kan er maar vanaf zijn!
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:25:43 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169223926
Ik stel het altijd lekker uit :@ :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169223962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

zit ook met smarties op laatste jaaropgave te wachten.
Deze ga ik onthouden. Zo'n gezellig beeld :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator woensdag 1 maart 2017 @ 18:28:04 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169223978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's iemand anders' uk. Uit die andere SC :Y
Daar twijfelde ik tussen inderdaad
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169223992
F krijgt ook terug. :7 Niet zo spectaculair als ik, maar toch. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169224012
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:27 schreef mjan het volgende:

[..]

Deze ga ik onthouden. Zo'n gezellig beeld :D
al een oudje..maar heb m idd nog niet terug gehoord van andere mensen (ooit een raar account gehad op en site en was daar alleen maar van dit soort uitspraken, mega lol mee gehad, you eighter hated my älter ego" or you loved her....
pi_169224020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

ahh ja..... dat gaat dan wel ff schelen ja!
Ik wil het eigenlijk niet weten :X
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169224029
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:30 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik wil het eigenlijk niet weten :X
snorrrie!
pi_169224095
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Lekker die belastingcenten terug ^O^

Wij doen hier altijd samen aangifte, dus moet er eerst een DigiD machtiging komen.
Duurt weer 5 werkdagen, balen want ik had ook graag gezien wat er eventueel naar Cyprus doorgesluisd kan worden :+
Machtiging? Je kunt ook gewoon allebei inloggen met je DigiD.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169224137
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:29 schreef liedetector het volgende:

[..]

al een oudje..maar heb m idd nog niet terug gehoord van andere mensen (ooit een raar account gehad op en site en was daar alleen maar van dit soort uitspraken, mega lol mee gehad, you eighter hated my älter ego" or you loved her....
Als inside joke gebruikte ik vaak 'akropolis' ipv 'apropos' ('Je brengt me van mijn akropolis!'), maar dat is er langzaam zo ingesleten dat ik soms schandalig lang moet nadenken om gewoon apropos te zeggen :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169224153
Over zwemles gesproken. Pas toen ik mijn A diploma al had zag ik ooit een badjuf in de weer met zo'n haak. Ik had geen flauw idee waar dat voor was, want mijn badmeester had nog nooit zoiets gebruikt bij het zwemmen. Wat hij wel een keer deed is mij plots onder water duwen en dat heb ik hem echt noooooooit vergeven }:| }:| Oh wat was ik boos, verontwaardigd, teleurgesteld en plots vond ik zwemles dus in 1x niet leuk meer. Snap nog steeds niet waarom hij dat nodig vond, want op mij had het zo'n idioot averechts effect en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige was.

Overigens vroeger vriendinnetje op haar 20ste leren zwemmen (zeer komisch) omdat ze van haar moeder (niet religieus) niet mocht zwemmen. Verknipte moeder was van mening dat elke vrouw in badpak onmiddellijk verkracht zou worden. Geen grap.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:38:25 #80
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169224155
Belastingaangifte
Alles is al ingevuld
Waar dient de jaaropgave dan voor :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:39:13 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169224162
Had een kleine wilde zalm, filet van gesneden en op de huid gebakken. Een bouillon van de resten getrokken met witte wijn, ui, peen, knoflook, kruiden en die ingekookt voor een saus met wat boter afgemonteerd. Snijbonen en wat frietjes erbij. Smullen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169224171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Vogels hier gaan steeds harder fluiten _O-
/voorjaar O+
Dat viel mij gisterochtend op toen ik uit mijn werk kwam om 7 uur 's morgens *O* Werd helemaal vrolijk dat ze allemaal zo luid twiet deden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169224177
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:38 schreef zeefje het volgende:
Belastingaangifte
Alles is al ingevuld
Waar dient de jaaropgave dan voor :@
Kijk goed!

De BD kan een hoop voorinvullen, maar nooit garanderen dat alles klopt. Agz jij verantwoordelijk bent voor je eigen aangifte, is het wel handig als je je eigen jaaropgaven hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:40:38 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169224182
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:38 schreef zeefje het volgende:
Belastingaangifte
Alles is al ingevuld
Waar dient de jaaropgave dan voor :@
Jaaropgave = waarheid
Vooringevulde opgave = alles wat is aangeleverd aan de belastingdienst

In het aanleverproces kunnen dingen ontbreken en niet juist gaan.

Denk bv aan extra werkzaamheden die buiten de loon-lijst om verrekend worden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:41:00 #85
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169224186
Maar 200 euro terug.

Wat is deze :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169224187
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Erg moe, geen zin in dansles en nog geen honger ook dus wordt toch pas na dansen eten (21.45u ben ik bang). Irritant want rond 19.30u krijg ik wel altijd honger maar zolang ik niet stil zit dus blijf trainen gaat t goed.
Veel sterkte :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169224194
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:41 schreef zeefje het volgende:
Maar 200 euro terug.

Wat is deze :'(
Ik moest vorig jaar door een fout van 1 werkgever meer dan 2000 terug betalen. Ik zou juichen met 200 euro :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:43:14 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169224219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Over zwemles gesproken. Pas toen ik mijn A diploma al had zag ik ooit een badjuf in de weer met zo'n haak. Ik had geen flauw idee waar dat voor was, want mijn badmeester had nog nooit zoiets gebruikt bij het zwemmen. Wat hij wel een keer deed is mij plots onder water duwen en dat heb ik hem echt noooooooit vergeven}:| }:| Oh wat was ik boos, verontwaardigd, teleurgesteld en plots vond ik zwemles dus in 1x niet leuk meer. Snap nog steeds niet waarom hij dat nodig vond, want op mij had het zo'n idioot averechts effect en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige was.

Overigens vroeger vriendinnetje op haar 20ste leren zwemmen (zeer komisch) omdat ze van haar moeder (niet religieus) niet mocht zwemmen. Verknipte moeder was van mening dat elke vrouw in badpak onmiddellijk verkracht zou worden. Geen grap.
had ik als hummeltje van een jaar of zeven ook, wilde ook niet meer zwemlessen. Deed mijn beklag bij mijn moeder, kutwijf als het was gaf ze haar standaard antwoord, stel je niet aan.
Ik was doodbang.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169224235
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhhh...de eerste syrische herenigingsbaby is onderweg *O* (in mijn kennissengroep dan)

Kwam een van m'n bieb jongens tegen met zijn vrouw en zij is 13 weken zwanger, half november is zij in Nederland gekomen. Zij waren 3 jaar geleden getrouwd toen hij snel weg moest (is koerd) en zij is later naar turkije gevlucht.
Wat fijn voor hun *O*

Ik herinner me nog een zwangere Syrische vrouw in ons ziekenhuis die nog ingeschreven moest worden en alleen papieren van de vreemdelingendienst had en verder nog geen pasjes oid (was er nog maar een paar dagen, hoogzwanger gereisd dus). Stond er op die papieren bij bagage "geen". *snif*
En een andere Syrische mevrouw met een baby noemde haar kind Berend of zo. Echt een oer oer oer Hollandsche naam :D Misschien kenden ze een Berend die hun heel goed had geholpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169224252
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:

had ik als hummeltje van een jaar of zeven ook, wilde ook niet meer zwemlessen. Deed mijn beklag bij mijn moeder, kutwijf als het was gaf ze haar standaard antwoord, stel je niet aan.
Ik was doodbang.
Misschien kregen badmeesters van de oude stempel dat bij hun opleiding of zo!! Maar in mijn ogen nog steeds pedagogisch een ramp. Want ik vond zwemles dus wel leuk hè. Tot dat moment.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169224261
Yay, belasting ook gedaan.
pi_169224263
Al deze zwemtraumata :o Met terugwerkende kracht ben ik bijzonder blij met mijn zwemleraren, aan wie ik godzijdank geen enkele herinnering heb.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169224277
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:46 schreef mjan het volgende:
Al deze zwemtraumata :o Met terugwerkende kracht ben ik bijzonder blij met mijn zwemleraren, aan wie ik godzijdank geen enkele herinnering heb.
Toen ik een jaar of 18 was eens een nieuw plaatselijk sportschooltje wezen bekijken en bleek hij de eigenaar te zijn. Mijn primitieve hersenen werden direct weer boos toen ik hem zag. :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169224283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:36 schreef mjan het volgende:

[..]

Als inside joke gebruikte ik vaak 'akropolis' ipv 'apropos' ('Je brengt me van mijn akropolis!'), maar dat is er langzaam zo ingesleten dat ik soms schandalig lang moet nadenken om gewoon apropos te zeggen :')
haha ja zo had ik er idd mega veel!!!
pi_169224293
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:38 schreef zeefje het volgende:
Belastingaangifte
Alles is al ingevuld
Waar dient de jaaropgave dan voor :@
je totaal bedrag aan inkomsten van je werkgever? (sta je ff in de keuken ben je meteen spuit 24 die moddergeeft op menig vlak...*sigh)
pi_169224301
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat viel mij gisterochtend op toen ik uit mijn werk kwam om 7 uur 's morgens *O* Werd helemaal vrolijk dat ze allemaal zo luid twiet deden.
hoor ze binnen hier ineens helemaal los te gaan..... alsof er een troep merels net is neer gestreken, mega knus en lenteachtig wel
pi_169224320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:49 schreef liedetector het volgende:

ze binnen hier ineens helemaal los te gaan..... alsof er een troep merels net is neer gstreken, mega knus en lenteachtig wel
O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169224337
Is het erg dat ik geen enkele herinnering heb aan waar of van wie ik zwemmen heb geleerd?
Er ligt wel een groen Diplomaatje A in mijn La :D
pi_169224342
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+
ja dan maakt je hart ook ineens een sprongetje en wil dan geloven dat het echt echt ECHT lente is... mijn verstand zegt, "eerst zien dan geloven" *de eeuwige pessimist in mij....
pi_169224354
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:34 schreef Vanyel het volgende:

Machtiging? Je kunt ook gewoon allebei inloggen met je DigiD.
Als g namens ons samen de aangifte doet moet hij een machtiging hebben.
pi_169224362
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja dan maakt je hart ook ineens een sprongetje en wil dan geloven dat het echt echt ECHT lente is... mijn verstand zegt, "eerst zien dan geloven" *de eeuwige pessimist in mij....
Ik luisterde, rook, zag en overwon *O*
pi_169224371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:46 schreef mjan het volgende:
Al deze zwemtraumata :o Met terugwerkende kracht ben ik bijzonder blij met mijn zwemleraren, aan wie ik godzijdank geen enkele herinnering heb.
Dat laatste vooral. Ik herinner me überhaupt verdomd weinig van zwemles.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')