Laat jij je nu gek maken door de poortwachters van de gevestigde orde?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kuzu is een grotere charlatan dan Krol.
TRAP ER NIET IN!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat jij je nu gek maken door de poortwachters van de gevestigde orde?
Jaarquotum is behaald.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Leandra het volgende:
Het blijft ook gelijk bij die ene zinnige opmerking van Roos....
Link?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:04 schreef Leandra het volgende:
Darn, Jan Roos zegt wat zinnigs.... wie het dat verwacht?!
Pechtold is wel erg casual.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Leandra het volgende:
Het blijft ook gelijk bij die ene zinnige opmerking van Roos....
Aan het begin van Pauw en Jinek... dat hij dacht dat Wilders alles afzegt omdat hij eigenlijk niet wil.quote:
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kuzu praat zelf altijd alsof hij een sprookjesboek voorleest aan groep 2.
Wat was de wereld toch anders in 1890.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande afbeelding heb ik nog meegemaakt in klas 4 lagere school. Jatte (als het kon) de borstels van het krijtbord dan deden de knieën niet zo zeer. Heb veel later dezelfde docent nog ontmoet. (+15 jr).. was een heel leuk gesprek.Herkende mij gelijk terug.
Ah, Thea heeft een geslachtsoperatie ondergaan zie ik.quote:
De man had natuurlijk al vroegtijdig door dat er niet veel van je terecht zou komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande afbeelding heb ik nog meegemaakt in klas 4 lagere school. Jatte (als het kon) de borstels van het krijtbord dan deden de knieën niet zo zeer. Heb veel later dezelfde docent nog ontmoet. (+15 jr).. was een heel leuk gesprek.Herkende mij gelijk terug.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, Thea heeft een geslachtsoperatie ondergaan zie ik.
1973 (+/-).. Geweldige tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat was de wereld toch anders in 1890.
Jouw pensioen (if any) is dan ook wel verdampt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man had natuurlijk al vroegtijdig door dat er niet veel van je terecht zou komen.
Ook hoi. Heb ik met zwart/wit TV nog meegekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis_van_1973
Haha.twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 19:20:27Vanavond te gast bij @pauwnl. Dat wordt vuurwerk. reageer retweet
Ik niet met de fiets op de autosnelweg toen!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook hoi. Heb ik met zwart/wit TV nog meegekregen.
EAD en gaan met de banaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef KetchupFTW het volgende:
Henk is overwerkt en aan het dementeren, de nummer twee ligt ziek thuis op de bank.
Kan je toch niet bedenken dit
Tja, 50+ plussers, he? Wat had je verwacht dan, productieve volksvertegenwoordigers?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef KetchupFTW het volgende:
Henk is overwerkt en aan het dementeren, de nummer twee ligt ziek thuis op de bank.
Kan je toch niet bedenken dit
Capabele lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, 50+ plussers, he? Wat had je verwacht dan, productieve volksvertegenwoordigers?
Link?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Jan Roos heeft zijn campagne vanavond wel verwoest bij Pauw en Jinek
Jinek kijkt wel geil naar Pauw.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier terugkijken
http://pauw.vara.nl/
Ik niet. Maar zullie wel denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Japie77 het volgende:
Hoi ben ik weer. Hebben lullie me gemist?
POL / Eva Jinek mysterieuze obsessie? Of gewoon een slechte verliequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Thieme gister niet heel goed overkomen bij Nieuwsuur maar dat lag ook zeker aan die bitch van een interviewster. Je kon heel goed merken dat ze totaal niet open stond voor het gedachtegoed van Thieme. Jammer.
Ik mis ook zelden mensen eigenlijk. Ik ben nog steeds knetterverliefd trouwens. Die vrouw lijkt wel een soort van natuurkracht ofzo, wat een effect ze op mij heeft. Nog nooit eerder in mijn leven mee gemaakt. Word er een beetje bang van....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar zullie wel denk ik.
Maar ze geeft nog steeds geen sjoege?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik mis ook zelden mensen eigenlijk. Ik ben nog steeds knetterverliefd trouwens. Die vrouw lijkt wel een soort van natuurkracht ofzo, wat een effect ze op mij heeft. Nog nooit eerder in mijn leven mee gemaakt. Word er een beetje bang van....
Terechte kritiek. Ik heb het gister toevallig even gekeken maar ik vind het niet de moeite. Ze zijn zo bevooroordeeld (allebei) dat er geen open en zinvolle discussie komt. Maar dat geld voor veel meer van de huidige media helaas. De ideeen die bv een PvdD heeft zijn radicaal anders dan het systeem dat we nu hebben en veel van de media kunnen daar gewoon niks mee. Dan kom je ook niet tot een zinnig gesprek.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
POL / Eva Jinek mysterieuze obsessie? Of gewoon een slechte verlie
Nou wel een beetje maar goed ik kan er zo weinig mee aangezien ze een vriend heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar ze geeft nog steeds geen sjoege?
Gewoon neuken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou wel een beetje maar goed ik kan er zo weinig mee aangezien ze een vriend heeft.
Van wat. ongeschoren poes ?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Japie77 het volgende:
Ik mis ook zelden mensen eigenlijk. Ik ben nog steeds knetterverliefd trouwens. Die vrouw lijkt wel een soort van natuurkracht ofzo, wat een effect ze op mij heeft. Nog nooit eerder in mijn leven mee gemaakt. Word er een beetje bang van....
Dat zal bij haar niet zo snel gebeuren denk ik. Dat zou in ieder geval van mijn kant dan "de liefde bedrijven" genoemd worden.quote:
Lou loene. Gewoon hard spelen: hij eruit of ik eruit! Snel beslissen. 1..2..3..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou wel een beetje maar goed ik kan er zo weinig mee aangezien ze een vriend heeft.
Van de gevoelens die het in mij oproept. Ik krijg zelfs gevoelens van jaloezie waar ik eigenlijk tot nu toe amper last van had.quote:
Skip. Ze heeft al gekozen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Japie77 het volgende:
Dank.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lou loene. Gewoon hard spelen: hij eruit of ik eruit! Snel beslissen. 1..2..3..
Maar even zonder dollen: dat is lastig ja. Een hoop wijsheid gewenst.
All is fair in love and war. Misschien is ze wel helemaal niet zo gelukkig met haar huidige keuze?quote:
Jij hebt niet zoveel met gevoelens he.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Het niveau hier heeft weer een dieptepuntje bereikt.
Ik moet bijna kotsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat zal bij haar niet zo snel gebeuren denk ik. Dat zou in ieder geval van mijn kant dan "de liefde bedrijven" genoemd worden.![]()
Ik heb zoiets van als ik ooit een relatie met haar zou krijgen, dan ben ik echt niet meer te stoppen.
Doe je even een leuke witz. Voor de broodnodige scherts en luim.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Het niveau hier heeft weer een dieptepuntje bereikt.
okquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Even voor de jonkies : platonische vriendschap tussen 2 sexen is dus zonder sex (en tinder).
Ik heb toch meerdere vrienden die nu een vriendin hebben die ze "gestolen" hebben van een ander. The heart wants what the heart wants.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Als er voor de rest geen platonische vriendschap meer in zit. Dan is het over (The End).
Of alleen seks als je beide donken bent. Dat is net nog platonisch op het randje. Schaamte. En de volgende keer gewoon weer. Jaren zo aangerommeld. Ze had wel een vriend maar die zat daar niet zo mee. Slordige tijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Even voor de jonkies : platonische vriendschap tussen 2 sexen is dus zonder sex (en tinder).
Ja, dat deed ie briljantquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Jan Roos heeft zijn campagne vanavond wel verwoest bij Pauw en Jinek
Open relatie dus. Ook leuk. Heb nog een jaar een relatie gehad met een getrouwde vrouw met een open relatie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of alleen seks als je beide donken bent. Dat is net nog platonisch op het randje. Schaamte. En de volgende keer gewoon weer. Jaren zo aangerommeld. Ze had wel een vriend maar die zat daar niet zo mee. Slordige tijden.
Is dit die vrouw waar je het over had?quote:
Ben daar meestal veel slechter uit gekomen dan erin gestapt/getrapt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of alleen seks als je beide donken bent. Dat is net nog platonisch op het randje. Schaamte. En de volgende keer gewoon weer. Jaren zo aangerommeld.
Grace Potterquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is dit die vrouw waar je het over had?
Ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:24 schreef KetchupFTW het volgende:
Mag ik even een NSFW-linkje posten?
Mag het?
Een Calvin & Hobbes cartoon is NSFW?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.stefangrosjean.com/
Goeiemorgen...
Liever Jinek dan V. Nieuwkerk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Jinek is trouwens een drama. Jan roos trouwens ook, daar dan niet van.
Toch een lastige..quote:
Horrorclown dan welquote:Op woensdag 1 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Jan Roos is een clown. Zo heeft hij zich in het verleden gepresenteert en dat zal hij altijd blijven. Dan is het lastig om je van dat imago af te schudden.
Dat zeker, maar zetels te verliezen had hij niet, dan is het fijn dat je zo viral gaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Jan Roos is een clown. Zo heeft hij zich in het verleden gepresenteert en dat zal hij altijd blijven. Dan is het lastig om je van dat imago af te schudden.
Wat is dit nou weer voor zin.quote:Op woensdag 1 maart 2017 07:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
![]()
Niet ieder politici is een kleuter.
Wel veel plastische chirurgie..quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.stefangrosjean.com/
Goeiemorgen...
Say what?quote:Op woensdag 1 maart 2017 07:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
![]()
Niet ieder politici is een kleuter.
Linkje?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Momenteel is er een livechat/interview van de NOS met Kuzu aan de gang. Als je pessimistisch bent aangelegd, moet je niet naar de vragen/commentaren kijken die via facebook worden aangedragen. Je wil acuut emigreren naar Antarctica daarna.
Redelijk kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef 99.999 het volgende:
Bezopen zo'n meisje uitkafferen op de kutste dag van het jaar bij de belastingdienst. Talentje
Ehm hij stond net op mijn tijdlijn en toen verscheen er in razendsnel tempo allemaal shit eronder. Op de NOS facebook staat nu nog steeds de livechat maar bijna alle reacties zijn weg. Even kijken of ik op mijn tijdlijn die andere nog terug kan vinden.quote:
Samenvatting van het soort reacties dan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ehm hij stond net op mijn tijdlijn en toen verscheen er in razendsnel tempo allemaal shit eronder. Op de NOS facebook staat nu nog steeds de livechat maar bijna alle reacties zijn weg. Even kijken of ik op mijn tijdlijn die andere nog terug kan vinden.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef 99.999 het volgende:
Bezopen zo'n meisje uitkafferen op de kutste dag van het jaar bij de belastingdienst. Talentje
En dat om de drie euro belasting die hij waarschijnlijk moet betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef 99.999 het volgende:
Het is inderdaad een combinatie van liefdesverklaringen aan Kuzu, heel veel reacties dat hij terug moet naar Turkije, antisemitische aanvallen op de NOS, PVV liefdesverklaringen, racistische reacties, boze reacties op boze reacties en heel veel taalfouten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Samenvatting van het soort reacties dan?
Boze blanke tokkies versus boze Turkse tokkies?
Dan had ik het ook gedaan. Omdat het kan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat om de drie euro belasting die hij waarschijnlijk moet betalen.
Zwakbegaafdenmagneet, die Kuzu.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een combinatie van liefdesverklaringen aan Kuzu, heel veel reacties dat hij terug moet naar Turkije, antisemitische aanvallen op de NOS, PVV liefdesverklaringen, racistische reacties, boze reacties op boze reacties en heel veel taalfouten.
Dat ga ik even terugkijken, heb wel zin in een beetje leedvermaak.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Ryon het volgende:
Wat een afstraffing van Jan Roos bij Jinek. Mensen..
Is het de moeite om terug te kijken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Ryon het volgende:
Dikke kans.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat om de drie euro belasting die hij waarschijnlijk moet betalen.
Behoorlijk naïef wel van 'm om zo in het mes te lopen op prime time.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Ryon het volgende:
Dom rechts staat weer mooi voor schut de laatste tijdquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Ryon het volgende:
Niet gezien, samenvatting?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Ryon het volgende:
De GBL is ook al redelijk aan het zakken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dom rechts staat weer mooi voor schut de laatste tijd
Bron: NOSquote:VVD schrapte klimaatpassage uit verkiezingsprogramma
Een VVD-klimaatscepticus heeft ervoor gezorgd dat een passage over de gevolgen van klimaatverandering uit het verkiezingsprogramma van de partij is verdwenen. Trouw meldt dat de zin "klimaatverandering leidt tot stijgende zeespiegels en hevige regenbuien" op 19 november vorig jaar is geschrapt op het VVD-congres in Noordwijkerhout.
De krant heeft dat vastgesteld in samenwerking met het platform voor onderzoeksjournalistiek Investico.
Een klein probleem
Het zou gaan om het Friese VVD-lid Gert-Jaap van Ulzen, die bestuurslid is van de klimaat-sceptische Groene Rekenkamer. Een kleine VVD-verkiezingscommissie liet zich overtuigen door het argument van Van Ulzen dat helemaal niet vaststaat of klimaatverandering mede door de mens veroorzaakt wordt. "Het klimaat is een klein probleem, met excessieve kosten", zou hij gezegd hebben.
Van Ulzen kreeg er nog een plan doorheen tijdens het VVD-congres. De partij wil milieuorganisaties die als lastig worden ervaren hun zogenoemde Anbi-status kunnen afnemen. Een goededoeleninstelling kan daardoor belastingvrij geld ontvangen van donateurs, dus die maatregel zou een organisatie als Greenpeace geld kunnen kosten.
Het is opvallend dat het VVD-programma op deze punten is aangepast, omdat juist het kabinet-Rutte de doelen van het energieakkoord heeft vastgesteld, met een belangrijke rol voor VVD-minister Kamp.
Ik was daarbij. Didn't happen #fakenews.quote:
Greenpeace-donaties belasten. Er zijn natuurlijk ergere dingen, maar kom dan met goede argumenten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik was daarbij. Didn't happen #fakenews.
Die van Ulzen is wel een debiel. Wat het hele bericht eigenlijk nog merkwaardiger maakt.
Wat werd hij te kijk gezet zegquote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Ryon het volgende:
Die passage is niet geschrapt uit het programma?quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die van Ulzen is wel een debiel. Wat het hele bericht eigenlijk nog merkwaardiger maakt.
Niet echt een heel diepgravende analyse.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze is wel aardig:
http://www.parool.nl/kuns(...)w-en-jinek~a4468616/
In het Trouw artikel staat ook:quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij zit in die commissie? Want dan is het wel inderdaad slordig werk van Trouw en Investico.quote:Een kleine VVD-verkiezingscommissie liet zich, voorafgaand aan het plenaire congres, overtuigen door het argument van Van Ulzen dat helemaal niet vaststaat of klimaatverandering mede door de mens veroorzaakt wordt.
Ach, de ideeën van de SGP zijn ook vrij eng, maar het blijft een marginaal clubje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
In het Trouw artikel staat ook:
[..]
Jij zit in die commissie?
Want anders is het inderdaad slordig werk van Trouw en Investico.
De aflevering met Pauw/Jinek en Roos is trouwens redelijk ernstig.Ergens wel jammer dat Roos te incompetent is en dat die paar potentiële zetels nu naar FvD gaan. Baudet met zijn ideeën over vrouwen en Rusland vind ik vele malen enger dan Roos.
Echt de moeite waard om een meisje over uit te kafferen inderdaad. terwijl je vermoedelijk zelf een fout maakt...quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, 300 a 400 euro. Dan maakt het mij niet uit wie ik moet bellen.
Oh nee. Dat deel is wel waar. De ANBI status van Greenpeace wil men weghebben, maar als het aan de VVD ligt verdwijnt de hele Geefwet dus dat is niet heel gek.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Greenpeace-donaties belasten. Er zijn natuurlijk ergere dingen, maar kom dan met goede argumenten.
Je wilde een samenvattingquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet echt een heel diepgravende analyse.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan zal van Ulzen wel hebben gelekt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh nee. Dat deel is wel waar. De ANBI status van Greenpeace wil men weghebben, maar als het aan de VVD ligt verdwijnt de hele Geefwet dus dat is niet heel gek.
De gewraakte passage was ook verwijderd uit het programma samen met nog een aantal andere opmerkingen die men qua toon niet in een programma thuis vond passen. De conclusie dat dit het gevolg was van een debat waarin Van Ulzen de hoofdrol speelde klopt niet
Dat heb ik ook. Jan Roos zie ik nog wel als een goedzak. Een beetje de boze ome Jan op de verjaardag van tante Betsy. Zit geen kwaad in. Baudet is een opgeblazen windbuil die zichzelf hoogdravende intellectuele vermogens toekent. Een narcistisch Paard van Troje die ter meerdere glorie van zichzelf zonder problemen zijn integriteit zou verkopen aan de Russen en daarna om het te vieren een vrouw gaat verkrachten, want een "Nee" is immers een "Ja", behalve als het gaat om populistische machtsmiddelen als referenda.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De aflevering met Pauw/Jinek en Roos is trouwens redelijk ernstig.Ergens wel jammer dat Roos te incompetent is en dat die paar potentiële zetels nu naar FvD gaan. Baudet met zijn ideeën over vrouwen en Rusland vind ik vele malen enger dan Roos.
Ik zal de beelden wel moeten zien, maar ik mis wat er zo'n vreselijke afgang was in dit stukje van het Parool. Jan Roos is een beetje hypocriet? Niet echt nieuws.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je wilde een samenvatting![]()
En hoe diepgravend kan een analyse zijn als het Roos betreft?
VVD: Nu cashen, de problemen zijn voor later.quote:
Het is niet duidelijk wat onze heren en dames onderzoeksjournalisten hiermee bedoelen omdat er meerdere commissies zich buigen over het programma.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jij zit in die commissie? Want dan is het wel inderdaad slordig werk van Trouw en Investico.
Precies, en daar kan ze niet zwanger van worden want dat gelooft de SGP.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Jan Roos zie ik nog wel als een goedzak. Een beetje de boze ome Jan op de verjaardag van tante Betsy. Zit geen kwaad in. Baudet is een opgeblazen windbuil die zichzelf hoogdravende intellectuele vermogens toekent. Een narcistisch Paard van Troje die ter meerdere glorie van zichzelf zonder problemen zijn integriteit zou verkopen aan de Russen en daarna om het te vieren een vrouw gaat verkrachten, want een "Nee" is immers een "Ja", behalve als het gaat om populistische machtsmiddelen als referenda.
Zijn beste bijdrage:quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal de beelden wel moeten zien, maar ik mis wat er zo'n vreselijke afgang was in dit stukje van het Parool. Jan Roos is een beetje hypocriet? Niet echt nieuws.
Hij werd iig door zowel Jinek, Pauw als Pechtold klemgezet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal de beelden wel moeten zien, maar ik mis wat er zo'n vreselijke afgang was in dit stukje van het Parool. Jan Roos is een beetje hypocriet? Niet echt nieuws.
Tja, pleit daar dan voor in plaats van zo'n specifieke uitzondering. Dit is niveau PVV die enkel voor moslims de vrijheid van onderwijs af willen schaffen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh nee. Dat deel is wel waar. De ANBI status van Greenpeace wil men weghebben, maar als het aan de VVD ligt verdwijnt de hele Geefwet dus dat is niet heel gek.
Daar is ook voor gepleit. PvdA wilde niet (ging ervoor liggen), daarom proberen we het nu per clubje afzonderlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:24 schreef 99.999 het volgende:
Tja, pleit daar dan voor in plaats van zo'n specifieke uitzondering. Dit is niveau PVV die enkel voor moslims de vrijheid van onderwijs af willen schaffen.
Mager excuus. Volgens het artikel ging het namelijk om het verkiezingsprogramma, en de VVD laat toch niet door de PvdA haar programma bepalen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar is ook voor gepleit. PvdA wilde niet (ging ervoor liggen), daarom proberen we het nu per clubje afzonderlijk.
Ik had wel een applausje over voor jouw grote held Alexander. Die is duidelijk een maatje of zes te groot voor lichtgewicht Roos.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:25 schreef Kaas- het volgende:
Wooooowwwww
Keek net Pauw & Jinek terug. Wat een zeldzaam goede televisie! Schitterend, oh wat heerlijk!
Dat we het maar weten.twitter:gjvu twitterde op woensdag 01-03-2017 om 08:47:47Correct. De versnelde zeespiegel stijging & toenemende weersextremen bestaan niet. Behalve bij de #NPO https://t.co/durWCc98yH reageer retweet
Baudet is het prototype machtspoliticus. Een alt-right conservatief die zonder problemen grondrechten een mes in de rug zou steken als hij er beter van wordt. Zeker nu het er op lijkt dat de formatie moeilijk gaat worden kan zo'n marginaal clubje ineens wat te zeggen krijgen. Je ziet het nu al aan het geshop bij de SGP voor een paar stemmen om een meerderheid te halen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies, en daar kan ze niet zwanger van worden want dat gelooft de SGP.Dat het marginale groepjes zijn, betekent niet dat ze geen invloed hebben.
Gepresenteerd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mager excuus. Volgens het artikel ging het namelijk om het verkiezingsprogramma, en de VVD laat toch niet door de PvdA haar programma bepalen?
Ik hoop voor hem dat hij op een terp woont, daar in Friesland.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:28 schreef 99.999 het volgende:
Dat we het maar weten.twitter:gjvu twitterde op woensdag 01-03-2017 om 08:47:47Correct. De versnelde zeespiegel stijging & toenemende weersextremen bestaan niet. Behalve bij de #NPO https://t.co/durWCc98yH reageer retweet
Was natuurlijk wel een tot in de puntjes voorbereide politieke afrekening, dit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:25 schreef Kaas- het volgende:
Wooooowwwww
Keek net Pauw & Jinek terug. Wat een zeldzaam goede televisie! Schitterend, oh wat heerlijk!
De linkse staatsomroep strikes once again natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat natuurlijk wel een tot in de puntjes voorbereide politieke afrekening, dit
quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef Ryon het volgende:
Jan Roos huppelde zo de muil van het monster in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
De linkse staatsomroep strikes once again natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat net te juichen en hard te lachen. Wat heerlijk.
D66 die in de peilingen 15 zetels verdedigt tegen een overmacht op dom rechts van bijna 40 zetels. Alexander die ondanks het getalsmatige verschil maffe populist na maffe populist onthoofd. En voordat hij Jan Roos het ravijn in trapt nog even roept: THIS IS D66!quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat natuurlijk wel een tot in de puntjes voorbereide politieke afrekening, dit.
Alexander de populistendoder.
Het zat er natuurlijk aan te komen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jan Roos huppelde zo de muil van het monster in.
Hahaha, idd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
D66 die in de peilingen 15 zetels verdedigt tegen een overmacht op dom rechts van bijna 40 zetels. Alexander die maffe populist na maffe populist onthoofd. En voordat hij Jan Roos het ravijn in trapt nog even roept: THIS IS D66!
Dank je voor de verheldering.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is niet duidelijk wat onze heren en dames onderzoeksjournalisten hiermee bedoelen omdat er meerdere commissies zich buigen over het programma.
Ik zat samen met Van Ulzen in de "kleine" (paar honderd man) ledencommissie die ging over dit hoofdstuk en voorafgaande aan het plenaire congres amendementen als die van Van Ulzen behandelde. Gezien de samenstelling van de commissie is/was het niet waarschijnlijk dat een dergelijk debat gevoerd werd ook niet als ik die toevallig gemist zou hebben. Een discussie als "is de mens veroorzaker van de klimaatverandering" wordt op dat soort momenten niet gevoerd.
Wel zijn er een groot aantal passages geschrapt en van strekking veranderd o.g.v de toon of de zinsbouw. De zogenaamde cosmetische wijzigingen. Daar valt deze wijziging ook onder, dus het is merkwaardig dat zowel Trouw als Van Ulzen (die graag een succes claimt) daar iets anders inlezen.
Yup, het enige positieve is dat deze partijen vaak niet de macht krijgen om echt dingen te veranderen. Het is een beetje gerommel in de marge. Toch heb ik ze liever niet in de buurt van de macht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Baudet is het prototype machtspoliticus. Een alt-right conservatief die zonder problemen grondrechten een mes in de rug zou steken als hij er beter van wordt. Zeker nu het er op lijkt dat de formatie moeilijk gaat worden kan zo'n marginaal clubje ineens wat te zeggen krijgen. Je ziet het nu al aan het geshop bij de SGP voor een paar stemmen om een meerderheid te halen.
Onthoofdt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
D66 die in de peilingen 15 zetels verdedigt tegen een overmacht op dom rechts van bijna 40 zetels. Alexander die ondanks het getalsmatige verschil maffe populist na maffe populist onthoofd. En voordat hij Jan Roos het ravijn in trapt nog even roept: THIS IS D66!
Weer zo'n kerel die alleen maar buiten komt om naar zijn auto te lopen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:28 schreef 99.999 het volgende:
Mening van irrelevant persoon. Niet gekeken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:31 schreef Ryon het volgende:
De blog van Van Ulzen is wel een pareltje. Je ziet alle klassiekers langskomen:
http://gertjaap.van-ulzen.nl/blog/
Nope, belastingtechnisch maak ik geen vauten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:17 schreef 99.999 het volgende:
Echt de moeite waard om een meisje over uit te kafferen inderdaad. terwijl je vermoedelijk zelf een fout maakt...
Ik heb een plan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:31 schreef Ryon het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
D66 die in de peilingen 15 zetels verdedigt tegen een overmacht op dom rechts van bijna 40 zetels. Alexander die ondanks het getalsmatige verschil maffe populist na maffe populist onthoofd. En voordat hij Jan Roos het ravijn in trapt nog even roept: THIS IS D66!
Gewoon weer zo'n figuur die denkt dat kernenergie een schone energiebron is zonder ooit een uraniummijn van dichtbij te hebben gezien.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een plan.
Voor al dat soort mensen regelen we een all-inclusive emigratie naar een villa aan het strand bij Fukushima. Als zeespiegelstijging en een toename van extreem weer flauwekul is en kernenergie perfect veilig is, dan zeg je daar toch geen 'nee' tegen?
Dat lijkt me net zo rationeel als mensen die pro-windenergie zijn een emigratie naar een Duitse bruinkoolcentrale geven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een plan.
Voor al dat soort mensen regelen we een all-inclusive emigratie naar een villa aan het strand bij Fukushima. Als zeespiegelstijging en een toename van extreem weer flauwekul is en kernenergie perfect veilig is, dan zeg je daar toch geen 'nee' tegen?
Ik verwees naar het NOS artikel, daarin staat:quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil tussen een regeerakkoord en een verkiezingsprogramma?
Afschaffing van de Geefwet is door de partij al goedgekeurd in 2011/2012, maar kon niet opgenomen worden in het regeerakkoord en was niet onderhandelbaar. De partij heeft nu toestemming voor een minder vergaand maar haalbaar alternatief.
quote:Van Ulzen kreeg er nog een plan doorheen tijdens het VVD-congres. De partij wil milieuorganisaties die als lastig worden ervaren hun zogenoemde Anbi-status kunnen afnemen. Een goededoeleninstelling kan daardoor belastingvrij geld ontvangen van donateurs, dus die maatregel zou een organisatie als Greenpeace geld kunnen kosten.
Hier hebben we ook een VVD-raadslid met die achternaam. Ook al een wandelende karikatuurquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:31 schreef Ryon het volgende:
"Organisaties hebben een andere mening, dus pakken we ze financieel aan". Politiek in de Poetin-stijl.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik verwees naar het NOS artikel, daarin staat:
[..]
Dubieuze stelling.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nope, belastingtechnisch maak ik geen vauten.
Die mensen zouden zich dan ook in hun handjes mogen knijpen, want het is in Duitsland erg populair om vlakbij een bruinkoolcentrale een penthouse met uitzicht op een voormalige bruinkoolmijn te hebben. Hier is alles uitverkocht bijv.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me net zo rationeel als mensen die pro-windenergie zijn een emigratie naar een Duitse bruinkoolcentrale geven.
Fukushima is ook niet goedkoop. Zie:quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Die mensen zouden zich dan ook in hun handjes mogen knijpen, want het is in Duitsland erg populair om vlakbij een bruinkoolcentrale een penthouse met uitzicht op een voormalige bruinkoolmijn te hebben. Hier is alles uitverkocht bijv.
Je begint de maand goed qua volslagen achterlijkheid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:05 schreef Drugshond het volgende:
Nu maar hopen dat ze hoog in de lucht en boven hun eigen grondgebied worden uitgestrooid.
Is gelijk een goed preventief signaal.
quote:Mijn oproep: Nederland, en dan vooral PVV-stemmers, allochtonen, tokkies, maar ook middenklassers en nuchtere calvinisten of provinciale boeren: ik doe mijn best om de boosheid jegens een groep waar ik spoedig deel van zal uitmaken (of is dat al het geval?, ik weet het niet), te begrijpen, en deels lukt dat.
Ivar, 6 vwo.
Natuurlijk ga je dat zelf doen en laat je het lafjes toe- en wegkijken over aan anderen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:05 schreef Drugshond het volgende:
Nu maar hopen dat ze hoog in de lucht en boven hun eigen grondgebied worden uitgestrooid.
Is gelijk een goed preventief signaal.
quote:Ik stel in alle eerlijkheid vast dat Mark er niet al te veel van terecht heeft gebracht.
Rita Verdonk, 61 jaar
quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk spoedig deel uitmaken van de juridische macht.
Daar lijkt hij me te intelligent voor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wordt een stevige depressie ergens de komende 5-10 jaar voor deze knul.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:21 schreef GSbrder het volgende:
Prachtig artikel, meteen denken het crème de la crème te zijn doordat ze op het vwo zitten.
Lekker rechten studeren, de bijstand in en jammerartikelen schrijven over dat je recht hebt op een goedbetaalde baan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:21 schreef GSbrder het volgende:
Prachtig artikel, meteen denken het crème de la crème te zijn doordat ze op het vwo zitten.
Voorlopig is hij vakkenvuller bij de Albert Heijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Ik zie lege flessen drank tussen de zitplaatsen van deze wezens die zich kleden in trainingspakken
Ken twee personen die daar hebben gezeten. Daar wordt dat er wel hardhandig ingeramdquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:21 schreef GSbrder het volgende:
Wat een huilies. Lekker negeren, zou ik zeggen.quote:Groningers claimen immateriële bevingsschade: 'Het gaat in je lijf zitten'
Nu heb ik nooit op het VWO gezeten. Maar als ik dat wel had gedaan, was ik vast niet zo welbespraakt geweest. Damn wat een slim joch.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:17 schreef Perrin het volgende:
De eerste:
http://www.volkskrant.nl/(...)te-snappen~a4468415/
Waar?quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ken twee personen die daar hebben gezeten. Daar wordt dat er wel hardhandig ingeramd.
Lekker hun voorouders laten aanklagen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een huilies. Lekker negeren, zou ik zeggen.
Gewoon normaal doen. Dit soort klasgenoten wordt vaak gepest.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu heb ik nooit op het VWO gezeten. Maar als ik dat wel had gedaan, was ik vast niet zo welbespraakt geweest. Damn wat een slim joch.
quote:Terwijl ik mij stukbijt op fin-de-siècleliteratuur, vrijwillig naar Rachmaninov luister en de achtergrond op mijn telefoon geen naaktfoto is, maar een schilderij van Dali.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Dit soort klasgenoten wordt vaak gepest.
Nog eentje dan:
[..]
Godverdommequote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog eentje dan:
[..]
Valt toch best mee?quote:
Ik wilde hem net posten. Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog eentje dan:
[..]
Een homo, zou Jan Roos zeggen.quote:
Die zit over 10 jaar stampvoetende posts te schrijven over het feit dat deze maatschappij hoogbegaafden geen kansen biedt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog eentje dan:
[..]
Daar zit je dan met je kennis van Dali.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zit over 10 jaar stampvoetende posts te schrijven over het feit dat deze maatschappij hoogbegaafden geen kansen biedt.
Oh, dat zal. Het is echter wel erg typisch gedrag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt toch best mee?
Provinciale gymnasia zijn niet zo erg als Randstedelijke.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je kennis van Dali.
Nou ja...quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dit klinkt alsof hij hierna een filosofiefaculteit moet binnenstappen. Daar past hij wel.Veel van mijn medestudenten zijn zoals Ivar.
Is hij zo? Of is het een toneelstukje waarvan het maar de vraag is of het wel bij zijn identiteit in zijn hart past, maar heeft hij angst om een ander toneelstukje te leren?quote:Daarbij is het in zowat elk opzicht aantrekkelijker me terug te trekken in mijn intellectuele bubbel: het is makkelijker, het brengt me vriendschappen met gelijkgestemden en het brengt me simpelweg kansen op een toekomst vol rijkdom en gemak. Het enige wat met tegenwerkt is mijn geweten.
Z'n taalgebruik is een beetje als een duur maar te groot pak. Het zal allemaal wel een paar duizend euro kosten maar z'n handen komen niet uit de mouwen en het kruis van de pantalon komt tot z'n knieën.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dit klinkt alsof hij hierna een filosofiefaculteit moet binnenstappen. Daar past hij wel.Veel van mijn medestudenten zijn zoals Ivar.
Z'n taalgebruik is Amerikaans?quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Z'n taalgebruik is een beetje als een duur maar te groot pak. Het zal allemaal wel een paar duizend euro kosten maar z'n handen komen niet uit de mouwen en het kruis van de pantalon komt tot z'n knieën.
Mits het geen schoolopdracht is, denk ik dat dit recht uit zijn hart komt en dat hij hier mee worstelt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja...
[..]
Is hij zo? Of is het een toneelstukje waarvan het maar de vraag is of het wel bij zijn identiteit in zijn hart past, maar heeft hij angst om een ander toneelstukje te leren?
De elite pretendeert doorgaans tolerant, empathisch en kosmopolitisch te zijn. In dat kader kan hij toch ook eens aan zichzelf werken. Een keer geen fin-de-siècle-literatuur lezen, maar de volgende keer bij de wandeling naar de supermarkt een naaktfoto op je mobiel zetten en een trainingsbroek aandoen.
Klopt, en daar heb je er best wel wat van op de filosofiefaculteit. Vandaar dat ik die opmerking ook maakte. Ik kwam er als 24 jarige en zat opeens tussen een stel tieners die Nietzsche aan het quoten waren, taalgebruik bezigden die je verder nergens hoort en tijdens de open dag al kwamen aanzetten met een stapel filosofieboeken. Na de eerste week had ik het gevoel dat ik een cultuurbarbaar was die per ongeluk het verkeerde gebouw was ingelopen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Z'n taalgebruik is een beetje als een duur maar te groot pak. Het zal allemaal wel een paar duizend euro kosten maar z'n handen komen niet uit de mouwen en het kruis van de pantalon komt tot z'n knieën.
Oh, ik wil niet zeggen dat hij niet meent wat hij schrijft!quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mits het geen schoolopdracht is, denk ik dat dit recht uit zijn hart komt en dat hij hier mee worstelt.
[..]
Klopt, en daar heb je er best wel wat van op de filosofiefaculteit. Vandaar dat ik die opmerking ook maakte. Ik kwam er als 24 jarige en zat opeens tussen een stel tieners die Nietzsche aan het quoten waren, taalgebruik bezigden die je verder nergens hoort en tijdens de open dag al kwamen aanzetten met een stapel filosofieboeken. Na de eerste week had ik het gevoel dat ik een cultuurbarbaar was die per ongeluk het verkeerde gebouw was ingelopen.
quote:
Zozo, rijke tata.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb er drie boeken van. Binnenkort nog maar weer eens wat erbij halen nu ik bakken met geld verdien.
Ik kan dit niet aan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog eentje dan:
[..]
Oh zo, nou ja het is natuurlijk zo dat iedereen gevormd wordt door de omgeving waarin ze leven. Zeker nu het zo makkelijk is om je af te sluiten voor andere groepen. Ik zou het alleen geen toneelstukje noemen, persoonlijkheden kunnen gewoon veranderen. Zeker wanneer het je tienerjaren zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh, ik wil niet zeggen dat hij niet meent wat hij schrijft!
Wat ik bedoel is iets anders. Als jij jarenlang 6 dagen in dat "verkeerde gebouw" rondwandelt tussen die mensen, dan neem je ook dingen van hun over en uiteindelijk (tenminste als je het niveau aankan) ga je hun waarschijnlijk ook als gelijkgestemden zien. Dan is het ook makkelijker en prettiger om in die bubbel te blijven en begrijp je andere mensen ook steeds minder. Maar in zekere zin blijft het een toneelstukje wat je hebt geleerd.
Z'n andere artikel, over hoe de afwezigheid van een tweede naam hem parten speelt, is ook zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
Ga het artikel niet lezen, maar op basis van die citaten voel ik wel aan dat dat vervelende ventje die brief enkel plaatst om zich een bepaald imago aan te meten.
Of juist hoger.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:08 schreef Perrin het volgende:
Na een nacht met Kaas zou hij wel een toontje lager zingen.
Ik zou hem uit pure ergering wel gewoon even in z'n reet naaien ja. Laat hem lekker uit Rotterdam wegblijven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:08 schreef Perrin het volgende:
Na een nacht met Kaas zou hij wel een toontje lager zingen.
Mijn school zat er vlakbij. Vrij wereldvreemde lui altijd. Daarom denk ik ook dat hij dit serieus meent. Over 30 jaar zien we een filmpje van een verwarde man die wordt aangehouden door de politie maar begint te blèren dat je dat bij mensen van adel niet doet.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over 30 jaar zien we een filmpje van een verwarde man die wordt aangehouden door de politie maar begint te blèren dat je dat bij mensen van adel niet doet.
Welk artikel?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Z'n andere artikel, over hoe de afwezigheid van een tweede naam hem parten speelt, is ook zeker de moeite waard.
Bourdieu en Goffman kom er maar in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh zo, nou ja het is natuurlijk zo dat iedereen gevormd wordt door de omgeving waarin ze leven. Zeker nu het zo makkelijk is om je af te sluiten voor andere groepen. Ik zou het alleen geen toneelstukje noemen, persoonlijkheden kunnen gewoon veranderen. Zeker wanneer het je tienerjaren zijn.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pierre_Bourdieuquote:
ITT enkelnaam weet deze kerel in ieder geval wél hoe werkwoordspelling werkt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Z'n andere artikel, over hoe de afwezigheid van een tweede naam hem parten speelt, is ook zeker de moeite waard.
Ah, sociologie; interessantdoenerij voor omhooggevallen figuren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pierre_Bourdieu
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Erving_Goffman
Zowel habitus als de sociale werkelijkheid in de vorm van een toneelspel herkende ik vrij sterk.
Z'n ouders wonen in een Vinex-wijk en hebben een Japanse stationwagon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
Ga het artikel niet lezen, maar op basis van die citaten voel ik wel aan dat dat vervelende ventje die brief enkel plaatst om zich een bepaald imago aan te meten.
Dacht dat jij als francofiel Bourdieu wel zou kennen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, sociologie; interessantdoenerij voor omhooggevallen figuren.
Uiteindelijk is sociologie toch al gekaapt als bijvak door nog minder rendabele faculteiten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, sociologie; interessantdoenerij voor omhooggevallen figuren.
Bij de Volkskrant wordt dat stukje nog wel even onder handen genomen door een redacteur.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
ITT enkelnaam weet deze kerel in ieder geval wél hoe werkwoordspelling werkt.
Uiteraard. Ik wenste enkel de aanwezige sociologen op de kast te jagen. Bourdieu is overigens ook wel daadwerkelijk voornamelijk populair bij types die corduroy pakken dragen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dacht dat jij als francofiel Bourdieu wel zou kennen.
PvdA'ers?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wenste enkel de aanwezige sociologen op de kast te jagen. Bourdieu is overigens ook wel daadwerkelijk voornamelijk populair bij types die corduroy pakken dragen.
Sociologenvolk bij uitstek natuurlijk. Pseudo-wetenschappelijk bewijs fabriceren voor de eigen politieke overtuigingen.quote:
In de jaren 60 waren alle Nederlandse economen PvdA'er.quote:
Zo zie je maar weer dat het vakgebied er langzaam maar zeker wel op vooruit gaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
In de jaren 60 waren alle Nederlandse economen PvdA'er.
Van wichelroede lopen naar de glazen bol?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat het vakgebied er langzaam maar zeker wel op vooruit gaat.
CDA bestond toen nog niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
Wisten jullie dat Martin van Rooijen onder Den Uyl in de jaren '70 staatssecretaris van financiën was namens het CDA en nu waarschijnlijk zijn comeback maakt als 50PLUS-Kamerlid?
Ah, van spilzuchtig staats naar spilzuchtig Kamerlid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
Wisten jullie dat Martin van Rooijen onder Den Uyl in de jaren '70 staatssecretaris van financiën was namens het CDA en nu waarschijnlijk zijn comeback maakt als 50PLUS-Kamerlid?
Ligt er aan welk terras.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:24 schreef Kaas- het volgende:
Dat is trouwens altijd een leuk spelletje voor maximaal een minuut of vijf: op het terras met je biertje rondkijken naar andere mensen en om en om van elk persoon gokken van welke partij hij is en waarom.
Lol. Ik kan me wel voorstellen dat je als 80-jarige immigrant de taal niet spreekt, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid om iemand mee te nemen die dat wel doet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:50 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)-een-tolk-komen.html
Hoezo, symptoombestrijding?
Deels wel maar je ziet die problematiek niet alleen met immigranten maar ook met de gewone autochtone bevolking die terugvalt op het dialect. Het is in eerste instantie natuurlijk eigen verantwoordelijkheid maar dat een ziekenhuis daarin ook wat afstemt op haar clientèle is ook we logisch.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol. Ik kan me wel voorstellen dat je als 80-jarige immigrant de taal niet spreekt, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid om iemand mee te nemen die dat wel doet.
Ja, de samenstelling van kabinet den Uyl heb ik goed in m'n kop zitten. Toppertje was dat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Scherp. Was direct erna CDA-Kamerlid, maar KVP-staatssecretaris inderdaad.
Van die mensen die ondertiteld moeten worden op de nationale televisie moeten ze helemaal niet helpen in ziekenhuizen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:00 schreef 99.999 het volgende:
Deels wel maar je ziet die problematiek niet alleen met immigranten maar ook met de gewone autochtone bevolking die terugvalt op het dialect. Het is in eerste instantie natuurlijk eigen verantwoordelijkheid maar dat een ziekenhuis daarin ook wat afstemt op haar clientèle is ook we logisch.
Daar gaan de Groningers...quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van die mensen die ondertiteld moeten worden op de nationale televisie moeten ze helemaal niet helpen in ziekenhuizen.
Dat maakt de gasproblematiek in Groningen en stuk minder urgent.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van die mensen die ondertiteld moeten worden op de nationale televisie moeten ze helemaal niet helpen in ziekenhuizen.
Wil jou (of een heleboel anderen hier) ook wel eens een paar weken in de bouw zien werken. Zou wel goed zijn voor het karakter.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon een paar weken mee laten werken in de bouw, dat ventje.
Wat denk je dat ik afgelopen zomer heb gedaan dan, pipo?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wil jou (of een heleboel anderen hier) ook wel eens een paar weken in de bouw zien werken. Zou wel goed zijn voor het karakter.
Al lang gedaan. Maar dat blijkt ook wel uit mijn posts neem ik aan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wil jou (of een heleboel anderen hier) ook wel eens een paar weken in de bouw zien werken. Zou wel goed zijn voor het karakter.
Vertel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik afgelopen zomer heb gedaan dan, pipo?
Ik bedoelde jou ook niet Kaassie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al lang gedaan. Maar dat blijkt ook wel uit mijn posts neem ik aan.
Geen water maar bier drinken. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Laatst ook weer zo'n simpele ziel hier. Uiteraard mee aan de praat geraakt. "Ja je hoort het wel erg veel nu, dat mensen kanker hebben. Er wordt natuurlijk ook veel geld aan verdiend dus 'ze' hebben er baat bij om het in stand te houden. Je weet ook helemaal niet wat er allemaal aan het water wordt toegevoegd hè?"
Als kanker uitgeroeid zou worden zou dat een enorme kostenpost zijn voor Big Pharma. Dus wat dat betreft, wijs persoon. Misschien ben jij wel de simpele ziel in dit verhaal?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Laatst ook weer zo'n simpele ziel hier. Uiteraard mee aan de praat geraakt. "Ja je hoort het wel erg veel nu, dat mensen kanker hebben. Er wordt natuurlijk ook veel geld aan verdiend dus 'ze' hebben er baat bij om het in stand te houden. Je weet ook helemaal niet wat er allemaal aan het water wordt toegevoegd hè?"
Ik vind bouwplaatsen verschrikkelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als kanker uitgeroeid zou worden zou dat een enorme kostenpost zijn voor Big Pharma. Dus wat dat betreft, wijs persoon. Misschien ben jij wel de simpele ziel in dit verhaal?
Ik heb er persoonlijk ook weinig mee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind bouwplaatsen verschrikkelijk.
Vieze schoenen en handen, hoop lawaai en gevaar, weinig vrouwelijk schoon.
Bouw? Da's voor mietjes, op je 15e illegaal achter de vuilniswagen lopen voor de kliko tijd, daar word je een man vanquote:Op woensdag 1 maart 2017 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind bouwplaatsen verschrikkelijk.
Vieze schoenen en handen, hoop lawaai en gevaar, weinig vrouwelijk schoon.
Op m'n 15e werkte ik in de Albert Heijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bouw? Da's voor mietjes, op je 15e illegaal achter de vuilniswagen lopen voor de kliko tijd, daar word je een man van
Bijkomend voordeel; veel vrouwelijk schoon in de zomer en vanuit een vrachtwagen zie je soms meer dan je verwacht
Op mijn 15e stond ik achter de ijscokar. Lekker lezen en ijsjes eten in de natuur. Beste baan die ik ooit gehad heb. En als je goed schepte (dun dus) kon je er nog een extra zakcentje aan over houden boven op je loon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op m'n 15e werkte ik in de Albert Heijn.
En had Dali op de achtergrond van m'n mobiele telefoon i.p.v. vrouwelijk naakt.
Een slaaf van het grootkapitaal, alles om de klanten uit te buiten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op mijn 15e stond ik achter de ijscokar. Lekker lezen en ijsjes eten in de natuur. Beste baan die ik ooit gehad heb. En als je goed schepte (dun dus) kon je er nog een extra zakcentje aan over houden boven op je loon.
Altijd verstandig, de sterkste meester dienen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:25 schreef Reya het volgende:
Ik geef voorkeur aan de positie van loopjongen voor de NWO.
Dat is geen geheim:quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jan Roos is blijkbaar best tevreden over gisteren (omdat dit te verwachten was en dat zijn achterban het toch wel met hem eens is) en is gewoon tot het einde blijven borrelen.
Tenminste dat zegt de eindredacteur van Pauw & Jinek net op radio 1.
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 01-03-2017 om 01:01:44En het bleef nog lang onrustig.. https://t.co/V3V2njcl1D reageer retweet
voor hem is het geheel toch ook vooral een grap, hoop ik althansquote:Op woensdag 1 maart 2017 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is geen geheim:twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 01-03-2017 om 01:01:44En het bleef nog lang onrustig.. https://t.co/V3V2njcl1D reageer retweet
Die tweet had ik gemist. Ik vind het wel sportief.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is geen geheim:twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 01-03-2017 om 01:01:44En het bleef nog lang onrustig.. https://t.co/V3V2njcl1D reageer retweet
Je eigen afranseling vieren met een biertje. Best masochistisch.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die tweet had ik gemist. Ik vind het wel sportief.
Hij verwacht dus dat hij toch nog stemmen heeft gewonnen. Het idee is dat een bepaalde groep zich zo heeft ingegraven dat ze deze 'afranseling' zullen zien als een reden om journalisten nog minder te vertrouwen en 'het slachtoffer van de media' te steunen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je eigen afranseling vieren met een biertje. Best masochistisch.
Een afranseling door Jinek, het kan slechter op de Nederlandse tv.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je eigen afranseling vieren met een biertje. Best masochistisch.
In het ergste geval haalt ie een zetel en heeft hij de komende 4 jaar een vaste baan met een leuk salaris.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
voor hem is het geheel toch ook vooral een grap, hoop ik althans
quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een afranseling door Jinek, het kan slechter op de Nederlandse tv.
Ik lig ziek de hele dag naar Radio 1 te luisteren, maar dat heb ik gemist. Was ik even weggedommeld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jan Roos is blijkbaar best tevreden over gisteren (omdat dit te verwachten was en dat zijn achterban het toch wel met hem eens is) en is gewoon tot het einde blijven borrelen.
Tenminste dat zegt de eindredacteur van Pauw & Jinek net op radio 1.
Beterschap!quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lig ziek de hele dag naar Radio 1 te luisteren, maar dat heb ik gemist. Was ik even weggedommeld waarschijnlijk.
Dat gevoel heb ik de laatste tijd wel steeds vaker als ik de POL-SC weer eens bezoek. Teveel mongolen, tegenwoordig.quote:
Gewoon een manier om in de schijnwerpers te blijven voor het schnabbelcircuit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
voor hem is het geheel toch ook vooral een grap, hoop ik althans
Jij kan tijger_mootje en Linus niet waarderen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik de laatste tijd wel steeds vaker als ik de POL-SC weer eens bezoek. Teveel mongolen, tegenwoordig.
TitusPullo, Betyar, B_A en Kosmo ingeruild voor een horde randmongolen.
Foute conclusie. Het was zelfgemaakt schepijs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een slaaf van het grootkapitaal, alles om de klanten uit te buiten.
De Ola-multinational is blij met je.
Hoor ik ook bij die horde?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik de laatste tijd wel steeds vaker als ik de POL-SC weer eens bezoek. Teveel mongolen, tegenwoordig.
TitusPullo, Betyar, B_A en Kosmo ingeruild voor een horde randmongolen.
Ik kan ze wel waarderen hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij kan tijger_mootje en Linus niet waarderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |