abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:55:06 #126
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169210196
Discussie doorgaan
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_169210199
lol matig, wij willen bloed zien
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:55:12 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169210200
Raar.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_169210201
Zak in elkaar.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:55:24 #130
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169210206
En het draaide allemaal om niet communiceren.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169210209
op naar VKZ!!!!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:55:49 #132
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169210219
Pechthold :')
Fade to Black
pi_169210220
Saai, geen sympathieke partij.
Geen referral hier.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:56:08 #134
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169210228
Blonde NPO vrouw #3 en The Silver Fox
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:56:46 #135
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169210245
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:55 schreef Joezi het volgende:
op naar VKZ!!!!
Ik ga wel spongebob kijken :{w
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:57:28 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169210258
Deze aflevering ging inderdaad helemaal nergens over. Het was nog lastig voor Mr. Reid om nog ergens uitspraak over te doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:58:35 #137
3542 Gia
User under construction
pi_169210281
Volgens mij is mevrouw Koch een stevige drinker, afgaand op haar lijzige, bezopen manier van praten.
Dus, ja, dan vergeet je dat je toestemming hebt gegeven.

Aflevering viel een beetje tegen.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:59:36 #138
2651 svann
night-hawk
pi_169210300
Er was eerder een rijdende psychiater nodig.
Onprettige mensen allebei.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_169210535
Ik vond die twee eigenlijk wel sympathiek, maar wat ik niet snap is dat ze er niet meer de humor van zo'n wijf inzien.

Ik zou mezelf eigenlijk kostelijk amuseren met zo'n wijf als buurvrouw. Er is niets mooiers dan naast een dik, aanstellerig zwart gat van een persoon te wonen en die mooi te dollen met passief-aggressieve acties zoals ineens de schutting vervangen als het mens met haar bolle reet aan het strand in torremolinos zit.

In plaats daarvan waren die twee meer defensief tegenover het gezeur, maar hun buurvrouw is zo te zien praktisch een bizarre-anecdotemachine, een gespreksstuk voor als je gasten hebt en je niet weet waar je het over moet hebben. Een levend, melodramatisch stripfiguur.
pi_169213083
Ik dacht: die vrouw ken ik ergens van

http://www.zideo.nl/mobile/index/video/playzideo/6c5961596e6c5a73

Misschien is het niet dezelfde, maar in ieder geval die stem maar ook dat uiterlijk (wel andere kleur haar) lijken er wel veel op
pi_169213127
Ik ben wel voor die vrouw. Meer omdat ik de situatie wel begrijp, omdat ikzelf ook buren heb die eigenlijk hun gang maar gaan en geen rekening lijken te houden. Waarschijnlijk omdat ze totaal geen besef hebben dat iemand anders zich eraan kan storen in plaats van dat ze dit bewust doen. In het begin probeerde ik vriendelijk te zijn en als ik ze ergens mee kon helpen, kunnen ze gerust bij me aanbellen. Maar ik kreeg al snel de indruk dat ze daar geen behoefte aan hebben. Het zij zo: dan wonen we gewoon naast elkaar maar hebben we verder niks met elkaar. Dat vind ik wel jammer, maar ik kan het niet afdwingen.

[ Bericht 60% gewijzigd door PabstBlueRibbon op 01-03-2017 02:05:25 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:04:53 #142
3542 Gia
User under construction
pi_169213515
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik dacht: die vrouw ken ik ergens van

http://www.zideo.nl/mobile/index/video/playzideo/6c5961596e6c5a73

Misschien is het niet dezelfde, maar in ieder geval die stem maar ook dat uiterlijk (wel andere kleur haar) lijken er wel veel op
Sari Koch. Lijkt me geen Mariette.
Maar ze lijkt er inderdaad op.

Vind wel een Mariette Koch op FB....
https://www.facebook.com/mariette.koch?fref=ts

Zus van? Of is Sari een aangenomen naam, na die blammage bij HGT?
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:07:00 #143
3542 Gia
User under construction
pi_169213519
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
In het begin probeerde ik vriendelijk te zijn en als ik ze ergens mee kon helpen, kunnen ze gerust bij me aanbellen. Maar ik kreeg al snel de indruk dat ze daar geen behoefte aan hebben. Het zij zo: dan wonen we gewoon naast elkaar maar hebben we verder niks met elkaar. Dat vind ik wel jammer, maar ik kan het niet afdwingen.
Dus je mag je buren niet, omdat ze jou niet om hulp vragen, maar hun klusjes zelf uit kunnen voeren? Of stoor jij je eraan, omdat je niet precies weet wat ze aan 't doen zijn?
pi_169213974
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus je mag je buren niet, omdat ze jou niet om hulp vragen, maar hun klusjes zelf uit kunnen voeren? Of stoor jij je eraan, omdat je niet precies weet wat ze aan 't doen zijn?
Nou het ligt wel genuanceerder. Maar de indruk die ik krijg, is dat ze gewoon geen behoefte hebben aan contact met mij. Dat vind ikzelf wel jammer, maar ik kan het niet afdwingen. Dan is het gewoon zo dat we naast elkaar wonen maar verder niks met elkaar hebben. We zeggen wel hoi als we elkaar tegenkomen, maar verder niet.

Maar bij zo'n verstandhouding ga ik me wel sneller irriteren. De buurvrouw had opeens een soort parkiet in huis gehaald die voor mij duidelijk te horen is door de dunne muren. Als ze weer opeens s'avonds een feestje hebben, hoor ik dat ook heel duidelijk. Ik irriteer mij er dan aan, omdat het op mij overkomt dat ze gewoon schijt hebben aan hun buren. Ze zijn nog begin twintig, dus het is waarschijnlijker dat ze geen besef hebben dat het wel zo netjes is ook rekening met hun buren in plaats van dat ze echt asociaal zijn.

Bij een betere verstandhouding kan je meer van elkaar hebben. Dat is gewoon zo.

Nog een ding is dat tussen onze tuinen een gammel hekje staat. Bij de vorige buren was dat geen probleem, want toen stond er zoveel groen in de tuin dat dat voor genoeg privacy zorgde. Maar deze buren hebben dat allemaal weggehaald, kwamen eerst met plannen om de tuin helemaal opnieuw aan te leggen. We zouden gezamelijk een nieuwe schutting bekostigen. Vervolgens blijven die plannen liggen en kijk ik naar een tuin die eruitziet als een vuilnisbelt. Als ik ze vriendelijk erop aanspreek of we nog een keer wat kunnen afspreken wat betreft die schutting, krijg ik te horen dat haar vader dat wel een keer gaat regelen. Dat gebeurt dus niet en vervolgens kijk ik al een paar jaar op die tuin. En als s zomers merken dat ik ook buiten ben als ze in de tuin zitten, gaan ze meteen schichtig naar binnen. :') Echt, ik laat ze verder gewoon met rust hoor en ik ga echt niet luisteren wat ze allemaal te bespreken hebben.

Gelukkig heb ik een vader die mij financieel wilt steunen wat betreft een nieuwe schutting. Dus ik denk dat ik dat in het voorjaar ga regelen. Ik zal dan wel netjes van tevoren aangeven bij de buren dat ik dat wil laten doen en op welke dag het gaat gebeuren. Per brief waarschijnlijk, want ze zijn vaak weg. En als ze bezwaar hebben of het graag anders zien, dat ze dat gerust mogen aangeven. En als ik er niks over hoor of ze vinden het goed, dan is er wat dat betreft ook meer privacy.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:17:22 #145
3542 Gia
User under construction
pi_169215237
Ik zou die nieuwe schutting dan wel tegen de erfgrens zetten en niet erop, want ook betaal je hem helemaal zelf, als ie op de erfgrens staat is ie voor de helft van je buren.

Maar je zegt dat je je sneller irriteert aan geluiden uit hun tuin, omdat zij schijnbaar niet met jou willen omgaan, althans, dat is wat jij denkt.
Onze vorige buren waren zo'n beetje als jij. En dat vond ik rete-irritant. Daarbij hielden ze ook nog eens alles in de gaten. Als we de deur uitgingen, keken ze om. (zittend op de bank voor het raam, nek omdraaien). Als we thuiskwamen en richting voordeur liepen, nog een keer. En wat extra om te zien wat we bij ons hadden, flink rekken die nek. Echt, dat die gast geen nekhernia is opgelopen is nog een wonder.
Verder stonden ze vaak te luistervinken bij de schutting.
Op een dag plantten we een perzikboompje. Paar dagen later moesten we naar een verjaardag, dus gingen de voordeur uit. Maar ik moest boven nog iets halen. Kijk ik van bovenaf in de tuin, zie ik de zoon van de buren, staand op een trap, leunend over de schutting, met een duimstok de afstand van het boompje naar de schutting meten! Echt van de zotte. Heb tegen het raam geklopt, in de hoop dat ie van schrik van de trap af zou flikkeren, maar helaas.

Ben blij dat ik daar weg ben.

We hebben nu een alleenstaande buurman aan de ene kant, waarmee we voldoende contact hebben. Ik heb geen behoefte aan de deur platlopen. Hoi, hallo, of een pakketje aannemen, hem uitnodigen voor een barbecue 's zomers, dat vind ik wel genoeg.
pi_169216380
Van mij mogen ze stoppen met het interviewen van familie en vrienden van de partijen. Het voegt echt 0,0 toe want iedereen is heeeeel sociaal en kunnen allemaal niet tegen onrecht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:42:03 #147
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169216552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:38 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Inside info.
Woordgrap gesignaleerd. :9
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:42:36 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169216563
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Van mij mogen ze stoppen met het interviewen van familie en vrienden van de partijen. Het voegt echt 0,0 toe want iedereen is heeeeel sociaal en kunnen allemaal niet tegen onrecht.
Zou wat zijn als je op een mooie dag weer zo'n praatje verwacht en de broer of zus van de partij zegt 'mijn zus is ejt een kankerwijf dus ik snap wel dat de buurman haar kop met een knuppel wil verbouwen.

Sta je toch raar te kijken.
Laffe huichelaar
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:43:32 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169216584
Hebben we dit seizoen eigenlijk al wel iets anders gezien dan buur vs buur? Ik vind het juist altijd topshows als het tegen bedrijven of de gemeente is.

Beste aflevering is die met de hengel voor mij
Laffe huichelaar
pi_169216721
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zou wat zijn als je op een mooie dag weer zo'n praatje verwacht en de broer of zus van de partij zegt 'mijn zus is ejt een kankerwijf dus ik snap wel dat de buurman haar kop met een knuppel wil verbouwen.

Sta je toch raar te kijken.
Ja precies, dat zou genot zijn.

Zelfde trouwens voor dat 'maaarrr met de buren van de andere kant ga ik wel goed om dus ik ben echt geen kutwijf'.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')