succesquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets. Morgen beginnen bij mijn nieuwe baan.
Ik met mijn nieuwe functie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Succes, ouwe reus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. IT nog steeds.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
succes
ga je iets heel anders doen
Spannend. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik met mijn nieuwe functie.
Nog wel Microsoft gerelateerd?
Thanks.quote:
Ik zal je geeneens succes hoeven wensen. Met de broek op de enkels binnen komen lopen en die eerste indruk is er 1 om te blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naja, feliciteren hoeft nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spannend. Gefeliciteerd.
Cloud gerelateerd. Dus MS.
Succes Lansie, ondanks dat ik lees dat je een Microsoftquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spannend. Gefeliciteerd.
Cloud gerelateerd. Dus MS.
digibeten die ms de schuld gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Succes Lansie, ondanks dat ik lees dat je een Microsoftman ben.
Deze post kwam tot stand door het copy pasten van de helft van alle s-en en p-s. Windows 10![]()
Hoe kunnen sommige letters het nou niet done?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze post kwam tot stand door het copy pasten van de helft van alle s-en en p-s. Windows 10![]()
Heb dat probleem sinds een Windows update, het lijkt me niet dat het dan door iets anders komt.quote:
hoe kun je doen nu als done typen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kunnen sommige letters het nou niet done?
Geen flauw idee, het is ook niet de hele tijd en het zijn ook niet altijd dezelfde letters, ook komt het voor als ik een letter type dat hij dan opeens 3 keer tegelijk verschijnt. Tijdens deze post deed mijn toetsenbord het bijvoorbeeld weer gewoon en tijdens de vorige niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kunnen sommige letters het nou niet done?
de N te vroeg neerzettenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
hoe kun je doen nu als done typen?
laptop?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het is ook niet de hele tijd en het zijn ook niet altijd dezelfde letters, ook komt het voor als ik een letter type dat hij dan opeens 3 keer tegelijk verschijnt. Tijdens deze post deed mijn toetsenbord het bijvoorbeeld weer gewoon en tijdens de vorige niet.
Ja.quote:
Op welke gronden denk je dat ik ben aangenomen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je geeneens succes hoeven wensen. Met de broek op de enkels binnen komen lopen en die eerste indruk is er 1 om te blijven.
Thanks JC.quote:
Mijn woordvoerder:quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
hoe kun je doen nu als done typen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
de N te vroeg neerzetten
Of
De E te laat neerzetten
Ligt dat niet gewoon aan je toetsenbord?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het is ook niet de hele tijd en het zijn ook niet altijd dezelfde letters, ook komt het voor als ik een letter type dat hij dan opeens 3 keer tegelijk verschijnt. Tijdens deze post deed mijn toetsenbord het bijvoorbeeld weer gewoon en tijdens de vorige niet.
Thanks. Ben je toevallig onlangs over je toetsenbord klaargekomen? Een veel voorkomende klacht naar ik me heb laten vertellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |