Laat jij je nu gek maken door de poortwachters van de gevestigde orde?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kuzu is een grotere charlatan dan Krol.
TRAP ER NIET IN!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat jij je nu gek maken door de poortwachters van de gevestigde orde?
Jaarquotum is behaald.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Leandra het volgende:
Het blijft ook gelijk bij die ene zinnige opmerking van Roos....
Link?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:04 schreef Leandra het volgende:
Darn, Jan Roos zegt wat zinnigs.... wie het dat verwacht?!
Pechtold is wel erg casual.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Leandra het volgende:
Het blijft ook gelijk bij die ene zinnige opmerking van Roos....
Aan het begin van Pauw en Jinek... dat hij dacht dat Wilders alles afzegt omdat hij eigenlijk niet wil.quote:
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kuzu praat zelf altijd alsof hij een sprookjesboek voorleest aan groep 2.
Wat was de wereld toch anders in 1890.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande afbeelding heb ik nog meegemaakt in klas 4 lagere school. Jatte (als het kon) de borstels van het krijtbord dan deden de knieën niet zo zeer. Heb veel later dezelfde docent nog ontmoet. (+15 jr).. was een heel leuk gesprek.Herkende mij gelijk terug.
Ah, Thea heeft een geslachtsoperatie ondergaan zie ik.quote:
De man had natuurlijk al vroegtijdig door dat er niet veel van je terecht zou komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande afbeelding heb ik nog meegemaakt in klas 4 lagere school. Jatte (als het kon) de borstels van het krijtbord dan deden de knieën niet zo zeer. Heb veel later dezelfde docent nog ontmoet. (+15 jr).. was een heel leuk gesprek.Herkende mij gelijk terug.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, Thea heeft een geslachtsoperatie ondergaan zie ik.
1973 (+/-).. Geweldige tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat was de wereld toch anders in 1890.
Jouw pensioen (if any) is dan ook wel verdampt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man had natuurlijk al vroegtijdig door dat er niet veel van je terecht zou komen.
Ook hoi. Heb ik met zwart/wit TV nog meegekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis_van_1973
Haha.twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 19:20:27Vanavond te gast bij @pauwnl. Dat wordt vuurwerk. reageer retweet
Ik niet met de fiets op de autosnelweg toen!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook hoi. Heb ik met zwart/wit TV nog meegekregen.
EAD en gaan met de banaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef KetchupFTW het volgende:
Henk is overwerkt en aan het dementeren, de nummer twee ligt ziek thuis op de bank.
Kan je toch niet bedenken dit
Tja, 50+ plussers, he? Wat had je verwacht dan, productieve volksvertegenwoordigers?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef KetchupFTW het volgende:
Henk is overwerkt en aan het dementeren, de nummer twee ligt ziek thuis op de bank.
Kan je toch niet bedenken dit
Capabele lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, 50+ plussers, he? Wat had je verwacht dan, productieve volksvertegenwoordigers?
Link?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Jan Roos heeft zijn campagne vanavond wel verwoest bij Pauw en Jinek
Jinek kijkt wel geil naar Pauw.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier terugkijken
http://pauw.vara.nl/
Ik niet. Maar zullie wel denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:44 schreef Japie77 het volgende:
Hoi ben ik weer. Hebben lullie me gemist?
POL / Eva Jinek mysterieuze obsessie? Of gewoon een slechte verliequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond Thieme gister niet heel goed overkomen bij Nieuwsuur maar dat lag ook zeker aan die bitch van een interviewster. Je kon heel goed merken dat ze totaal niet open stond voor het gedachtegoed van Thieme. Jammer.
Ik mis ook zelden mensen eigenlijk. Ik ben nog steeds knetterverliefd trouwens. Die vrouw lijkt wel een soort van natuurkracht ofzo, wat een effect ze op mij heeft. Nog nooit eerder in mijn leven mee gemaakt. Word er een beetje bang van....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar zullie wel denk ik.
Maar ze geeft nog steeds geen sjoege?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik mis ook zelden mensen eigenlijk. Ik ben nog steeds knetterverliefd trouwens. Die vrouw lijkt wel een soort van natuurkracht ofzo, wat een effect ze op mij heeft. Nog nooit eerder in mijn leven mee gemaakt. Word er een beetje bang van....
Terechte kritiek. Ik heb het gister toevallig even gekeken maar ik vind het niet de moeite. Ze zijn zo bevooroordeeld (allebei) dat er geen open en zinvolle discussie komt. Maar dat geld voor veel meer van de huidige media helaas. De ideeen die bv een PvdD heeft zijn radicaal anders dan het systeem dat we nu hebben en veel van de media kunnen daar gewoon niks mee. Dan kom je ook niet tot een zinnig gesprek.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
POL / Eva Jinek mysterieuze obsessie? Of gewoon een slechte verlie
Nou wel een beetje maar goed ik kan er zo weinig mee aangezien ze een vriend heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar ze geeft nog steeds geen sjoege?
Gewoon neuken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou wel een beetje maar goed ik kan er zo weinig mee aangezien ze een vriend heeft.
Van wat. ongeschoren poes ?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:47 schreef Japie77 het volgende:
Ik mis ook zelden mensen eigenlijk. Ik ben nog steeds knetterverliefd trouwens. Die vrouw lijkt wel een soort van natuurkracht ofzo, wat een effect ze op mij heeft. Nog nooit eerder in mijn leven mee gemaakt. Word er een beetje bang van....
Dat zal bij haar niet zo snel gebeuren denk ik. Dat zou in ieder geval van mijn kant dan "de liefde bedrijven" genoemd worden.quote:
Lou loene. Gewoon hard spelen: hij eruit of ik eruit! Snel beslissen. 1..2..3..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou wel een beetje maar goed ik kan er zo weinig mee aangezien ze een vriend heeft.
Van de gevoelens die het in mij oproept. Ik krijg zelfs gevoelens van jaloezie waar ik eigenlijk tot nu toe amper last van had.quote:
Skip. Ze heeft al gekozen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:51 schreef Japie77 het volgende:
Dank.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lou loene. Gewoon hard spelen: hij eruit of ik eruit! Snel beslissen. 1..2..3..
Maar even zonder dollen: dat is lastig ja. Een hoop wijsheid gewenst.
All is fair in love and war. Misschien is ze wel helemaal niet zo gelukkig met haar huidige keuze?quote:
Jij hebt niet zoveel met gevoelens he.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Het niveau hier heeft weer een dieptepuntje bereikt.
Ik moet bijna kotsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat zal bij haar niet zo snel gebeuren denk ik. Dat zou in ieder geval van mijn kant dan "de liefde bedrijven" genoemd worden.![]()
Ik heb zoiets van als ik ooit een relatie met haar zou krijgen, dan ben ik echt niet meer te stoppen.
Doe je even een leuke witz. Voor de broodnodige scherts en luim.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Het niveau hier heeft weer een dieptepuntje bereikt.
okquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Even voor de jonkies : platonische vriendschap tussen 2 sexen is dus zonder sex (en tinder).
Ik heb toch meerdere vrienden die nu een vriendin hebben die ze "gestolen" hebben van een ander. The heart wants what the heart wants.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Als er voor de rest geen platonische vriendschap meer in zit. Dan is het over (The End).
Of alleen seks als je beide donken bent. Dat is net nog platonisch op het randje. Schaamte. En de volgende keer gewoon weer. Jaren zo aangerommeld. Ze had wel een vriend maar die zat daar niet zo mee. Slordige tijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Even voor de jonkies : platonische vriendschap tussen 2 sexen is dus zonder sex (en tinder).
Ja, dat deed ie briljantquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Jan Roos heeft zijn campagne vanavond wel verwoest bij Pauw en Jinek
Open relatie dus. Ook leuk. Heb nog een jaar een relatie gehad met een getrouwde vrouw met een open relatie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of alleen seks als je beide donken bent. Dat is net nog platonisch op het randje. Schaamte. En de volgende keer gewoon weer. Jaren zo aangerommeld. Ze had wel een vriend maar die zat daar niet zo mee. Slordige tijden.
Is dit die vrouw waar je het over had?quote:
Ben daar meestal veel slechter uit gekomen dan erin gestapt/getrapt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of alleen seks als je beide donken bent. Dat is net nog platonisch op het randje. Schaamte. En de volgende keer gewoon weer. Jaren zo aangerommeld.
Grace Potterquote:Op woensdag 1 maart 2017 00:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is dit die vrouw waar je het over had?
Ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:24 schreef KetchupFTW het volgende:
Mag ik even een NSFW-linkje posten?
Mag het?
Een Calvin & Hobbes cartoon is NSFW?quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.stefangrosjean.com/
Goeiemorgen...
Liever Jinek dan V. Nieuwkerk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Jinek is trouwens een drama. Jan roos trouwens ook, daar dan niet van.
Toch een lastige..quote:
Horrorclown dan welquote:Op woensdag 1 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Jan Roos is een clown. Zo heeft hij zich in het verleden gepresenteert en dat zal hij altijd blijven. Dan is het lastig om je van dat imago af te schudden.
Dat zeker, maar zetels te verliezen had hij niet, dan is het fijn dat je zo viral gaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Jan Roos is een clown. Zo heeft hij zich in het verleden gepresenteert en dat zal hij altijd blijven. Dan is het lastig om je van dat imago af te schudden.
Wat is dit nou weer voor zin.quote:Op woensdag 1 maart 2017 07:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
![]()
Niet ieder politici is een kleuter.
Wel veel plastische chirurgie..quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.stefangrosjean.com/
Goeiemorgen...
Say what?quote:Op woensdag 1 maart 2017 07:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
![]()
Niet ieder politici is een kleuter.
Linkje?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Momenteel is er een livechat/interview van de NOS met Kuzu aan de gang. Als je pessimistisch bent aangelegd, moet je niet naar de vragen/commentaren kijken die via facebook worden aangedragen. Je wil acuut emigreren naar Antarctica daarna.
Redelijk kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef 99.999 het volgende:
Bezopen zo'n meisje uitkafferen op de kutste dag van het jaar bij de belastingdienst. Talentje
Ehm hij stond net op mijn tijdlijn en toen verscheen er in razendsnel tempo allemaal shit eronder. Op de NOS facebook staat nu nog steeds de livechat maar bijna alle reacties zijn weg. Even kijken of ik op mijn tijdlijn die andere nog terug kan vinden.quote:
Samenvatting van het soort reacties dan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ehm hij stond net op mijn tijdlijn en toen verscheen er in razendsnel tempo allemaal shit eronder. Op de NOS facebook staat nu nog steeds de livechat maar bijna alle reacties zijn weg. Even kijken of ik op mijn tijdlijn die andere nog terug kan vinden.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef 99.999 het volgende:
Bezopen zo'n meisje uitkafferen op de kutste dag van het jaar bij de belastingdienst. Talentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |